Een oude bok lust toch ook weleens een fris, groen blaadje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik een gezonde man, maar mijn leeftijd speelt mij parten. Als ik 25 jaar jonger was geweest .......![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets:Huup, huup, Barba-truc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu weer OT.
Ik heb last van scupulesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een oude bok lust toch ook weleens een fris, groen blaadje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door deelnemer op 03-05-2011 19:38:26 ]The view from nowhere.
Zelfs de labiele wijven hosselaar n1 is het niet geluktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik wil ook wel in Straw haar broekje maar ik heb het op dit moment verpest door mijn botte opmerkingen, en zo.. maar óóit, komt het goed..
Ja, hij is de norm voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelfs de labiele wijven hosselaar n1 is het niet gelukt![]()
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja, toen ging het enkel om zijn uiterlijk en wat dat betreft wilde ik ook poeslief zijn omdat hij anders een reden heeft om zichzelf te sterken in zijn BDD. Maar ik moet wel zeggen dat ik daar ook een beetje klaar mee ben, nogsteeds, en dat weet hij ook. Hij hoeft het bij mij per DM ook niet meer over z'n uiterlijk te hebben (wat hem nog niet echt lukt overigens), maar hij weet dat ik het dan meestal negeer.
Strawberry is gewoon de mooiste en liefste meid van FOK!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Crutch het volgende:
Wat is dat voor geslijm naar Strawberry de hele tijd?
Vastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Strawberry is gewoon de mooiste en liefste meid van FOK!!!!
Jaloers?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Crutch het volgende:
Wat is dat voor geslijm naar Strawberry de hele tijd?
Ja, écht want ze is de allerliefste en mooiste en ik kan het niet hebben dat iedereen haar zo leuk vindt. Ik ga een auto voor haar kopen en een huis en alles wat ze wil want ze is zo lief want ze helpt iedereen enzo en ze is zoo mooi en lief ook.quote:
"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind."quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Strawberry is gewoon de mooiste en liefste meid van FOK!!!!
Ik ben nog het verst gekomen dacht ik zo , ik heb haar nummer gehosseld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelfs de labiele wijven hosselaar n1 is het niet gelukt![]()
Ja inderdaad telefoon sex met straw met te vulgaire details om in dit topic te plaatsen. Ben ik zo op de goede weg om een alpha man te worden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik zie dat mannen die vrouwen overwaarderen er veel aan hebben om vrouwen eens anders te bekijken. Natuurlijk zijn de meeste jonge mannen niet echt zelfverzekerd. Dat moet je faken en dat werkt, want vrouwen zien het verschil niet.
De lessen tot nu toe:
1. Gedraag je lomp/bot (zoals Iwannebehigh alle vrouwen niks vindt en geen enkel inlevingsvermogen aan de dag legt en toch zeer populair is)
2. Maakt harde seksuele toespelingen (zoals blijkt uit Halcons voorbeelden; even oefenen voor degene die nog beginnen te blozen als ze het woordje 'neuken' uitspreken).
*checkt Fobo*quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar deelnemer, misschien komt het ook wel door mijn uiterlijk. ??!!
Die ga ik nooit aanmaken hier, denk ik. Ik heb genoeg meegemaakt hier om te weten wat er kan gebeuren.quote:
Ja of maybe komt het door mijn ziekelijke Stalkings gedrag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja of maybe komt het door mijn ziekelijke Stalkings gedrag.
Dat je haar probeeerde op te zoeken in de bioscoop om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Nee ik weet dat ik Straw haar type ben uiterlijk gezien (maar dat gaat vlg mij nogal snel) maar ze vindt mij niet aardig.
Ow zo, ja zo kan je het zien.. 't is maar net hoe je het wilt bekijken. Beetje jammer dat je dat zegt aangeizen ik daar sowieso naar binnen moest, en dan ga je automatisch wel om je heen kijken dus ''zoeken'' uit nieuwsgierigheid. Zou jij ook doen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat je haar probeeerde op te zoeken in de bioscoop om mee te beginnen.
Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeuren zoals bij die Turkse chick van je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ow zo, ja zo kan je het zien.. 't is maar net hoe je het wilt bekijken. Beetje jammer dat je dat zegt aangeizen ik daar sowieso naar binnen moest, en dan ga je automatisch wel om je heen kijken dus ''zoeken'' uit nieuwsgierigheid. Zou jij ook doen, denk ik.
Gastquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeuren zoals bij die Turkse chick van je.
Owwwww nou dat zal echt nooit weer gebeuren. Sowieso moet een meisje wel héél erg mooi zijn dat ik er helemaal weg van ben dat ik zoiets geks ga doen. Dat heb ik niet met Staw, en ik weet dat ik dat nooit zal krijgen, als je me begrijpt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, meer wat er daarna gebeurd , ik zie al hetzelfde gebeurden zoals bij die Turkse chick van je.
Ik denk het wel. Een lekker ding (vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Een lekker ding (vrouwen vinden uiterlijk niet zo belangrijk) en schijnbaar zelfverzekerd (wat een absolute must is
).
Als dat geen batsen wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar zij vindt mij wel een lekkerding.
Richard vindt mij ook wel een lekkerding.
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar zij vindt mij wel een lekker ding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar zij vindt mij wel een lekkerding. En zelfverzekerd ben ik niet helemaal.
Richard vindt mij ook wel een lekkerding. Heeft ie tegen KW gezegd tijdens hun meeting.
Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik had even gekeken maar ik dacht dat jij die in dat rode shirt was en dat bleek je niet te zijn
Verder boeit het me niet dus ik ga niet nog een keer kijken.
Lol echt niet, sowieso zou ik nooit zeggen van een jongen of die knap is of nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.
Hamvraag. Ik denk dat niemand dat echt helemaal is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?
Volgens mij ligt dat aan je persoonlijkheid en de persoonlijke positieve bevestigingen van anderen op je zwakke plekken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat versta je onder zelfverzekerd? Wanneer is iemand zelfverzekerd?
NVMquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hey Richard, ben je wel onder behandeling?
Heel vaag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Daalder82 het volgende:
- Als ik het vrije gevoel toelaat dan ben ik bang dat ik mezelf verlies.
- En dan gaat alles wel vanzelf (een vriendin zou me waarschijnlijk dan ook niet boeien maar toch...)
Samengevat, het laatste punt wil ik (en kan ik) bereiken maar ik ben er doodsbang voor.
Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heel vaag.
Wat bedoel je met jezelf verliezen in het vrije gevoel?
Waarom ben je er bang voor?
Waarom interesseren vrouwen je alleen als je er niets mee kan en niet meer als je dat wel kunt?
Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Hmm, misschien had ik dat beter kunnen verwoorden maar ik heb de laatste tijd een soort van opgesloten gevoel en ik ben bang om dat los te laten, bang dat ik een grens te ver ga, dat ik doorsla.
Ok. Join the club.quote:Dat over de vrouwen: ik ben bang om relaties aan te gaan, maar ik heb er wel behoefte aan, waarschijnlijk dat ik er daarom bang voor ben, of ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Ik denk emoties, ik heb deze nooit goed verwerkt/kan er (nog) niet mee omgaan en het lijkt of ze er allemaal tegelijk uit willen komen. Ik heb me aangeleerd om negatief over bepaalde dingen te denken en ik ben bang dat ik me ergens te snel, te diep in wil storten, dat ik het forceer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarom zou je doorslaan als jezelf vrij voelt. Waar ben je bang voor?
Weinig, ik merk dat vrouwen soms interesse in mij hebben maar ik durf niet goed op ze af te stappen (omdat ik het waarschijnlijk te moeilijk maak voor mezelf). Ik denk er te veel over na, het is niet spontaan meer.quote:Ok. Join the club.
Welke ervaringen heb je met vrouwen?
Gesprekken voeren lukt wel, een beetje oppervlakkig praten, nooit echt iemand uitgevraagdquote:Wat kun je wel en niet met vrouwen?
Het is voor mij een redelijke drempel, terwijl ik weet dat het helemaal niet zo moeilijk moet zijn, helaas zit tussen weten en doen een verschilquote:Kun je met ze in contact komen?
Ja, dat begint te komen, het zijn gewoon mensen.quote:Kun je ermee praten op een normale manier?
Nee, maar ik heb er weinig tot geen ervaring mee eigenlijk.quote:Kun je ze versieren?
Ik denk dat het meer een soort van te veel nadenken is en nare ervaringen die ik eerder opgedaan heb. Ik vind het extreem moeilijk om mensen te vragen iets leuks te doen. Als ze me uitnodigen dan kom ik meestal wel.quote:Heb je bindingsangst?
huih wwat! heb jij dan een vriendinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch vind ik het raar dat bepaalde mannen hier DENKEN zekerder te zijn zodra ze een vriendin hebben. Dat alles dan ineens beter gaat (MLIG, Rich). Dat kan toch helemaal niet? Ik voel me nu helemaal niet ''beter'' of wat dan ook. Ik ben nog steeds onzeker bijv. werk/stage, soms in het algemeen. Ook met rijlessen nu af en toe. Of met presenteren. Ik ben er allemaal niet blij mee; voel me erg onzeker en een vrouw/vriendin kan dat écht niet veranderen. Dat moet ik zelf doen.
Het kán zijn dat je in de gehate 'friend zone' terecht gekomen bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Quarles het volgende:
Ook even hier posten, aangezien ik al 23 ben en niet echt veel ervaring heb. Ken nu een aantal weken een superleuk meisje via uitgaan. We hebben die avond gezoend, en de 1e date ook weer. De laatste 2 dates is er niks gebeurd, behalve dat we het wel supergezellig hadden (overal over gehad, geen stiltes enz, ze lachte steeds om me en keek me aan enz). De 2e date probeerde ik haar te zoenen maar draaide ze haar hoofd half weg. Ik vraag me af of zou nou iets "wil"? Is ze gewoon verlegen en moet ik actie ondernemen? Ik ben bang dat ik het verpruts. Bij de 1e date had ze wel wat alcohol op). Ze wil wel steeds afspreken en me zien, maar er gebeurd nooit iets.
Het is duidelijk dat je duidelijkheid nodig hebt...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Quarles het volgende:
Een maand lang sms'en we wel dagelijks, maar gewoon over alledaagse dingen, en over facebook soms. maar ik hoor het liever persoonlijk wanneer ik haar weer zie. Binnen een paar dagen zie ik haar weer, dan maak ik mezelf gewoon duidelijk hoe ik haar zie zitten, want ik krijg haar echt niet uit mijn hoofd en alles blijft maar malen. Ik kan me gvd nergens op concentreren.
Eén tip. Iedereen loopt wel eens een blauwtje. Daar moet je gewoon maling aan (leren) hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Quarles het volgende:
Vragen ga ik ook niet doen, vind ik vrij wanhopigmaar ik wil wel duidelijkheid ja. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en heb de laatste jaren keihard aan mezelf gewerkt (was echt een nerd), dat ze tijdens het uitgaan vanzelf op me af komen nu (uiterlijk en innerlijk gaan zeer de goede kant op), maar ik kan er gewoon nog niet mee omgaan, en durf ook geen blauwtje te lopen. Gesprek aangaan en smalltalk gaan me nu gewoon goed af, met vrouwen juist beter als mannen lijkt wel, maar "verder" als dat, blokkeer ik gewoon op 1 of andere manier.
Ook dat ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar je moet wel vragen om duidelijkheid te hebben. Zo wanhopig is het niet, je wilt toch weten waar je staat.
Kijk die ondertitel van jou: You have enemies? Good! That means you've stood up for something sometime in your life. Die had ik laatst ook even, die had ik ergens uit een boek en 't is een quote van Winston Churchill tochquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Quarles het volgende:
Ja klopt, eigenlijk maak ik me ook zorgen om niks. Ik heb de laatste tijd een schijt aan alles instelling, behalve voor vrouwen. Nu die ook nog even ontwikkelen.
Net als dat je de rest hebt moeten leren over een langere periode zul je dit ook doen met vallen en opstaan. Het is zeer begrijpelijk in deze situatie dat je wilt weten hoe of wat, en de enige manier dat je er echt achter komt is vragen. De kans op een blauwtje kom je nooit meer vanaf trouwens hoor, dat heeft idd iedereen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef Quarles het volgende:
Ja klopt, eigenlijk maak ik me ook zorgen om niks. Ik heb de laatste tijd een schijt aan alles instelling, behalve voor vrouwen. Nu die ook nog even ontwikkelen.
Linksbovenin je browser heb je ook een knopje 'volgende', oftewel; als je per-ongeluk terug bent gegaan zoals in jouw geval met backspace, klik dan op volgende. De tekst blijft dan bewaard, probeer maar eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Daalder82 het volgende:
Grr, net een hele post kwijtgeraakt door een backspace buiten het tekstveld ...
Omdat je niet weet hoe je ermee om moet gaan?quote:Samengevat, het laatste punt wil ik (en kan ik) bereiken maar ik ben er doodsbang voor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Owwwww nou dat zal echt nooit weer gebeuren. Sowieso moet een meisje wel héél erg mooi zijn dat ik er helemaal weg van ben dat ik zoiets geks ga doen. Dat heb ik niet met Staw, en ik weet dat ik dat nooit zal krijgen, als je me begrijpt.Ik hoop niet dat Straw er ook zo over denkt?
De ex-stalker die iemand anders beticht van stalken? Gedurfd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij volgt, jongen. Je kan nu wel zeggen dat je dacht dat ik in het rood was, maar je weet dondersgoed dat ik in het grijs was. Over mij zeggen dat ik knap ben enzo, daar ben ik absoluut niet van gediend, en al helemaal niet van jou. Enge stalker.
Hmmm ik ben juist heel zelfverzekerd met de andere dingen. Zoals rijlessen, was voor mij geen enkel probleem zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald. Ik weet nog tijdens het afrijden dat ik deed alsof ik zenuwachtig was om een beetje indruk te maken op de examinator ofzo zodat hij wat milder zou oordelen misschien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch vind ik het raar dat bepaalde mannen hier DENKEN zekerder te zijn zodra ze een vriendin hebben. Dat alles dan ineens beter gaat (MLIG, Rich). Dat kan toch helemaal niet? Ik voel me nu helemaal niet ''beter'' of wat dan ook. Ik ben nog steeds onzeker bijv. werk/stage, soms in het algemeen. Ook met rijlessen nu af en toe. Of met presenteren. Ik ben er allemaal niet blij mee; voel me erg onzeker en een vrouw/vriendin kan dat écht niet veranderen. Dat moet ik zelf doen.
En nu opbokken. Deze plaat kennen we zo onderhand wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:
Geloof me het is pure onmacht als ik er wat aan kon doen had ik het allang gedaan. De chicks moeten me gewoon niet, zo simpel is het.
Echt, mens houd eens op met die scheve, voorspelbare en vooral domme opmerkingen over ''ex'' stalken. Richard ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De ex-stalker die iemand anders beticht van stalken? Gedurfd.
Toch wel herkenbaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hmmm ik ben juist heel zelfverzekerd met de andere dingen. Zoals rijlessen, was voor mij geen enkel probleem zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald. Ik weet nog tijdens het afrijden dat ik deed alsof ik zenuwachtig was om een beetje indruk te maken op de examinator ofzo zodat hij wat milder zou oordelen misschien.
Ook met schoolprestaties heb ik nooit echt problemen gehad en ik had al helemaal geen faalangst.
En ik reis overal in mijn eentje naar toe, laatste keer Engeland en daarvoor nog een stuk of 10 andere Europese landen dat vind ik helemaal geen probleem.
Maar ook mijn sollicitatie gesprekken verliepen altijd wel goed.
Op mezelf wonen, ook eenvoudig, nooit spanning of vreugde gevoeld.
Het enige probleem dat ik heb is dat ik het gevoel heb dat ik onmogelijk een vriendin kan krijgen met dit uiterlijk. Geloof me het is pure onmacht als ik er wat aan kon doen had ik het allang gedaan. De chicks moeten me gewoon niet, zo simpel is het.
Dus jij mag stalken erbij halen maar als andere mensen jou (terecht) ergens op wijzen is het niet goed? Begin er dan ook niet over, dan kan je zoiets verwachten omdat jij wel de laatste persoon bent die iemand een spottend stalker kan noemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Echt, mens houd eens op met die scheve, voorspelbare en vooral domme opmerkingen over ''ex'' stalken. Richard ook.
Maar ja, de dag dat alles in je leven zonder moeite gaat....die gaat niet komen denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb liever dat ik zonder moeite mijn rijbewijs haal, zonder moeite presenteer, zonder moeite naar sollicitaties ga, goed op mezelf kan wonen, geen zenuwen voor dingen meer heb enzovoort dan dat ik geen vrouw heb. Aan die dingen waar ik tegenaan loop moet je echt hard werken; aan een vrouw niet, die komt vroeg of laat vanzelf wel, en anders maar niet. Met de dingen waar jullie je zo makkelijk doorheen slepen, kom je tenminste nog ergens in het leven.
Heel herkenbaar, ik heb geen oplossing voor je helaas. Ik vind het wel vreemd dat je geen nieuwe mannen ontmoet in de kroeg lijkt me toch wel het minste probleem als vrouw zijnde als je je een beetje aantrekkelijk kleed ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen dat men opzich wel vrouwen en mannen ontmoet. Ik heb dat niet. Ja, ik kom op het werk, ik ga naar therapie en af en toe spreek ik af met vrienden. Maar met name nieuwe mannen komen niet voor. Ik ga ook nog wel eens zwemmen, maar op werk/in het zwembad/in de kroeg ontstaan er gewoon nooit dusdanige contacten dat er meer uit kan groeien. Ik heb momenteel ook niet echt de financiële middelen om bij een vereniging te gaan. Of een cursus te doen.
Wat te doen om meer contacten te maken?
Laat mij met rust over stalken en lees terug waarom ik stalken tegen hem zeg. Actie reactie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus jij mag stalken erbij halen maar als andere mensen jou (terecht) ergens op wijzen is het niet goed? Begin er dan ook niet over, dan kan je zoiets verwachten omdat jij wel de laatste persoon bent die iemand een spottend stalker kan noemen.
uit nieuwsgierigheid, omdat ik me altijd afvraag hoe erg het is:quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:43 schreef minnemin het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen dat men opzich wel vrouwen en mannen ontmoet. Ik heb dat niet. Ja, ik kom op het werk, ik ga naar therapie en af en toe spreek ik af met vrienden. Maar met name nieuwe mannen komen niet voor. Ik ga ook nog wel eens zwemmen, maar op werk/in het zwembad/in de kroeg ontstaan er gewoon nooit dusdanige contacten dat er meer uit kan groeien. Ik heb momenteel ook niet echt de financiële middelen om bij een vereniging te gaan. Of een cursus te doen.
Wat te doen om meer contacten te maken?
Omdat hij je filmpje van PW heeft gekeken? Ja dan ben je echt een stalker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Laat mij met rust over stalken en lees terug waarom ik stalken tegen hem zeg. Actie reactie.
ja vind ik wel knap van iedereen ook . ik doe al paar jaar(oke ahum meer 5) helemaal niets meer !quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik heb liever dat ik zonder moeite mijn rijbewijs haal, zonder moeite presenteer, zonder moeite naar sollicitaties ga, goed op mezelf kan wonen, geen zenuwen voor dingen meer heb enzovoort dan dat ik geen vrouw heb. Aan die dingen waar ik tegenaan loop moet je echt hard werken; aan een vrouw niet, die komt vroeg of laat vanzelf wel, en anders maar niet. Met de dingen waar jullie je zo makkelijk doorheen slepen, kom je tenminste nog ergens in het leven.
Ja, of zie ik het gewoon niet ofzo, of wil ik het niet zien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid, omdat ik me altijd afvraag hoe erg het is:
wat is bij jou de laatste keer dat je "een nieuwe man" vaker dan 1 keer heb gezien?
Waarom ben je dit jaar eigenlijk niet naar je studie gegaan? En wat doe je eraan dat je het volgend jaar wel doet? Je blijft je immers inschrijven, dus je moet toch nog iets van motivatie hebben om er wat aan te doen denk ik dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vind ik wel knap van iedereen ook . ik doe al paar jaar(oke ahum meer 5) helemaal niets meer !
en bij jou is echt vooruitgang, je pakt dingen echt aan
Als ik 30 ben hoeft het van mij niet meer dan bouw ik liever zelf aan een toekomst dan kies ik volledig voor mijn carrière en word ik een workaholic en wil een eigen bedrijf starten ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:46 schreef iwannabehigh het volgende:
maar je wederziet hem dus wel soms.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja, of zie ik het gewoon niet ofzo, of wil ik het niet zien?
Laatste keer is op het werk. Met een aantal mannen wel. Maar meer dan een hoi-doei-relatie is het niet. Geen diepgang en mijnheer gaat vervolgens wel scoren bij de lekkere blonde collega.
Nee hij heeft totaal niet gelijk. Leid ik een gelukkig leven? dacht het niet. Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ja, de dag dat alles in je leven zonder moeite gaat....die gaat niet komen denk ik.
Je hebt wel gelijk.
Ik denk dat je de liefde schromelijk overschat...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.
Nou, nee. Verder opbouwen vind ik heel lastig. Het gebeurt gewoon niet. Ik lach wel lief en wel eens een opmerking bij de koffieautomaat, en groeten, maar meer wordt het niet. Heck, na de problemen in de therapiegroep van de afgelopen tijd heb ik wel eens het idee dat ik autistische trekjes heb.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar je wederziet hem dus wel soms.
dan ontmoet je toch mensen waar je elke keer iets meer bij kan opbouwen?!
Waarom weigerde je dat???quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende: ze wilde faceboek uitwisselen maar ik weigerde).
Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee hij heeft totaal niet gelijk. Leid ik een gelukkig leven? dacht het niet. Je onderschat het enorm geen liefde in je leven versteent je ziel.
Persoonlijk denk ik pas dat je een vrouw kán krijgen als je je eens normaal gaat gedragen. En dan bedoel ik niet zo zielig doen of wat dan ook. Als ik een vriendin zou hebben die alleen maar kan zeuren en klagen over haar BDD en hoe lelijk ze wel niet is, heb ik d'r geen zin meer in en ik denk dat vele met mij er zo over denken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik 30 ben hoeft het van mij niet meer dan bouw ik liever zelf aan een toekomst dan kies ik volledig voor mijn carrière en word ik een workaholic en wil een eigen bedrijf starten ofzo.
Ik mis gewoon positieve aandacht, enkel negatieve aandacht in je leven is niet fijn en gaat voor mentale problemen zorgen op latere leeftijd, in mijn geval dan. Nee nee geloof me als je mijn leeftijd bent dan mis je wel wat zoals altijd alleen thuiskomenalleen slapen alleen opstaan alleen eten niemand om mee te praten
![]()
QFT!quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.
Ik denk het niet. Een aai over je bol en lichamelijk contact zijn wel degelijk belangrijk. Ik word er ook ongelukkig van. Maar ja, ik ga dan weer in de overdrive. Wat wel een denkfout is, is dat je met liefde van een ander in je leven je compleet levensgeluk geeft. Dat is niet zo. Basisgevoel zal vanuit jezelf moeten komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat je de liefde schromelijk overschat...
En laat dat laatste nu net hetgeen zijn waarmee hij overhoop ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:05 schreef minnemin het volgende:
Ik denk het niet. Een aai over je bol en lichamelijk contact zijn wel degelijk belangrijk. Ik word er ook ongelukkig van. Maar ja, ik ga dan weer in de overdrive. Wat wel een denkfout is, is dat je met liefde van een ander in je leven je compleet levensgeluk geeft. Dat is niet zo. Basisgevoel zal vanuit jezelf moeten komen.
Iedereen hier toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:06 schreef Techno het volgende:
[..]
En laat dat laatste nu net hetgeen zijn waarmee hij overhoop ligt.
Zoals? Jij hebt er ervaring mee? Dacht het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk jij nu, maar als je eenmaal een relatie hebt openbaren zich de andere problemen waaraan jij op dit moment niet denkt.
ik was de pua even vergeten, vind ik zowiezo nogal moeilijk toe te passen als ik er niet aan denk, en ook vind ik het eng toe te passen als het me reputatie kan schaden als he tweer eens backfired.quote:
Kijk, dat jij denkt dat je BDD ontwikkeld is door het gebrek aan vrouwelijke aandacht moet je zelf weten, maar ik heb daar zo mijn eigen ideeën over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals? Jij hebt er ervaring mee? Dacht het niet.
Ik zie ook wel de problemen die mijn vrienden ondervinden, de spanningen, frustraties , met geld omgaan , ruzietjes etc maar over het algemeen zijn ze maar wat blij met hun vriendinnen. Het negatieve weegt bij lange na niet op tegen de positieve kant van een relatie. Zeker gezien als je rest prima voor elkaar hebt zoals werk, financieel etc zie ik veel meer pluspunten.
Oeh, op welke dag was je jarig dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar je wederziet hem dus wel soms.
dan ontmoet je toch mensen waar je elke keer iets meer bij kan opbouwen?!
@strawberry
ik ben 24. ik ben inmiddels jarig geweest.
verjaardag stelde niet veel voor. ik heb een nutteloos cadeau gekregen voor me verjaardag van me ouders. en een oud buurmeisje weer eens gezien die met haar ouders meewas(had ik verteld, ze wilde faceboek uitwisselen maar ik weigerde).
ps haar had ik ontmoet in 1987/1988 en heel afentoe gezien . dus dat ik nieuwe mensen ontmoet, en kan wederzien gebeurt echt never nooit. ik wordt bijna altijd verlaten.
ik ontmoet weleens nieuwe vrouwen, maar ik zie ze nooit nog een keer(Denk aan langslopen op straat, cafefaal, etc)
Ik i.i.g. wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
Zoals? Jij hebt er ervaring mee? Dacht het niet.
Dat maar in combinatie met negatieve aandacht, geen opvoeding met moeder en een alcoholistische vader waarbij je het nooit goed kon doen, pesterijen van vooral meiden en enkel te horen krijgen dat je niet deugd dat is hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk, dat jij denkt dat je BDD ontwikkeld is door het gebrek aan vrouwelijke aandacht moet je zelf weten, maar ik heb daar zo mijn eigen ideeën over.
Ooit was deze reeks getitled: "versieren op latere leeftijd".quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef Maanvis het volgende:
mag deze reeks een iets positievere naam krijgen ipv deze? Nu lijkt het meer op een topique over erectiestoornissen (als de liefde bedrijven niet zo makkelijk gaat) oid
Klopt, dus een vriendin zal die ervaringen niet ineens uit je systeem halen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat maar in combinatie met negatieve aandacht, geen opvoeding met moeder en een alcoholistische vader waarbij je het nooit goed kon doen, pesterijen van vooral meiden en enkel te horen krijgen dat je niet deugd dat is hoe ik erover denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |