Ow... oke. dus die was niet leuk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die alleen maar zaan het neuken en het janken was...die....De deelnemers: Monique Pisters (30) #6
Wat een lieve mooitjesquote:
Etterbakkies zijn het, maar wel lieve.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.... Dees als je zo doorgaat ga ik weer aan de katten![]()
kutbeeesten....
Drop van boodschappenlijstje schraptquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zich laat pakken voor een rolletje drop die zogenaamde hoogbegaafde trut uit limburg echt zo dom die griet
Dat zie ik, maar ik trap er niet meer inquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Etterbakkies zijn het, maar wel lieve.
Soury zet drop eropquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drop van boodschappenlijstje schrapt
hahahahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drop van boodschappenlijstje schrapt
Egwel, ik ga zo naar bed, dan ranzig uitslapen en dan bier drinken in het park.quote:
Als je nu nog naar bed moet... hoe fucking laat sta je dan op!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Egwel, ik ga zo naar bed, dan ranzig uitslapen en dan bier drinken in het park.
Gewoon omdat het kan.
1 uur lijkt me ok. 8 uur slaapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je nu nog naar bed moet... hoe fucking laat sta je dan op!?
dude....quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sharon is stom want ze vindt deze opdracht leuk en dat mag vooral niet...het stomme kind
En ze is vooral enorm dik en doet een beetje populair met haar Engels.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
Sharon is stom want ze vindt deze opdracht leuk en dat mag vooral niet...het stomme kind
het wordt nu juist pas leuk daarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..].
Na 11 weken kan ik er niet meer zo goed mee omgaan.
En ze heeft geen plastic tietenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze is vooral enorm dik en doet een beetje populair met haar Engels.
Stupid bitch.
En ze heeft zeker de tsunami zelf veroorzaakt toen ze met dat walrussenlichaam van der, daar in de zee sprong?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze is vooral enorm dik en doet een beetje populair met haar Engels.
Stupid bitch.
Ja en nu moeten ze haar terug de zee in duwen. Zo lachen!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
En ze heeft zeker de tsunami zelf veroorzaakt toen ze met dat walrussenlichaam van der, daar in de zee sprong?
Hou je hart maar alvast vastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Waar gaan al die users eigenlijk heen als SST klaar is?
Die komen hier.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Jij wil gewoon nieuwe wijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat nieuw en vers bloed is wel goed voor deze SC.
Dat sowieso, maar daar gaat het niet om. Erg veel hebben mensen elkaar hier niet meer te vertellen, we weten hier van elkaar zo ongeveer wanneer het tijd is dat iemand zijn behoefte gaat doen. Wat nieuwelingen kunnen dan geen kwaad. In een andere setting dan die van de COS zitten er vast wel wat leuke mensen tussen.quote:
Ik heb sowieso nooit veel te melden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar gaat het niet om. Erg veel hebben mensen elkaar hier niet meer te vertellen, we weten hier van elkaar zo ongeveer wanneer het tijd is dat iemand zijn behoefte gaat doen. Wat nieuwelingen kunnen dan geen kwaad. In een andere setting dan die van de COS zitten er vast wel wat leuke mensen tussen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ze heeft zeker de tsunami zelf veroorzaakt toen ze met dat walrussenlichaam van der, daar in de zee sprong?
meldquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat nieuw en vers bloed is wel goed voor deze SC.
Ja vast, nogal dom, maar als ze slim genoeg zijn om te weten dat ze niet mogen doorbijten tijdens het pijpen maakt het niet zoveel uit...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar gaat het niet om. Erg veel hebben mensen elkaar hier niet meer te vertellen, we weten hier van elkaar zo ongeveer wanneer het tijd is dat iemand zijn behoefte gaat doen. Wat nieuwelingen kunnen dan geen kwaad. In een andere setting dan die van de COS zitten er vast wel wat leuke mensen tussen.
Welke ? als het leuk is ga ik meteenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Mogguh, je had je beter kunnen melden in dat andere topic
Nou, als een dame al zover is dan vind ik dat ze het er al aardig vanaf brengtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast, nogal dom, maar als ze slim genoeg zijn om te weten dat ze niet mogen doorbijten tijdens het pijpen maakt het niet zoveel uit...
Dan moet je nog wel even een paar weken op een houtje bijten, en of Teun het nou leuk vindt dat jij weken in zijn tuin bivakkeert.quote:
het is niet dood het leeft..Jian hoe gaat het met je???quote:
quote:
Zou ik geen moeite mee hebben, als hij hem dan ook een klein beetje bijhoudt, is het win win.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even een paar weken op een houtje bijten, en of Teun het nou leuk vindt dat jij weken in zijn tuin bivakkeert.
Dat is wel heel triest, hoewel het vinden van een Audi in München waarschijnlijk net zo makkelijk is als het vinden van een boom in het Speulderbos.... maar dan nogquote:
Hoi Heksiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is niet dood het leeft..Jian hoe gaat het met je???
Jep, ik ga halverwege de avond weg, gewoon om het voor die mensen wat gezellig te houden en het niet te verpestenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Owww, die, ja wat ik al tegen je zei, wordt vast gezellig, leuke groep
viel tegen he Jian, rare mensen domme geheime en opdrachten jammer is echt de flop van 2011 geworden in tv landquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Heksie![]()
Ja, goed, ben een beetje aan het afkicken van SST !
Een week voor het einde?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Heksie![]()
Ja, goed, ben een beetje aan het afkicken van SST !
Ik ben ook al pur aan het inslaan om dat vreselijke gat te vullenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Is dat omdat je anders in zo'n gat valt?
Jian zijn leven wordt dan kaal,zinloos en hopeloos ach ja Jian zal vast veel gesmst hebben, een dikke fan van Renate zijn geworden en ga zo maar door, ach wij vangen hem wel opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Is dat omdat je anders in zo'n gat valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |