maar je wederziet hem dus wel soms.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja, of zie ik het gewoon niet ofzo, of wil ik het niet zien?
Laatste keer is op het werk. Met een aantal mannen wel. Maar meer dan een hoi-doei-relatie is het niet. Geen diepgang en mijnheer gaat vervolgens wel scoren bij de lekkere blonde collega.
Nee hij heeft totaal niet gelijk. Leid ik een gelukkig leven? dacht het niet. Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ja, de dag dat alles in je leven zonder moeite gaat....die gaat niet komen denk ik.
Je hebt wel gelijk.
Ik denk dat je de liefde schromelijk overschat...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.
Nou, nee. Verder opbouwen vind ik heel lastig. Het gebeurt gewoon niet. Ik lach wel lief en wel eens een opmerking bij de koffieautomaat, en groeten, maar meer wordt het niet. Heck, na de problemen in de therapiegroep van de afgelopen tijd heb ik wel eens het idee dat ik autistische trekjes heb.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar je wederziet hem dus wel soms.
dan ontmoet je toch mensen waar je elke keer iets meer bij kan opbouwen?!
Waarom weigerde je dat???quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende: ze wilde faceboek uitwisselen maar ik weigerde).
Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee hij heeft totaal niet gelijk. Leid ik een gelukkig leven? dacht het niet. Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.
Persoonlijk denk ik pas dat je een vrouw kán krijgen als je je eens normaal gaat gedragen. En dan bedoel ik niet zo zielig doen of wat dan ook. Als ik een vriendin zou hebben die alleen maar kan zeuren en klagen over haar BDD en hoe lelijk ze wel niet is, heb ik d'r geen zin meer in en ik denk dat vele met mij er zo over denken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik 30 ben hoeft het van mij niet meer dan bouw ik liever zelf aan een toekomst dan kies ik volledig voor mijn carrière en word ik een workaholic en wil een eigen bedrijf starten ofzo.
Ik mis gewoon positieve aandacht, enkel negatieve aandacht in je leven is niet fijn en gaat voor mentale problemen zorgen op latere leeftijd, in mijn geval dan. Nee nee geloof me als je mijn leeftijd bent dan mis je wel wat zoals altijd alleen thuiskomenalleen slapen alleen opstaan alleen eten niemand om mee te praten
![]()
QFT!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.
Ik denk het niet. Een aai over je bol en lichamelijk contact zijn wel degelijk belangrijk. Ik word er ook ongelukkig van. Maar ja, ik ga dan weer in de overdrive. Wat wel een denkfout is, is dat je met liefde van een ander in je leven je compleet levensgeluk geeft. Dat is niet zo. Basisgevoel zal vanuit jezelf moeten komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat je de liefde schromelijk overschat...
En laat dat laatste nu net hetgeen zijn waarmee hij overhoop ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:05 schreef minnemin het volgende:
Ik denk het niet. Een aai over je bol en lichamelijk contact zijn wel degelijk belangrijk. Ik word er ook ongelukkig van. Maar ja, ik ga dan weer in de overdrive. Wat wel een denkfout is, is dat je met liefde van een ander in je leven je compleet levensgeluk geeft. Dat is niet zo. Basisgevoel zal vanuit jezelf moeten komen.
Iedereen hier toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En laat dat laatste nu net hetgeen zijn waarmee hij overhoop ligt.
Zoals? Jij hebt er ervaring mee? Dacht het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.
ik was de pua even vergeten, vind ik zowiezo nogal moeilijk toe te passen als ik er niet aan denk, en ook vind ik het eng toe te passen als het me reputatie kan schaden als he tweer eens backfired.quote:
Kijk, dat jij denkt dat je BDD ontwikkeld is door het gebrek aan vrouwelijke aandacht moet je zelf weten, maar ik heb daar zo mijn eigen ideeën over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals? Jij hebt er ervaring mee? Dacht het niet.
Ik zie ook wel de problemen die mijn vrienden ondervinden, de spanningen, frustraties , met geld omgaan , ruzietjes etc maar over het algemeen zijn ze maar wat blij met hun vriendinnen. Het negatieve weegt bij lange na niet op tegen de positieve kant van een relatie. Zeker gezien als je rest prima voor elkaar hebt zoals werk, financieel etc zie ik veel meer pluspunten.
Oeh, op welke dag was je jarig dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar je wederziet hem dus wel soms.
dan ontmoet je toch mensen waar je elke keer iets meer bij kan opbouwen?!
@strawberry
ik ben 24. ik ben inmiddels jarig geweest.
verjaardag stelde niet veel voor. ik heb een nutteloos cadeau gekregen voor me verjaardag van me ouders. en een oud buurmeisje weer eens gezien die met haar ouders meewas(had ik verteld, ze wilde faceboek uitwisselen maar ik weigerde).
ps haar had ik ontmoet in 1987/1988 en heel afentoe gezien . dus dat ik nieuwe mensen ontmoet, en kan wederzien gebeurt echt never nooit. ik wordt bijna altijd verlaten.
ik ontmoet weleens nieuwe vrouwen, maar ik zie ze nooit nog een keer(Denk aan langslopen op straat, cafefaal, etc)
Ik i.i.g. wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
Zoals? Jij hebt er ervaring mee? Dacht het niet.
Dat maar in combinatie met negatieve aandacht, geen opvoeding met moeder en een alcoholistische vader waarbij je het nooit goed kon doen, pesterijen van vooral meiden en enkel te horen krijgen dat je niet deugd dat is hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk, dat jij denkt dat je BDD ontwikkeld is door het gebrek aan vrouwelijke aandacht moet je zelf weten, maar ik heb daar zo mijn eigen ideeën over.
Ooit was deze reeks getitled: "versieren op latere leeftijd".quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef Maanvis het volgende:
mag deze reeks een iets positievere naam krijgen ipv deze? Nu lijkt het meer op een topique over erectiestoornissen (als de liefde bedrijven niet zo makkelijk gaat) oid
Klopt, dus een vriendin zal die ervaringen niet ineens uit je systeem halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat maar in combinatie met negatieve aandacht, geen opvoeding met moeder en een alcoholistische vader waarbij je het nooit goed kon doen, pesterijen van vooral meiden en enkel te horen krijgen dat je niet deugd dat is hoe ik erover denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |