quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, iets van afzeiken van de crew (mod) bij klaarlichte dag, niet zo'n aardige als Pietje hoor, gewoon een echte weggooier, ma ja
Ok, moet je ook overdag niet doen, terechte ban dusquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, iets van afzeiken van de crew (mod) bij klaarlichte dag, niet zo'n aardige als Pietje hoor, gewoon een echte weggooier, ma ja
Moeten we nou gaan terugzoeken in je posthistorie welke mod dat geweest kan zijn?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:02 schreef Jian het volgende:
[..]
misschien is hij daar wel eerlijk in, maar vind zulke mannen niks vaak als ik zat te kijken en te luisteren dat correcte en dan zag je hem kijken dat hij eigelijk iets anders wilde zeggen maar voor de lieve vrede aan het draaien wasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerard gaf juist helemaal niet het juiste antwoord, het juiste antwoord voor een ex-bewoner is dat het ze niet uitmaakt wie er vertrekt, Gerard was gewoon heel eerlijk toen hij direct "Mo" zei toen hem gevraagd werd wie hij het liefst zag vertrekken.
Ook zijn juichen toen ze idd weggestemd bleek te zijn was een oprecht teken van vreugde, terwijl er andere ex-bewoners bijzaten die ook allang weten wat voor doortrapt serpent Monique is, maar die bleven braaf doen wat ze verteld was: niet lelijk doen over andere (ex-)bewoners.
Welnee, maar ik zit er niet meequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, moet je ook overdag niet doen, terechte ban dus
Nee, hoeft echt niet, zoals ik al schreef, was in de ST (Streamtalk) elders (vol)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we nou gaan terugzoeken in je posthistorie welke mod dat geweest kan zijn?
geef maar naam en rugnummer sla ik hem of haar wel ff in mekaar voor jequote:
Nou ja, 't staat wel wat slordig op je CV. Ik heb de mijne inmiddels moeten uitbreiden met een compleet A4quote:
Nee, want jij doet dat echtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maar naam en rugnummer sla ik hem of haar wel ff in mekaar voor je
16 april, maar ik heb geen zin om de ST's door te gaan lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hoeft echt niet, zoals ik al schreef, was in de ST (Streamtalk) elders (vol)
Daar heb ik ook nog een account....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, hoeft echt niet, zoals ik al schreef, was in de ST (Streamtalk) elders (vol)
Zit jij ook op Vol?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
16 april, maar ik heb geen zin om de ST's door te gaan lezen.
Ik kan een Gerard een stuk beter hebben dan een Philip of Maik....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien is hij daar wel eerlijk in, maar vind zulke mannen niks vaak als ik zat te kijken en te luisteren dat correcte en dan zag je hem kijken dat hij eigelijk iets anders wilde zeggen maar voor de lieve vrede aan het draaien was
Nee, doe maar niet, was nog een heel gedoe, met andere users en toen met die malloot van een Gevasa (kent u m nog) nou en die heb ik dus publiekelijk afgebrand etc, etc. en daarna is er ook nog van alles gebeurd, je snapt het was reuze gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
16 april, maar ik heb geen zin om de ST's door te gaan lezen.
hahahaha ja wat denk jij dan kom niet aan Jian hoor van welk forum je ook bent scheld je zo je huidje vol zoiets pik ik niet, voor de rest ben ik best lief hoor en ook wel aardig voor de medemensquote:
Handig, en gevondenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben daar nog een banmeldtopic.
Het verbaasde me dat je vervroegd bent vrijgelaten, zo zie je maar weer, de wonderen .....quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, 't staat wel wat slordig op je CV. Ik heb de mijne inmiddels moeten uitbreiden met een compleet A4
Ik nodig ze allemaal hier uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Waar gaan al die users eigenlijk heen als SST klaar is?
Jij bent zeker al poepiebruin?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik nodig ze allemaal hier uit.![]()
Zo, alle boodschappies binnen - morgenochtend nog effe snel vers brood halen - en naar het strand.
weet je , ik vind het gewoon jammer dat ik er echt geen eentje leuk vond in dat huis, waren helemaal geen mensen waarvan ik dacht ja die is echt leuk, behalve Sofietje dan maar ja dat is alweer zolang geledenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan een Gerard een stuk beter hebben dan een Philip of Maik....
tussen de 25 en 30 graden morgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, alle boodschappies binnen - morgenochtend nog effe snel vers brood halen - en naar het strand.
Heb jij daar een ander weerbericht dan wij hier Coos?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op radio Rijnmond.quote:
Boven dat godsvruchtige oord van jou hangt altijd een wolk van verdoemenis.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij daar een ander weerbericht dan wij hier Coos?
quote:
Als onze medemensen dit al niet kunnen herinneren, ben ik bang dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op radio Rijnmond.![]()
Over twee jaar zeggen de mensen, Pim wie??
Mwah, ik had een enorm goed exit-verhaal, daar was geen speld tussen te krijgen. Op basis van die kwaliteit mag je dan ook zo weer terugquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat je vervroegd bent vrijgelaten, zo zie je maar weer, de wonderen .....
Die plaatste Pietje gisteren, inderdaad treurig. Maar ga eens een weekje kijken op een VMBO. Je bent dan wel zo ongeveer al het vertrouwen in de toekomst kwijt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Als onze medemensen dit al niet kunnen herinneren, ben ik bang dat je gelijk krijgt.
http://www.dumpert.nl/med(...)slotermeerplein.html
Tjeeeezuss, wat erg
Oooh, werkt dat zo, nou dan kan me hier niks gebeurenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, ik had een enorm goed exit-verhaal, daar was geen speld tussen te krijgen. Op basis van die kwaliteit mag je dan ook zo weer terug
Ik wist echt niet dat het zo erg was, dit is echt erg, toch ??? wat een gestoorden zegquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die plaatste Pietje gisteren, inderdaad treurig. Maar ga eens een weekje kijken op een VMBO. Je bent dan wel zo ongeveer al het vertrouwen in de toekomst kwijt.
Dit is redelijk standaard voor wat er tegenwoordig rondloopt op een VMBO in de Randstad. Ok, laat ik niet lullig doen, voor 50 procent. Maar hey, wat zegt dat over de generatie die die kinderen op de wereld heeft gezet. Ik bedoel, dat soort dingen leer je thuis, niet eens op een school.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat het zo erg was, dit is echt erg, toch ??? wat een gestoorden zeg
Ja, gisteren gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat het zo erg was, dit is echt erg, toch ??? wat een gestoorden zeg
Ik zit op m'n werk, bedanktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Coos het volgende:
Tip:
Ga allemaal eens lekker naar buiten vandaag.![]()
Ik spring op m'n brommert
De zon schijnt hier helemaal nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Coos het volgende:
Tip:
Ga allemaal eens lekker naar buiten vandaag.![]()
Ik spring op m'n brommert
De zon is vooral lekker als je op het water zit, op het land is het al snel te heet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik ben niet zo'n zonaanbidder
Op vakantie, met water in de buurt, dan trek ik het wel. En een hele grote stapel boeken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De zon is vooral lekker als je op het water zit, op het land is het al snel te heet.
Bij Jr. op de middelbare school was het gewoon een schoolregel dat je je mobiel niet binnen school mocht gebruiken, en zo wel, dan was je hem een week kwijt...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je als docent een pingende leerling z'n mobiel afpakt heb je gelijk een verontwaardigde ouder binnen de schoolmuren met "Mijn kind moet bereikbaar zijn" en dan is dat nog het meest fatsoenlijke wat er te horen is.
Nederland is wat mij betreft moreel gezien finaal naar de tering. Tijd voor een nieuwe oorlog, een lekkere verse met data in deze eeuw, dan blijft het wel weer even bij
Ik voel me nu echt een mummiequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pingen moet idd verboden worden, whatsappen daarentegen......
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ben ik twee dagen op zoek naar mijn leesbril, ligt ie in de koelkast![]()
Het is toch echt de leeftijd die mij parten begint te spelen
Das waar, en je hebt iig een coole leesbrilquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Tenzij je alles in de koelkast gaat leggen, dan wordt het weer overzichtelijk.
Ja, in de groentelade. Lekker fris op mijn hoofd. Ik maak mij serieus af en toe zorgen, dat soort van gekke dingen heb ik steeds vaker. Wil ik iets gaan doen, kom ik in beweging en ben ik halverwege de kamer en denk ik "Wat wilde ik ook alweer gaan doen"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |