Ow... oke. dus die was niet leuk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die alleen maar zaan het neuken en het janken was...die....De deelnemers: Monique Pisters (30) #6
Wat een lieve mooitjesquote:
Etterbakkies zijn het, maar wel lieve.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.... Dees als je zo doorgaat ga ik weer aan de katten![]()
kutbeeesten....
Drop van boodschappenlijstje schraptquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zich laat pakken voor een rolletje drop die zogenaamde hoogbegaafde trut uit limburg echt zo dom die griet
Dat zie ik, maar ik trap er niet meer inquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Etterbakkies zijn het, maar wel lieve.
Soury zet drop eropquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drop van boodschappenlijstje schrapt
hahahahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drop van boodschappenlijstje schrapt
Egwel, ik ga zo naar bed, dan ranzig uitslapen en dan bier drinken in het park.quote:
Als je nu nog naar bed moet... hoe fucking laat sta je dan op!?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Egwel, ik ga zo naar bed, dan ranzig uitslapen en dan bier drinken in het park.
Gewoon omdat het kan.
1 uur lijkt me ok. 8 uur slaapquote:Op vrijdag 6 mei 2011 05:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je nu nog naar bed moet... hoe fucking laat sta je dan op!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |