abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96280311

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:36:29 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96280369
Ik ben pitten, mzzl.
Je moeder is een hamster
pi_96280380
ot: LOL
Come To Daddy
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:36:47 #4
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96280381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik snap het, maar in deze fase zou ik dus helemaal niets aan een motor hebben

en ik had nog een vraag, wat is er mis met de piratenpapagaai.

wat is nou iegenlijk de bedoeling van dat soort acties, dat de vrouw het helemaal niet doorheeft? of mag ze het best doorhebben?

dat eerste toch?
Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt. :')
Het doel van die grap is een openingszin. Het is wat origineler dan 'nu is het ijs gebroken'.
Ze moest lachen omdat ze het een grappige en leuke openingszin vond, vermoed ik.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:40:20 #5
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_96280470
De vrouw mag het wel doorhebben, maar toch gaan twijfelen. Dan ben je goed bezig. Het gekke is juist als je een vriendin hebt de vrouwen opeens aandacht geven aan je, alsof ze het ruiken dat je een relatie heb?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:43:35 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280553
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Vrouwen weten wel wanneer ze versierd worden hoor, toch zeker als die piratengrap wordt gebruikt. :')
Het doel van die grap is een openingszin. Het is wat origineler dan 'nu is het ijs gebroken'.
Ze moest lachen omdat ze het een grappige en leuke openingszin vond, vermoed ik.
kijk hier heb ik wat aan ! (ook @ equites)

en stel nou het werkt wel, dan denkt ze er verder nieteens over na?

ik zag het altijd als een soort "oorlog" om de beste te zijn ,en om geen acties te doen als het geen 100% kans van slagen heeft.
en dan deed ik uiteindelijk altijd maar niets, want tsjah, de players versla ik toch niet....

ik weet nog steeds niet hoe ik het nou eigenlijk moet zien, of alle taktieken geheim moeten blijven dat ze er eigenlijk niet achter komen.

ik denk eigenlijk dat ze er best achter mag komen nu, maar dat ze alleen er niet achter mag komen dat ik er uren lang over nagedacht heb.
het moet lijken alsof ik "Zelf gewoon zo ben", en afentoe wat doe
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:47:09 #7
198371 Equites
pi_96280619
Joh je moet gewoon aardig doen tegen ze, beetje grappen maken maar vooral niet overkomen alsof je ook maar enige interesse in ze hebt. Dat vinden ze volgens mij het fijnst.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:56:51 #8
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96280841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies daar ben ik nu dus achtergekomen dat vrouwen het verschil niet zien tussen arrogantie en zelfverzekerdheid.
Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:57:55 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280861
@richard:

ik zou zelf gaan voor een opel super 6 cabrio
of any ford van voor 1940 die cabrio is.
of een peugeot 203 cabrio, niet de 403 cabrio(dat is columbo)

of volkswagen kever(de oude) cabrio!

onder de 10K heb je een opknapper (onder de 1-2 K heb je een gewone sedan)
ik zag laatst nog een mercedes benz uit jaren 40, begin jaren 50. cabrio, met spatborden voorop enzo.
helemaal compleet, 8000 euro ongeveer me handen jeukten om dat bij me ouders neer te zetten om "te hebben".
in concoursstaat is zon ding wel ruim meer dan 50 K waard

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-05-2011 01:15:28 ]
pi_96280874
MLiG eigenlijk zou jij een chick nodig moeten net als de mijne waarmee je een gelijkwaardig gesprek kan voeren. Ik ben altijd zakelijk gesprekken met dames gewend. En dit is zo'n beetje de eerste waarbij ik mijn emoties in het gesprek kan leggen dat lucht erg op en als je dan vaak met haar praat dan verdwijnt langzaam je sociale fobie t.o.v vrouwen. Vandaag in zonnestudio merkte ik dat ik totaal niet bang meer was om die mooie dames aan te kijken.
Ik zal je bijna haar nummer geven maar dat kan ik niet maken denk ik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:58:47 #11
198371 Equites
pi_96280879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Alleen vrouwen die later zeggen dat ze altijd op foute mannen vallen.
Alle vrouwen vallen op foute mannen. Laat ze de fout maar lekker ingaan :')
pi_96280893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
@richard:

ik zou zelf gaan voor een opel super 6 cabrio
of any ford van voor 1940 die cabrio is.
of een peugeot 203 cabrio, niet de 403 cabrio(dat is columbo)

of volkswagen kever(de oude) cabrio!

onder de 10K heb je een opknapper (onder de 1-2 K heb je een gewone sedan)
Nee man, een M3 of zo scoort veel beter bij de chicka's.
pi_96280904
Mijn budget is maximaal 50k. Kan meer worden, ik heb nog een rechtszaak lopen ;)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:18 #14
198371 Equites
pi_96280905
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:00:54 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef richard_prf het volgende:
MLiG eigenlijk zou jij een chick nodig moeten net als de mijne waarmee je een gelijkwaardig gesprek kan voeren. Ik ben altijd zakelijk gesprekken met dames gewend. En dit is zo'n beetje de eerste waarbij ik mijn emoties in het gesprek kan leggen dat lucht erg op en als je dan vaak met haar praat dan verdwijnt langzaam je sociale fobie t.o.v vrouwen. Vandaag in zonnestudio merkte ik dat ik totaal niet bang meer was om die mooie dames aan te kijken.
het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ? :P

quote:
Ik zal je bijna haar nummer geven maar dat kan ik niet maken denk ik.
nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen. :') :D
pi_96280921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Equites het volgende:
Ja bij 16 jarige chickies zonder zelfvertrouwen hehe.
I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:01:46 #17
198371 Equites
pi_96280938
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef Techno het volgende:

[..]

I beg to differ. Sorry, maar zo werkt het dus niet IRL he?
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:02:18 #18
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96280953
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef Techno het volgende:

[..]

nee, je moet minstens iets nemen zonder gordels, dan kan je er vanaf de zijkant inspringen, en meteen wegrijden, en dat allemaal legaal, netzoals ind e films

en stuurversnelling(geen vloerschakelpook en middenconsoles enzo), en voorBANK, want dan kan je sneller kino doen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:03:23 #19
198371 Equites
pi_96280974
Man een collega van mij neukte alles wat los en vast zat en had niet eens een auto en ook geen geld :')
pi_96280975
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
Als een "vrouw" alleen op jou auto valt, kan je haar beter gelijk neuken en dumpen.
Wake up call. It's a material world. Madonna zong er al een liedje over.
pi_96280990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Equites het volgende:
Man een collega van mij neukte alles wat los en vast zat en had niet eens een auto en ook geen geld :')
Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard. :') _!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:04:22 #22
198371 Equites
pi_96280999
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:04:44 #23
198371 Equites
pi_96281003
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, maar die was vast niet zo lelijk als MLiG en Richard. :') _!!
Ik ken deze boys niet.
pi_96281018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Equites het volgende:
Wake up call voor jou, jij denkt misschien dat een dikke auto je gaat redden, maar daar ligt het dus niet aan. Het helpt misschien een beetje, maar je zal het toch echt zelf moeten flikken.
Snap jij uberhaupt wel om wie het hier gaat? Nee? Dat dacht ik al. Tieft dan op uit dit topic. :{w
pi_96281019
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het nummer van die onzekere amsterdamse studente? of heb je alweer nieuwe nummers gehosselt ? :P

[..]

nee niet netjes, en ik zou ze toch nieteens durven bellen. :') :D
Ja die ene die een droom had ze een meisje doodsloeg toen ze een flesje Flugel pakte uit die doos met Flugels.
Ik durfde het ook niet maar het kostte me veel moeite om haar nummer te hosselen. Zo wilde ze eerst haar nummer niet geven en moest ik de mijne geven. Toen belde ze een paar keer anoniem zodat ik haar nummer niet kreeg :D Zo kon ze even testen of ik geen idioot was ofzo :D ( mijn australische chick had er voor gezorgd dat ik durfde te spreken aan de telefoon dat kan je hier lezen: De eerste keer ooit met een chick gesproken op msn (microphone) in 27j kreeg ik haar nummer en begonnen we ook vaak te sms'en.
Dit was wel de mooiste hossel actie van 2010 denk ik via internet. Die ONS dame had mij gehosseld :D ofzo....ze nam alle initiatief.
pi_96281030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef Equites het volgende:
Ik ken deze boys niet.
Nee, dat blijkt wel.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:06:08 #27
198371 Equites
pi_96281032
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Snap jij uberhaupt wel om wie het hier gaat? Nee? Dat dacht ik al. Tieft dan op uit dit topic. :{w
Ik kom alleen maar tips geven, dus kk lekker zelf op.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:06:30 #28
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281038
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:03 schreef Techno het volgende:

[..]

ik dacht eigenlijk dat dit liedje ging komen voordat ik op de link klinkte:

zij is van niets onder de indruk:
niet van de rocketscientist
niet van de metroseksueel
niet van de man met de looks
niet van de man met auto
niet van de man met de moves
niet van de.....etc
pi_96281066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Equites het volgende:
Ik kom alleen maar tips geven, dus kk lekker zelf op.
Ik heb je de voorgaande 66 delen anders niet zien posten hier. Dus doe even niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.
pi_96281086
Wat je ook doet, gebruik die 50k niet om een auto te kopen en daarmee vrouwen te imponeren. :') Daarmee bereik je enkel een bepaalde doelgroep én een eerste indruk, verder niet. Komt nog eens bij dat ze dan denken dat je rijk bent en een goeie baan hebt, dus dat zal nogal tegenvallen dan.
pi_96281126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat je ook doet, gebruik die 50k niet om een auto te kopen en daarmee vrouwen te imponeren. :') Daarmee bereik je enkel een bepaalde doelgroep én een eerste indruk, verder niet. Komt nog eens bij dat ze dan denken dat je rijk bent en een goeie baan hebt, dus dat zal nogal tegenvallen dan.
Waarom niet? Zonnebankje en wat krachttraining erbij en klaar is Kees. Oppervlakkigheid FTW jeweets! :')
pi_96281139
Hmm, interessant wat ik net lees, dat je niet altijd aardig moet doen.
zaterdag ging ik eens een keer niet tot sluitingstijd door op de dansvloer omdat ik zondag voor tienen op moest, maar 2 anderen bleven wel en ik stuurde op een gegeven moment (jawel, naar diezelfde vrouw die nieuw is in de vriendengroep en die mij onverwacht aanraakte bij de spellenmiddag) een sms toen ik thuis was met de vraag of ze nog aan het dansen waren en ik kreeg een sms terug met dat ze eruit getrapt waren, waarom ik antwoordde dat me dat echt heel erg van haar tegenviel omdat ik dacht dat zij beschaafd was.

Waarschijnlijk vinden jullie dat vrij normaal, maar het punt is: ik heb echt overwogen er nog wat achteraan te sms'en / mailen dat ik een knipoog had moeten toevoegen of zo of dat ik het niet letterlijk bedoelde, maar dat heb ik niet gedaan en nu ik net weer deze reeks heb bijgelezen ben ik daar blij om. Volgens mij begin ik het een klein beetje te leren :P

Niet dat ik meteen zeg "met haar zou ik iets willen", maar meer dat die mogelijkheid nu nog zou kunnen bestaan omdat je als je alleen maar aardig doet inderdaad vrijwel altijd in no time gefriendzoned bent.
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_96281150
Precies en ik heb ook al een inrichting overleefd dus over een paar maanden ben ik officieel de foute boy wat willen de chicks nog meer?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:13:52 #34
198371 Equites
pi_96281160
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik heb je de voorgaande 66 delen anders niet zien posten hier. Dus doe even niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Ik lees de OP over versieren dus post ff wat. Weet ik veel dat over 2 kansloze gasten gaat. Sorry man.
pi_96281170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
Precies en ik heb ook al een inrichting overleefd dus over een paar maanden ben ik officieel de foute boy wat willen de chicks nog meer?
Een zonnebankje en een dikke auto maken je nog geen foute boy. Dan zul je toch echt mentaal moeten veranderen.
pi_96281188
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef Equites het volgende:
Ik lees de OP over versieren dus post ff wat. Weet ik veel dat over 2 kansloze gasten gaat. Sorry man.
Het is al goed joh, ik ben niet zo haatdragend. :*
pi_96281237
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Een zonnebankje en een dikke auto maken je nog geen foute boy. Dan zul je toch echt mentaal moeten veranderen.
Dat komt vanzelf wel die zelfverzekerdheid als ik een beter lichaam heb, gebruind en een mooie wagen, als ik wat aandacht krijg dan verander ik in een arrogante kwal wat de dames dan weer zien als zelfverzekerd.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:19:25 #38
198371 Equites
pi_96281270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf wel die zelfverzekerdheid als ik een beter lichaam heb, gebruind en een mooie wagen, als ik wat aandacht krijg dan verander ik in een arrogante kwal wat de dames dan weer zien als zelfverzekerd.
Nee dat zie je fout. Je bent nog maagd denk ik?
pi_96281278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
Nee, want daarvoor dien je mentaal te veranderen, niet fysiek. Maar goed, dat je een kompleet verknipt wereldbeeld hebt was natuurlijk al langer duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 01:20:11 ]
pi_96281294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef Equites het volgende:

[..]

Nee dat zie je fout. Je bent nog maagd denk ik?
Nein. Wat is er fout aan? altijd aardig, vriendelijk, behulpzaam en begripvol zijn heeft me geen reet opgeleverd in 150 keer uitgaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:23:28 #41
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281347
ik lees in de OP over selderij.. en dan quote ik de bron:

quote:
Door selderij neemt de zweetproductie van mannen toen. De feromonen – subtiele natuurlijke geuren - trekken de aandacht van vrouwen.
ik eet nooit selderij en zweet me een ongeluk...
dacht trouwens dat zichtbaar zweet de vrouwen afstootte...(helpt geen feromoon tegen)
(ow en tenzij je een halfnaakte adonis bent die zweet door lichamelijke arbeid)
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:24:20 #42
198371 Equites
pi_96281351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nein. Wat is er fout aan? altijd aardig, vriendelijk, behulpzaam en begripvol zijn heeft me geen reet opgeleverd in 150 keer uitgaan.
Gast, ik was net zo als jou en uiteindelijk betaald het zich uit, geloof me. Ik had ook nooit succes tijdens het uitgaan maar uiteindelijk een leuk meisje leren kennen via het werk en nu al 5 jaar samen. Tijdens het uitgaan zijn meisjes dronken en vallen ze op de "foute" man met grote bek, maar als puntje bij paaltje komt kiezen ze voor de lieve, aardige jongen waar ze in het normale leven iets aan hebben. Gooi je principes niet weg, want je voordoen als iemand die je niet bent gaat je niet helpen.
pi_96281359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:23 schreef Beetlebum het volgende:
ik lees in de OP over selderij.. en dan quote ik de bron:

[..]

ik eet nooit selderij en zweet me een ongeluk...
dacht trouwens dat zichtbaar zweet de vrouwen afstootte...(helpt geen feromoon tegen)
(ow en tenzij je een halfnaakte adonis bent die zweet door lichamelijke arbeid)
Lijkt me logisch ja, had ik ooit ook extreem toen ik nog een sociale fobie had , leek net of ik in de sloot was geflikkerd af en toe, nu nooit meer last van. Ik ben dan ook mentaal veranderd kan ik met zekerheid zeggen ik ben niet meer bang voor mensen. Jammer at MLiG hier nog wel aan lijdt en dat is geen pretje kan ik je vertellen maar je kan er van af komen, uiteindelijk groei je er overheen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:28:35 #44
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281421
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Lijkt me logisch ja, had ik ooit ook extreem toen ik nog een sociale fobie had , leek net of ik in de sloot was geflikkerd af en toe, nu nooit meer last van. Ik ben dan ook mentaal veranderd kan ik met zekerheid zeggen ik ben niet meer bang voor mensen.
ik moet zeggen dat ik niet echt in 't plaatje van de OP pas aangezien ik geen moeite (meer) heb met contact met anderen (en dan vooral vrouwen).
ik zweet sowieso gewoon veel... :@
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:35:12 #45
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
kunnen we het weer over auto's hebben. dat is veel leuker

eigenlijk heb ik nooit zin gehad in al dit psychologische gedoe, ookal heb ik wel zin in het eindresultaat

welke auto moet rich dan kopen aardbei?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:37:12 #46
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

eigenlijk heb ik nooit zin gehad in al dit psychologische gedoe, ookal heb ik wel zin in het eindresultaat

als je zoveel geld gaat uitgeven om een keer genaaid te worden dan kun je beter naar de hoeren... en van de rest koop je een ijsje...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:37:59 #47
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96281590
bedoel hierboven dus te zeggen dat strawberry gelijk heeft...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:39:01 #48
198371 Equites
pi_96281616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Een dure auto trekt bepaalde vrouwtjes aan en dan moet je dus ook qua eigenschappen voldoen aan dat beeld. Een maagd nerd met een dure auto gaat dus niet werken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:43:56 #49
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281722
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

als je zoveel geld gaat uitgeven om een keer genaaid te worden dan kun je beter naar de hoeren... en van de rest koop je een ijsje...
ja maar bij de hoeren heb je na afloop niets meer

en met een auto kopen heb je een auto voor langer dan eventjes, en die kan je nog vaker gebruiken.
en dan heb je nog vele kilometers en jaren de tijd om golddiggerhosseltaktieken te leren en proberen toe te passen.
pi_96281747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef Beetlebum het volgende:
bedoel hierboven dus te zeggen dat strawberry gelijk heeft...
Ze heeft ook gelijk maar ik wil gewoon een mooie wagen hebben nu :) Ik ben mijn 3 jaar oude Saxo een beetje zat :P

Ik wil sowieso een wagen hebben waarbij ik de strijd om bij het optrekken tijdens het groene licht van de stoplichten niet meer kan verliezen. Sowieso probeer ik andere weggebruikers altijd te irriteren als er iemand naast me komt te staan aan de buitenbaan voor het stoplicht. Dan probeer ik meestal sneller op te trekken zodat die kerel een beetje in paniek raakt en er niet meer op tijd kan invoegen op de rechter baan maar ik verlies die strijd in 50% van de gevallen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:50:30 #51
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96281816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze heeft ook gelijk maar ik wil gewoon een mooie wagen hebben nu :) Ik ben mijn 3 jaar oude Saxo een beetje zat :P

Ik wil sowieso een wagen hebben waarbij ik de strijd om bij het optrekken tijdens het groene licht van de stoplichten niet meer kan verliezen.
toen ik nog op de middelbare school zat, kwam sporadisch weleens een "Dragrace:" voor. het ging er nooit erg wild aan toe

oeh en ik heb juist met me eigen auto meer en vaak genoeg sjonnies die naast me komen staan, en duim omhoog
niet echt voor racen jammergenoeg
eigenlijk zou ik een heel grote motor erin moeten doen, en dan hotrod :D
rdw-technisch gezien staat vermogen niet op het kentekenpapier vermeld (zijn ze vergeten in te vullen debielen) en kan ik zonder keuring nog ermee weg komen ook :D
of naja laat maar, voor een heel grote motor moet dan ook versnellingsbak en achteras en alles helemaal anders anders breekt dat

en ik heb het gevoel dat chicks er minder voor vallen wanneer je en hun ouder dan 19 zijn

welke strijd bij het stoplicht? wat gebeurd er dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-05-2011 01:57:57 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:01:50 #52
198371 Equites
pi_96282008
quote:

[..]

Ik wil sowieso een wagen hebben waarbij ik de strijd om bij het optrekken tijdens het groene licht van de stoplichten niet meer kan verliezen. Sowieso probeer ik andere weggebruikers altijd te irriteren als er iemand naast me komt te staan aan de buitenbaan voor het stoplicht. Dan probeer ik meestal sneller op te trekken zodat die kerel een beetje in paniek raakt en er niet meer op tijd kan invoegen op de rechter baan maar ik verlies die strijd in 50% van de gevallen.
Ok nu neem ik je niet meer serieus.
pi_96282117
quote:

[..]

:') Machotje...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:13:11 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282185
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:') Machotje...
ja maar jij bent geen gemiddeld meisje, het is misschien slim om vooral op gemiddelde meisjes voorlopig te targetten.

verklaar dan eens al die vwo chicks(hockey type), die toen ik nog op de middelbare school zat, met "kakker" gasten meegingen rondje langs de mcdrive in de pauze.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:18:42 #55
198371 Equites
pi_96282255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar jij bent geen gemiddeld meisje, het is misschien slim om vooral op gemiddelde meisjes voorlopig te targetten.

verklaar dan eens al die vwo chicks(hockey type), die toen ik nog op de middelbare school zat, met "kakker" gasten meegingen rondje langs de mcdrive in de pauze.
Jij begrijpt er echt geen reet van gast.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:20:15 #56
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282276
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:18 schreef Equites het volgende:

[..]

Jij begrijpt er echt geen reet van gast.
dat heb ik toch zelf meegemaakt en zien gebeuren gast!

het geld alleen nu niet meer, omdat "we" al in de 20 zijn, maar ik zie nu wel in dat als ik toen een beetje vriendinnen en vrienden had gehad, die in waren voor "even rond te , en langs de mcdrive gaan" dat dat ook wel had gewerkt voor mij.

maar daarvoor had heel me uitstraling anders moeten zijn, en ik wat meer coole vrienden moeten hebben. en zowiezo al meisjes die mee willen moeten weten te krijgen

misschien is er ook wel zoiets nu te fabriceren bij rich, wat spontaan chicks aantrekt waar de auto dan als een katalysator bij het versierproces en aantrekkingskracht opwekken helpt.

en anders is er tenminste wat te doen ipv thuis op de bank hangen, en "Saai" zijn voor de ladies

en ik wil wat toevoegen:

sommige van hun hadden cabrio's . ik weet nog goed gesprekken tussen ze dat ze het erover hadden hoe ze rijdend het dak open of dicht konden doen.
dan kon 1 de handrem 1 tandje aantrekken, en dan werkte het altijd.
en de rest ben ik vergeten

volgensmij is dat heel belangrijk. een cabrio. maar daar waren we voor me gevoel al over uit

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-05-2011 02:32:16 ]
pi_96282426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Huh? Ik vind het echt typisch machogedrag om elkaar uit te dagen in de auto. :P

Of misschien is dat mannengedrag dat weet ik dan niet.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:35:54 #58
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of misschien is dat mannengedrag dat weet ik dan niet.
het was niet "uitdagen", hun deden dat heel cool en droog, alsof ze heel down-to-earth waren. moeilijk te beschrijven

mij is het nooit gelukt omdat ik sociaal incapable daarvoor ben
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:37:24 #59
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282457
quote:

[..]

Als je echt kans wilt maken op een mooie nacht en misschien wel meer dan kun je beter een mooie klassieker kopen en die een beetje harder laten rijden...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:39:37 #60
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:37 schreef Beetlebum het volgende:

[..]

Als je echt kans wilt maken op een mooie nacht en misschien wel meer dan kun je beter een mooie klassieker kopen en die een beetje harder laten rijden...
wat voor klassieker? iets als een mg a ,mg b , mg midget
porsche, ferrari? en dan ook nog eens sneller laten rijden. dat zijn al best snelle wagens.
of youngtimers?
ik kan me het allemaal niet zo goed voorstellen, alleen maar uit films

misschien dat juist een nissan micra cabrio werkt.
dan bij fanclubs daarvan gaan, daar zijn vast veel vrouwen met roze nissan micra cabrios.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:44:19 #61
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282532
Nissan 350Z: $28,120
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:44:54 #62
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282539
hoeveel wilde je uitgeven en wat voor vrouw zoek je?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:48:32 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:44 schreef Beetlebum het volgende:
hoeveel wilde je uitgeven en wat voor vrouw zoek je?
ik niets :@

richard 50 000 en misschien nog meer
en van strawberry mag hij niet alles uitgeven, en hij zoekt "lieve" meisjes
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:50:00 #64
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282581
als ie lieve meisjes zoekt kan hij beter een opel corsa kopen... zo'n saaie uitvoering...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:50:54 #65
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:50 schreef Beetlebum het volgende:
als ie lieve meisjes zoekt kan hij beter een opel corsa kopen... zo'n saaie uitvoering...
zo 1 met 3 cylinders? en overal "eco" logos op? :o
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:52:16 #66
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282595
ja met zo'n sticker op de achterruit over hoe groen die auto wel niet is.

maar ik zou voor deze gaan:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b4wv3jmmacbd

(ik probeer niet te spammen; ik zoek ook maar gewoon op die site)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:00:23 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282647
ja lijkt me wel wat, past ook precies in zijn budget :D

ik ga ook even kijken wat voor veel geld te koop is
dit staat op speurders:
http://www.speurders.nl/o(...)40&fh_sort_by=-prijs
dit is ook wel wat voor rich, gewoon als auto voor erbij voor mooie dagen.

lijkt me zelf niet zon geweldig ding kevermotor, onderstel van kever. maar daarom wel gewoon normaal/goedkoop in onderhoud.
het is een replica alsof het een oude porsche is.

en er zitten al whitewall banden onder. volgensmij is dat ook een factor die vrouwen lichtelijk aantrekt
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:02:07 #68
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282658
vind 'm wel een beetje een bruiloft auto
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:03:57 #69
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282666
juist dat hij op bruiloften gebruikt wordt, betekent het dat het goed is toch?
dan moet het wel iets speciaals zijn, en speciale gelegenheid enzo.

wat voor auto heb jij?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:04:55 #70
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282670
hier krijg je veel meer bekijks mee: http://www.speurders.nl/o(...)40&fh_sort_by=-prijs
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:05:50 #71
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282676
ik rij in een daewoo espero uit '96... maar ik heb m'n auto niet voor de vrouwen...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:14:00 #72
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96282726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:04 schreef Beetlebum het volgende:
hier krijg je veel meer bekijks mee: http://www.speurders.nl/o(...)40&fh_sort_by=-prijs
en stel hij blijft meer bij de hedendaags bekende autos.

zoals audi cabrio zoals ze vader, of een audi tt roadster
pi_96282752
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:21:02 #74
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282757
dan ligt 't totaal aan z'n rijstijl of hij de dame kan overtuigen of niet.

maar als je dan een audi cabrio wilt zou ik voor deze gaan:
http://www.autotrader.nl/(...)er=1&total=86&pos=13
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:21:59 #75
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_96282763
ik mis een "I Like"-knopje bij Strawberry...
pi_96282772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk maar wat als je op die manier nou geen vrouw kan vinden ;)? Ik heb niet zoveel trek om nog 30 jaar alleen te leven ofzo, ik vond de afgelopen 10 jaar wel genoeg als je het niet erg vind.

Ik moet het wel doen op deze manier want mezelf zijn heeft 0 leuke contacten opgeleverd, zelfs niet vriendschappelijk.
pi_96282870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk maar wat als je op die manier nou geen vrouw kan vinden ;)? Ik heb niet zoveel trek om nog 30 jaar alleen te leven ofzo, ik vond de afgelopen 10 jaar wel genoeg als je het niet erg vind.

Ik moet het wel doen op deze manier want mezelf zijn heeft 0 leuke contacten opgeleverd, zelfs niet vriendschappelijk.
Ik geloof niet dat jij oprecht blij bent met jezelf en van jezelf houdt. :)

Het was ook een beetje een message to self hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 03-05-2011 03:58:44 ]
pi_96282908

_O- Sorry moest even.
pi_96283644
Strijd bij het stoplicht winnen is makkelijk genoeg als je maar snel weg bent bij groen licht.

Crutch, dat was geen gouden tip ;-) veel succes vandaag!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:10:54 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96283676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je instelling niet verandert zul je nooit een vriendin krijgen.
Dus stel jezelf de vraag; wil ik mijn instelling veranderen? Of blijf ik op FOK! nog ff de negativo uithangen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:40:41 #81
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96285044
Bij het stoplicht laat ik soms hele rijen geparkeerde auto's achter me.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:57:11 #82
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96285424
Maarre Richard: wil je nu werkelijk 50.000 euro stukslaan op een Audi of BMW om 't vrouwvolk te imponeren?? Kun je beter circa 10.000 euro uitgeven aan een nette E46 3-serie (Coupe) uit de jaren 2000-2003 en het resterende geld in je zak houden. De meeste mensen zien niet eens 't verschil tussen een E46 en een recente E90... 8)7
pi_96285784
quote:
[ afbeelding ]
pi_96285811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:10 schreef benzin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god, wat leest dat irritant.
pi_96285885
Richard, je kan ook een bliksemsgave auto kopen en die en jezelf en auto verhuren voor bijv vrijgezellenfeestjes,trouwerijen, sweet sixteen en sweet 18 partys etc etc.
Kom je tenminste wel met veel dames in contact.
Buurman van ons heeft een verlengde mercedes en als wij met stel meiden iets bijzonders gaan doen , vragen we altijd hem.
En het levert je nog wat op ook.
pi_96285905
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Mijn god, wat leest dat irritant.
Het schijnt toch een typografisch hoogstandje te zijn :7

Maar het ging vooral om de inhoud, hoewel ik die dingen doen allemaal heel moeilijk vind ;( Wel goed advies denk ik :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:32:46 #87
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96286350
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Het schijnt toch een typografisch hoogstandje te zijn :7

Maar het ging vooral om de inhoud, hoewel ik die dingen doen allemaal heel moeilijk vind ;( Wel goed advies denk ik :)
Dat is net zoiets als een culinair hoogstandje waarvan je na een halve hap al over je nek gaat.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96286944
Een mooie coupé of cabriolet hoef je niet speciaal voor de vrouwen te halen. Maar gewoon voor jezelf. Omdat het zo ontzettend tof is om ermee te rijden en je er het hele land mee rond kan rijden.. gewoon voor de lol :D

Iemand noemde al een E46 Coupé, die zijn niet zo heel duur en er zijn nog wat hele mooie exemplaren te vinden. Als je wat echte power wilt kan je ook voor rond de 20.000 een stapje hoger naar de M3 :D _O_

http://www.bimmerportal.n(...)m3-coupe-t18851.html

Verder natuurlijk genoeg andere mooie en ook nog nieuwere coupés of hot hatches met veel power. Het ligt maar net aan wat je ermee wilt gaan doen, of je het zelf zo leuk vind om te doen (en het het dus waard is om zoveel uit te geven), hoeveel power je wilt en wat je wilt uitgeven. Maar dat is verder niet iets voor dit topic denk ik :P

Als je het alleen voor de vrouwen wilt doen kan je net zo goed een oma-fiets kopen voor twee tientjes. Het gaat niet om wat je allemaal hebt of om hoeveel je hebt. En de vrouwen die wél op een dikke auto vallen moet je sowieso met een grote boog omheen als je het mij vraagt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hoogheid op 03-05-2011 11:10:21 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:55:24 #89
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96287119
Alsof een auto zo belangrijk is. Met m'n simpele Peugeot lukt 't ook wel hoor :|W

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwoa, ik maak d'r zelf wel een beetje ene wedstrijdje van maar dat is meer competitiedrang. Maar een BMW ofzo trekt me er sowieso uit, laat staan een motor. M'n vriendin vindt dat overigens alleen maar suf. Gelukkig heb ik ook niet de illusie dat mijn auto iets van invloed is geweest op haar beslissing mij leuk te vinden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96287246
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:55 schreef Catbert het volgende:
Alsof een auto zo belangrijk is. Met m'n simpele Peugeot lukt 't ook wel hoor :|W
Daarom zeg ik.. ligt eraan wat je ermee wilt doen, wat je leuk vind e.d. De één gaat nog liever fietsen dan met een peugeot :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:59:07 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96287259
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:58 schreef Hoogheid het volgende:
Daarom zeg ik.. ligt eraan wat je ermee wilt doen, wat je leuk vind e.d. De één gaat nog liever fietsen dan met een peugeot :P
Succes met die 1400km ofzo naar Kroatie dan :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:01:05 #92
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96287319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:49 schreef Hoogheid het volgende:
Als je het alleen voor de vrouwen wilt doen kan je net zo goed een oma-fiets kopen voor twee tientjes. Het gaat niet om wat je allemaal hebt om hoeveel je hebt. En de vrouwen die wél op een dikke auto vallen moet je sowieso met een grote boog omheen als je het mij vraagt.
Zo is dat. Je hebt meer aan uitstraling + interessante persoonlijkheid.
pi_96288165
quote:

[..]

Mwoa, ik maak d'r zelf wel een beetje ene wedstrijdje van maar dat is meer competitiedrang. Maar een BMW ofzo trekt me er sowieso uit, laat staan een motor. M'n vriendin vindt dat overigens alleen maar suf. Gelukkig heb ik ook niet de illusie dat mijn auto iets van invloed is geweest op haar beslissing mij leuk te vinden.
Echt machogedrag is het vaak niet eens denk ik, gewoon even een lolletje. Als ik uitgedaagd wordt bij het stoplicht ga ik er ook altijd op in. Maarja ze moeten echt een dikke auto hebben willen ze het winnen van mijn motor, ook al is die op zich niks bijzonders. Gek genoeg dagen motoren me zelden tot nooit uit, altijd zijn het autorijders die denken een meisje op de motor er wel even uit te trekken na altijd te falen bij mannen op een motor. :P

Maar goed, als iemand een mooie, dure auto wilt kopen is dat geen probleem. Gewoon doen als je het geld hebt, verwacht er alleen niet zoveel van qua versieren. Ik kijk wel om als er iets moois voorbij rijdt, en mocht ik met je in gesprek raken over je auto is het een prima opening máár daarna zal je toch echt zelf interessant moeten blijken te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 11:28:21 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:30:37 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96288251
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Echt machogedrag is het vaak niet eens denk ik, gewoon even een lolletje. Als ik uitgedaagd wordt bij het stoplicht ga ik er ook altijd op in. Maarja ze moeten echt een dikke auto hebben willen ze het winnen van mijn motor, ook al is die op zich niks bijzonders. Gek genoeg dagen motoren me zelden tot nooit uit, altijd zijn het autorijders die denken een meisje op de motor er wel even uit te trekken na altijd te falen bij mannen op een motor. :P
In een auto een motor uitdagen is sowieso nogal dom :) Motoren hebben een compleet scheve pk/gewichtsverhouding t.o.v. auto's :)

quote:
Maar goed, als iemand een mooie, dure auto wilt kopen is dat geen probleem. Gewoon doen als je het geld hebt, verwacht er alleen niet zoveel van qua versieren. Ik kijk wel om als er iets moois voorbij rijdt, en mocht ik met je in gesprek raken over je auto is het een prima opening máár daarna zal je toch echt zelf interessant moeten blijken te zijn.
Inderdaad. Daarnaast: als je als man denkt dat meiden je interessant vinden (en ik heb het niet over VMBO types) met je BMW terwijl je nog bij je ouders woont omdat je verder geen geld meer hebt dan heb je het ook niet helemaal door.
pi_96288532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

In een auto een motor uitdagen is sowieso nogal dom :) Motoren hebben een compleet scheve pk/gewichtsverhouding t.o.v. auto's :)
Is het ook, maar toch gebeurt het best vaak. Ik weet ook niet echt wat ze denken, maar zal wel komen omdat ze een klein ding met blond haar onder de helm uit zien zitten op een motor en er niets van verwachten. Geen idee hoor maar grappig is het wel. :P

quote:
[..]

Inderdaad. Daarnaast: als je als man denkt dat meiden je interessant vinden (en ik heb het niet over VMBO types) met je BMW terwijl je nog bij je ouders woont omdat je verder geen geld meer hebt dan heb je het ook niet helemaal door.
Ja precies, sowieso als ik een jonge knul in een dikke auto zie rijden denk ik eerder dat hij die van pappie geleend heeft o.i.d. Dat is ook helemaal niet erg natuurlijk, maar als ze dan denken dat die auto mij het bed in krijgt zijn ze wel sneu bezig.
pi_96288687
quote:
Alsof een auto zo belangrijk is.
Ja, dat staat toch in de PUA-handleiding? Ik dacht bladzijde 1372, paragraaf 48b. :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:44:24 #97
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96288721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Is het ook, maar toch gebeurt het best vaak. Ik weet ook niet echt wat ze denken, maar zal wel komen omdat ze een klein ding met blond haar onder de helm uit zien zitten op een motor en er niets van verwachten. Geen idee hoor maar grappig is het wel. :P
Tja, waarschijnlijk vinden ze het gewoon schattig / stoer. Heb zelf wat mixed feeling over motorrijdende chicks; vind het erg cool, maar aan de andere kant is het niet erg bevorderlijk voor je levensverwachting.

quote:
Ja precies, sowieso als ik een jonge knul in een dikke auto zie rijden denk ik eerder dat hij die van pappie geleend heeft o.i.d. Dat is ook helemaal niet erg natuurlijk, maar als ze dan denken dat die auto mij het bed in krijgt zijn ze wel sneu bezig.
Idd. Ik ben 31 en als ik in de XC90 van m'n pa rondrij heb ik al het idee dat iedereen wel weet dat die waarschijnlijk niet van mij is :D

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef Techno het volgende:
Ja, dat staat toch in de PUA-handleiding? Ik dacht bladzijde 1372, paragraaf 48b. :')
Zou me niks verbazen als in dat soort boeken idd tips staan over sleutelhangers van de betere merken e.d. :D
pi_96289850
Dat vind ik wel sneu, expres tegen vrouwen aan gaan staan om zo maar een vrouw aan te raken, feitelijk is het aanranden. Als je je zoiets al in je hoofd haalt vind ik je helemaal geen goed persoon, eerlijk gezegd. Dus noem jezelf a.u.b. geen goed persoon als je zoiets al in je hoofd haalt. Het is eerder vies, want je wéét dat je zoiets heel bewust doet. Ik vind het niet kunnen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:43:15 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96290798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat vind ik wel sneu, expres tegen vrouwen aan gaan staan om zo maar een vrouw aan te raken, feitelijk is het aanranden. Als je je zoiets al in je hoofd haalt vind ik je helemaal geen goed persoon, eerlijk gezegd. Dus noem jezelf a.u.b. geen goed persoon als je zoiets al in je hoofd haalt. Het is eerder vies, want je wéét dat je zoiets heel bewust doet. Ik vind het niet kunnen.
Waar heb je het over?
pi_96291353
Dat mensen gelijk eraan moeten denken dat 'hij maar de auto van z'n vader heeft geleend' zegt denk ik meer over hun eigen verwachtingspatroon en ambities ten opzichte van die van de yuppie in die dikke bak. ;) 'Ik gun iedereen het beste, als ze maar niet meer hebben dan ik.'
pi_96291914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:43 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Over Richard die vertelde dat hier dat hij dat deed, alleen heb 'm niet gequote.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:20:41 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96292139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Over Richard die vertelde dat hier dat hij dat deed, alleen heb 'm niet gequote.
Misschien een idee dat wel te doen als je als de rest een pagina verder is weer op Richard begint te zeiken?
pi_96292359
:') :') :') :') :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:28:42 #104
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96292435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef iwannabehigh het volgende:
:') :') :') :') :')
Kun je wel smileys gaan posten en met zeikerige DMs komen, maar het doet er niks aan af dat jouw gezeik op Richard ongeveer net zo vermoeiend is als het gezeik van Richard over z'n uiterlijk. Daar zit niemand op te wachten. Je lijkt wel een stalker man, de rest is al weer pagina's verder.
pi_96292495
Bah. Ik heb hier een hekel aan. Op FOK! zo praten heb ik helemaal geen zin in. Doen we wel op de meet (als je dan ook zo bent, ik betwijfel het ;)). En ik stuur je een DM omdat ik niet offtopic wil gaan, internet hooligan. En ik negeerde Richard allanger. :)

[ Bericht 25% gewijzigd door iwannabehigh op 03-05-2011 13:38:14 ]
pi_96292565
Hoe oud zijn jullie?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:34:10 #107
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96292611
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
17 en 31
pi_96293318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, waarschijnlijk vinden ze het gewoon schattig / stoer. Heb zelf wat mixed feeling over motorrijdende chicks; vind het erg cool, maar aan de andere kant is het niet erg bevorderlijk voor je levensverwachting.
Dat is waar, maar daar denk ik liever niet aan. Nou scheelt het dat ik niet als een mongool rijdt, dus de kans dat ik mezelf tijdens een file in een auto boor die van baan wisselt is in ieder geval al zeer klein. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Hoogheid het volgende:
Dat mensen gelijk eraan moeten denken dat 'hij maar de auto van z'n vader heeft geleend' zegt denk ik meer over hun eigen verwachtingspatroon en ambities ten opzichte van die van de yuppie in die dikke bak. ;) 'Ik gun iedereen het beste, als ze maar niet meer hebben dan ik.'
Ja of niet. Als blijkt dat ruim 9 van de 10 keer dat een jongen van rond de twintig in een dikke auto rijdt deze niet van hemzelf is, dan ga je er de 11e keer vanuit dat ook deze jongen niet zelf de eigenaar is van de dure bak waar hij in rijdt. Het is dan ook een niet heel realistisch verwachtingspatroon als je denkt dat iemand van die leeftijd zonder problemen al een auto van tienduizenden euro's kan betalen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:56:35 #109
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96296063
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:34 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

17 en 31
Je kunt niet kiezen?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:58:29 #110
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96296160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:10 schreef benzin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice. Die kan wel in plaats van die lap tekst in de OP. :D
pi_96296705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nice. Die kan wel in plaats van die lap tekst in de OP. :D
:* O+
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:19:05 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96297014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik denk dat als je op zn minst een gemiddeld tot leuke jongen bent mét een auto. Dat je dantoch een auto streep voor hebt bij de jonge dames. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd. Een auto geeft toch meer bewegingsvrijheid. Of hoe zeggen ze dat nou. Een auto geeft meer vrijheid ofzo.. (whatever..)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:23:09 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96297173
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik denk dat als je op zn minst een gemiddeld tot leuke jongen bent mét een auto. Dat je dantoch een auto streep voor hebt bij de jonge dames. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd. Een auto geeft toch meer bewegingsvrijheid. Of hoe zeggen ze dat nou. Een auto geeft meer vrijheid ofzo.. (whatever..)
Een auto + rijbewijs is voor iedereen een pluspunt. Wat voor auto je dan hebt maakt niet zoveel uit.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:23:52 #114
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96297201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Een auto geeft toch meer bewegingsvrijheid. Of hoe zeggen ze dat nou. Een auto geeft meer vrijheid ofzo.. (whatever..)
Beide zijn goed. Met 't OV is het in veel gevallen toch behelpen ...
pi_96297296
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
Wat voor auto je dan hebt maakt niet zoveel uit.
Omdat een plaatje soms meer zegt dan duizend woorden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:27:33 #116
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96297340
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat een plaatje soms meer zegt dan duizend woorden...
SPOILER
Ik wou er nog bij zeggen "Of het moet een vreselijk misbaksel/wrak zijn" maar ik dacht dat dat vanzelfsprekend was ;).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:37:34 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96297762
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Bah. Ik heb hier een hekel aan. Op FOK! zo praten heb ik helemaal geen zin in. Doen we wel op de meet (als je dan ook zo bent, ik betwijfel het ;)). En ik stuur je een DM omdat ik niet offtopic wil gaan, internet hooligan. En ik negeerde Richard allanger. :)
En weer 3 DMs van deze knakker. Kerel; ik zit niet op je gezeik te wachten. En als je iemand echt zou 'negeren' dan zou je ook niet kennelijk toch z'n posts lezen en daar een mening over hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
Een auto + rijbewijs is voor iedereen een pluspunt. Wat voor auto je dan hebt maakt niet zoveel uit.
Precies. Een auto hebben is nogal wat anders dan welke auto je hebt. Ik vind 't ook erg handig dat m'n vriendin een rijbewijs heeft, kan ze me terugrijden na een feestje :)
pi_96297769
techno wat doe je!

zo n auto kan echt niet!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:38:30 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96297799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef missyB het volgende:
techno wat doe je!

zo n auto kan echt niet!
Dat was 't punt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:45:01 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96298083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef Catbert het volgende:

Precies. Een auto hebben is nogal wat anders dan welke auto je hebt. Ik vind 't ook erg handig dat m'n vriendin een rijbewijs heeft, kan ze me terugrijden na een feestje :)
ik zie het niet alleen als handigheidje bij feestjes maar ook als uitkomst zodat ze makkelijk naar werk kan en dus meer kans heeft op de arbeidsmarkt, kan rijden igv vakanties, mij naar het ziekenhuis kan brengen als er iets gebeurt, etc etc.
Maar als het plaatje verder klopt maakt mij dat rijbewijs verder niet zoveel uit.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:51:52 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96298382
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:
ik zie het niet alleen als handigheidje bij feestjes maar ook als uitkomst zodat ze makkelijk naar werk kan en dus meer kans heeft op de arbeidsmarkt, kan rijden igv vakanties, mij naar het ziekenhuis kan brengen als er iets gebeurt, etc etc.
Maar als het plaatje verder klopt maakt mij dat rijbewijs verder niet zoveel uit.
Ja, dat alles, en ze kan taxi spelen als je wil drinken!
pi_96298656
Gelukkig hebben de meeste mensen (jongeren) tegenwoordig wel een rijbewijs. Ik heb zometeen rijles trouwens. :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:31:06 #123
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96299899
Ik heb het ook nog maar een jaartje, was veel te bang om te rijden. oO<
Kan nou niet zeggen dat ik zoveel meer mannen aantrek nu ik dat pasje heb. :P
En naar feestjes ga ik sowieso altijd met OV. Veel betrouwbaarder dan (de verleiding van) drank, drugs of vermoeidheid. :Y
pi_96300958
Ik heb ook al jaren mijn rijbewijs maar ik kan mij niet herinneren ooit gebobt te hebben. Best slecht eigenlijk :D Maar in de meeste gevallen gaan we inderdaad met het OV, en dan de taxi terug.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:57:24 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96301021
Ik had het vooral over feestjes bij familie thuis hoor. Als ik ga stappen willen we beiden graag drinken.
pi_96302880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is er gebeurd?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:50:51 #127
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:13 schreef richard_prf het volgende:
Ik zie dat mannen die vrouwen overwaarderen er veel aan hebben om vrouwen eens anders te bekijken. Natuurlijk zijn de meeste jonge mannen niet echt zelfverzekerd. Dat moet je faken en dat werkt, want vrouwen zien het verschil niet.

De lessen tot nu toe:
1. Gedraag je lomp/bot (zoals Iwannebehigh alle vrouwen niks vindt en geen enkel inlevingsvermogen aan de dag legt en toch zeer populair is)
2. Maakt harde seksuele toespelingen (zoals blijkt uit Halcons voorbeelden; even oefenen voor degene die nog beginnen te blozen als ze het woordje 'neuken' uitspreken).

Goed te zien dat je nu veel beter in je vel komt te zitten richard. Een dure auto kopen vind ik dom. Waarom niet een paar mnd op wereldreis (bv backpacken in ZO-Azie), dat is waarschijnlijk een enorme eye-opener, krijg je een gezonde kleur van, kom je zat vrouwen tegen in backpackers hotelletjes, en werkt goed tegen depressies).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 03-05-2011 18:24:04 ]
The view from nowhere.
pi_96303350
wat is dit?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:58:53 #129
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303403
quote:
[ afbeelding ]
It will draw people in? Als dat het doel is, stel je jezelf al weer afhankelijk op :D. Schijnheilig onafhankelijk ;) .
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:01:53 #130
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:21 schreef Beetlebum het volgende:
ik mis een "I Like"-knopje bij Strawberry...
Probeer haar FoBo.
The view from nowhere.
pi_96303745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zie dat mannen die vrouwen overwaarderen er veel aan hebben om vrouwen eens anders te bekijken. Natuurlijk zijn de meeste jonge mannen niet echt zelfverzekerd. Dat moet je faken en dat werkt, want vrouwen zien het verschil niet.

De lessen tot nu toe:
1. Gedraag je lomp/bot (zoals Iwannebehigh alle vrouwen niks vindt en geen enkel inlevingsvermogen aan de dag legt en toch zeer populair is)
2. Maakt harde seksuele toespelingen (zoals blijkt uit Halcons voorbeelden; even oefenen voor degene die nog beginnen te blozen als ze het woordje 'neuken' uitspreken).

Goed te zien dat je nu veel beter in je vel komt te zitten richard. Een dure auto kopen vind ik dom. Waarom niet een paar mnd op wereldreis (bv backpacken in ZO-Azie), dat is waarschijnlijk een enorme eye-opener, krijg je een gezonde keur van, kom je zat vrouwen tegen in backpackers hotelletjes, en werkt goed tegen depressies).
Dat werkt allemaal beter dan je te gedragen als een depressieve zeiksnor.

Van het kopen van een dure auto kun je wat vinden, maar het werkt wel bij een bepaald type vrouwen. Vraag is natuurlijk wel of je op dat type zit te wachten en of dat type op jou zitten te wachten als die wagen verder een lege huls is.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:13:56 #132
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96303993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat werkt allemaal beter dan je te gedragen als een depressieve zeiksnor.
Dat is geen strategie natuurlijk. Je depressief gedragen doe je alleen als depressief bent. Dan moet je vooral niet proberen jezelf te zijn :D.
The view from nowhere.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:14:26 #133
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96304017
Ik snap niet dat mensen van de ene kant van het spectrum (vrouwen aanbidden) doorslaan naar de andere kant (enorm lomp doen en grove seksuele opmerkingen maken). Geen van beiden is een goed idee.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:17:23 #134
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:14 schreef Catbert het volgende:
Ik snap niet dat mensen van de ene kant van het spectrum (vrouwen aanbidden) doorslaan naar de andere kant (enorm lomp doen en grove seksuele opmerkingen maken). Geen van beiden is een goed idee.
Sta verbaast hoe het aanslaat. Zie daarlijk ook nog 19 jarige meisjes met rode oortjes pornografische teksten intypen en posten. Iedereen wil ook wel eens fout zijn, geloof ik.
The view from nowhere.
pi_96304190
Ik vraag me toch wel af welke definitie van 'grof' sommige mensen hier hanteren.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:20:18 #136
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304238
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
Ik vraag me toch wel af welke definitie van 'grof' sommige mensen hier hanteren.
Je heb al diverse goede voorbeelden gegeven toch.
The view from nowhere.
pi_96304247
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je heb al diverse goede voorbeelden gegeven toch.
Zoals?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:21:11 #138
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304266
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zoals?
De beste is weg gemod :D
The view from nowhere.
pi_96304304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De beste is weg gemod :D
Welke was dat ook alweer? :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:26:45 #140
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96304546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Welke was dat ook alweer? :)
Die over, er vanachter er een rondje in slaan en van voren de amandeltjes kietelen, ofzo ;) . Ik weet het ook niet meer precies, iets met anaal en deepthroat.
The view from nowhere.
pi_96304619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:26 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die over, er vanachter er een rondje in slaan en van voren de amandeltjes kietelen, ofzo ;) . Ik weet het ook niet meer precies.
Oh ja, ik weet het weer. :) Jammer dat de leukere dingen weg worden gemod.
pi_96304687
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Aanranden? Zo lang die vrouwen niet protesteren is het geen aanranden hoor. :+
pi_96304717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aanranden? Zo lang die vrouwen niet protesteren is het geen aanranden hoor. :+
Ze gaan er normaliter niet van uit dat er viespeuken zijn die dat bewust doen...
pi_96304796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Sta verbaast hoe het aanslaat. Zie daarlijk ook nog 19 jarige meisjes met rode oortjes pornografische teksten intypen en posten. Iedereen wil ook wel eens fout zijn, geloof ik.
Echt wel. :9~
pi_96304809
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Oh ja, ik weet het weer. :) Jammer dat de leukere dingen weg worden gemod.
Misschien moeten we dan de modjes eens wegmodden ;-)
pi_96304848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze gaan er normaliter niet van uit dat er viespeuken zijn die dat bewust doen...
Nee, maar echt last heb je er ook niet van. Ik neem aan dat Rich niet bewust tegen iemand aan gaat staan als het niet noodgedwongen is, want dan valt het anders te veel op. Hij was dan dus sowieso tegen haar aangedrukt, pervy thoughts of niet.
pi_96304889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar echt last heb je er ook niet van. Ik neem aan dat Rich niet bewust tegen iemand aan gaat staan als het niet noodgedwongen is, want dan valt het anders te veel op. Hij was dan dus sowieso tegen haar aangedrukt, pervy thoughts of niet.
Aannemen doen we op de bouw. Hij geeft zelf aan dat hij het bewust deed. Daar houdt 'n vrouw normaalgesproken geen rekening mee.
pi_96305054
Viezeriken :o
pi_96305087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Aannemen doen we op de bouw. Hij geeft zelf aan dat hij het bewust deed. Daar houdt 'n vrouw normaalgesproken geen rekening mee.
Sorry maar als zo'n cabine niet druk is en je gaat tegen iemand aan staan dan heeft zelfs die vrouw wel door dat hij dat expres doet. Kan me het niet voorstellen. Maar je hebt gelijk, het is een aanname. :P
pi_96305126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry maar als zo'n cabine niet druk is en je gaat tegen iemand aan staan dan heeft zelfs die vrouw wel door dat hij dat expres doet. Kan me het niet voorstellen. Maar je hebt gelijk, het is een aanname. :P
Het zal wel druk zijn geweest. Uit z'n post bleek wel dat hij het sneaky wilde doen en dat lukt niet als de cabine leeg is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')