abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96280311

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:36:29 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96280369
Ik ben pitten, mzzl.
Je moeder is een hamster
pi_96280380
ot: LOL
Come To Daddy
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:36:47 #4
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96280381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik snap het, maar in deze fase zou ik dus helemaal niets aan een motor hebben

en ik had nog een vraag, wat is er mis met de piratenpapagaai.

wat is nou iegenlijk de bedoeling van dat soort acties, dat de vrouw het helemaal niet doorheeft? of mag ze het best doorhebben?

dat eerste toch?
Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt. :')
Het doel van die grap is een openingszin. Het is wat origineler dan 'nu is het ijs gebroken'.
Ze moest lachen omdat ze het een grappige en leuke openingszin vond, vermoed ik.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:40:20 #5
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_96280470
De vrouw mag het wel doorhebben, maar toch gaan twijfelen. Dan ben je goed bezig. Het gekke is juist als je een vriendin hebt de vrouwen opeens aandacht geven aan je, alsof ze het ruiken dat je een relatie heb?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:43:35 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280553
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt. :')
Het doel van die grap is een openingszin. Het is wat origineler dan 'nu is het ijs gebroken'.
Ze moest lachen omdat ze het een grappige en leuke openingszin vond, vermoed ik.
kijk hier heb ik wat aan ! (ook @ equites)

en stel nou het werkt wel, dan denkt ze er verder nieteens over na?

ik zag het altijd als een soort "oorlog" om de beste te zijn ,en om geen acties te doen als het geen 100% kans van slagen heeft.
en dan deed ik uiteindelijk altijd maar niets, want tsjah, de players versla ik toch niet....

ik weet nog steeds niet hoe ik het nou eigenlijk moet zien, of alle taktieken geheim moeten blijven dat ze er eigenlijk niet achter komen.

ik denk eigenlijk dat ze er best achter mag komen nu, maar dat ze alleen er niet achter mag komen dat ik er uren lang over nagedacht heb.
het moet lijken alsof ik "Zelf gewoon zo ben", en afentoe wat doe
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:47:09 #7
198371 Equites
pi_96280619
Joh je moet gewoon aardig doen tegen ze, beetje grappen maken maar vooral niet overkomen alsof je ook maar enige interesse in ze hebt. Dat vinden ze volgens mij het fijnst.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:56:51 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96280841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies daar ben ik nu dus achtergekomen dat vrouwen het verschil niet zien tussen arrogantie en zelfverzekerdheid.
Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:57:55 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280861
@richard:

ik zou zelf gaan voor een opel super 6 cabrio
of any ford van voor 1940 die cabrio is.
of een peugeot 203 cabrio, niet de 403 cabrio(dat is columbo)

of volkswagen kever(de oude) cabrio!

onder de 10K heb je een opknapper (onder de 1-2 K heb je een gewone sedan)
ik zag laatst nog een mercedes benz uit jaren 40, begin jaren 50. cabrio, met spatborden voorop enzo.
helemaal compleet, 8000 euro ongeveer me handen jeukten om dat bij me ouders neer te zetten om "te hebben".
in concoursstaat is zon ding wel ruim meer dan 50 K waard

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-05-2011 01:15:28 ]
pi_96280874
MLiG eigenlijk zou jij een chick nodig moeten net als de mijne waarmee je een gelijkwaardig gesprek kan voeren. Ik ben altijd zakelijk gesprekken met dames gewend. En dit is zo'n beetje de eerste waarbij ik mijn emoties in het gesprek kan leggen dat lucht erg op en als je dan vaak met haar praat dan verdwijnt langzaam je sociale fobie t.o.v vrouwen. Vandaag in zonnestudio merkte ik dat ik totaal niet bang meer was om die mooie dames aan te kijken.
Ik zal je bijna haar nummer geven maar dat kan ik niet maken denk ik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:58:47 #11
198371 Equites
pi_96280879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.
Alle vrouwen vallen op foute mannen. Laat ze de fout maar lekker ingaan :')
pi_96280893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard:

ik zou zelf gaan voor een opel super 6 cabrio
of any ford van voor 1940 die cabrio is.
of een peugeot 203 cabrio, niet de 403 cabrio(dat is columbo)

of volkswagen kever(de oude) cabrio!

onder de 10K heb je een opknapper (onder de 1-2 K heb je een gewone sedan)
Nee man, een M3 of zo scoort veel beter bij de chicka's.
pi_96280904
Mijn budget is maximaal 50k. Kan meer worden, ik heb nog een rechtszaak lopen ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:18 #14
198371 Equites
pi_96280905
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:54 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef richard_prf het volgende:
MLiG eigenlijk zou jij een chick nodig moeten net als de mijne waarmee je een gelijkwaardig gesprek kan voeren. Ik ben altijd zakelijk gesprekken met dames gewend. En dit is zo'n beetje de eerste waarbij ik mijn emoties in het gesprek kan leggen dat lucht erg op en als je dan vaak met haar praat dan verdwijnt langzaam je sociale fobie t.o.v vrouwen. Vandaag in zonnestudio merkte ik dat ik totaal niet bang meer was om die mooie dames aan te kijken.
het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ? :P

quote:
Ik zal je bijna haar nummer geven maar dat kan ik niet maken denk ik.
nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen. :') :D
pi_96280921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Equites het volgende:
Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.
I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:01:46 #17
198371 Equites
pi_96280938
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Techno het volgende:

[..]

I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:02:18 #18
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280953
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:

[..]

nee, je moet minstens iets nemen zonder gordels, dan kan je er vanaf de zijkant inspringen, en meteen wegrijden, en dat allemaal legaal, netzoals ind e films

en stuurversnelling(geen vloerschakelpook en middenconsoles enzo), en voorBANK, want dan kan je sneller kino doen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:03:23 #19
198371 Equites
pi_96280974
Man een collega van mij neukte alles wat los en vast zat en had niet eens een auto en ook geen geld :')
pi_96280975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.
Wake up call. It's a material world. Madonna zong er al een liedje over.
pi_96280990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Equites het volgende:
Man een collega van mij neukte alles wat los en vast zat en had niet eens een auto en ook geen geld :')
Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard. :') _!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:04:22 #22
198371 Equites
pi_96280999
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:04:44 #23
198371 Equites
pi_96281003
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard. :') _!!
Ik ken deze boys niet.
pi_96281018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Equites het volgende:
Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.
Snap jij uberhaupt wel om wie het hier gaat? Nee? Dat dacht ik al. Tieft dan op uit dit topic. :{w
pi_96281019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ? :P

[..]

nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen. :') :D
Ja die ene die een droom had ze een meisje doodsloeg toen ze een flesje Flugel pakte uit die doos met Flugels.
Ik durfde het ook niet maar het kostte me veel moeite om haar nummer te hosselen. Zo wilde ze eerst haar nummer niet geven en moest ik de mijne geven. Toen belde ze een paar keer anoniem zodat ik haar nummer niet kreeg :D Zo kon ze even testen of ik geen idioot was ofzo :D ( mijn australische chick had er voor gezorgd dat ik durfde te spreken aan de telefoon dat kan je hier lezen: De eerste keer ooit met een chick gesproken op msn (microphone) in 27j kreeg ik haar nummer en begonnen we ook vaak te sms'en.
Dit was wel de mooiste hossel actie van 2010 denk ik via internet. Die ONS dame had mij gehosseld :D ofzo....ze nam alle initiatief.
pi_96281030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Equites het volgende:
Ik ken deze boys niet.
Nee, dat blijkt wel.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:06:08 #27
198371 Equites
pi_96281032
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Snap jij uberhaupt wel om wie het hier gaat? Nee? Dat dacht ik al. Tieft dan op uit dit topic. :{w
Ik kom alleen maar tips geven, dus kk lekker zelf op.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:06:30 #28
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281038
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Techno het volgende:

[..]

ik dacht eigenlijk dat dit liedje ging komen voordat ik op de link klinkte:

zij is van niets onder de indruk:
niet van de rocketscientist
niet van de metroseksueel
niet van de man met de looks
niet van de man met auto
niet van de man met de moves
niet van de.....etc
pi_96281066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Equites het volgende:
Ik kom alleen maar tips geven, dus kk lekker zelf op.
Ik heb je de voorgaande 66 delen anders niet zien posten hier. Dus doe even niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.
pi_96281086
Wat je ook doet, gebruik die 50k niet om een auto te kopen en daarmee vrouwen te imponeren. :') Daarmee bereik je enkel een bepaalde doelgroep én een eerste indruk, verder niet. Komt nog eens bij dat ze dan denken dat je rijk bent en een goeie baan hebt, dus dat zal nogal tegenvallen dan.
pi_96281126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat je ook doet, gebruik die 50k niet om een auto te kopen en daarmee vrouwen te imponeren. :') Daarmee bereik je enkel een bepaalde doelgroep én een eerste indruk, verder niet. Komt nog eens bij dat ze dan denken dat je rijk bent en een goeie baan hebt, dus dat zal nogal tegenvallen dan.
Waarom niet? Zonnebankje en wat krachttraining erbij en klaar is Kees. Oppervlakkigheid FTW jeweets! :')
pi_96281139
Hmm, interessant wat ik net lees, dat je niet altijd aardig moet doen.
zaterdag ging ik eens een keer niet tot sluitingstijd door op de dansvloer omdat ik zondag voor tienen op moest, maar 2 anderen bleven wel en ik stuurde op een gegeven moment (jawel, naar diezelfde vrouw die nieuw is in de vriendengroep en die mij onverwacht aanraakte bij de spellenmiddag) een sms toen ik thuis was met de vraag of ze nog aan het dansen waren en ik kreeg een sms terug met dat ze eruit getrapt waren, waarom ik antwoordde dat me dat echt heel erg van haar tegenviel omdat ik dacht dat zij beschaafd was.

Waarschijnlijk vinden jullie dat vrij normaal, maar het punt is: ik heb echt overwogen er nog wat achteraan te sms'en / mailen dat ik een knipoog had moeten toevoegen of zo of dat ik het niet letterlijk bedoelde, maar dat heb ik niet gedaan en nu ik net weer deze reeks heb bijgelezen ben ik daar blij om. Volgens mij begin ik het een klein beetje te leren :P

Niet dat ik meteen zeg "met haar zou ik iets willen", maar meer dat die mogelijkheid nu nog zou kunnen bestaan omdat je als je alleen maar aardig doet inderdaad vrijwel altijd in no time gefriendzoned bent.
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_96281150
Precies en ik heb ook al een inrichting overleefd dus over een paar maanden ben ik officieel de foute boy wat willen de chicks nog meer?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:13:52 #34
198371 Equites
pi_96281160
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik heb je de voorgaande 66 delen anders niet zien posten hier. Dus doe even niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Ik lees de OP over versieren dus post ff wat. Weet ik veel dat over 2 kansloze gasten gaat. Sorry man.
pi_96281170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
Precies en ik heb ook al een inrichting overleefd dus over een paar maanden ben ik officieel de foute boy wat willen de chicks nog meer?
Een zonnebankje en een dikke auto maken je nog geen foute boy. Dan zul je toch echt mentaal moeten veranderen.
pi_96281188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Equites het volgende:
Ik lees de OP over versieren dus post ff wat. Weet ik veel dat over 2 kansloze gasten gaat. Sorry man.
Het is al goed joh, ik ben niet zo haatdragend. :*
pi_96281237
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Een zonnebankje en een dikke auto maken je nog geen foute boy. Dan zul je toch echt mentaal moeten veranderen.
Dat komt vanzelf wel die zelfverzekerdheid als ik een beter lichaam heb, gebruind en een mooie wagen, als ik wat aandacht krijg dan verander ik in een arrogante kwal wat de dames dan weer zien als zelfverzekerd.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:19:25 #38
198371 Equites
pi_96281270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf wel die zelfverzekerdheid als ik een beter lichaam heb, gebruind en een mooie wagen, als ik wat aandacht krijg dan verander ik in een arrogante kwal wat de dames dan weer zien als zelfverzekerd.
Nee dat zie je fout. Je bent nog maagd denk ik?
pi_96281278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
Nee, want daarvoor dien je mentaal te veranderen, niet fysiek. Maar goed, dat je een kompleet verknipt wereldbeeld hebt was natuurlijk al langer duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 01:20:11 ]
pi_96281294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Equites het volgende:

[..]

Nee dat zie je fout. Je bent nog maagd denk ik?
Nein. Wat is er fout aan? altijd aardig, vriendelijk, behulpzaam en begripvol zijn heeft me geen reet opgeleverd in 150 keer uitgaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:23:28 #41
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281347
ik lees in de OP over selderij.. en dan quote ik de bron:

quote:
Door selderij neemt de zweetproductie van mannen toen. De feromonen – subtiele natuurlijke geuren - trekken de aandacht van vrouwen.
ik eet nooit selderij en zweet me een ongeluk...
dacht trouwens dat zichtbaar zweet de vrouwen afstootte...(helpt geen feromoon tegen)
(ow en tenzij je een halfnaakte adonis bent die zweet door lichamelijke arbeid)
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:24:20 #42
198371 Equites
pi_96281351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nein. Wat is er fout aan? altijd aardig, vriendelijk, behulpzaam en begripvol zijn heeft me geen reet opgeleverd in 150 keer uitgaan.
Gast, ik was net zo als jou en uiteindelijk betaald het zich uit, geloof me. Ik had ook nooit succes tijdens het uitgaan maar uiteindelijk een leuk meisje leren kennen via het werk en nu al 5 jaar samen. Tijdens het uitgaan zijn meisjes dronken en vallen ze op de "foute" man met grote bek, maar als puntje bij paaltje komt kiezen ze voor de lieve, aardige jongen waar ze in het normale leven iets aan hebben. Gooi je principes niet weg, want je voordoen als iemand die je niet bent gaat je niet helpen.
pi_96281359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Beetlebum het volgende:
ik lees in de OP over selderij.. en dan quote ik de bron:

[..]

ik eet nooit selderij en zweet me een ongeluk...
dacht trouwens dat zichtbaar zweet de vrouwen afstootte...(helpt geen feromoon tegen)
(ow en tenzij je een halfnaakte adonis bent die zweet door lichamelijke arbeid)
Lijkt me logisch ja, had ik ooit ook extreem toen ik nog een sociale fobie had , leek net of ik in de sloot was geflikkerd af en toe, nu nooit meer last van. Ik ben dan ook mentaal veranderd kan ik met zekerheid zeggen ik ben niet meer bang voor mensen. Jammer at MLiG hier nog wel aan lijdt en dat is geen pretje kan ik je vertellen maar je kan er van af komen, uiteindelijk groei je er overheen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:28:35 #44
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281421
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Lijkt me logisch ja, had ik ooit ook extreem toen ik nog een sociale fobie had , leek net of ik in de sloot was geflikkerd af en toe, nu nooit meer last van. Ik ben dan ook mentaal veranderd kan ik met zekerheid zeggen ik ben niet meer bang voor mensen.
ik moet zeggen dat ik niet echt in 't plaatje van de OP pas aangezien ik geen moeite (meer) heb met contact met anderen (en dan vooral vrouwen).
ik zweet sowieso gewoon veel... :@
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:35:12 #45
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
kunnen we het weer over auto's hebben. dat is veel leuker

eigenlijk heb ik nooit zin gehad in al dit psychologische gedoe, ookal heb ik wel zin in het eindresultaat

welke auto moet rich dan kopen aardbei?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:37:12 #46
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

eigenlijk heb ik nooit zin gehad in al dit psychologische gedoe, ookal heb ik wel zin in het eindresultaat

als je zoveel geld gaat uitgeven om een keer genaaid te worden dan kun je beter naar de hoeren... en van de rest koop je een ijsje...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:37:59 #47
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281590
bedoel hierboven dus te zeggen dat strawberry gelijk heeft...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:39:01 #48
198371 Equites
pi_96281616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Een dure auto trekt bepaalde vrouwtjes aan en dan moet je dus ook qua eigenschappen voldoen aan dat beeld. Een maagd nerd met een dure auto gaat dus niet werken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:43:56 #49
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281722
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

als je zoveel geld gaat uitgeven om een keer genaaid te worden dan kun je beter naar de hoeren... en van de rest koop je een ijsje...
ja maar bij de hoeren heb je na afloop niets meer

en met een auto kopen heb je een auto voor langer dan eventjes, en die kan je nog vaker gebruiken.
en dan heb je nog vele kilometers en jaren de tijd om golddiggerhosseltaktieken te leren en proberen toe te passen.
pi_96281747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Beetlebum het volgende:
bedoel hierboven dus te zeggen dat strawberry gelijk heeft...
Ze heeft ook gelijk maar ik wil gewoon een mooie wagen hebben nu :) Ik ben mijn 3 jaar oude Saxo een beetje zat :P

Ik wil sowieso een wagen hebben waarbij ik de strijd om bij het optrekken tijdens het groene licht van de stoplichten niet meer kan verliezen. Sowieso probeer ik andere weggebruikers altijd te irriteren als er iemand naast me komt te staan aan de buitenbaan voor het stoplicht. Dan probeer ik meestal sneller op te trekken zodat die kerel een beetje in paniek raakt en er niet meer op tijd kan invoegen op de rechter baan maar ik verlies die strijd in 50% van de gevallen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:50:30 #51
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze heeft ook gelijk maar ik wil gewoon een mooie wagen hebben nu :) Ik ben mijn 3 jaar oude Saxo een beetje zat :P

Ik wil sowieso een wagen hebben waarbij ik de strijd om bij het optrekken tijdens het groene licht van de stoplichten niet meer kan verliezen.
toen ik nog op de middelbare school zat, kwam sporadisch weleens een "Dragrace:" voor. het ging er nooit erg wild aan toe

oeh en ik heb juist met me eigen auto meer en vaak genoeg sjonnies die naast me komen staan, en duim omhoog
niet echt voor racen jammergenoeg
eigenlijk zou ik een heel grote motor erin moeten doen, en dan hotrod :D
rdw-technisch gezien staat vermogen niet op het kentekenpapier vermeld (zijn ze vergeten in te vullen debielen) en kan ik zonder keuring nog ermee weg komen ook :D
of naja laat maar, voor een heel grote motor moet dan ook versnellingsbak en achteras en alles helemaal anders anders breekt dat

en ik heb het gevoel dat chicks er minder voor vallen wanneer je en hun ouder dan 19 zijn

welke strijd bij het stoplicht? wat gebeurd er dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-05-2011 01:57:57 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:01:50 #52
198371 Equites
pi_96282008
quote:

[..]

Ik wil sowieso een wagen hebben waarbij ik de strijd om bij het optrekken tijdens het groene licht van de stoplichten niet meer kan verliezen. Sowieso probeer ik andere weggebruikers altijd te irriteren als er iemand naast me komt te staan aan de buitenbaan voor het stoplicht. Dan probeer ik meestal sneller op te trekken zodat die kerel een beetje in paniek raakt en er niet meer op tijd kan invoegen op de rechter baan maar ik verlies die strijd in 50% van de gevallen.
Ok nu neem ik je niet meer serieus.
pi_96282117
quote:

[..]

:') Machotje...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:13:11 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282185
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Machotje...
ja maar jij bent geen gemiddeld meisje, het is misschien slim om vooral op gemiddelde meisjes voorlopig te targetten.

verklaar dan eens al die vwo chicks(hockey type), die toen ik nog op de middelbare school zat, met "kakker" gasten meegingen rondje langs de mcdrive in de pauze.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:18:42 #55
198371 Equites
pi_96282255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar jij bent geen gemiddeld meisje, het is misschien slim om vooral op gemiddelde meisjes voorlopig te targetten.

verklaar dan eens al die vwo chicks(hockey type), die toen ik nog op de middelbare school zat, met "kakker" gasten meegingen rondje langs de mcdrive in de pauze.
Jij begrijpt er echt geen reet van gast.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:20:15 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282276
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:18 schreef Equites het volgende:

[..]

Jij begrijpt er echt geen reet van gast.
dat heb ik toch zelf meegemaakt en zien gebeuren gast!

het geld alleen nu niet meer, omdat "we" al in de 20 zijn, maar ik zie nu wel in dat als ik toen een beetje vriendinnen en vrienden had gehad, die in waren voor "even rond te , en langs de mcdrive gaan" dat dat ook wel had gewerkt voor mij.

maar daarvoor had heel me uitstraling anders moeten zijn, en ik wat meer coole vrienden moeten hebben. en zowiezo al meisjes die mee willen moeten weten te krijgen

misschien is er ook wel zoiets nu te fabriceren bij rich, wat spontaan chicks aantrekt waar de auto dan als een katalysator bij het versierproces en aantrekkingskracht opwekken helpt.

en anders is er tenminste wat te doen ipv thuis op de bank hangen, en "Saai" zijn voor de ladies

en ik wil wat toevoegen:

sommige van hun hadden cabrio's . ik weet nog goed gesprekken tussen ze dat ze het erover hadden hoe ze rijdend het dak open of dicht konden doen.
dan kon 1 de handrem 1 tandje aantrekken, en dan werkte het altijd.
en de rest ben ik vergeten

volgensmij is dat heel belangrijk. een cabrio. maar daar waren we voor me gevoel al over uit

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-05-2011 02:32:16 ]
pi_96282426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Huh? Ik vind het echt typisch machogedrag om elkaar uit te dagen in de auto. :P

Of misschien is dat mannengedrag dat weet ik dan niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:35:54 #58
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of misschien is dat mannengedrag dat weet ik dan niet.
het was niet "uitdagen", hun deden dat heel cool en droog, alsof ze heel down-to-earth waren. moeilijk te beschrijven

mij is het nooit gelukt omdat ik sociaal incapable daarvoor ben
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:37:24 #59
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282457
quote:

[..]

Als je echt kans wilt maken op een mooie nacht en misschien wel meer dan kun je beter een mooie klassieker kopen en die een beetje harder laten rijden...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:39:37 #60
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:37 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

Als je echt kans wilt maken op een mooie nacht en misschien wel meer dan kun je beter een mooie klassieker kopen en die een beetje harder laten rijden...
wat voor klassieker? iets als een mg a ,mg b , mg midget
porsche, ferrari? en dan ook nog eens sneller laten rijden. dat zijn al best snelle wagens.
of youngtimers?
ik kan me het allemaal niet zo goed voorstellen, alleen maar uit films

misschien dat juist een nissan micra cabrio werkt.
dan bij fanclubs daarvan gaan, daar zijn vast veel vrouwen met roze nissan micra cabrios.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:44:19 #61
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282532
Nissan 350Z: $28,120
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:44:54 #62
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282539
hoeveel wilde je uitgeven en wat voor vrouw zoek je?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:48:32 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:44 schreef Beetlebum het volgende:
hoeveel wilde je uitgeven en wat voor vrouw zoek je?
ik niets :@

richard 50 000 en misschien nog meer
en van strawberry mag hij niet alles uitgeven, en hij zoekt "lieve" meisjes
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:50:00 #64
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282581
als ie lieve meisjes zoekt kan hij beter een opel corsa kopen... zo'n saaie uitvoering...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:50:54 #65
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:50 schreef Beetlebum het volgende:
als ie lieve meisjes zoekt kan hij beter een opel corsa kopen... zo'n saaie uitvoering...
zo 1 met 3 cylinders? en overal "eco" logos op? :o
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:52:16 #66
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282595
ja met zo'n sticker op de achterruit over hoe groen die auto wel niet is.

maar ik zou voor deze gaan:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b4wv3jmmacbd

(ik probeer niet te spammen; ik zoek ook maar gewoon op die site)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:00:23 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282647
ja lijkt me wel wat, past ook precies in zijn budget :D

ik ga ook even kijken wat voor veel geld te koop is
dit staat op speurders:
http://www.speurders.nl/o(...)40&fh_sort_by=-prijs
dit is ook wel wat voor rich, gewoon als auto voor erbij voor mooie dagen.

lijkt me zelf niet zon geweldig ding kevermotor, onderstel van kever. maar daarom wel gewoon normaal/goedkoop in onderhoud.
het is een replica alsof het een oude porsche is.

en er zitten al whitewall banden onder. volgensmij is dat ook een factor die vrouwen lichtelijk aantrekt
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:02:07 #68
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282658
vind 'm wel een beetje een bruiloft auto
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:03:57 #69
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282666
juist dat hij op bruiloften gebruikt wordt, betekent het dat het goed is toch?
dan moet het wel iets speciaals zijn, en speciale gelegenheid enzo.

wat voor auto heb jij?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:04:55 #70
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282670
hier krijg je veel meer bekijks mee: http://www.speurders.nl/o(...)40&fh_sort_by=-prijs
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:05:50 #71
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282676
ik rij in een daewoo espero uit '96... maar ik heb m'n auto niet voor de vrouwen...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:14:00 #72
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:04 schreef Beetlebum het volgende:
hier krijg je veel meer bekijks mee: http://www.speurders.nl/o(...)40&fh_sort_by=-prijs
en stel hij blijft meer bij de hedendaags bekende autos.

zoals audi cabrio zoals ze vader, of een audi tt roadster
pi_96282752
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:21:02 #74
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282757
dan ligt 't totaal aan z'n rijstijl of hij de dame kan overtuigen of niet.

maar als je dan een audi cabrio wilt zou ik voor deze gaan:
http://www.autotrader.nl/(...)er=1&total=86&pos=13
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:21:59 #75
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282763
ik mis een "I Like"-knopje bij Strawberry...
pi_96282772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk maar wat als je op die manier nou geen vrouw kan vinden ;)? Ik heb niet zoveel trek om nog 30 jaar alleen te leven ofzo, ik vond de afgelopen 10 jaar wel genoeg als je het niet erg vind.

Ik moet het wel doen op deze manier want mezelf zijn heeft 0 leuke contacten opgeleverd, zelfs niet vriendschappelijk.
pi_96282870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk maar wat als je op die manier nou geen vrouw kan vinden ;)? Ik heb niet zoveel trek om nog 30 jaar alleen te leven ofzo, ik vond de afgelopen 10 jaar wel genoeg als je het niet erg vind.

Ik moet het wel doen op deze manier want mezelf zijn heeft 0 leuke contacten opgeleverd, zelfs niet vriendschappelijk.
Ik geloof niet dat jij oprecht blij bent met jezelf en van jezelf houdt. :)

Het was ook een beetje een message to self hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 03-05-2011 03:58:44 ]
pi_96282908

_O- Sorry moest even.
pi_96283644
Strijd bij het stoplicht winnen is makkelijk genoeg als je maar snel weg bent bij groen licht.

Crutch, dat was geen gouden tip ;-) veel succes vandaag!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:10:54 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96283676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je instelling niet verandert zul je nooit een vriendin krijgen.
Dus stel jezelf de vraag; wil ik mijn instelling veranderen? Of blijf ik op FOK! nog ff de negativo uithangen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:40:41 #81
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96285044
Bij het stoplicht laat ik soms hele rijen geparkeerde auto's achter me.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:57:11 #82
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96285424
Maarre Richard: wil je nu werkelijk 50.000 euro stukslaan op een Audi of BMW om 't vrouwvolk te imponeren?? Kun je beter circa 10.000 euro uitgeven aan een nette E46 3-serie (Coupe) uit de jaren 2000-2003 en het resterende geld in je zak houden. De meeste mensen zien niet eens 't verschil tussen een E46 en een recente E90... 8)7
pi_96285784
quote:
[ afbeelding ]
pi_96285811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:10 schreef benzin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god, wat leest dat irritant.
pi_96285885
Richard, je kan ook een bliksemsgave auto kopen en die en jezelf en auto verhuren voor bijv vrijgezellenfeestjes,trouwerijen, sweet sixteen en sweet 18 partys etc etc.
Kom je tenminste wel met veel dames in contact.
Buurman van ons heeft een verlengde mercedes en als wij met stel meiden iets bijzonders gaan doen , vragen we altijd hem.
En het levert je nog wat op ook.
pi_96285905
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Mijn god, wat leest dat irritant.
Het schijnt toch een typografisch hoogstandje te zijn :7

Maar het ging vooral om de inhoud, hoewel ik die dingen doen allemaal heel moeilijk vind ;( Wel goed advies denk ik :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:32:46 #87
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96286350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Het schijnt toch een typografisch hoogstandje te zijn :7

Maar het ging vooral om de inhoud, hoewel ik die dingen doen allemaal heel moeilijk vind ;( Wel goed advies denk ik :)
Dat is net zoiets als een culinair hoogstandje waarvan je na een halve hap al over je nek gaat.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96286944
Een mooie coupé of cabriolet hoef je niet speciaal voor de vrouwen te halen. Maar gewoon voor jezelf. Omdat het zo ontzettend tof is om ermee te rijden en je er het hele land mee rond kan rijden.. gewoon voor de lol :D

Iemand noemde al een E46 Coupé, die zijn niet zo heel duur en er zijn nog wat hele mooie exemplaren te vinden. Als je wat echte power wilt kan je ook voor rond de 20.000 een stapje hoger naar de M3 :D _O_

http://www.bimmerportal.n(...)m3-coupe-t18851.html

Verder natuurlijk genoeg andere mooie en ook nog nieuwere coupés of hot hatches met veel power. Het ligt maar net aan wat je ermee wilt gaan doen, of je het zelf zo leuk vind om te doen (en het het dus waard is om zoveel uit te geven), hoeveel power je wilt en wat je wilt uitgeven. Maar dat is verder niet iets voor dit topic denk ik :P

Als je het alleen voor de vrouwen wilt doen kan je net zo goed een oma-fiets kopen voor twee tientjes. Het gaat niet om wat je allemaal hebt of om hoeveel je hebt. En de vrouwen die wél op een dikke auto vallen moet je sowieso met een grote boog omheen als je het mij vraagt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoogheid op 03-05-2011 11:10:21 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:55:24 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96287119
Alsof een auto zo belangrijk is. Met m'n simpele Peugeot lukt 't ook wel hoor :|W

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwoa, ik maak d'r zelf wel een beetje ene wedstrijdje van maar dat is meer competitiedrang. Maar een BMW ofzo trekt me er sowieso uit, laat staan een motor. M'n vriendin vindt dat overigens alleen maar suf. Gelukkig heb ik ook niet de illusie dat mijn auto iets van invloed is geweest op haar beslissing mij leuk te vinden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96287246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:55 schreef Catbert het volgende:
Alsof een auto zo belangrijk is. Met m'n simpele Peugeot lukt 't ook wel hoor :|W
Daarom zeg ik.. ligt eraan wat je ermee wilt doen, wat je leuk vind e.d. De één gaat nog liever fietsen dan met een peugeot :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:59:07 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96287259
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:58 schreef Hoogheid het volgende:
Daarom zeg ik.. ligt eraan wat je ermee wilt doen, wat je leuk vind e.d. De één gaat nog liever fietsen dan met een peugeot :P
Succes met die 1400km ofzo naar Kroatie dan :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:01:05 #92
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96287319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:49 schreef Hoogheid het volgende:
Als je het alleen voor de vrouwen wilt doen kan je net zo goed een oma-fiets kopen voor twee tientjes. Het gaat niet om wat je allemaal hebt om hoeveel je hebt. En de vrouwen die wél op een dikke auto vallen moet je sowieso met een grote boog omheen als je het mij vraagt.
Zo is dat. Je hebt meer aan uitstraling + interessante persoonlijkheid.
pi_96288165
quote:

[..]

Mwoa, ik maak d'r zelf wel een beetje ene wedstrijdje van maar dat is meer competitiedrang. Maar een BMW ofzo trekt me er sowieso uit, laat staan een motor. M'n vriendin vindt dat overigens alleen maar suf. Gelukkig heb ik ook niet de illusie dat mijn auto iets van invloed is geweest op haar beslissing mij leuk te vinden.
Echt machogedrag is het vaak niet eens denk ik, gewoon even een lolletje. Als ik uitgedaagd wordt bij het stoplicht ga ik er ook altijd op in. Maarja ze moeten echt een dikke auto hebben willen ze het winnen van mijn motor, ook al is die op zich niks bijzonders. Gek genoeg dagen motoren me zelden tot nooit uit, altijd zijn het autorijders die denken een meisje op de motor er wel even uit te trekken na altijd te falen bij mannen op een motor. :P

Maar goed, als iemand een mooie, dure auto wilt kopen is dat geen probleem. Gewoon doen als je het geld hebt, verwacht er alleen niet zoveel van qua versieren. Ik kijk wel om als er iets moois voorbij rijdt, en mocht ik met je in gesprek raken over je auto is het een prima opening máár daarna zal je toch echt zelf interessant moeten blijken te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 11:28:21 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:30:37 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96288251
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Echt machogedrag is het vaak niet eens denk ik, gewoon even een lolletje. Als ik uitgedaagd wordt bij het stoplicht ga ik er ook altijd op in. Maarja ze moeten echt een dikke auto hebben willen ze het winnen van mijn motor, ook al is die op zich niks bijzonders. Gek genoeg dagen motoren me zelden tot nooit uit, altijd zijn het autorijders die denken een meisje op de motor er wel even uit te trekken na altijd te falen bij mannen op een motor. :P
In een auto een motor uitdagen is sowieso nogal dom :) Motoren hebben een compleet scheve pk/gewichtsverhouding t.o.v. auto's :)

quote:
Maar goed, als iemand een mooie, dure auto wilt kopen is dat geen probleem. Gewoon doen als je het geld hebt, verwacht er alleen niet zoveel van qua versieren. Ik kijk wel om als er iets moois voorbij rijdt, en mocht ik met je in gesprek raken over je auto is het een prima opening máár daarna zal je toch echt zelf interessant moeten blijken te zijn.
Inderdaad. Daarnaast: als je als man denkt dat meiden je interessant vinden (en ik heb het niet over VMBO types) met je BMW terwijl je nog bij je ouders woont omdat je verder geen geld meer hebt dan heb je het ook niet helemaal door.
pi_96288532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

In een auto een motor uitdagen is sowieso nogal dom :) Motoren hebben een compleet scheve pk/gewichtsverhouding t.o.v. auto's :)
Is het ook, maar toch gebeurt het best vaak. Ik weet ook niet echt wat ze denken, maar zal wel komen omdat ze een klein ding met blond haar onder de helm uit zien zitten op een motor en er niets van verwachten. Geen idee hoor maar grappig is het wel. :P

quote:
[..]

Inderdaad. Daarnaast: als je als man denkt dat meiden je interessant vinden (en ik heb het niet over VMBO types) met je BMW terwijl je nog bij je ouders woont omdat je verder geen geld meer hebt dan heb je het ook niet helemaal door.
Ja precies, sowieso als ik een jonge knul in een dikke auto zie rijden denk ik eerder dat hij die van pappie geleend heeft o.i.d. Dat is ook helemaal niet erg natuurlijk, maar als ze dan denken dat die auto mij het bed in krijgt zijn ze wel sneu bezig.
pi_96288687
quote:
Alsof een auto zo belangrijk is.
Ja, dat staat toch in de PUA-handleiding? Ik dacht bladzijde 1372, paragraaf 48b. :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:44:24 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96288721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Is het ook, maar toch gebeurt het best vaak. Ik weet ook niet echt wat ze denken, maar zal wel komen omdat ze een klein ding met blond haar onder de helm uit zien zitten op een motor en er niets van verwachten. Geen idee hoor maar grappig is het wel. :P
Tja, waarschijnlijk vinden ze het gewoon schattig / stoer. Heb zelf wat mixed feeling over motorrijdende chicks; vind het erg cool, maar aan de andere kant is het niet erg bevorderlijk voor je levensverwachting.

quote:
Ja precies, sowieso als ik een jonge knul in een dikke auto zie rijden denk ik eerder dat hij die van pappie geleend heeft o.i.d. Dat is ook helemaal niet erg natuurlijk, maar als ze dan denken dat die auto mij het bed in krijgt zijn ze wel sneu bezig.
Idd. Ik ben 31 en als ik in de XC90 van m'n pa rondrij heb ik al het idee dat iedereen wel weet dat die waarschijnlijk niet van mij is :D

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Techno het volgende:
Ja, dat staat toch in de PUA-handleiding? Ik dacht bladzijde 1372, paragraaf 48b. :')
Zou me niks verbazen als in dat soort boeken idd tips staan over sleutelhangers van de betere merken e.d. :D
pi_96289850
Dat vind ik wel sneu, expres tegen vrouwen aan gaan staan om zo maar een vrouw aan te raken, feitelijk is het aanranden. Als je je zoiets al in je hoofd haalt vind ik je helemaal geen goed persoon, eerlijk gezegd. Dus noem jezelf a.u.b. geen goed persoon als je zoiets al in je hoofd haalt. Het is eerder vies, want je wéét dat je zoiets heel bewust doet. Ik vind het niet kunnen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:43:15 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96290798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat vind ik wel sneu, expres tegen vrouwen aan gaan staan om zo maar een vrouw aan te raken, feitelijk is het aanranden. Als je je zoiets al in je hoofd haalt vind ik je helemaal geen goed persoon, eerlijk gezegd. Dus noem jezelf a.u.b. geen goed persoon als je zoiets al in je hoofd haalt. Het is eerder vies, want je wéét dat je zoiets heel bewust doet. Ik vind het niet kunnen.
Waar heb je het over?
pi_96291353
Dat mensen gelijk eraan moeten denken dat 'hij maar de auto van z'n vader heeft geleend' zegt denk ik meer over hun eigen verwachtingspatroon en ambities ten opzichte van die van de yuppie in die dikke bak. ;) 'Ik gun iedereen het beste, als ze maar niet meer hebben dan ik.'
pi_96291914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Over Richard die vertelde dat hier dat hij dat deed, alleen heb 'm niet gequote.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:20:41 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96292139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Over Richard die vertelde dat hier dat hij dat deed, alleen heb 'm niet gequote.
Misschien een idee dat wel te doen als je als de rest een pagina verder is weer op Richard begint te zeiken?
pi_96292359
:') :') :') :') :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:28:42 #104
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96292435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef iwannabehigh het volgende:
:') :') :') :') :')
Kun je wel smileys gaan posten en met zeikerige DMs komen, maar het doet er niks aan af dat jouw gezeik op Richard ongeveer net zo vermoeiend is als het gezeik van Richard over z'n uiterlijk. Daar zit niemand op te wachten. Je lijkt wel een stalker man, de rest is al weer pagina's verder.
pi_96292495
Bah. Ik heb hier een hekel aan. Op FOK! zo praten heb ik helemaal geen zin in. Doen we wel op de meet (als je dan ook zo bent, ik betwijfel het ;)). En ik stuur je een DM omdat ik niet offtopic wil gaan, internet hooligan. En ik negeerde Richard allanger. :)

[ Bericht 25% gewijzigd door iwannabehigh op 03-05-2011 13:38:14 ]
pi_96292565
Hoe oud zijn jullie?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:34:10 #107
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96292611
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
17 en 31
pi_96293318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, waarschijnlijk vinden ze het gewoon schattig / stoer. Heb zelf wat mixed feeling over motorrijdende chicks; vind het erg cool, maar aan de andere kant is het niet erg bevorderlijk voor je levensverwachting.
Dat is waar, maar daar denk ik liever niet aan. Nou scheelt het dat ik niet als een mongool rijdt, dus de kans dat ik mezelf tijdens een file in een auto boor die van baan wisselt is in ieder geval al zeer klein. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Hoogheid het volgende:
Dat mensen gelijk eraan moeten denken dat 'hij maar de auto van z'n vader heeft geleend' zegt denk ik meer over hun eigen verwachtingspatroon en ambities ten opzichte van die van de yuppie in die dikke bak. ;) 'Ik gun iedereen het beste, als ze maar niet meer hebben dan ik.'
Ja of niet. Als blijkt dat ruim 9 van de 10 keer dat een jongen van rond de twintig in een dikke auto rijdt deze niet van hemzelf is, dan ga je er de 11e keer vanuit dat ook deze jongen niet zelf de eigenaar is van de dure bak waar hij in rijdt. Het is dan ook een niet heel realistisch verwachtingspatroon als je denkt dat iemand van die leeftijd zonder problemen al een auto van tienduizenden euro's kan betalen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:56:35 #109
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96296063
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:34 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

17 en 31
Je kunt niet kiezen?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:58:29 #110
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96296160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:10 schreef benzin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice. Die kan wel in plaats van die lap tekst in de OP. :D
pi_96296705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nice. Die kan wel in plaats van die lap tekst in de OP. :D
:* O+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:19:05 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96297014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik denk dat als je op zn minst een gemiddeld tot leuke jongen bent mét een auto. Dat je dantoch een auto streep voor hebt bij de jonge dames. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd. Een auto geeft toch meer bewegingsvrijheid. Of hoe zeggen ze dat nou. Een auto geeft meer vrijheid ofzo.. (whatever..)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:23:09 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96297173
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik denk dat als je op zn minst een gemiddeld tot leuke jongen bent mét een auto. Dat je dantoch een auto streep voor hebt bij de jonge dames. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd. Een auto geeft toch meer bewegingsvrijheid. Of hoe zeggen ze dat nou. Een auto geeft meer vrijheid ofzo.. (whatever..)
Een auto + rijbewijs is voor iedereen een pluspunt. Wat voor auto je dan hebt maakt niet zoveel uit.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:23:52 #114
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96297201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Een auto geeft toch meer bewegingsvrijheid. Of hoe zeggen ze dat nou. Een auto geeft meer vrijheid ofzo.. (whatever..)
Beide zijn goed. Met 't OV is het in veel gevallen toch behelpen ...
pi_96297296
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
Wat voor auto je dan hebt maakt niet zoveel uit.
Omdat een plaatje soms meer zegt dan duizend woorden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:27:33 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96297340
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat een plaatje soms meer zegt dan duizend woorden...
SPOILER
Ik wou er nog bij zeggen "Of het moet een vreselijk misbaksel/wrak zijn" maar ik dacht dat dat vanzelfsprekend was ;).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:37:34 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96297762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Bah. Ik heb hier een hekel aan. Op FOK! zo praten heb ik helemaal geen zin in. Doen we wel op de meet (als je dan ook zo bent, ik betwijfel het ;)). En ik stuur je een DM omdat ik niet offtopic wil gaan, internet hooligan. En ik negeerde Richard allanger. :)
En weer 3 DMs van deze knakker. Kerel; ik zit niet op je gezeik te wachten. En als je iemand echt zou 'negeren' dan zou je ook niet kennelijk toch z'n posts lezen en daar een mening over hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
Een auto + rijbewijs is voor iedereen een pluspunt. Wat voor auto je dan hebt maakt niet zoveel uit.
Precies. Een auto hebben is nogal wat anders dan welke auto je hebt. Ik vind 't ook erg handig dat m'n vriendin een rijbewijs heeft, kan ze me terugrijden na een feestje :)
pi_96297769
techno wat doe je!

zo n auto kan echt niet!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:38:30 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96297799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef missyB het volgende:
techno wat doe je!

zo n auto kan echt niet!
Dat was 't punt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:45:01 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96298083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef Catbert het volgende:

Precies. Een auto hebben is nogal wat anders dan welke auto je hebt. Ik vind 't ook erg handig dat m'n vriendin een rijbewijs heeft, kan ze me terugrijden na een feestje :)
ik zie het niet alleen als handigheidje bij feestjes maar ook als uitkomst zodat ze makkelijk naar werk kan en dus meer kans heeft op de arbeidsmarkt, kan rijden igv vakanties, mij naar het ziekenhuis kan brengen als er iets gebeurt, etc etc.
Maar als het plaatje verder klopt maakt mij dat rijbewijs verder niet zoveel uit.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:51:52 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96298382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:
ik zie het niet alleen als handigheidje bij feestjes maar ook als uitkomst zodat ze makkelijk naar werk kan en dus meer kans heeft op de arbeidsmarkt, kan rijden igv vakanties, mij naar het ziekenhuis kan brengen als er iets gebeurt, etc etc.
Maar als het plaatje verder klopt maakt mij dat rijbewijs verder niet zoveel uit.
Ja, dat alles, en ze kan taxi spelen als je wil drinken!
pi_96298656
Gelukkig hebben de meeste mensen (jongeren) tegenwoordig wel een rijbewijs. Ik heb zometeen rijles trouwens. :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:31:06 #123
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96299899
Ik heb het ook nog maar een jaartje, was veel te bang om te rijden. oO<
Kan nou niet zeggen dat ik zoveel meer mannen aantrek nu ik dat pasje heb. :P
En naar feestjes ga ik sowieso altijd met OV. Veel betrouwbaarder dan (de verleiding van) drank, drugs of vermoeidheid. :Y
pi_96300958
Ik heb ook al jaren mijn rijbewijs maar ik kan mij niet herinneren ooit gebobt te hebben. Best slecht eigenlijk :D Maar in de meeste gevallen gaan we inderdaad met het OV, en dan de taxi terug.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:57:24 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96301021
Ik had het vooral over feestjes bij familie thuis hoor. Als ik ga stappen willen we beiden graag drinken.
pi_96302880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is er gebeurd?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:50:51 #127
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
Ik zie dat mannen die vrouwen overwaarderen er veel aan hebben om vrouwen eens anders te bekijken. Natuurlijk zijn de meeste jonge mannen niet echt zelfverzekerd. Dat moet je faken en dat werkt, want vrouwen zien het verschil niet.

De lessen tot nu toe:
1. Gedraag je lomp/bot (zoals Iwannebehigh alle vrouwen niks vindt en geen enkel inlevingsvermogen aan de dag legt en toch zeer populair is)
2. Maakt harde seksuele toespelingen (zoals blijkt uit Halcons voorbeelden; even oefenen voor degene die nog beginnen te blozen als ze het woordje 'neuken' uitspreken).

Goed te zien dat je nu veel beter in je vel komt te zitten richard. Een dure auto kopen vind ik dom. Waarom niet een paar mnd op wereldreis (bv backpacken in ZO-Azie), dat is waarschijnlijk een enorme eye-opener, krijg je een gezonde kleur van, kom je zat vrouwen tegen in backpackers hotelletjes, en werkt goed tegen depressies).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 03-05-2011 18:24:04 ]
The view from nowhere.
pi_96303350
wat is dit?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:58:53 #129
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303403
quote:
[ afbeelding ]
It will draw people in? Als dat het doel is, stel je jezelf al weer afhankelijk op :D. Schijnheilig onafhankelijk ;) .
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:01:53 #130
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:21 schreef Beetlebum het volgende:
ik mis een "I Like"-knopje bij Strawberry...
Probeer haar FoBo.
The view from nowhere.
pi_96303745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zie dat mannen die vrouwen overwaarderen er veel aan hebben om vrouwen eens anders te bekijken. Natuurlijk zijn de meeste jonge mannen niet echt zelfverzekerd. Dat moet je faken en dat werkt, want vrouwen zien het verschil niet.

De lessen tot nu toe:
1. Gedraag je lomp/bot (zoals Iwannebehigh alle vrouwen niks vindt en geen enkel inlevingsvermogen aan de dag legt en toch zeer populair is)
2. Maakt harde seksuele toespelingen (zoals blijkt uit Halcons voorbeelden; even oefenen voor degene die nog beginnen te blozen als ze het woordje 'neuken' uitspreken).

Goed te zien dat je nu veel beter in je vel komt te zitten richard. Een dure auto kopen vind ik dom. Waarom niet een paar mnd op wereldreis (bv backpacken in ZO-Azie), dat is waarschijnlijk een enorme eye-opener, krijg je een gezonde keur van, kom je zat vrouwen tegen in backpackers hotelletjes, en werkt goed tegen depressies).
Dat werkt allemaal beter dan je te gedragen als een depressieve zeiksnor.

Van het kopen van een dure auto kun je wat vinden, maar het werkt wel bij een bepaald type vrouwen. Vraag is natuurlijk wel of je op dat type zit te wachten en of dat type op jou zitten te wachten als die wagen verder een lege huls is.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:13:56 #132
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat werkt allemaal beter dan je te gedragen als een depressieve zeiksnor.
Dat is geen strategie natuurlijk. Je depressief gedragen doe je alleen als depressief bent. Dan moet je vooral niet proberen jezelf te zijn :D.
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:14:26 #133
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96304017
Ik snap niet dat mensen van de ene kant van het spectrum (vrouwen aanbidden) doorslaan naar de andere kant (enorm lomp doen en grove seksuele opmerkingen maken). Geen van beiden is een goed idee.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:17:23 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:14 schreef Catbert het volgende:
Ik snap niet dat mensen van de ene kant van het spectrum (vrouwen aanbidden) doorslaan naar de andere kant (enorm lomp doen en grove seksuele opmerkingen maken). Geen van beiden is een goed idee.
Sta verbaast hoe het aanslaat. Zie daarlijk ook nog 19 jarige meisjes met rode oortjes pornografische teksten intypen en posten. Iedereen wil ook wel eens fout zijn, geloof ik.
The view from nowhere.
pi_96304190
Ik vraag me toch wel af welke definitie van 'grof' sommige mensen hier hanteren.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:20:18 #136
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304238
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
Ik vraag me toch wel af welke definitie van 'grof' sommige mensen hier hanteren.
Je heb al diverse goede voorbeelden gegeven toch.
The view from nowhere.
pi_96304247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je heb al diverse goede voorbeelden gegeven toch.
Zoals?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:21:11 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304266
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zoals?
De beste is weg gemod :D
The view from nowhere.
pi_96304304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De beste is weg gemod :D
Welke was dat ook alweer? :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:26:45 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Welke was dat ook alweer? :)
Die over, er vanachter er een rondje in slaan en van voren de amandeltjes kietelen, ofzo ;) . Ik weet het ook niet meer precies, iets met anaal en deepthroat.
The view from nowhere.
pi_96304619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die over, er vanachter er een rondje in slaan en van voren de amandeltjes kietelen, ofzo ;) . Ik weet het ook niet meer precies.
Oh ja, ik weet het weer. :) Jammer dat de leukere dingen weg worden gemod.
pi_96304687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Aanranden? Zo lang die vrouwen niet protesteren is het geen aanranden hoor. :+
pi_96304717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aanranden? Zo lang die vrouwen niet protesteren is het geen aanranden hoor. :+
Ze gaan er normaliter niet van uit dat er viespeuken zijn die dat bewust doen...
pi_96304796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sta verbaast hoe het aanslaat. Zie daarlijk ook nog 19 jarige meisjes met rode oortjes pornografische teksten intypen en posten. Iedereen wil ook wel eens fout zijn, geloof ik.
Echt wel. :9~
pi_96304809
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oh ja, ik weet het weer. :) Jammer dat de leukere dingen weg worden gemod.
Misschien moeten we dan de modjes eens wegmodden ;-)
pi_96304848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze gaan er normaliter niet van uit dat er viespeuken zijn die dat bewust doen...
Nee, maar echt last heb je er ook niet van. Ik neem aan dat Rich niet bewust tegen iemand aan gaat staan als het niet noodgedwongen is, want dan valt het anders te veel op. Hij was dan dus sowieso tegen haar aangedrukt, pervy thoughts of niet.
pi_96304889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar echt last heb je er ook niet van. Ik neem aan dat Rich niet bewust tegen iemand aan gaat staan als het niet noodgedwongen is, want dan valt het anders te veel op. Hij was dan dus sowieso tegen haar aangedrukt, pervy thoughts of niet.
Aannemen doen we op de bouw. Hij geeft zelf aan dat hij het bewust deed. Daar houdt 'n vrouw normaalgesproken geen rekening mee.
pi_96305054
Viezeriken :o
pi_96305087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Aannemen doen we op de bouw. Hij geeft zelf aan dat hij het bewust deed. Daar houdt 'n vrouw normaalgesproken geen rekening mee.
Sorry maar als zo'n cabine niet druk is en je gaat tegen iemand aan staan dan heeft zelfs die vrouw wel door dat hij dat expres doet. Kan me het niet voorstellen. Maar je hebt gelijk, het is een aanname. :P
pi_96305126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry maar als zo'n cabine niet druk is en je gaat tegen iemand aan staan dan heeft zelfs die vrouw wel door dat hij dat expres doet. Kan me het niet voorstellen. Maar je hebt gelijk, het is een aanname. :P
Het zal wel druk zijn geweest. Uit z'n post bleek wel dat hij het sneaky wilde doen en dat lukt niet als de cabine leeg is.
pi_96305184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zal wel druk zijn geweest. Uit z'n post bleek wel dat hij het sneaky wilde doen en dat lukt niet als de cabine leeg is.
Och, hij kan natuurlijk ook tegen een man aan gaan staan dus in die zin is het wel bewust als je dan meer de kant van een vrouw opleunt. Hoe dan ook vind ik het behoorlijk kansloos en triest. :P Als je daar (ook al ben je 20 jaar maagd) voldoening uit haalt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:40:20 #152
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96305208
Een macho verhaaltje:

Op de kinderboerderij kwam een man 'verplicht' vrijwilligerswerk doen. Hij zat zwaar onder de tattoos (sommige vrouwen hier zouden er direct bij wegsmelten) en had gezeten voor moord. Hij deed veel schilderwerk. Op een dag had iemand zijn kwasten verlegt om ergens bij te kunnen. Zodoende kon hij ze even niet meer vinden. Hij kwam vragen of iemand wist waar zijn kwasten waren en begon zowaar bijna te huilen. Ik vond het wel zielig :@ .
The view from nowhere.
pi_96305255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Och, hij kan natuurlijk ook tegen een man aan gaan staan dus in die zin is het wel bewust als je dan meer de kant van een vrouw opleunt. Hoe dan ook vind ik het behoorlijk kansloos en triest. :P Als je daar (ook al ben je 20 jaar maagd) voldoening uit haalt.
Kan me er wel iets bij voorstellen dat als je toch dicht op elkaar moet staan, je liever bij een jongedame in de buurt staat dan bij 'n snorremans in een leren pakje.

Vanwaar je plotse ommedraai voor wat betreft Richard?
pi_96305535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan me er wel iets bij voorstellen dat als je toch dicht op elkaar moet staan, je liever bij een jongedame in de buurt staat dan bij 'n snorremans in een leren pakje.

Vanwaar je plotse ommedraai voor wat betreft Richard?
Ommedraai? Helemaal niet, ik vind dat gewoon een kansloze actie. :P
Of mag ik dat niet vinden?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:47:15 #155
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96305578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt wel. :9~
Daar begint het al.
The view from nowhere.
pi_96305582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ommedraai? Helemaal niet, ik vind dat gewoon een kansloze actie. :P
Of mag ik dat niet vinden?
Jawel, maar meer omwille van het feit dat je voorheen poeslief was voor Richard en nu zijn acties regelmatig triest noemt. Mag allemaal hoor, maar het is gewoon opvallend. :)
pi_96305659
Ewa chimeids als je aandacht van een echte boy wilt moet je moi een bericht sturen met je msn
pi_96305662
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jawel, maar meer omwille van het feit dat je voorheen poeslief was voor Richard en nu zijn acties regelmatig triest noemt. Mag allemaal hoor, maar het is gewoon opvallend. :)
Mja, toen ging het enkel om zijn uiterlijk en wat dat betreft wilde ik ook poeslief zijn omdat hij anders een reden heeft om zichzelf te sterken in zijn BDD. Maar ik moet wel zeggen dat ik daar ook een beetje klaar mee ben, nogsteeds, en dat weet hij ook. Hij hoeft het bij mij per DM ook niet meer over z'n uiterlijk te hebben (wat hem nog niet echt lukt overigens), maar hij weet dat ik het dan meestal negeer.
pi_96305693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daar begint het al.
We hebben allemaal wel een beetje een kinky side.

A la passion!
pi_96305713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja, toen ging het enkel om zijn uiterlijk en wat dat betreft wilde ik ook poeslief zijn omdat hij anders een reden heeft om zichzelf te sterken in zijn BDD. Maar ik moet wel zeggen dat ik daar ook een beetje klaar mee ben, nogsteeds, en dat weet hij ook. Hij hoeft het bij mij per DM ook niet meer over z'n uiterlijk te hebben (wat hem nog niet echt lukt overigens), maar hij weet dat ik het dan meestal negeer.
Je hebt het toch aardig lang vol weten te houden. :Y
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:51:55 #161
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96305854
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

We hebben allemaal wel een beetje een kinky side.

A la passion!
Vertel :@
The view from nowhere.
pi_96305980
Volg dit topic nu al een tijdje, snap er helemaal niet van. Waar hebben jullie het over?
pi_96306024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zegt ie toch dat ie het bewust en expres deed. Als de bus of wat dan ook ging hobbelen ging hij expres tegen de vrouw aanstoten zodat het niet expres leek. Gekkenwerk vind ik :P
pi_96306050
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zegt ie toch dat ie het bewust en expres deed. Als de bus of wat dan ook ging hobbelen ging hij expres tegen de vrouw aanstoten zodat het niet expres leek. Gekkenwerk vind ik :P
Kun je best aanranding noemen volgens mij. :X
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:56:43 #165
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96306097
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Volg dit topic nu al een tijdje, snap er helemaal niet van. Waar hebben jullie het over?
Het topic gaat over het redden van Richard, MLiG, Schenkstroop en Lanterfanteraar e.a. van de ondergang. Verder snap ik er ook niets van.
The view from nowhere.
pi_96306156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kun je best aanranding noemen volgens mij. :X
Ja, als ze het weten kunnen ze daar aanstoot aan nemen, maar weten doe je het in zulke gevallen natuurlijk niet. Ik weet eigenlijk niet of ik dat erg zou vinden, dat iemand zijn dagelijkse pleziertje haalt uit tegen mij aanstoten. Ik zou er niet mee zitten. Aanranding zoals in de kont of tieten knijpen daarentegen...dan krijg je patsen! (zie OP ;) )
pi_96306172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het topic gaat over het redden van richard en MLiG e.a. van de ondergang.
MLiG is een vrouw of een man. En waarom moeten ze gered worden van de ondergang?
pi_96306204
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, als ze het weten kunnen ze daar aanstoot aan nemen, maar weten doe je het in zulke gevallen natuurlijk niet. Ik weet eigenlijk niet of ik dat erg zou vinden, dat iemand zijn dagelijkse pleziertje haalt uit tegen mij aanstoten. Ik zou er niet mee zitten. Aanranding zoals in de kont of tieten knijpen daarentegen...dan krijg je patsen! (zie OP ;) )
Waarschijnlijk niet, omdat je er vanuit zou gaan dat iemand dat niet expres doet. Als ik echter constant bij elk hobbeltje tegen je aan loop te rijden en je krijgt het idee dat ik het bewust doe, dan ga je er wel anders over denken.
pi_96306221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:58 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

MLiG is een vrouw of een man. En waarom moeten ze gered worden van de ondergang?
Hij zeikt als een oud wijf, maar het schijnt een vent te zijn.
pi_96306231
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:58 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

Omdat ze anders anderen wel meeslepen in hun ondergang...

Een man trouwens. En omdat je je medemens niet wil zien lijden, enzo. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Vertel :@
Dat moet je Supersoep maar vragen. :D
pi_96306249
Ja zeg maar niks jullie, straks krijg je de internet hooligan Catbert op je af. Nou dan weet je het wel..

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja goed, als er een lelijke draak in de bus tegen mij staat aan te rijden en te stoten dan had ik het wel geweten. Gadverdamme. :9
pi_96306258
Maar ze missen het Alpha gen ofzo?
pi_96306284
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ze missen wel meer.
pi_96306304
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja zeg maar niks jullie, straks krijg je de internet hooligan Catbert op je af. Nou dan weet je het wel..
Catbert had anders wel gelijk. :)

quote:

Ja goed, als er een lelijke draak in de bus tegen mij staat aan te rijden en te stoten dan had ik het wel geweten. Gadverdamme. :9
Die smiley is lekker misleidend.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:01:05 #175
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96306316
quote:
:*
pi_96306409
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Catbert had anders wel gelijk. :)

[..]

Die smiley is lekker misleidend.
Nee helemaal niet want nu zit je net zo hard mee te brullen dat het triest is. En daar heb je volkomen gelijk in.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

:*
:* :*
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:03:19 #177
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96306433
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat moet je Supersoep maar vragen. :D
Zijn jullie al zover gevorderd, zonder verslag in het topic te doen :( .
The view from nowhere.
pi_96306508
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hun telefoonseksen en DM seksen via FOK! :7
pi_96306511
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zou hij al in haar broekje hebben gezeten?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:05:09 #180
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96306520
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee helemaal niet want nu zit je net zo hard mee te brullen dat het triest is. En daar heb je volkomen gelijk in.
Ik ben het met je eens dat die actie triest is, daar ging het ook niet om. Dat leek me wel duidelijk.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:06:45 #181
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96306603
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ze missen een lieve vrouw die je diep in de ogen kijkt en waardoor alles goed komt.
The view from nowhere.
pi_96306746
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze missen een lieve vrouw die je diep in de ogen kijkt en waardoor alles goed komt.
MLIG had een heel lief meisje. Het alom bekende "8k-meisje".
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:10:07 #183
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96306782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die mist hij nog steeds.
The view from nowhere.
pi_96306850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die mist hij nog steeds.
Even volhouden dat sparen dus. :Y
pi_96306885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij heeft haar nooit gehad.
pi_96306911
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft haar nooit gehad.
Hehehe, was een soort van leaseconstructie idd. :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:17:12 #187
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96307181
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hun telefoonseksen en DM seksen via FOK! :7
Vandaar dat Straw nooit meer met mij DM'ed.
The view from nowhere.
pi_96307196
En Straw heeft een nieuwe foto in haar fobo! Dus voor de boys die haar willen versieren.. complimenten geven8-)
pi_96307267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef iwannabehigh het volgende:
En Straw heeft een nieuwe foto in haar fobo! Dus voor de boys die haar willen versieren.. complimenten geven8-)
Meteen ff checken. :9
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:21:11 #190
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96307397
quote:
Ze wordt steeds leuker. Maar ik heb haar al zo vaak complimentjes gegeven dat ze daarlijk naast haar schoenen loopt.
The view from nowhere.
pi_96307407
quote:
En Straw heeft een nieuwe foto in haar fobo!
Het is nauwelijks een foto man. :') En niet ontopic. ( :Y) )
pi_96307435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze wordt steeds leuker. Maar ik heb haar al zo vaak complimentjes gegeven dat ze daarlijk naast haar schoenen loopt.
Supersoep is ook al flink bezig zo te zien!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:24:30 #193
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96307580
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Supersoep is ook al flink bezig zo te zien!
Dat is anders. Ik ben alleen maar aan het redden. Straw doet deed aan vrijwillige zelfuitsluiting.
The view from nowhere.
pi_96307658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is anders. Ik ben alleen maar aan het redden. Straw doet deed aan vrijwillige zelfuitsluiting.
Jij wilt (ook) gewoon graag in haar broekje. Niet zo om de pot heen draaien.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:26:30 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96307676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:
Ik heb nog geen enkel idee over de grootte van dat broekje.
pi_96307728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat wil ik ook weleens weten. :Y
pi_96307742
quote:

[..]

gemeen maar ik moest echt lachen. _O-
pi_96307803
quote:

[..]

Zoiets:
SPOILER
:Y

En nu weer OT.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:29:08 #199
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96307839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik een gezonde man, maar mijn leeftijd speelt mij parten. Als ik 25 jaar jonger was geweest ....... :9 ^)
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:29:11 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96307840
Hubba!
pi_96307853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik een gezonde man, maar mijn leeftijd speelt mij parten. Als ik 25 jaar jonger was geweest ....... :9 ^)
Een oude bok lust toch ook weleens een fris, groen blaadje?
pi_96307884
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoiets:
SPOILER
:Y

En nu weer OT.
Huup, huup, Barba-truc!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:30:56 #203
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96307923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een oude bok lust toch ook weleens een fris, groen blaadje?
Ik heb last van scupules :D .

SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door deelnemer op 03-05-2011 19:38:26 ]
The view from nowhere.
pi_96309104
Ik wil ook wel in Straw haar broekje maar ik heb het op dit moment verpest door mijn botte opmerkingen, en zo.. maar óóit, komt het goed.. O+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:55:11 #205
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96309319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil ook wel in Straw haar broekje maar ik heb het op dit moment verpest door mijn botte opmerkingen, en zo.. maar óóit, komt het goed.. O+
Zelfs de labiele wijven hosselaar n1 is het niet gelukt :6 :D
The view from nowhere.
pi_96309603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, hij is de norm voor dit soort dingen. :') _O-
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:00:23 #207
118585 Crutch
pi_96309629
Wat is dat voor geslijm naar Strawberry de hele tijd? :')
Je moeder is een hamster
pi_96309641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Verstandig. :)
pi_96309742
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Crutch het volgende:
Strawberry is gewoon de mooiste en liefste meid van FOK!!!! _O_
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:02:57 #210
118585 Crutch
pi_96309766
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vast :')
Je moeder is een hamster
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:06:27 #211
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96309932
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Crutch het volgende:
Jaloers?
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:08:25 #212
118585 Crutch
pi_96310038
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Jaloers?
Ja, écht want ze is de allerliefste en mooiste en ik kan het niet hebben dat iedereen haar zo leuk vindt. Ik ga een auto voor haar kopen en een huis en alles wat ze wil want ze is zo lief want ze helpt iedereen enzo en ze is zoo mooi en lief ook.

:O
Je moeder is een hamster
pi_96310050
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind."

Vier komt al aardig in de buurt.
pi_96310281
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben nog het verst gekomen dacht ik zo , ik heb haar nummer gehosseld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De lessen tot nu toe:

Ja inderdaad telefoon sex met straw met te vulgaire details om in dit topic te plaatsen. Ben ik zo op de goede weg om een alpha man te worden?

Tenzij Supersoep daadwerkelijk in je broekje is gekomen... ik hoop het niet vond het al erg genoeg dat je zijn naam moest noemen in mijn Fobo.

Ik hoop dat ik een beetje aan beide punten voldoe.
pi_96310463
Maar deelnemer, misschien komt het ook wel door mijn uiterlijk. ??!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:16:04 #216
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96310505
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
*checkt Fobo*

... -O-
pi_96310565
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

*checkt Fobo*

... -O-
Die ga ik nooit aanmaken hier, denk ik. Ik heb genoeg meegemaakt hier om te weten wat er kan gebeuren. :')
pi_96310681
quote:
Ja of maybe komt het door mijn ziekelijke Stalkings gedrag.
pi_96310774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja of maybe komt het door mijn ziekelijke Stalkings gedrag.
Hoe bedoel je?

Nee ik weet dat ik Straw haar type ben uiterlijk gezien (maar dat gaat vlg mij nogal snel) maar ze vindt mij niet aardig.
pi_96310861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Nee ik weet dat ik Straw haar type ben uiterlijk gezien (maar dat gaat vlg mij nogal snel) maar ze vindt mij niet aardig.
Dat je haar probeeerde op te zoeken in de bioscoop om mee te beginnen.
pi_96310976
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat je haar probeeerde op te zoeken in de bioscoop om mee te beginnen.
Ow zo, ja zo kan je het zien.. 't is maar net hoe je het wilt bekijken. Beetje jammer dat je dat zegt aangeizen ik daar sowieso naar binnen moest, en dan ga je automatisch wel om je heen kijken dus ''zoeken'' uit nieuwsgierigheid. Zou jij ook doen, denk ik. :)
pi_96311334
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ow zo, ja zo kan je het zien.. 't is maar net hoe je het wilt bekijken. Beetje jammer dat je dat zegt aangeizen ik daar sowieso naar binnen moest, en dan ga je automatisch wel om je heen kijken dus ''zoeken'' uit nieuwsgierigheid. Zou jij ook doen, denk ik. :)
Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeuren zoals bij die Turkse chick van je.
pi_96311573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeuren zoals bij die Turkse chick van je.
Gast :')
pi_96311605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeurden zoals bij die Turkse chick van je.
Owwwww nou dat zal echt nooit weer gebeuren. Sowieso moet een meisje wel héél erg mooi zijn dat ik er helemaal weg van ben dat ik zoiets geks ga doen. Dat heb ik niet met Staw, en ik weet dat ik dat nooit zal krijgen, als je me begrijpt. :) Ik hoop niet dat Straw er ook zo over denkt?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:37:35 #225
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96311907
quote:
Ik denk het wel. Een lekker ding (vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijk :N ) en schijnbaar zelfverzekerd (wat een absolute must is :Y ). Vrouwen en geloofwaardigheid :O.
The view from nowhere.
pi_96311956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Een lekker ding (vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijk :N ) en schijnbaar zelfverzekerd (wat een absolute must is :Y ).
Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.

Richard vindt mij ook wel een lekkerding. Heeft ie tegen KW gezegd tijdens hun meeting.
pi_96312105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar zij vindt mij wel een lekkerding.

Richard vindt mij ook wel een lekkerding.
Als dat geen batsen wordt. O+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:41:22 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96312129
quote:

[..]

Maar zij vindt mij wel een lekker ding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96312195
quote:

[..]

Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.

Richard vindt mij ook wel een lekkerding. Heeft ie tegen KW gezegd tijdens hun meeting.
:') Ik had even gekeken maar ik dacht dat jij die in dat rode shirt (dacht ik) was en dat bleek je niet te zijn ;) Verder boeit het me niet dus ik ga niet nog een keer kijken.
pi_96312275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

:') Ik had even gekeken maar ik dacht dat jij die in dat rode shirt was en dat bleek je niet te zijn ;) Verder boeit het me niet dus ik ga niet nog een keer kijken.
Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.
pi_96312348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.
Lol echt niet, sowieso zou ik nooit zeggen van een jongen of die knap is of niet ;) En ik wist echt niet of je diegene was in het grijs, ik las ergens op het forum dat jij diegene was in het rood en die vond ik er normaal uitzien. Ik was gewoon heel even benieuwd , mag dat niet? Dan noem je mij meteen een stalker :D? Ik zal niet eens meer weten hoe je eruit ziet dus gewoon normaal.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:47:54 #232
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96312495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hamvraag. Ik denk dat niemand dat echt helemaal is.
Naar mijn mening heeft het zo'n 30% te maken met 'lekker in je vel zitten' en de overige 70% met waardeoordeel van anderen.
Maw je kunt nooit zelf bepalen of je vol zelfvertrouwen zit, net zo min als dat de meesten van zichzelf niet zullen zeggen dat ze mooi zijn. Het is grotendeels een waardeoordeel, imho.
Echter niet zodanig dat je het ook makkelijk kunt faken, het vergt wel aardig wat 'lekker in je vel zitten' om dat waardeoordeel te bereiken. Denk ik. :@
pi_96312822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Volgens mij ligt dat aan je persoonlijkheid en de persoonlijke positieve bevestigingen van anderen op je zwakke plekken.

[ Bericht 17% gewijzigd door richard_prf op 03-05-2011 21:42:53 ]
pi_96313076
Hey Richard, ben je wel onder behandeling?
pi_96313201
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hey Richard, ben je wel onder behandeling?
NVM

[ Bericht 17% gewijzigd door richard_prf op 03-05-2011 21:42:40 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:17:04 #236
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96314186
Grr, net een hele post kwijtgeraakt door een backspace buiten het tekstveld ...

Net weer van het werk en ik voel me redelijk moe, toch kan ik de werkdruk wel aan.

Anyway, in het kort:
- Op het werk veel (zakelijk) contact, relatief moeilijke projecten waar ik goed grip op kan krijgen en redelijk snel ook nog. Tegenslagen gaan daar relatief makkelijk; niet druk om maken en gewoon doorgaan tot het "werkt" (hmm, dit klinkt verkeerd :+).
- Als het contact socialer wordt dan gaat het redelijk, helaas erg oppervlakkig. Ook met vrouwen gaat het wel, zolang ik er niet te lang over nadenk (nadenken gaat semi-onbewust bij mij)
- Vrouwen die ik wel leuk vind? Hmja... Ik denk er te veel over na en word bang
- Ik probeer te werken aan mijn eigenwaarde, en dat lijkt wel te helpen
- Alleen buiten het werk verveel ik me; nu is het de laatste tijd vrij druk (en vanavond een leuke uitdaging erbij gekomen bij een project ..) en heb ik het gevoel dat ik geen rust krijg, dat er altijd iemand mee zit te kijken, niet een vrij gevoel..
- Als ik het vrije gevoel toelaat dan ben ik bang dat ik mezelf verlies.
- En dan gaat alles wel vanzelf (een vriendin zou me waarschijnlijk dan ook niet boeien maar toch...)

Samengevat, het laatste punt wil ik (en kan ik) bereiken maar ik ben er doodsbang voor :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Daalder82 op 03-05-2011 21:17:47 (spleling) ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:57:53 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96316671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Daalder82 het volgende:

- Als ik het vrije gevoel toelaat dan ben ik bang dat ik mezelf verlies.
- En dan gaat alles wel vanzelf (een vriendin zou me waarschijnlijk dan ook niet boeien maar toch...)

Samengevat, het laatste punt wil ik (en kan ik) bereiken maar ik ben er doodsbang voor :').
Heel vaag.

Wat bedoel je met jezelf verliezen in het vrije gevoel?
Waarom ben je er bang voor?
Waarom interesseren vrouwen je alleen als je er niets mee kan en niet meer als je dat wel kunt?
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:10:49 #238
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96317505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heel vaag.

Wat bedoel je met jezelf verliezen in het vrije gevoel?
Waarom ben je er bang voor?
Waarom interesseren vrouwen je alleen als je er niets mee kan en niet meer als je dat wel kunt?
Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.

Dat over de vrouwen: ik ben bang om relaties aan te gaan, maar ik heb er wel behoefte aan, waarschijnlijk dat ik er daarom bang voor ben, of ik weet niet wat ik ermee aan moet.

Ik heb op het werk meer het gevoel dat alles vanzelf loopt, meer in een flow denk ik. Ik begrijp mezelf niet de laatste tijd :o.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:30:57 #239
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96318951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Daalder82 het volgende:

[..]

Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.
Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?

quote:
Dat over de vrouwen: ik ben bang om relaties aan te gaan, maar ik heb er wel behoefte aan, waarschijnlijk dat ik er daarom bang voor ben, of ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Ok. Join the club.

Welke ervaringen heb je met vrouwen?

Wat kun je wel en niet met vrouwen?
Kun je met ze in contact komen?
Kun je ermee praten op een normale manier?
Kun je ze versieren?
Heb je bindingsangst?
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:46:15 #240
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_96320046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?
Ik denk emoties, ik heb deze nooit goed verwerkt/kan er (nog) niet mee omgaan en het lijkt of ze er allemaal tegelijk uit willen komen. Ik heb me aangeleerd om negatief over bepaalde dingen te denken en ik ben bang dat ik me ergens te snel, te diep in wil storten, dat ik het forceer.

quote:
Ok. Join the club.

Welke ervaringen heb je met vrouwen?
Weinig, ik merk dat vrouwen soms interesse in mij hebben maar ik durf niet goed op ze af te stappen (omdat ik het waarschijnlijk te moeilijk maak voor mezelf). Ik denk er te veel over na, het is niet spontaan meer.

quote:
Wat kun je wel en niet met vrouwen?
Gesprekken voeren lukt wel, een beetje oppervlakkig praten, nooit echt iemand uitgevraagd

quote:
Kun je met ze in contact komen?
Het is voor mij een redelijke drempel, terwijl ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn, helaas zit tussen weten en doen een verschil

quote:
Kun je ermee praten op een normale manier?
Ja, dat begint te komen, het zijn gewoon mensen.

quote:
Kun je ze versieren?
Nee, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee eigenlijk.

quote:
Heb je bindingsangst?
Ik denk dat het meer een soort van te veel nadenken is en nare ervaringen die ik eerder opgedaan heb. Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vragen iets leuks te doen. Als ze me uitnodigen dan kom ik meestal wel.

Hmm, dit klinkt best erg, maar het is meer onvervarenheid denk ik, ik durf de stap niet te zetten.

Edit: ik ga maar eens slapen, ik voel me redelijk gaar nu, maar dat over de vastzittende emoties/gedachten is iets waar ik mijn hele leven mee kamp nu.
pi_96322137
Toch vind ik het raar dat bepaalde mannen hier DENKEN zekerder te zijn zodra ze een vriendin hebben. Dat alles dan ineens beter gaat (MLIG, Rich). Dat kan toch helemaal niet? Ik voel me nu helemaal niet ''beter'' of wat dan ook. Ik ben nog steeds onzeker bijv. werk/stage, soms in het algemeen. Ook met rijlessen nu af en toe. Of met presenteren. Ik ben er allemaal niet blij mee; voel me erg onzeker en een vrouw/vriendin kan dat écht niet veranderen. Dat moet ik zelf doen. :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:24:04 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96322227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch vind ik het raar dat bepaalde mannen hier DENKEN zekerder te zijn zodra ze een vriendin hebben. Dat alles dan ineens beter gaat (MLIG, Rich). Dat kan toch helemaal niet? Ik voel me nu helemaal niet ''beter'' of wat dan ook. Ik ben nog steeds onzeker bijv. werk/stage, soms in het algemeen. Ook met rijlessen nu af en toe. Of met presenteren. Ik ben er allemaal niet blij mee; voel me erg onzeker en een vrouw/vriendin kan dat écht niet veranderen. Dat moet ik zelf doen. :)
huih wwat! heb jij dan een vriendin
ik zag wel in dat je er al kans op maakt, maar dat soort dingen lezen
het is ....!

voor het geval dat dat klopt, dan : "jij bofkont!"
dat soort dingen maakt me gek, het laat me tegen de muren opvliegen
pi_96322848
Ook even hier posten, aangezien ik al 23 ben en niet echt veel ervaring heb. Ken nu een aantal weken een superleuk meisje via uitgaan. We hebben die avond gezoend, en de 1e date ook weer. De laatste 2 dates is er niks gebeurd, behalve dat we het wel supergezellig hadden (overal over gehad, geen stiltes enz, ze lachte steeds om me en keek me aan enz). De 2e date probeerde ik haar te zoenen maar draaide ze haar hoofd half weg. Ik vraag me af of zou nou iets "wil"? Is ze gewoon verlegen en moet ik actie ondernemen? Ik ben bang dat ik het verpruts. Bij de 1e date had ze wel wat alcohol op). Ze wil wel steeds afspreken en me zien, maar er gebeurd nooit iets.
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:48:48 #244
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96323524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Quarles het volgende:
Ook even hier posten, aangezien ik al 23 ben en niet echt veel ervaring heb. Ken nu een aantal weken een superleuk meisje via uitgaan. We hebben die avond gezoend, en de 1e date ook weer. De laatste 2 dates is er niks gebeurd, behalve dat we het wel supergezellig hadden (overal over gehad, geen stiltes enz, ze lachte steeds om me en keek me aan enz). De 2e date probeerde ik haar te zoenen maar draaide ze haar hoofd half weg. Ik vraag me af of zou nou iets "wil"? Is ze gewoon verlegen en moet ik actie ondernemen? Ik ben bang dat ik het verpruts. Bij de 1e date had ze wel wat alcohol op). Ze wil wel steeds afspreken en me zien, maar er gebeurd nooit iets.
Het kán zijn dat je in de gehate 'friend zone' terecht gekomen bent. :{
Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze verlegen is. :)

Spreek je haar wel eens buiten de dates om? Telefoon, MSN, Facebook oid?
Daar is het vaak wat makkelijker om te vragen hoe het zit.
pi_96323829
Een maand lang sms'en we wel dagelijks, maar gewoon over alledaagse dingen, en over facebook soms. maar ik hoor het liever persoonlijk wanneer ik haar weer zie. Binnen een paar dagen zie ik haar weer, dan maak ik mezelf gewoon duidelijk hoe ik haar zie zitten, want ik krijg haar echt niet uit mijn hoofd en alles blijft maar malen :{. Ik kan me gvd nergens op concentreren.
You have enemies good? That means you've stood up for something sometime in your life.
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:00:56 #246
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96324101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Quarles het volgende:
Een maand lang sms'en we wel dagelijks, maar gewoon over alledaagse dingen, en over facebook soms. maar ik hoor het liever persoonlijk wanneer ik haar weer zie. Binnen een paar dagen zie ik haar weer, dan maak ik mezelf gewoon duidelijk hoe ik haar zie zitten, want ik krijg haar echt niet uit mijn hoofd en alles blijft maar malen :{. Ik kan me gvd nergens op concentreren.
Het is duidelijk dat je duidelijkheid nodig hebt...
Op de vrouw af vragen vergt best wel durf en kan afschrikken.
Misschien een idee om het gesprek te sturen naar verliefd zijn in het algemeen?
Zo van, eh... "Pubertijd, wat was dat toch een mooie/klote tijd, school was lastig etc etc en oooh wat kon je dan verliefd zijn hè! Tjonge, ja, zo voel ik me nu ook weer een beetje eigenlijk" :@
Dan beken je wat je voor haar voelt op een beetje casual manier en kun je hopelijk aan haar reactie zien of zij dat ook heeft?
pi_96324361
Vragen ga ik ook niet doen, vind ik vrij wanhopig ;) maar ik wil wel duidelijkheid ja. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en heb de laatste jaren keihard aan mezelf gewerkt (was echt een nerd), dat ze tijdens het uitgaan vanzelf op me af komen nu (uiterlijk en innerlijk gaan zeer de goede kant op), maar ik kan er gewoon nog niet mee omgaan, en durf ook geen blauwtje te lopen. Gesprek aangaan en smalltalk gaan me nu gewoon goed af, met vrouwen juist beter als mannen lijkt wel, maar "verder" als dat, blokkeer ik gewoon op 1 of andere manier.
pi_96324464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Quarles het volgende:
Vragen ga ik ook niet doen, vind ik vrij wanhopig ;) maar ik wil wel duidelijkheid ja. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en heb de laatste jaren keihard aan mezelf gewerkt (was echt een nerd), dat ze tijdens het uitgaan vanzelf op me af komen nu (uiterlijk en innerlijk gaan zeer de goede kant op), maar ik kan er gewoon nog niet mee omgaan, en durf ook geen blauwtje te lopen. Gesprek aangaan en smalltalk gaan me nu gewoon goed af, met vrouwen juist beter als mannen lijkt wel, maar "verder" als dat, blokkeer ik gewoon op 1 of andere manier.
Eén tip. Iedereen loopt wel eens een blauwtje. Daar moet je gewoon maling aan (leren) hebben.
pi_96324646
Maar je moet wel vragen om duidelijkheid te hebben. Zo wanhopig is het niet, je wilt toch weten waar je staat. :)
pi_96324769
Ja klopt, eigenlijk maak ik me ook zorgen om niks. Ik heb de laatste tijd een schijt aan alles instelling, behalve voor vrouwen. Nu die ook nog even ontwikkelen ;).
pi_96324800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar je moet wel vragen om duidelijkheid te hebben. Zo wanhopig is het niet, je wilt toch weten waar je staat. :)
Ook dat ja. :)
pi_96324824
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Quarles het volgende:
Ja klopt, eigenlijk maak ik me ook zorgen om niks. Ik heb de laatste tijd een schijt aan alles instelling, behalve voor vrouwen. Nu die ook nog even ontwikkelen ;).
Kijk die ondertitel van jou: You have enemies? Good! That means you've stood up for something sometime in your life. Die had ik laatst ook even, die had ik ergens uit een boek en 't is een quote van Winston Churchill toch :P

Off topic maar toch..
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:20:44 #253
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96324957
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Quarles het volgende:
Net als dat je de rest hebt moeten leren over een langere periode zul je dit ook doen met vallen en opstaan. Het is zeer begrijpelijk in deze situatie dat je wilt weten hoe of wat, en de enige manier dat je er echt achter komt is vragen. De kans op een blauwtje kom je nooit meer vanaf trouwens hoor, dat heeft idd iedereen. :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:21:09 #254
118585 Crutch
pi_96324974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Daalder82 het volgende:
Grr, net een hele post kwijtgeraakt door een backspace buiten het tekstveld ...
Linksbovenin je browser heb je ook een knopje 'volgende', oftewel; als je per-ongeluk terug bent gegaan zoals in jouw geval met backspace, klik dan op volgende. De tekst blijft dan bewaard, probeer maar eens.
quote:
Omdat je niet weet hoe je ermee om moet gaan?
Probeer het gewoon dan, je hebt niets te verliezen lijkt me.
Je moeder is een hamster
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:22:19 #255
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96325022
Ik zou die vraag alleen niet droppen midden in een leuke date, maar op het einde van de avond of online. Anders is het best awkward als het net gezellig was enzo. :)
pi_96325329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Owwwww nou dat zal echt nooit weer gebeuren. Sowieso moet een meisje wel héél erg mooi zijn dat ik er helemaal weg van ben dat ik zoiets geks ga doen. Dat heb ik niet met Staw, en ik weet dat ik dat nooit zal krijgen, als je me begrijpt. :) Ik hoop niet dat Straw er ook zo over denkt?
:N Nee hoor, zo zie ik het niet. Zoals ik het zie ben jij alles behalve geinteresseerd in mij 'op die manier'.
pi_96325395
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

De ex-stalker die iemand anders beticht van stalken? Gedurfd.
pi_96325487
pi_96325503
Over vandaag:

Gezellig wat gaan drinken, nieuwe jongen heel teruggetrokken, is ook niet gek, maar wel opvallend. Typisch gedrag voor een onzeker iemand niet weten waar te staan als de film is afgelopen en iedereen met elkaar in gesprek is. Je past nog nergens echt bij, dus liep hij maar een beetje rond en stond hij achter de personen die met elkaar praatten. Vond het sneu omdat het een beetje herkenbaar is. Zal me niks verbazen als ik zo in het begin ook was. Je weet je nog geen houding te geven...
pi_96325542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmmm ik ben juist heel zelfverzekerd met de andere dingen. Zoals rijlessen, was voor mij geen enkel probleem zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald. Ik weet nog tijdens het afrijden dat ik deed alsof ik zenuwachtig was om een beetje indruk te maken op de examinator ofzo zodat hij wat milder zou oordelen misschien.
Ook met schoolprestaties heb ik nooit echt problemen gehad en ik had al helemaal geen faalangst.
En ik reis overal in mijn eentje naar toe, laatste keer Engeland en daarvoor nog een stuk of 10 andere Europese landen dat vind ik helemaal geen probleem.
Maar ook mijn sollicitatie gesprekken verliepen altijd wel goed.
Op mezelf wonen, ook eenvoudig, nooit spanning of vreugde gevoeld.

Het enige probleem dat ik heb is dat ik het gevoel heb dat ik onmogelijk een vriendin kan krijgen met dit uiterlijk. Geloof me het is pure onmacht als ik er wat aan kon doen had ik het allang gedaan. De chicks moeten me gewoon niet, zo simpel is het.
pi_96325658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:
Geloof me het is pure onmacht als ik er wat aan kon doen had ik het allang gedaan. De chicks moeten me gewoon niet, zo simpel is het.
En nu opbokken. Deze plaat kennen we zo onderhand wel.
pi_96325819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De ex-stalker die iemand anders beticht van stalken? Gedurfd.
Echt, mens houd eens op met die scheve, voorspelbare en vooral domme opmerkingen over ''ex'' stalken. Richard ook. :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:42:28 #263
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_96325825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hmmm ik ben juist heel zelfverzekerd met de andere dingen. Zoals rijlessen, was voor mij geen enkel probleem zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald. Ik weet nog tijdens het afrijden dat ik deed alsof ik zenuwachtig was om een beetje indruk te maken op de examinator ofzo zodat hij wat milder zou oordelen misschien.
Ook met schoolprestaties heb ik nooit echt problemen gehad en ik had al helemaal geen faalangst.
En ik reis overal in mijn eentje naar toe, laatste keer Engeland en daarvoor nog een stuk of 10 andere Europese landen dat vind ik helemaal geen probleem.
Maar ook mijn sollicitatie gesprekken verliepen altijd wel goed.
Op mezelf wonen, ook eenvoudig, nooit spanning of vreugde gevoeld.

Het enige probleem dat ik heb is dat ik het gevoel heb dat ik onmogelijk een vriendin kan krijgen met dit uiterlijk. Geloof me het is pure onmacht als ik er wat aan kon doen had ik het allang gedaan. De chicks moeten me gewoon niet, zo simpel is het.
Toch wel herkenbaar.

Rijlessen, (praktijk)examens, presentaties...behalve misschien gezonde spanning fix ik het altijd wel vol overtuiging. Vooral met sollicitaties, ik zie er verzorgd en representatief uit en van alle keren (keer op 8 ofzo, bijbanen en 1 grote baan) was ik altijd diegene waar de keuze op was gevallen....

Helaas koop je hier inderdaad geen leuk meisje voor :)

Overigens heeft die meid waarmee ik in contact was van Pepper ook ineens niet meer gereageerd, raar, had een leuk kort berichtje gestuurd :') Krijg ook verder geen matches, dus het gaat weer de goeie kant op :')
Op elke fokker past een bril.
pi_96325889
Ik vind het leuk om te lezen dat men opzich wel vrouwen en mannen ontmoet. Ik heb dat niet. Ja, ik kom op het werk, ik ga naar therapie en af en toe spreek ik af met vrienden. Maar met name nieuwe mannen komen niet voor. Ik ga ook nog wel eens zwemmen, maar op werk/in het zwembad/in de kroeg ontstaan er gewoon nooit dusdanige contacten dat er meer uit kan groeien. Ik heb momenteel ook niet echt de financiële middelen om bij een vereniging te gaan. Of een cursus te doen.

Wat te doen om meer contacten te maken?

ik zou ook op de meet graag feedback willen over hoe ik overkom en hoe men denkt dat het kan dat ik nooit aangesproken word
pi_96325941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Echt, mens houd eens op met die scheve, voorspelbare en vooral domme opmerkingen over ''ex'' stalken. Richard ook. :)
Dus jij mag stalken erbij halen maar als andere mensen jou (terecht) ergens op wijzen is het niet goed? Begin er dan ook niet over, dan kan je zoiets verwachten omdat jij wel de laatste persoon bent die iemand een spottend stalker kan noemen.
pi_96326012
Ik heb liever dat ik zonder moeite mijn rijbewijs haal, zonder moeite presenteer, zonder moeite naar sollicitaties ga, goed op mezelf kan wonen, geen zenuwen voor dingen meer heb enzovoort dan dat ik geen vrouw heb. Aan die dingen waar ik tegenaan loop moet je echt hard werken; aan een vrouw niet, die komt vroeg of laat vanzelf wel, en anders maar niet. Met de dingen waar jullie je zo makkelijk doorheen slepen, kom je tenminste nog ergens in het leven.
pi_96326042
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb liever dat ik zonder moeite mijn rijbewijs haal, zonder moeite presenteer, zonder moeite naar sollicitaties ga, goed op mezelf kan wonen, geen zenuwen voor dingen meer heb enzovoort dan dat ik geen vrouw heb. Aan die dingen waar ik tegenaan loop moet je echt hard werken; aan een vrouw niet, die komt vroeg of laat vanzelf wel, en anders maar niet. Met de dingen waar jullie je zo makkelijk doorheen slepen, kom je tenminste nog ergens in het leven.
Maar ja, de dag dat alles in je leven zonder moeite gaat....die gaat niet komen denk ik.
Je hebt wel gelijk.
pi_96326053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen dat men opzich wel vrouwen en mannen ontmoet. Ik heb dat niet. Ja, ik kom op het werk, ik ga naar therapie en af en toe spreek ik af met vrienden. Maar met name nieuwe mannen komen niet voor. Ik ga ook nog wel eens zwemmen, maar op werk/in het zwembad/in de kroeg ontstaan er gewoon nooit dusdanige contacten dat er meer uit kan groeien. Ik heb momenteel ook niet echt de financiële middelen om bij een vereniging te gaan. Of een cursus te doen.

Heel herkenbaar, ik heb geen oplossing voor je helaas. Ik vind het wel vreemd dat je geen nieuwe mannen ontmoet in de kroeg lijkt me toch wel het minste probleem als vrouw zijnde als je je een beetje aantrekkelijk kleed ofzo :P dan komen ze vanzelf wel op je af. Tenzij je eisen gewoon te hoog zijn.
pi_96326055
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus jij mag stalken erbij halen maar als andere mensen jou (terecht) ergens op wijzen is het niet goed? Begin er dan ook niet over, dan kan je zoiets verwachten omdat jij wel de laatste persoon bent die iemand een spottend stalker kan noemen.
Laat mij met rust over stalken en lees terug waarom ik stalken tegen hem zeg. Actie reactie.
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:47:46 #270
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96326059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:

uit nieuwsgierigheid, omdat ik me altijd afvraag hoe erg het is:
wat is bij jou de laatste man die je in je leven is gekomen, die je vaker dan 1 keer heb gezien?

bij mij qua vrouwen: hoer in amsterdam (je weet wel hoe ddat gaat)
middelbare school meisje die in me vriendengroep zit, maar nu in engeland is(2004 ofzo ontmoet)
me middelbare schoolvriendin (al tijden niet gezien ,ik zie haar ook amper. 2003 ontmoet)

volgensmij heb ik alle meisjes in me leven die ik vaker heb gezien of
-eerder ontmoet (meisjes uit de buurt bij me ouders),
-of sporadisch toevallig(zelfde kassameisjes enzo)

ohja, en nog 2006 ofzo de vriendin van een vriend van me heb ik vaker ontmoet.

[ Bericht 10% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-05-2011 00:55:10 ]
pi_96326085
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Laat mij met rust over stalken en lees terug waarom ik stalken tegen hem zeg. Actie reactie.
Omdat hij je filmpje van PW heeft gekeken? Ja dan ben je echt een stalker.

Laat ook maar hoor...vond het enkel typisch komende van jou.
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:48:47 #272
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96326091
quote:
ja vind ik wel knap van iedereen ook . ik doe al paar jaar(oke ahum meer 5) helemaal niets meer ! :(
en bij jou is echt vooruitgang, je pakt dingen echt aan
pi_96326164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

uit nieuwsgierigheid, omdat ik me altijd afvraag hoe erg het is:
wat is bij jou de laatste keer dat je "een nieuwe man" vaker dan 1 keer heb gezien?
Ja, of zie ik het gewoon niet ofzo, of wil ik het niet zien?

Laatste keer is op het werk. Met een aantal mannen wel. Maar meer dan een hoi-doei-relatie is het niet. Geen diepgang en mijnheer gaat vervolgens wel scoren bij de lekkere blonde collega.
pi_96326166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja vind ik wel knap van iedereen ook . ik doe al paar jaar(oke ahum meer 5) helemaal niets meer ! :(
en bij jou is echt vooruitgang, je pakt dingen echt aan
Waarom ben je dit jaar eigenlijk niet naar je studie gegaan? En wat doe je eraan dat je het volgend jaar wel doet? Je blijft je immers inschrijven, dus je moet toch nog iets van motivatie hebben om er wat aan te doen denk ik dan.

Ga je in september net als ik beginnen? Probeer dan nu die angst alvast kwijt te raken. Zie je werktuigbouwkunde niet meer zitten, zoek dan een andere studie. :)
pi_96326210
quote:
Als ik 30 ben hoeft het van mij niet meer dan bouw ik liever zelf aan een toekomst dan kies ik volledig voor mijn carrière en word ik een workaholic en wil een eigen bedrijf starten ofzo.

Ik mis gewoon positieve aandacht, enkel negatieve aandacht in je leven is niet fijn en gaat voor mentale problemen zorgen op latere leeftijd, in mijn geval dan. Nee nee geloof me als je mijn leeftijd bent dan mis je wel wat zoals altijd alleen thuiskomen :r alleen slapen alleen opstaan alleen eten niemand om mee te praten :N
pi_96326217
En, MLiG, ga echt een keer naar de studieadviseur, geen mooi weer spelen, het probleem op tafel leggen. De mijne denkt zo ontzettend goed mee.
pi_96326273
MLiG hoe oud ben je ook alweer?
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:56:08 #278
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96326325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef minnemin het volgende:

[..]

Ja, of zie ik het gewoon niet ofzo, of wil ik het niet zien?

Laatste keer is op het werk. Met een aantal mannen wel. Maar meer dan een hoi-doei-relatie is het niet. Geen diepgang en mijnheer gaat vervolgens wel scoren bij de lekkere blonde collega.
maar je wederziet hem dus wel soms.
dan ontmoet je toch mensen waar je elke keer iets meer bij kan opbouwen?!

@strawberry
ik ben 24. ik ben inmiddels jarig geweest.
verjaardag stelde niet veel voor. ik heb een nutteloos cadeau gekregen voor me verjaardag van me ouders. en een oud buurmeisje weer eens gezien die met haar ouders meewas(had ik verteld, ze wilde faceboek uitwisselen maar ik weigerde).

ps haar had ik ontmoet in 1987/1988 en heel afentoe gezien . dus dat ik nieuwe mensen ontmoet, en kan wederzien gebeurt echt never nooit. ik wordt bijna altijd verlaten.
ik ontmoet weleens nieuwe vrouwen, maar ik zie ze nooit nog een keer(Denk aan langslopen op straat, cafefaal, etc)

[ Bericht 11% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-05-2011 01:02:56 ]
pi_96326368
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ja, de dag dat alles in je leven zonder moeite gaat....die gaat niet komen denk ik.
Je hebt wel gelijk.
Nee hij heeft totaal niet gelijk. Leid ik een gelukkig leven? dacht het niet. Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.
pi_96326449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.
Ik denk dat je de liefde schromelijk overschat...

pi_96326452
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Nou, nee. Verder opbouwen vind ik heel lastig. Het gebeurt gewoon niet. Ik lach wel lief en wel eens een opmerking bij de koffieautomaat, en groeten, maar meer wordt het niet. Heck, na de problemen in de therapiegroep van de afgelopen tijd heb ik wel eens het idee dat ik autistische trekjes heb. :P Sorry, da's spotten.
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:01:59 #282
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96326474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende: ze wilde faceboek uitwisselen maar ik weigerde).
Waarom weigerde je dat???
pi_96326494
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee hij heeft totaal niet gelijk. Leid ik een gelukkig leven? dacht het niet. Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.
Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.
pi_96326504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik 30 ben hoeft het van mij niet meer dan bouw ik liever zelf aan een toekomst dan kies ik volledig voor mijn carrière en word ik een workaholic en wil een eigen bedrijf starten ofzo.

Ik mis gewoon positieve aandacht, enkel negatieve aandacht in je leven is niet fijn en gaat voor mentale problemen zorgen op latere leeftijd, in mijn geval dan. Nee nee geloof me als je mijn leeftijd bent dan mis je wel wat zoals altijd alleen thuiskomen :r alleen slapen alleen opstaan alleen eten niemand om mee te praten :N
Persoonlijk denk ik pas dat je een vrouw kán krijgen als je je eens normaal gaat gedragen. En dan bedoel ik niet zo zielig doen of wat dan ook. Als ik een vriendin zou hebben die alleen maar kan zeuren en klagen over haar BDD en hoe lelijk ze wel niet is, heb ik d'r geen zin meer in en ik denk dat vele met mij er zo over denken.

Ik ga ook niet altijd lopen zeiken en alles over dat gebeuren van mij (tja, net even omdat ik baal) maar ik weet wel dat het aan mezelf ligt, dat ik het in mijn eigen handen heb en dat ik er aan moet werken (dat heb ik ook gedaan bij dat Turkse meisje en nu lach ik er zelfs om) en eigenlijk is 't allemaal niet zo heel erg.

Het probleem is dat mensen hier altijd zo vervelend moeten doen en álles erbij moeten halen, maar goed, dat is de FOK! mentaliteit denk ik. :7
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:04:55 #285
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96326551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.
QFT!
pi_96326566
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik denk dat je de liefde schromelijk overschat...

Ik denk het niet. Een aai over je bol en lichamelijk contact zijn wel degelijk belangrijk. Ik word er ook ongelukkig van. Maar ja, ik ga dan weer in de overdrive. Wat wel een denkfout is, is dat je met liefde van een ander in je leven je compleet levensgeluk geeft. Dat is niet zo. Basisgevoel zal vanuit jezelf moeten komen.
pi_96326588
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:05 schreef minnemin het volgende:
Ik denk het niet. Een aai over je bol en lichamelijk contact zijn wel degelijk belangrijk. Ik word er ook ongelukkig van. Maar ja, ik ga dan weer in de overdrive. Wat wel een denkfout is, is dat je met liefde van een ander in je leven je compleet levensgeluk geeft. Dat is niet zo. Basisgevoel zal vanuit jezelf moeten komen.
En laat dat laatste nu net hetgeen zijn waarmee hij overhoop ligt.
pi_96326598
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Techno het volgende:

[..]

En laat dat laatste nu net hetgeen zijn waarmee hij overhoop ligt.
Iedereen hier toch?
pi_96326606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef minnemin het volgende:
Iedereen hier toch?
Hmm, nee? Ik niet i.i.g.
pi_96326611
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoals? Jij hebt er ervaring mee? Dacht het niet.

Ik zie ook wel de problemen die mijn vrienden ondervinden, de spanningen, frustraties , met geld omgaan , ruzietjes etc maar over het algemeen zijn ze maar wat blij met hun vriendinnen. Het negatieve weegt bij lange na niet op tegen de positieve kant van een relatie. Zeker gezien als je rest prima voor elkaar hebt zoals werk, financieel etc zie ik veel meer pluspunten en nieuwe mogelijkheden.
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:08:49 #291
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96326638
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Waarom weigerde je dat???
ik was de pua even vergeten, vind ik zowiezo nogal moeilijk toe te passen als ik er niet aan denk, en ook vind ik het eng toe te passen als het me reputatie kan schaden als he tweer eens backfired.

we hadden het over australie, en zwemmen.
en zij was in australie geweest
en over ph van water, en chloorgas en chloride-ionen, en dakterras in amsterdam, en ik mocht weleens langskomen ofzoiets bij haar dakterras.(niet teveel bij denken. mijn reacties zijn faal)
en ik ook over wat dingetjes die me overkomen waren op een leuke manier verteld (de nog leuke dingen die gebeurt zijn wanneer ik buiten ben)

en ze had het erover dat op haar zelf wonen best moeilijk was, en dat de eerste keer dat ze een zak huisvuil had, ze het in de bus had meegenomen naar haar ouders om bij ouders weg te gooien

en ik wat verhalen over dat ik een paar keer bestek en afwas 200 km door nederland meenam, om van me ouders vaatwasmachine gebruik te maken enzo :') en andere dingen
en toen als grap dat we eigenlijk samen moesten gaan wonen, en dat het dan misschien iets beter zou gaan :') :D dat was nog het beste

en faceboek uitwisselen kon niet omdat ik nie tveel vrienden heb, en dan is het vervelend als ze erachter komt.
toen zei ik dat ik het niet gebruik, omdat de oprichter van faceboek een hufter is.

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-05-2011 01:13:54 ]
pi_96326657
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zie ook wel de problemen die mijn vrienden ondervinden, de spanningen, frustraties , met geld omgaan , ruzietjes etc maar over het algemeen zijn ze maar wat blij met hun vriendinnen. Het negatieve weegt bij lange na niet op tegen de positieve kant van een relatie. Zeker gezien als je rest prima voor elkaar hebt zoals werk, financieel etc zie ik veel meer pluspunten.
Kijk, dat jij denkt dat je BDD ontwikkeld is door het gebrek aan vrouwelijke aandacht moet je zelf weten, maar ik heb daar zo mijn eigen ideeën over.
pi_96326670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

@strawberry
ik ben 24. ik ben inmiddels jarig geweest.
verjaardag stelde niet veel voor. ik heb een nutteloos cadeau gekregen voor me verjaardag van me ouders. en een oud buurmeisje weer eens gezien die met haar ouders meewas(had ik verteld, ze wilde faceboek uitwisselen maar ik weigerde).

ps haar had ik ontmoet in 1987/1988 en heel afentoe gezien . dus dat ik nieuwe mensen ontmoet, en kan wederzien gebeurt echt never nooit. ik wordt bijna altijd verlaten.
ik ontmoet weleens nieuwe vrouwen, maar ik zie ze nooit nog een keer(Denk aan langslopen op straat, cafefaal, etc)

Oeh, op welke dag was je jarig dan? :o
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:11:12 #294
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_96326682
Ik vind dat pua maar een beetje onzin om eerlijk te zijn. Er zitten wel leuke theorieën tussen, maar het merendeel bestaat uit een voor gestudeerd toneelstukje... Power to you als je goed kan toneel spelen, maar als ik al die shit lees zakt de moed me al in de schoenen :')
Op elke fokker past een bril.
pi_96326690
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef Techno het volgende:

[..]

Hmm, nee? Ik niet i.i.g.
O.
pi_96326698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
Ik i.i.g. wel.

Daarnaast bewijst alleen het aantal topics hier op Fok al het tegendeel. Relaties zijn echt niet zaligmakend Richard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 01:14:11 ]
pi_96326700
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kijk, dat jij denkt dat je BDD ontwikkeld is door het gebrek aan vrouwelijke aandacht moet je zelf weten, maar ik heb daar zo mijn eigen ideeën over.
Dat maar in combinatie met negatieve aandacht, geen opvoeding met moeder en een alcoholistische vader waarbij je het nooit goed kon doen, pesterijen van vooral meiden en enkel te horen krijgen dat je niet deugd dat is hoe ik erover denk.
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:12:56 #298
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96326712
mag deze reeks een iets positievere naam krijgen ipv deze? Nu lijkt het meer op een topique over erectiestoornissen (als de liefde bedrijven niet zo makkelijk gaat) oid :)
Een gedicht over Maanvis
pi_96326733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef Maanvis het volgende:
mag deze reeks een iets positievere naam krijgen ipv deze? Nu lijkt het meer op een topique over erectiestoornissen (als de liefde bedrijven niet zo makkelijk gaat) oid :)
Ooit was deze reeks getitled: "versieren op latere leeftijd".
pi_96326740
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat maar in combinatie met negatieve aandacht, geen opvoeding met moeder en een alcoholistische vader waarbij je het nooit goed kon doen, pesterijen van vooral meiden en enkel te horen krijgen dat je niet deugd dat is hoe ik erover denk.
Klopt, dus een vriendin zal die ervaringen niet ineens uit je systeem halen.

Maar daar heb je therapie voor. :) Waarvan ik dus echt hoop dat je het doorzet.
pi_96326754
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik i.i.g. wel.

Daarnaast bewijst alleen het aantal topic hier op Fok al het tegendeel. Relaties zijn echt niet zaligmakend Richard.
Ik zal daar zelf zo graag willen achter komen :) Want nu het zo lang is uitgesteld ga ik er alleen maar meer naar ga verlangen en denken, het voelt onmogelijk en in mijn belevenis maak ik het waarschijnlijk mooier dan het is ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')