Welke ? als het leuk is ga ik meteenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Mogguh, je had je beter kunnen melden in dat andere topic
Nou, als een dame al zover is dan vind ik dat ze het er al aardig vanaf brengtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast, nogal dom, maar als ze slim genoeg zijn om te weten dat ze niet mogen doorbijten tijdens het pijpen maakt het niet zoveel uit...
Dan moet je nog wel even een paar weken op een houtje bijten, en of Teun het nou leuk vindt dat jij weken in zijn tuin bivakkeert.quote:
het is niet dood het leeft..Jian hoe gaat het met je???quote:
quote:
Zou ik geen moeite mee hebben, als hij hem dan ook een klein beetje bijhoudt, is het win win.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even een paar weken op een houtje bijten, en of Teun het nou leuk vindt dat jij weken in zijn tuin bivakkeert.
Dat is wel heel triest, hoewel het vinden van een Audi in München waarschijnlijk net zo makkelijk is als het vinden van een boom in het Speulderbos.... maar dan nogquote:
Hoi Heksiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is niet dood het leeft..Jian hoe gaat het met je???
Jep, ik ga halverwege de avond weg, gewoon om het voor die mensen wat gezellig te houden en het niet te verpestenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Owww, die, ja wat ik al tegen je zei, wordt vast gezellig, leuke groep
viel tegen he Jian, rare mensen domme geheime en opdrachten jammer is echt de flop van 2011 geworden in tv landquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Heksie![]()
Ja, goed, ben een beetje aan het afkicken van SST !
Een week voor het einde?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoi Heksie![]()
Ja, goed, ben een beetje aan het afkicken van SST !
Ik ben ook al pur aan het inslaan om dat vreselijke gat te vullenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Is dat omdat je anders in zo'n gat valt?
Jian zijn leven wordt dan kaal,zinloos en hopeloos ach ja Jian zal vast veel gesmst hebben, een dikke fan van Renate zijn geworden en ga zo maar door, ach wij vangen hem wel opquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Ja, drama, zulke hoge verwachtingen en dan zo'n faal, doodzonde en dan ook nog een Cos op Fok om janken, 't is/was allemaal niet fraai.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
viel tegen he Jian, rare mensen domme geheime en opdrachten jammer is echt de flop van 2011 geworden in tv land
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook al pur aan het inslaan om dat vreselijke gat te vullen
Dat had ik bij DGK toch echt welquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zat daar vast onder een kloontje te posten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, drama, zulke hoge verwachtingen en dan zo'n faal, doodzonde en dan ook nog een Cos op Fok om janken, 't is/was allemaal niet fraai.
ach zitten hele leuke mensen tussen hoor in de COS af en toe de commentaren ach ik lees veel kijken doe ik al de hele week niet meer ja gister wel even de live uitzending en gerard vond ik gewoon de grootste lul die daar rond liep.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, drama, zulke hoge verwachtingen en dan zo'n faal, doodzonde en dan ook nog een Cos op Fok om janken, 't is/was allemaal niet fraai.
hihi hij loopt zn lul achternaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach zitten hele leuke mensen tussen hoor in de COS af en toe de commentaren ach ik lees veel kijken doe ik al de hele week niet meer ja gister wel even de live uitzending en gerard vond ik gewoon de grootste lul die daar rond liep.
Op de finale na is het volgens mij wel gedaan. 4 saaie zeikerds in een groot huis, nee dank je. Af en toe nog even naar Seg. kijken en dat was het dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week voor het einde?
Reistubetje tandpasta moet voldoende zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
nog niet eens om dat maar meer omdat ik niet tegen mensen ken die 24 uur per dag de juiste antwoorde geeft die een ander wilt horen, die mij te correct was al die tijd nee en dan dat haar en die grijns nee is mijn typ niet geld of geen geld vond hem niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |