SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik snap het, maar in deze fase zou ik dus helemaal niets aan een motor hebben
en ik had nog een vraag, wat is er mis met de piratenpapagaai.
wat is nou iegenlijk de bedoeling van dat soort acties, dat de vrouw het helemaal niet doorheeft? of mag ze het best doorhebben?
dat eerste toch?
kijk hier heb ik wat aan ! (ook @ equites)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt.![]()
Het doel van die grap is een openingszin. Het is wat origineler dan 'nu is het ijs gebroken'.
Ze moest lachen omdat ze het een grappige en leuke openingszin vond, vermoed ik.
Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Precies daar ben ik nu dus achtergekomen dat vrouwen het verschil niet zien tussen arrogantie en zelfverzekerdheid.
Alle vrouwen vallen op foute mannen. Laat ze de fout maar lekker ingaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.
Nee man, een M3 of zo scoort veel beter bij de chicka's.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard:
ik zou zelf gaan voor een opel super 6 cabrio
of any ford van voor 1940 die cabrio is.
of een peugeot 203 cabrio, niet de 403 cabrio(dat is columbo)
of volkswagen kever(de oude) cabrio!
onder de 10K heb je een opknapper (onder de 1-2 K heb je een gewone sedan)
Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, een M3 of zo scoort veel beter bij de chicka's.
het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef richard_prf het volgende:
MLiG eigenlijk zou jij een chick nodig moeten net als de mijne waarmee je een gelijkwaardig gesprek kan voeren. Ik ben altijd zakelijk gesprekken met dames gewend. En dit is zo'n beetje de eerste waarbij ik mijn emoties in het gesprek kan leggen dat lucht erg op en als je dan vaak met haar praat dan verdwijnt langzaam je sociale fobie t.o.v vrouwen. Vandaag in zonnestudio merkte ik dat ik totaal niet bang meer was om die mooie dames aan te kijken.
nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen.quote:Ik zal je bijna haar nummer geven maar dat kan ik niet maken denk ik.
I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Equites het volgende:
Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?
nee, je moet minstens iets nemen zonder gordels, dan kan je er vanaf de zijkant inspringen, en meteen wegrijden, en dat allemaal legaal, netzoals ind e filmsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee man, een M3 of zo scoort veel beter bij de chicka's.
Wake up call. It's a material world. Madonna zong er al een liedje over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.
Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Equites het volgende:
Man een collega van mij neukte alles wat los en vast zat en had niet eens een auto en ook geen geld
Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wake up call. It's a material world. Madonna zong er al een liedje over.
Ik ken deze boys niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard._!!
Snap jij uberhaupt wel om wie het hier gaat? Nee? Dat dacht ik al. Tieft dan op uit dit topic.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Equites het volgende:
Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.
Ja die ene die een droom had ze een meisje doodsloeg toen ze een flesje Flugel pakte uit die doos met Flugels.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ?
[..]
nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen.![]()
Ik kom alleen maar tips geven, dus kk lekker zelf op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Snap jij uberhaupt wel om wie het hier gaat? Nee? Dat dacht ik al. Tieft dan op uit dit topic.
ik dacht eigenlijk dat dit liedje ging komen voordat ik op de link klinkte:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Wake up call. It's a material world. Madonna zong er al een liedje over.
Ik heb je de voorgaande 66 delen anders niet zien posten hier. Dus doe even niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Equites het volgende:
Ik kom alleen maar tips geven, dus kk lekker zelf op.
Waarom niet? Zonnebankje en wat krachttraining erbij en klaar is Kees. Oppervlakkigheid FTW jeweets!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat je ook doet, gebruik die 50k niet om een auto te kopen en daarmee vrouwen te imponeren.Daarmee bereik je enkel een bepaalde doelgroep én een eerste indruk, verder niet. Komt nog eens bij dat ze dan denken dat je rijk bent en een goeie baan hebt, dus dat zal nogal tegenvallen dan.
Ik lees de OP over versieren dus post ff wat. Weet ik veel dat over 2 kansloze gasten gaat. Sorry man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb je de voorgaande 66 delen anders niet zien posten hier. Dus doe even niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Een zonnebankje en een dikke auto maken je nog geen foute boy. Dan zul je toch echt mentaal moeten veranderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
Precies en ik heb ook al een inrichting overleefd dus over een paar maanden ben ik officieel de foute boy wat willen de chicks nog meer?
Het is al goed joh, ik ben niet zo haatdragend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Equites het volgende:
Ik lees de OP over versieren dus post ff wat. Weet ik veel dat over 2 kansloze gasten gaat. Sorry man.
Dat komt vanzelf wel die zelfverzekerdheid als ik een beter lichaam heb, gebruind en een mooie wagen, als ik wat aandacht krijg dan verander ik in een arrogante kwal wat de dames dan weer zien als zelfverzekerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Een zonnebankje en een dikke auto maken je nog geen foute boy. Dan zul je toch echt mentaal moeten veranderen.
Nee dat zie je fout. Je bent nog maagd denk ik?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel die zelfverzekerdheid als ik een beter lichaam heb, gebruind en een mooie wagen, als ik wat aandacht krijg dan verander ik in een arrogante kwal wat de dames dan weer zien als zelfverzekerd.
Nee, want daarvoor dien je mentaal te veranderen, niet fysiek. Maar goed, dat je een kompleet verknipt wereldbeeld hebt was natuurlijk al langer duidelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
Dat komt vanzelf wel die zelfverzekerdheid als ik een beter lichaam heb, gebruind en een mooie wagen, als ik wat aandacht krijg dan verander ik in een arrogante kwal wat de dames dan weer zien als zelfverzekerd.
Nein. Wat is er fout aan? altijd aardig, vriendelijk, behulpzaam en begripvol zijn heeft me geen reet opgeleverd in 150 keer uitgaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee dat zie je fout. Je bent nog maagd denk ik?
ik eet nooit selderij en zweet me een ongeluk...quote:Door selderij neemt de zweetproductie van mannen toen. De feromonen – subtiele natuurlijke geuren - trekken de aandacht van vrouwen.
Gast, ik was net zo als jou en uiteindelijk betaald het zich uit, geloof me. Ik had ook nooit succes tijdens het uitgaan maar uiteindelijk een leuk meisje leren kennen via het werk en nu al 5 jaar samen. Tijdens het uitgaan zijn meisjes dronken en vallen ze op de "foute" man met grote bek, maar als puntje bij paaltje komt kiezen ze voor de lieve, aardige jongen waar ze in het normale leven iets aan hebben. Gooi je principes niet weg, want je voordoen als iemand die je niet bent gaat je niet helpen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nein. Wat is er fout aan? altijd aardig, vriendelijk, behulpzaam en begripvol zijn heeft me geen reet opgeleverd in 150 keer uitgaan.
Lijkt me logisch ja, had ik ooit ook extreem toen ik nog een sociale fobie had , leek net of ik in de sloot was geflikkerd af en toe, nu nooit meer last van. Ik ben dan ook mentaal veranderd kan ik met zekerheid zeggen ik ben niet meer bang voor mensen. Jammer at MLiG hier nog wel aan lijdt en dat is geen pretje kan ik je vertellen maar je kan er van af komen, uiteindelijk groei je er overheen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Beetlebum het volgende:
ik lees in de OP over selderij.. en dan quote ik de bron:
[..]
ik eet nooit selderij en zweet me een ongeluk...
dacht trouwens dat zichtbaar zweet de vrouwen afstootte...(helpt geen feromoon tegen)
(ow en tenzij je een halfnaakte adonis bent die zweet door lichamelijke arbeid)
ik moet zeggen dat ik niet echt in 't plaatje van de OP pas aangezien ik geen moeite (meer) heb met contact met anderen (en dan vooral vrouwen).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ja, had ik ooit ook extreem toen ik nog een sociale fobie had , leek net of ik in de sloot was geflikkerd af en toe, nu nooit meer last van. Ik ben dan ook mentaal veranderd kan ik met zekerheid zeggen ik ben niet meer bang voor mensen.
kunnen we het weer over auto's hebben. dat is veel leukerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat je ook doet, gebruik die 50k niet om een auto te kopen en daarmee vrouwen te imponeren.Daarmee bereik je enkel een bepaalde doelgroep én een eerste indruk, verder niet. Komt nog eens bij dat ze dan denken dat je rijk bent en een goeie baan hebt, dus dat zal nogal tegenvallen dan.
als je zoveel geld gaat uitgeven om een keer genaaid te worden dan kun je beter naar de hoeren... en van de rest koop je een ijsje...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kunnen we het weer over auto's hebben. dat is veel leuker
eigenlijk heb ik nooit zin gehad in al dit psychologische gedoe, ookal heb ik wel zin in het eindresultaat
welke auto moet rich dan kopen aardbei?
Een dure auto trekt bepaalde vrouwtjes aan en dan moet je dus ook qua eigenschappen voldoen aan dat beeld. Een maagd nerd met een dure auto gaat dus niet werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kunnen we het weer over auto's hebben. dat is veel leuker
eigenlijk heb ik nooit zin gehad in al dit psychologische gedoe, ookal heb ik wel zin in het eindresultaat
welke auto moet rich dan kopen aardbei?
ja maar bij de hoeren heb je na afloop niets meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
als je zoveel geld gaat uitgeven om een keer genaaid te worden dan kun je beter naar de hoeren... en van de rest koop je een ijsje...
Ze heeft ook gelijk maar ik wil gewoon een mooie wagen hebben nuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Beetlebum het volgende:
bedoel hierboven dus te zeggen dat strawberry gelijk heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |