quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Volgende keer gewoon op "Open Nieuw Deel" klikken onderaan het gesloten topic.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Pfff... gelukkig, ik had de laatste post maar wist ff niet hoe ik een nieuwe in de reeks moest maken of een leuke titel erbij.
Tnx
Bin Laden een groot strijder? Wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef kitao het volgende:
een leuke titel, wat dacht je van 'een groot strijder is gevallen vechtend tot de laatste snik'.
Mooie plaat inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op het moment van uitvoeren van de operatie. Een mogelijke kandidaat tot het foto van het jaar.
[ afbeelding ]
Tegen Amerikaans imperialisme ja. Niet dat ik zijn acties goed keur, maar het is te begrijpen.quote:
Wel apart dat Obama zo maar in een hoekje zit. Als president kan hij makkelijk die toffe stoel opeisen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op het moment van uitvoeren van de operatie. Een mogelijke kandidaat voor de foto van het jaar.
[ afbeelding ]
De president hoort inderdaad op die lerenstoel te zittenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wel apart dat Obama zo maar in een hoekje zit. Als president kan hij makkelijk die toffe stoel opeisen.
"Dat is mijn stoel vriend!"quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wel apart dat Obama zo maar in een hoekje zit. Als president kan hij makkelijk die toffe stoel opeisen.
lol Hillary heeft flashbacks naar dr tijd in Bosniequote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op het moment van uitvoeren van de operatie. Een mogelijke kandidaat voor de foto van het jaar.
[ afbeelding ]
Alsof hij alleen tegen Amerika streed. Dat is iets wat onze linkse media je wilt doen laten geloven. Boehoe, een strijd tegen dat rechtse, kapitalistische Amerika "is niet erg".quote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Tegen Amerikaans imperialisme ja. Niet dat ik zijn acties goed keur, maar het is te begrijpen.
Nu we het er toch over hebben, ik heb eigenlijk helemaal geen gevoel bij de dood van Bin Laden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Northside het volgende:
Nooit gedacht dat ik Martin nog eens zou quoten...
"I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that." - Martin Luther King, Jr.
Ik ook niet, hij is voor mij niet meer dan een foto in de krant. Maar toch heb ik wel een gevoel bij die Amerikanen die USA staan te scanderen en feest vieren, en dat is niet heel positief.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:08 schreef waht het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik heb eigenlijk helemaal geen gevoel bij de dood van Bin Laden.
Geen goed of slecht gevoel. Ik vind het interessant nieuws, maar dat is het dan ook.
je hoeft het niet met hem eens te zijn om te beseffen dat hij in het rijtje ho chi minh, che chuevara, rommel, patton enz. evengoed een plek heeft verdiend.quote:
Zag 'm net op tv, Obama ziet er erg gephotoshopt uit vind ikquote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Met stijgende verbazing lees ik ook dergelijke tweets van mensen hier uit NL.. niet te filmen.quote:
Gvd, dit spekt mijn nieuwsgierigheid over die video/foto als een malle. Beter publiceren ze het snelquote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zien er allemaal erg gefotoshopt uit op die foto eigenlijk ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Zag 'm net op tv, Obama ziet er erg gephotoshopt uit vind ik
En die kerel helemaal achteraan, blauw hemd die met een schuin hoofd kijkt
Clinton ziet er bijvoorbeeld behoorlijk echt uit vind ik hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal erg gefotoshopt uit op die foto eigenlijk ...
why..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik hoop dat de VS de terreur zullen voelen die zij Irak hebben aangedaan.
besef wel dat bijvoorbeeld heel japan in 42 eind 45 niet en aanval op vs-grondgebied heeft kunnen uitvoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef Maryn. het volgende:
Met stijgende verbazing lees ik ook dergelijke tweets van mensen hier uit NL.. niet te filmen.
Waarom zij Irak zijn binnengevallen en meer dan 1 miljoen Irakezen hebben vermoord? Geen idee.quote:
Hopen doen ze hier op zondag in de kerk. Bin Laden als een verzetsstrijder beschouwen heb je echt problemen met gezond verstand.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik hoop dat de VS de terreur zullen voelen die zij Irak hebben aangedaan.
De tyfus met Osama. Mooi dat hij weg is. Ik ben ook geen Islamiet dus dat doet me hoe dan ook niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Hopen doen ze hier op zondag in de kerk. Bin Laden als een verzetsstrijder beschouwen heb je echt problemen met gezond verstand.
En dan nog Che in hetzelfde rijtje plaatsen als Patton! Vloeken in de kerk!
en hoe zie jij hem dan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef johnnylove het volgende:
Bin Laden als een verzetsstrijder beschouwen heb je echt problemen met gezond verstand.
En dan nog Che in hetzelfde rijtje plaatsen als Patton! Vloeken in de kerk!
Breaking news !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef matthijst het volgende:
Obama 2x geraakt; keertje in de borst en een keer in z'n hoofd.
Ik zie hem als een intelligente idioot, die zijn wil heeft weten om te vormen in een organisatie, maar niets geeft om mensenlevens noch om de islam.quote:
Don't worry, ik deel jouw standpunt w.b de VS, Irak en OBLquote:
dat dacht hij ook van zijn tegenstander.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef johnnylove het volgende:
Extremistische mafkees. Die zijn wereldbeeld zal opleggen aan mensen ongeacht de prijs.
Amerika heeft geen 1 miljoen Irakezen vermoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Waarom zij Irak zijn binnengevallen en meer dan 1 miljoen Irakezen hebben vermoord? Geen idee.
Haha oke dan begrijp ik het welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Don't worry, ik deel jouw standpunt w.b de VS, Irak en OBL
Maar ben al genoeg gebasht vandaag
en geen wapen in de hand.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef matthijst het volgende:
Ja, hier gaan we dus. Het maakt niet uit WAT voor foto's er worden uitgegeven, ze zijn bij voorbaat al gephotoshopped.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:11 schreef msnk het volgende:
Zag 'm net op tv, Obama ziet er erg gephotoshopt uit vind ik
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Amerika heeft geen 1 miljoen Irakezen vermoord.
Leesvoer: http://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War
Stel je aan joh ventquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, hier gaan we dus. Het maakt niet uit WAT voor foto's er worden uitgegeven, ze zijn bij voorbaat al gephotoshopped.
is toch niet erg slim als je een kopstuk levend kan oppakken en je knalt hem dan 2 kogels door kop en borst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:38 schreef matthijst het volgende:
President Obama was watching on a TV screen as a commando gunned down Osama Bin Laden.
Via a video camera fixed to the helmet of a U.S. Navy Seal, the leader of the free world saw the terror chief shot in the left eye.
The Seal then carried out what is known in the military as a ‘double tap’ – shooting him again, probably in the chest, to make certain he was dead.
Toch heb ik het idee dat als er foto's worden gegeven van het lijk van Osama, dat dit voor sommigen in dit topic niet voldoende is als bewijs.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:41 schreef msnk het volgende:
Stel je aan joh ventHij ziet er toch vaag uit op die foto
Je zult altijd mensen hebben die het niet zullen geloven, en dat komt mede door hoe de VS ermee is omgegaan, dat lijkt mij nogal duidelijk. Dus mag je het ze ook zeker aanrekenen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat als er foto's worden gegeven van het lijk van Osama, dat dit voor sommigen in dit topic niet voldoende is als bewijs.
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af: Wetende dat het lichaam op de bodem van de oceaan ligt, wat voor bewijs is genoeg voor jou om overtuigd te zijn?
Ja, als die nou als eerste schoot,maar hij had niet eens een wapen in zn handenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef kitao het volgende:
[..]
is toch niet erg slim als je een kopstuk levend kan oppakken en je knalt hem dan 2 kogels door kop en borst.
Heel leuk dat je dat "wrs" zo kort typt. "Waarschijnlijk" dus. En Amerikaanse wapens zijn al jaren bij terroristen in omloop, dus dat bewijst ook niets.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:
In Baghdad zijn er vorig maand 900 lichamen gevonden wrs. vermoord door Amerikanen (of i.ig. typisch-Amerikaanse kogels).
Boeien man.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Heel leuk dat je dat "wrs" zo kort typt. "Waarschijnlijk" dus.
Welke foto?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Boeien man.
Maar zeg 's, vind jij die foto er niet een beetje vaagjes uitzien? Misschien komt het omdat het low-res is geen idee, maar toch.
Wat maken die betrouwbaar? Ik bedoel, Michael Moore is ook een idioot die de feiten verdraaid, en Fox News kan er ook aardig wat van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Kijk is voor de grap documentaires op b.v. AJE..
de aanslag bijvoorbeeld op de metro in madrid geeft je daar wel gelijk in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef maartena het volgende:
Ik zie hem als een intelligente idioot, die zijn wil heeft weten om te vormen in een organisatie, maar niets geeft om mensenlevens noch om de islam.
als een verzetsstrijder kan aanvallen dan is hij juist het succesvolst.quote:Een "verzetsstrijder" was hij misschien een tijdje, toen de Sovjets probeerden Afghanistan te veroveren. Maar al voor de aanslag van 1993 werd duidelijk dat zijn wens om verzet te plegen tegen een bezettende overmacht, is omgetoverd in een haat voor bemoeienissen van het westen. En ja, het westen heeft zich wellicht te veel met het Midden Oosten bemoeid, maar hij was geen verzetsstrijder meer: Hij werd de aanvaller.
Dat had ik ook. De mensen die achterin staan zien er "vreemd" uit. Het is een soep... maar moeilijk te bewijzen.quote:
Nope. Ziet er uit alsof het met een goede kwaliteit DSLR camera is geschoten. Heb zelf ook zo'n camera met een paar lenzen, en daar komen mooie plaatjes uit. Hooguit is de foto in RAW formaat geschoten, en is de belichting achteraf wat aangepast.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:48 schreef msnk het volgende:
Boeien man.
Maar zeg 's, vind jij die foto er niet een beetje vaagjes uitzien? Misschien komt het omdat het low-res is geen idee, maar toch.
Nee hoor, het was in Mantaqa Al-Hurra in de Green Zone en pas gevonden lijken. (De Green Zone heeft geen terroristen).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Heel leuk dat je dat "wrs" zo kort typt. "Waarschijnlijk" dus. En Amerikaanse wapens zijn al jaren bij terroristen in omloop, dus dat bewijst ook niets.
Het zouden net zo goed militairen kunnen zijn, die door Saddam in een massagraf zijn gedonderd nadat ze omgekomen zijn in een oorlogsmanoeuvre. Maar dat vertel je er natuurlijk voor het gemak niet bij, anders lijken de Amerikanen niet slecht genoeg.
Die 2e Irak oorlog had natuurlijk nooit begonnen mogen worden, maar dat getal van 1 miljoen is gewoon uit de duim gezogen, en klopt niet met de realiteit.
Nou ja, ik vind Biden en Clinton er goed opstaan dus echt heel boeiend vind ik het niet allemaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat had ik ook. De mensen die achterin staan zien er "vreemd" uit. Het is een soep... maar moeilijk te bewijzen.
Daar geloof ik nu eens niks van ... Het protest in Tunesi die de domino in gang zette heeft nu eens niks te maken met Irak. Maar dan ook echt niks ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:49 schreef johnnylove het volgende:
Als die 2de Irak oorlog er niet was geweest, had je nu geen Arabische lente gehad.
Aan de reactie van Clinton te zien is het niet fijn wat ze zien. Biden trouwens precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:52 schreef maartena het volgende:
Maar ik zou dat niet onder "photoshoppen" willen plaatsen, omdat daarmee toch vaak bedoeld wordt dat de inhoud van de foto (dus niet de kleur van het geheel) is aangepast.
Ook die zijn niet 100% betrouwbaar. Maar om van een bron zo zeker te zijn, nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat maken die betrouwbaar? Ik bedoel, Michael Moore is ook een idioot die de feiten verdraaid, en Fox News kan er ook aardig wat van.
commando's e.d. zijn ook getraind om niet na te denken maar enkel instinctief te handelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, als die nou als eerste schoot,maar hij had niet eens een wapen in zn handen
De mensen rechts achterin. De vrouw en de man in het TL licht. Die zien er vreemd uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Aan de reactie van Clinton te zien is het niet fijn wat ze zien. Biden trouwens precies het tegenovergesteldeMaar Obama staat er echt vreemd op en niet alleen vanwege de belichting. Alsof die door zijn stoel is gezakt of zo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:54 schreef kitao het volgende:
[..]
commando's e.d. zijn ook getraind om niet na te denken maar enkel instinctief te handelen.
die gehersenspoelden kun je het ook niet kwalijk nemen.
Klopt zei ik ook al in een eerdere post, maar ik ken ze niet; zijn het mensen van belang? Hecht er een beetje weinig waarde aan. En wat maartena zegt over belichting zou wel 's kunnen kloppen m.b.t die twee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De mensen rechts achterin. De vrouw en de man in het TL licht. Die zien er vreemd uit.
Gewoon wijde lens, zie er niks vreemds aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
De mensen rechts achterin. De vrouw en de man in het TL licht. Die zien er vreemd uit.
Kijk maar eens heel goed en vooral heel vaak naar beelden van de aanslagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt zei ik ook al in een eerdere post, maar ik ken ze niet; zijn het mensen van belang? Hecht er een beetje weinig waarde aan. En wat maartena zegt over belichting zou wel 's kunnen kloppen m.b.t die twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2011 00:59:16 ]
Het zou wat zijn als Arabieren of Amerikanen het niet eens zouden zijn met onze wetten en regels zoals wij die hier in Nederland toepassen en dreigen dat ze ons land zullen binnen vallen om even orde op zaken te stellen. Ik kan mij eigenlijk best voorstellen dat ALS zoiets zou gebeuren je een extreme haat krijgt tegen de indringers die even met veel geweld komen vertellen dat je anders MOET gaan leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie hem als een intelligente idioot, die zijn wil heeft weten om te vormen in een organisatie, maar niets geeft om mensenlevens noch om de islam.
in een haat voor bemoeienissen van het westen. .
9/11 bedoel je? Ik heb dat na jaren gewoon opgegeven, kreeg hoofdpijn van de tegenstrijdigheden van beide kanten. Ik wil dat nu gewoon laten rustenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk maar eens heel goed en vooral heel vaak naar beelden van de aanslagen.
Hij had toch geen wapen in zn handen?quote:Bin Laden "participated" in a firefight between the U.S. commandos and residents of the fortified compound near the Pakistani capital Islamabad where he had been hiding, the official said.
The official would not explicitly say whether bin Laden fired on the Americans, but confirmed that during the course of the 40-minute operation the U.S. team shot bin Laden in the head.
De green zone bestond niet tijdens de 1e Irak oorlog. Dus nogmaals: Hoe weet je dat het geen Irakese soldaten zijn geweest die tijdens die 1e oorlog omkwamen, en vervolgens in een massagraf zijn gedonderd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:52 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Nee hoor, het was in Mantaqa Al-Hurra in de Green Zone en pas gevonden lijken. (De Green Zone heeft geen terroristen).
Dat maakt jou dus eigenlijk geen haar beter dan Osama Bin Laden. Want in plaats van haat te hebben voor de machthebbers die de orders uitdelen, wil jij tevens onschuldige burgers van de VS vermoorden "en zo het land in een puinhoop en hel maken".quote:Daarnaast mist je mijn punt; land is ingevallen en burgers zijn vermoord voor niks. Ik hoop dat ik de dag meemaak dat er bommen op de VS vallen en zo het land in een puinhoop en hel maken. Net als in Irak.
Mijn haat voor hun zal jij niet begrijpen.
Ik moet zeggen dat ik je posts altijd wel vermakelijk vindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:54 schreef kitao het volgende:
[..]
commando's e.d. zijn ook getraind om niet na te denken maar enkel instinctief te handelen.
en toen ging er een lampje branden bij de AIVD..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:52 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nee hoor, het was in Mantaqa Al-Hurra in de Green Zone en pas gevonden lijken. (De Green Zone heeft geen terroristen).
Zeker weten doe je nooit met zulke onderwerpen. Dus lekker makkelijk van je.
Daarnaast mist je mijn punt; land is ingevallen en burgers zijn vermoord voor niks. Ik hoop dat ik de dag meemaak dat er bommen op de VS vallen en zo het land in een puinhoop en hel maken. Net als in Irak.
Mijn haat voor hun zal jij niet begrijpen.
Vind je het zo bijzonder ja? Ik vind het geen boeiende moment om op foto te nemen... Leuk om te zien, maar niet boeiend.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de reactie van de doden hun familie ziet lijkt het mij niet dat de lichamen al 15 jaar oud zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:59 schreef maartena het volgende:
[..]
De green zone bestond niet tijdens de 1e Irak oorlog. Dus nogmaals: Hoe weet je dat het geen Irakese soldaten zijn geweest die tijdens die 1e oorlog omkwamen, en vervolgens in een massagraf zijn gedonderd?
[..]
Dat maakt jou dus eigenlijk geen haar beter dan Osama Bin Laden. Want in plaats van haat te hebben voor de machthebbers die de orders uitdelen, wil jij tevens onschuldige burgers van de VS vermoorden "en zo het land in een puinhoop en hel maken".
Als je dat een volk toewenst, dan ben je naast geen haar beter dan Osama Bin Laden, eigenlijk gewoon een heel zielig ventje.
Het moment wordt hier in de VS af en toe vergeleken met de val van de muur. Denk zelf niet dat het iets veranderd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef rakotto het volgende:
Vind je het zo bijzonder ja? Ik vind het geen boeiende moment om op foto te nemen... Leuk om te zien, maar niet
boeiend.
En nu? Scheitluisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:01 schreef kitao het volgende:
[..]
en toen ging er een lampje branden bij de AIVD..
[ afbeelding ]
hola, er stond een smiley onder.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:04 schreef boekenplank het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar obama die het overlijden van osame bevestigd en daarna een deur intrapt
Als ze dat lijk werkelijk hebben gedumpt dan vraag je je toch af waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:07 schreef kitao het volgende:
[..]
hup 2 kogels, zal vast wel goed uitkomen dan, en vervolgens het lijk naar de haaien.beetje bizar eigenlijk.
Meh, dat is te overdreven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het moment wordt hier in de VS af en toe vergeleken met de val van de muur. Denk zelf niet dat het iets veranderd.
Wantr zijn geen legitieme redenen te bedenken waarom hij emotioneel is op zo'n moment.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef matthijst het volgende:
Obama met een traantje in zijn ogen nadat zijn moslimbroeder is afgeknald?
http://www.flickr.com/pho(...)es/o/in/photostream/
Ermz, waar liggen jouw wortels?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
Meh, dat is te overdreven.Hij was al stervende en hij is nooit de grote brein geweest, alleen de grote baas met de poen. And besides, het heeft 10 jaar geduurd om hem te vinden.
Mja, kan ook zijn dat zijn Bucket van KFC op zich liet wachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wantr zijn geen legitieme redenen te bedenken waarom hij emotioneel is op zo'n moment..
Ze gedragen zich toch altijd al als imperialisten. Ze erkennen het internationale strafhof ook nog eens niet. Het zijn en blijven oorlogszuchtige cowboys.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:07 schreef kitao het volgende:
[..]
hola, er stond een smiley onder.
![]()
wist je overigens dat wat de vs heeft geflikt volledig in strijd is met de internationale wetsregels aangaande het oppakken en berechten van verdachten ?
daar hebben ze gewoon maling aan, hup 2 kogels, zal vast wel goed uitkomen dan, en vervolgens het lijk naar de haaien.
beetje bizar eigenlijk.
Hm, dat vraag ik mij af. Ook dat is politiek namelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef matthijst het volgende:
Wat zou de VS ermee winnen dan, als het een hoax zou zijn?
Helemaal niks...
De oorlog steunen betekend nog niet dat je de lokale bevolking een hel toewenst, zoals jij dat doet. De Amerikanen haten het Irakese volk niet, zoals jij blijkbaar wel het Amerikaanse volk lijkt te haten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:05 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik ben geen haar beter dan 80% procent van de Amerikanen die de oorlog steunden, dat klopt.
Een vriendin van onze familie..... zat in vlucht 11, en was onderweg van Boston terug naar huis hier in Orange County, CA. (Vlucht 11 ging naar LAX). Ze is, zoals je ook wel kunt opmaken natuurlijk, nooit thuis aangekomen. Haar botten zijn nooit gevonden.quote:Zielig ventje totdat jouw familie wordt vermoord en gemarteld.
"The size of the lie is a definite factor in causing it to be believed,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef matthijst het volgende:
Helemaal niks...
Clinton heeft gewoon een pornopic op haar laptop liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef matthijst het volgende:
Fullsize foto van die situationroom:
Enschede. Wat heeft dat te maken met mijn reactie?quote:
Marketing voor een nieuwe termijn als president voor Obama. OBL is de afgelopen 10 jaar al 40 keer gedood. Gimme the SEAL video en ik zal het geloven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:15 schreef matthijst het volgende:
Helemaal niks...
Mooie quote van ook al zo'n dooie prutser....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"The size of the lie is a definite factor in causing it to be believed,
for the vast masses of a nation are in the depths of their hearts more
easily deceived than they are consciously and intentionally bad. The
primitive simplicity of their minds renders them a more easy prey to a
big lie than a small one, for they themselves often tell little lies,
but would be ashamed to tell big lies." - Adolf Hitler
Lieve schat, kun je ook begrijpen dat bijvoorbeeld de verantwoordelijken voor die acties toen EERDER hetzelfde hebben meegemaakt toen de VS hun familie/ vrienden vermoord heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef maartena het volgende:
Een vriendin van onze familie..... zat in vlucht 11, en was onderweg van Boston terug naar huis hier in Orange County, CA. (Vlucht 11 ging naar LAX). Ze is, zoals je ook wel kunt opmaken natuurlijk, nooit thuis aangekomen. Haar botten zijn nooit gevonden.
quote:Dus ook ik heb een enigszins persoonlijke verbinding met 9/11, en zit er totaal niet mee dat Osama Bin Laden dood is, en ik zit er ook niet mee dat Al Queda en andere organisaties worden opgejaagd.
Maar je zult mij, (en de meeste andere Amerikanen die ik ken) nooit wensen dat Irakese en Afghaanse burgers in een "puinhoop en hel" terecht komen. Als jij dat mijn Amerikaanse familie, die NIETS te maken heeft met de oorlog, en de beslissingsvoering rondom die oorlog, WEL toewenst (wat je dus deed), dan blijft mijn mening staan. Je bent een zielig ventje.
wat ik ervan begreep is dat ze volgens islamitische traditie het lijk binnen een dag ter aarde moesten bestellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als ze dat lijk werkelijk hebben gedumpt dan vraag je je toch af waarom?
Het lijkt mij m.b.t. de geloofwaardigheid dat je je *trofee" juist op alle TV-Zenders wilt laten zien ?
Vanaf het moment dat ik dat verhaal hoorde sloeg de twijfel direct toe, men kan strax wel roepen dat er DNA onderzoek is gedaan en dat het 'm echt was maar het bewijs is onvindbaar, iets wat je juist niet zou willen.
Is het geen verzonnen verhaal om te zeggen dat je het slachtoffer hebt gedumpt zodat je rutig zonder enige dreiging ergens het lijk kunt opkalefateren en op je gemak een fotoreportage kunt maken en dan na een paar dagen de wereld alsnog toont dat het 'm was...of is er gewoon geen Osama aangetroffen/ heeft Mnr Osama allang een deal gesloten met de VS en leeft ie lekker in Europa.
Welke foto?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:16 schreef goofy_goober het volgende:
Die hele foto ziet er nogal gesoept uit.
De ogen van Clinton... Ze ziet echt iets schokkends. En dan dat contrast met, ja de rest in die kamer eigenlijk. Verbluffend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef matthijst het volgende:
Dan zitten ze denk ik naar Bill met Lewinsky te kieken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
[..]
De ogen van Clinton... Ze ziet echt iets schokkends. En dan dat contrast met, ja de rest eigenlijk. Verbluffend.
Hahahahaha, scherp +1.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dan zitten ze denk ik naar Bill met Lewinsky te kieken.
Dan hou ik het erop dat ze iets (of niets..) hebben te verbergen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef kitao het volgende:
[..]
wat ik ervan begreep is dat ze volgens islamitische traditie het lijk binnen een dag ter aarde moesten bestellen.
nu is er geen enkel politiekorps in de vs die dat ziet als een obstakel om bijvoorbeeld een lijk langer vast te houden indien nodig voor een autopsie.
bij een zogenoemd 'terrorist' vinden ze dit ineens heel belangrijk.
dit kan 2 dingen betekenen, of ze schijten in hun broek voor de woede die eruit volgt als ze ladenbin een paar maanden in een kooi laten bungelen net als de piraten vroeger aan de theems of ze hebben iets te verbergen.
maak je keuze.
Met andere woorden: Als de SEALS geen film hebben gemaakt van de operatie, zal jij het blijven ontkennen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:21 schreef rakotto het volgende:
Gimme the SEAL video en ik zal het geloven.
Ja lekker makkelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan hou ik het erop dat ze iets (of niets..) hebben te verbergen.
Ze willen vooral de moslimgemeenschap niet schofferen daarmee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:27 schreef Loedertje het volgende:
Dan hou ik het erop dat ze iets (of niets..) hebben te verbergen.
dat geloof ik graag maar de praktijk wordt wrs anders gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef maartena het volgende:
[..]
De oorlog steunen betekend nog niet dat je de lokale bevolking een hel toewenst, zoals jij dat doet. De Amerikanen haten het Irakese volk niet, zoals jij blijkbaar wel het Amerikaanse volk lijkt te haten.
[..]
Een vriendin van onze familie..... zat in vlucht 11, en was onderweg van Boston terug naar huis hier in Orange County, CA. (Vlucht 11 ging naar LAX). Ze is, zoals je ook wel kunt opmaken natuurlijk, nooit thuis aangekomen. Haar botten zijn nooit gevonden.
Dus ook ik heb een enigszins persoonlijke verbinding met 9/11, en zit er totaal niet mee dat Osama Bin Laden dood is, en ik zit er ook niet mee dat Al Queda en andere organisaties worden opgejaagd.
Maar je zult mij, (en de meeste andere Amerikanen die ik ken) nooit wensen dat Irakese en Afghaanse burgers in een "puinhoop en hel" terecht komen. Als jij dat mijn Amerikaanse familie, die NIETS te maken heeft met de oorlog, en de beslissingsvoering rondom die oorlog, WEL toewenst (wat je dus deed), dan blijft mijn mening staan. Je bent een zielig ventje.
Je wordt belazerd waar je bij staat, dat is het mooie van de 911 en Bin Laden leugen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:25 schreef msnk het volgende:
[..]
De ogen van Clinton... Ze ziet echt iets schokkends. En dan dat contrast met, ja de rest in die kamer eigenlijk. Verbluffend.
Je ziet het helemaal verkeerd. En ik onderstreep even duidelijk wat je daar neerzet, want zo heb ik het nooit gezegd, dat verander jij er in.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef Loedertje het volgende:
Lieve schat, kun je ook begrijpen dat bijvoorbeeld de verantwoordelijken voor die acties toen EERDER hetzelfde hebben meegemaakt toen de VS hun familie/ vrienden vermoord heeft?
Ik zeg niet dat dat dan maar een reden mag zijn om terug te moorden maar het is wel heel begrijpelijk. Jij bent verdrietig/boos om die vriendin en gunt de familie van de daders een pijnlijke dood, zij dachten er n.a.v. hun belevenissen eender over en namen ook wraak. Het blijft zo doorgaan want die vicieuze cirkel kan nooit doorbroken worden, Haat- en wraakgevoelens is iets waar veel mensen geen enkele macht over hebben
zulke videos kun je makkelijk releasen door de gezichten onduidelijk te maken van de SEALS als zij daadwerkelijk zichtbaar en zijn... En de stemmen kun je vervormen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Met andere woorden: Als de SEALS geen film hebben gemaakt van de operatie, zal jij het blijven ontkennen?
Dergelijke operationele videos worden doorgaans niet vrijgegeven. Ook om de SEALS te beschermen trouwens, zodat zij geen doel worden van terrorisme - voor het geval ze herkend worden. (En dat kan ook een familielid zijn trouwens, die de stem hoort van een familielid, en vervolgens twittert dat het zijn neef was die bij de SEALS zat, en voor je het weet hebben ze hem en zijn neef opgespoord).
Er zijn helmet-mount cameras, maar door de snelle actie van zo'n groep, kun je als leek al heel snel "hollywood" schreeuwen, en ik denk dat de alu-hoedjes brigade dat ook wel zal doen.
Wat doet de Trinity Killer daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef matthijst het volgende:
Ze dachten dat de oorlog geen hel zou worden en niet veel onschuldige burger mee zou nemen? Dan vraag ik me af wat voor beeld ze hebben bij oorlog (geen of een slecht beeld aangezien zij geen oorlog hebben meegemaakt).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:17 schreef maartena het volgende:
[..]
De oorlog steunen betekend nog niet dat je de lokale bevolking een hel toewenst, zoals jij dat doet. De Amerikanen haten het Irakese volk niet, zoals jij blijkbaar wel het Amerikaanse volk lijkt te haten.
[..]
Dus ook ik heb een enigszins persoonlijke verbinding met 9/11, en zit er totaal niet mee dat Osama Bin Laden dood is, en ik zit er ook niet mee dat Al Queda en andere organisaties worden opgejaagd.
Dan hadden ze Osama Bin Laden niet moeten neerknuppelen lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen vooral de moslimgemeenschap niet schofferen daarmee.
Hij kijkt er wel op, die vent in dat blauwe overhemdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Wat doet de Trinity Killer daar eigenlijk?
Nee, dat begrijp ik ook wel..... maar geef dan af op de machthebbers, en wens niet het land bommen, puinhoop, en hel toe.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef kitao het volgende:
dat geloof ik graag maar de praktijk wordt wrs anders gezien.
denk aan abu graib, guantanamo bay, moordende vs-soldaten die alles afknalden wat ze tegen kwamen, cia-vluchten naar martellanden enz.
iets zeggen en doen is wel een verschil.
Correctie aangezien, ik ook, tot besef kan komen: De verantwoordelijken inclusief alle soldaten in Irak mogen van mij de gruwelijkste dood krijgen, en dat meen ik welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Je ziet het helemaal verkeerd. En ik onderstreep even duidelijk wat je daar neerzet, want zo heb ik het nooit gezegd, dat verander jij er in.
Ik gun de DADERS een pijnlijke dood. (En dat doe ik net zo goed bij die lafaard die 8-+ kinderen misbruikt heeft in Amsterdam)
Zaibatsu01 gunt het HELE AMERIKAANSE VOLK een "hel".
En als hij daadwerkelijk zo denkt, is hij inderdaad niets beter dan Osama Bin Laden.
Wordt tijd dat Amerikanen inzien dat ze door hun machthebbers flink in de zeik worden genomen.Geldt overigens ook voor NL. Wij werken mee een dat idiote buitenlandse beleid van de Yanks. We zijn zelfs bereid om te participeren in een terrorsimulatie om een illegale oorlog te kunnen rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook wel..... maar geef dan af op de machthebbers, en wens niet het land bommen, puinhoop, en hel toe.
Gezien je verhaal in een paar postings hiervoor kan ik mij jouw gevoel hieromtrent heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Correctie aangezien, ik ook, tot besef kan komen: De verantwoordelijken inclusief alle soldaten in Irak mogen van mij de gruwelijkste dood krijgen, en dat meen ik wel.
En ik begrijp goed dat je daar kwaad om kan zijn. Waar bommen gegooid worden, wordt er wel eens eentje verkeerd gegooid. Tijdens WO2 zijn ook duizenden Nederlandse burgers omgekomen door Amerikaanse en Britse bommen, die bedoeld waren voor Duitse militairen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:35 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Mijn halve familie is vermoord door Amerikanen in een kerk in Irak. Mijn oom is gemarteld door de Amerikanen. Foutje was het.
Misschien maak je een grapje, maar ik snap niet dat mensen deze fout blijven maken....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef matthijst het volgende:
Dit is de elite eenheid van de VS en hebben de beste/nieuwste materialen en strategie. Denk niet dat je staat te trappelen om dit aan de buitenwereld te laten zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
zulke videos kun je makkelijk releasen door de gezichten onduidelijk te maken van de SEALS als zij daadwerkelijk zichtbaar en zijn... En de stemmen kun je vervormen.
Ik wil het filmpje zien dat Obama en Co, zagen of een filmpje waar je duidelijk kunt zien dat het om de lichaam van Osama gaat die in zee gedumpt wordt.
Blijf lekker in BNW met de rest van de schizofrene zwakzinnigen zonder leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
En Maartena... ik geloof geen hol van jouw "ik ken een flight 11 passagier verhaaltje" Hoeveel mensen ik op FOK alleen al niet tegengekomen ben met een dergelijk lulverhaal.
Wat heeft de Irak-oorlog met 9/11 te maken? Domme josti..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:47 schreef WODAN888 het volgende:
Dames en Heren,
911 was an inside job. Bush (lees Israel) heeft het zelf georchestreerd om Irak(olie en vijand v Israel) binnen te vallen.
En ook daar heb ik problemen mee. Die soldaten worden voor het grootste deel gewoon gestuurd door de regering. Zij zijn in dienst gegaan, en voeren vervolgens hun dienstperiode uit. In totaal zijn er zeker 500.000 soldaten geweest die voor een jaar, of langer in Irak zijn geweest tussen 2003 en 2011. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, velen van hen zijn intussen het leger uit, en hebben een nieuw bestaan opgebouwd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:38 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Correctie aangezien, ik ook, tot besef kan komen: De verantwoordelijken inclusief alle soldaten in Irak mogen van mij de gruwelijkste dood krijgen, en dat meen ik wel.
Dat is verder jouw probleem. Ik woon in de VS, en heb een flinke familie hier. Ik ken de waarheid, jij mag geloven wat je wil.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
En Maartena... ik geloof geen hol van jouw "ik ken een flight 11 passagier verhaaltje" Hoeveel mensen ik op FOK alleen al niet tegengekomen ben met een dergelijk lulverhaal.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
OMG. Wie heeft het hek van BNW niet afgesloten!!
Jij bent vmbo'er, niet? Laat wetenschap aub over aan mensen met een IQ van boven de 90.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef WODAN888 het volgende:
Bij 911 WTC 1,2 en 7 zijn helemaal GEEN vliegtuigen gebruikt.
Kijk dan !!! met je blote ogen kan je zien dat die torens nog sneller dan de Gravitatiewetten v Newton toelieten ! Ja ik meen het.
8,5 sec!
EN dat kan alleen maar als je de zaak per verdieping opblaast.
De fundamenten 476 stalen balken de KERN bedoel ik zijn met THERMATE opgeblazen.
Ik kan het allemaal nog preciezer uitleggen maar google maar wat op 911 lie etc.
HIer 1 van de 100derden interessante en wetenschappelijk bewezen sites:
http://drjudywood.com/articles/BBE/BilliardBalls.html
Oh jee, iemand heeft WODAN888 losgelaten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef Cobra4 het volgende:
OMG. Wie heeft het hek van BNW niet afgesloten!!
PRECIES!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is verder jouw probleem. Ik woon in de VS, en heb een flinke familie hier. Ik ken de waarheid, jij mag geloven wat je wil.
Vind jij ook niet dat veel jonge studenten zich aanstellen in Amerika n.a.v de gebeurtenissen van vandaag? Het is toch zeker niet zo dat ze allemaal iemand kenden uit de WTC?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is verder jouw probleem. Ik woon in de VS, en heb een flinke familie hier. Ik ken de waarheid, jij mag geloven wat je wil.
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef WODAN888 het volgende:
Kijk dan !!! met je blote ogen kan je zien dat die torens nog sneller dan de Gravitatiewetten v Newton toelieten ! Ja ik meen het.
8,5 sec!
De fundamenten 476 stalen balken de KERN bedoel ik zijn met THERMATE opgeblazen.
Ik kan het allemaal nog preciezer uitleggen maar google maar wat op 911 lie etc.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh jee, iemand heeft WODAN888 losgelaten!
Ahhhh, dus als ik niet het brein achter een golf inbraken ben maar ik slechts de uitvoerende factor ben dan zou ik geen straf krijgen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef maartena het volgende:
[..]
En ook daar heb ik problemen mee. Die soldaten worden voor het grootste deel gewoon gestuurd door de regering. Zij zijn in dienst gegaan, en voeren vervolgens hun dienstperiode uit. In totaal zijn er zeker 500.000 soldaten geweest die voor een jaar, of langer in Irak zijn geweest tussen 2003 en 2011. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, velen van hen zijn intussen het leger uit, en hebben een nieuw bestaan opgebouwd.
En dan haal ik wederom WO2 erbij. Ik wens de Wehrmacht die daar alleen maar zat om dijken te beschermen en molens om te bouwen tot bunkers, ook geen gruwelijke dood toe. Zij volgden alleen maar bevelen, en het overgrote deel van de Duitse soldaten waren gewoon doodnormale jongens, net zoals de gemiddelde Nederlander. De SS-Officieren echter, die direct verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor bepaalde daden, die acht ik wel schuldig, en verreweg de meesten daarvan zijn aan het einde van de oorlog veroordeeld. Helmut de Wehrmacht soldaat moet dan nog steeds die fiets terug geven, maar mocht gewoon naar huis.
Dat waren voornamelijk studenten die uit de bar kwamen rollen. Vind 't niet echt geweldig maar als je er een paar op hebt gaat 't wat makkelijker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij is voor mij niet meer dan een foto in de krant. Maar toch heb ik wel een gevoel bij die Amerikanen die USA staan te scanderen en feest vieren, en dat is niet heel positief.
Tering zeg... wat een hoop bullshit. Je haalt alles door elkaar en daarbij verdenk ik je van trollerij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef WODAN888 het volgende:
8,5 sec!
TUURLIJK de slachtoffers van 911 is vreselijk. MAar het is gedaan door de EIGEN REGERINGquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat veel jonge studenten zich aanstellen in Amerika n.a.v de gebeurtenissen van vandaag? Het is toch zeker niet zo dat ze allemaal iemand kenden uit de WTC?
Nuchter deed ik toch ook een vreugde-dansje toen ik het vanmorgen hoorde hoor. Moeten we daar echt zo truttig over doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk studenten die uit de bar kwamen rollen. Vind 't niet echt geweldig maar als je er een paar op hebt gaat 't wat makkelijker.
De rest van je posting wil ik niet begrijpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:51 schreef WODAN888 het volgende:
Bij 911 WTC 1,2 en 7 zijn helemaal GEEN vliegtuigen gebruikt.[b]
8,5 sec!
http://drjudywood.com/articles/BBE/BilliardBalls.html [/b]
Nogmaals, we hebben hier een plek voor zwakzinnige schizofrenen en dat is BNW, veel plezier daar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:59 schreef WODAN888 het volgende:
Dood van Bin LAden is een non-event.
Wordt door US door Obama met zn bende gebruikt voor de verkiezingen van 2012!!
Snapt dat nou eens!!!
Toevallig ook op 1 mei (arbeiders communistendag) zodat iedereen het onthoudt
met schrik etc.
net als 911 toevallig als datum maar ook het alarmnummer is van de VS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyft eens op!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:56 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
TUURLIJK de slachtoffers van 911 is vreselijk. MAar het is gedaan door de EIGEN REGERING
JAJA LEZEN KIJKEN NADENKEN
jongens(en meisjes vooral)
VERSTAND GEBRUIKEN
De grote massa is te lui of te dom om ernaar te kijken!
Wanneer komen jullie er nou eens achter dat je aan alle kanten gefuckt wordt door je regering.
Hier in Neederland zowal als in de VS als waar dan ook ....
hehe
Ik heb daar wel zo mijn theorien over....Ik had het er gisteren nog over met mijn vrouw. Er is in 2001/2002 op scholen enorm veel aandacht besteed aan 9/11, omdat zo'n beetje overal, op elke straathoek onderhand, de videos van instortende torens te zien waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:53 schreef msnk het volgende:
Vind jij ook niet dat veel jonge studenten zich aanstellen in Amerika n.a.v de gebeurtenissen van vandaag? Het is toch zeker niet zo dat ze allemaal iemand kenden uit de WTC?
Ik was zelf 12 tijdens de WTC aanslagen en was zelf ook helemaal in shock. Het was de eerste keer dat ik zulke beelden zag. Tot dat moment leefde ik nog in een soort van fairy-talequote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb daar wel zo mijn theorien over....Ik had het er gisteren nog over met mijn vrouw. Er is in 2001/2002 op scholen enorm veel aandacht besteed aan 9/11, omdat zo'n beetje overal, op elke straathoek onderhand, de videos van instortende torens te zien waren.
Ikzelf heb in 1986, ik was toen 12 jaar oud, hele sterke herinneringen aan de Challenger explosie. Het was 1 van de weinige keren dat mijn ouders de TV draaiden, om vanuit de keuken het nieuws te kunnen volgen, want normaal was de TV tijdens het eten altijd uit. Enkele jaren later, tijdens de val van de muur in 1989, zat ik zelf gekluisterd aan de TV, en beschouw dat nog steeds als een van de belangrijkste gebeurtenissen van de vorige eeuw.
Veel van de studenten die feest vierden waren tijdens 9/11 ook zo tussen de 12 en 15, dus nu zo tussen 22 en 25, en dat is toch een leeftijd waar enorm veel bij blijft.
9/11 is maanden lang media aandacht voor geweest. In 2002 zaten ze nog met een live studio in New York te praten over het opruimen etc, bij wijze van spreken, dus er was echt een OVERVLOED, en misschien wel te veel mediaaandacht.
Verder ging het land compleet over op patriotisme. Op elk huis en auto een vlag. "Remember 9/11" stickers. Mensen die hun nummerbord wijzigden aan iets met 9/11. Je kon opeens overal FDNY en NYPD shirts en petten kopen.
Onder het principe "If you throw enough mud at the wall, some of it is going to stick" denk ik dat de tieners van 2001, nu de twintigers van 2011, gewoon enorm veel hebben meegenomen van 9/11.
Daarnaast natuurlijk: Het zijn studenten. Er hoeft er maar 1 te twitteren dat we allemaal bij het Witte Huis moeten verzamelen, en ze komen allemaal opdagen!
Stoma je bent gewoon lui!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wodan, gast, niemand gaat je bullshit lezen. Het is zielig.
Nogmaals:
Met het woord "gast" probeer ik enige sympathie te tonen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:10 schreef WODAN888 het volgende:
[..]
Stoma je bent gewoon lui!
En aan het woord "gast" zie ik dat je je lagere (basis) school nog niet eens hebt afgemaakt.
Zielig hoor...
Heb ik niet nodig van jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Met het woord "gast" probeer ik enige sympathie te tonen.
Je zit toch echt in het verkeerde topic. Je moet hier zijn. 9/11 #46: Waar heren/dames NWO zich beroepen op Plausible deniabilityquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:15 schreef WODAN888 het volgende:
http://twilightpines.com/JF-BuenosAires/Buenos-Aires.html
TOTAAL ON-interessant.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
erikmouthaanRTL erikmouthaanRTL
Amerikanen elitetroepen vinden Osama's 'hard drive' grote hoeveelheid computerbestanden http://politi.co/kT2Cw6
Wat een lelijke bek, zeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:20 schreef KoningStoma het volgende:
Even een vraagje. Kan je misschien je complottheorien ergens anders spuien?
mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook wel..... maar geef dan af op de machthebbers, en wens niet het land bommen, puinhoop, en hel toe.
Doei!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:25 schreef WODAN888 het volgende:
Ben off want nivo niet afgemaakte basisschool gaat me vervelen
verder schrijven aan boek
DOEIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
sorry martena, maar itt een bom in een trein of metro was de aanval van 9/11 een succesvolle op het bolwerk van het in hun ogen symbool van het kapitalisme uitgevoerde militaire operatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:42 schreef maartena het volgende:
[..]
En ik begrijp goed dat je daar kwaad om kan zijn. Waar bommen gegooid worden, wordt er wel eens eentje verkeerd gegooid. Tijdens WO2 zijn ook duizenden Nederlandse burgers omgekomen door Amerikaanse en Britse bommen, die bedoeld waren voor Duitse militairen.
Maar om daar het volk bommen, puinhoop, en hel toe te wensen..... dat gaat mij te ver. Dat wens ik de familie van de Duitse piloten die Rotterdam bombardeerden ook niet toe, noch wens ik dat de familie toe van de SS-ers die vele onschuldige Nederlanders tegen de muur zetten.
En dat probeer ik aan je duidelijk te maken..... Als jij bommen wil gooien op onschuldige Amerikaanse burgers, welke NIETS te maken hebben met de oorlog, en misschien wel nooit op Bush hebben gestemd...... dan ben je naar mijn mening inderdaad geen haar beter als Osama Bin Laden, die ook geen enkele moeite had met het vermoorden van niet alleen westerse, maar ook moslim burgers uit de regio.
Ik hoop dat je in je boek beter gebruik maakt van leestekens dan in die post.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:25 schreef WODAN888 het volgende:
Ben off want nivo niet afgemaakte basisschool gaat me vervelen
verder schrijven aan boek
DOEIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
vrijwillig in dienst gegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef maartena het volgende:
[..]
En ook daar heb ik problemen mee. Die soldaten worden voor het grootste deel gewoon gestuurd door de regering. Zij zijn in dienst gegaan, en voeren vervolgens hun dienstperiode uit. In totaal zijn er zeker 500.000 soldaten geweest die voor een jaar, of langer in Irak zijn geweest tussen 2003 en 2011. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, velen van hen zijn intussen het leger uit, en hebben een nieuw bestaan opgebouwd.
volgden zij niet hitler dan werden zij afgeknald.quote:En dan haal ik wederom WO2 erbij. Ik wens de Wehrmacht die daar alleen maar zat om dijken te beschermen en molens om te bouwen tot bunkers, ook geen gruwelijke dood toe. Zij volgden alleen maar bevelen, en het overgrote deel van de Duitse soldaten waren gewoon doodnormale jongens, net zoals de gemiddelde Nederlander. De SS-Officieren echter, die direct verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor bepaalde daden, die acht ik wel schuldig, en verreweg de meesten daarvan zijn aan het einde van de oorlog veroordeeld. Helmut de Wehrmacht soldaat moet dan nog steeds die fiets terug geven, maar mocht gewoon naar huis.
ach, sorry dat ik het zeg en ik zal nu vast klinken als mijn vader en ooms die wo2 hebben meegemaakt, maar voor wie 9/11 een verrassing was, die kan niet anders als een baby-geschiedenis hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik was zelf 12 tijdens de WTC aanslagen en was zelf ook helemaal in shock. Het was de eerste keer dat ik zulke beelden zag. Tot dat moment leefde ik nog in een soort van fairy-tale
Nu ben ik geen Amerikaan, maar ik lijd onder dezelfde gevolgen als Amerikanen nu wanneer ik op vakantie wil of wanneer de Nederlandse regering weer 's onze privacy willen beperken. Maar wanneer je geen persoonlijke binding hebt met mensen uit die torens, dan maak je je toch niet zo druk over wanneer zo'n vent 'gepakt' is lijkt mij.
Denk dat het slot van je post het wel goed samenvat; propaganda en naviteit/spanning/sensatie
Mijn familie komt uit een dorp hoog in de Anatolische bergen, die hielden zich daar niet bepaald bezig met de Amerikaanse politiekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:50 schreef kitao het volgende:
[..]
ach, sorry dat ik het zeg en ik zal nu vast klinken als mijn vader en ooms die wo2 hebben meegemaakt, maar voor wie 9/11 een verrassing was, die kan niet anders als een baby-geschiedenis hebben.
de vs is al decaden bezig sinds korea, vietnam , beiroet waar hun elite-troepen werden opgeblazen, om blunder op blunder te stapelen.
neem die pinda-boer die theheran wilde bevrijden, somalie waar de vs-lijken door de straten werden gesleept en de black hawks als vliegen werden afgeknald, het is gewoon en groot fiasco.
nu zitten ze met een triljoenenstaatsschuld, het is gewoon hopeloos.
Vrijwillig of dienstplichtig, wat maakt het uit, feit is dat jij allerlei onzin blijft verkondigen op basis van allerlei belachelijke vooroordelen die nergens op slaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:38 schreef kitao het volgende:
[..]
vrijwillig in dienst gegaan.
mag je er wel even bij zeggen.
[..]
volgden zij niet hitler dan werden zij afgeknald.
en nog niet de helft is veroordeeld, de andere helft werd na de oorlog door de vs in dienst genomen.
tja, het is laat zullen we maar denken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Vrijwillig of dienstplichtig, wat maakt het uit, feit is dat jij allerlei onzin blijft verkondigen op basis van allerlei belachelijke vooroordelen die nergens op slaan.
Dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat jij alle militairen afdoet als een stelletje moordlustige idioten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:01 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, het is laat zullen we maar denken.
als jij het verschil niet kunt zien tussen iemand die vrijwillig het leger ingaat of daartoe gedwongen wordt met een pistool in zn nek dan mankeer je wat aan je ogen.
update:quote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Vage shit, als je in Google Maps zoekt op: "Osama Compound" dan krijg je geen goede resultaten
Als je in Google Earth zoekt op Osama Compound, krijg je wel goede resultaten, klik je erop dan opent ie een webpagina in de app zelf met Google Maps en toont ie de juiste info met foto's.
Conclusie: ze hebben het in Google Maps uitgeschakeld maar zijn dat bij Earth vergeten.
Oja, geweldige reviews die mensen daar hebben achtergelaten![]()
FOR SALE: Fixer Upper in quiet neighborhood. Quaint neo-terrorist ranch style. Needed repairs include plastering over bullet holes, replace carpets. Some hand grenade damage. House could use a good fumigation also, as it was infested with vermin. Free helicopter in yard (also needs repair)
========
Update:
Zoals ik het inschat hebben ze het onder andere 'verstopt' in gMaps omdat er teveel grapjassen zijn die lollige reviews hebben geplaatst.
Hier de link: http://maps.google.nl/maps/place?cid=9294138184493326603&q=Osama+Bin+Laden's+Hideout+Compound&hl=en&ie=UTF8&z=14
nu haal je andere topics erbij waar die indruk misschien werd gewekt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat jij alle militairen afdoet als een stelletje moordlustige idioten.
Het overgrote deel van degenen die vrijwillig in dienst gaan doet niks verkeerds, maar op basis van wat incidenten en allerlei belachelijke vooroordelen maak jij meteen generalisaties
Hier in dit topic heb je je nog ingehouden, maar het is algemeen bekend hoe jij erover denkt... oh en "waar die indruk misschien werd gewekt", da's het understatement van de weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:15 schreef kitao het volgende:
[..]
nu haal je andere topics erbij waar die indruk misschien werd gewekt.
waar schreef ik zoiets in dit topic ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:54 schreef kitao het volgende:
[..]
commando's e.d. zijn ook getraind om niet na te denken maar enkel instinctief te handelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:22 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hier in dit topic heb je je nog ingehouden, maar het is algemeen bekend hoe jij erover denkt... oh en "waar die indruk misschien werd gewekt", da's het understatement van de week
[..]
Wat hadden ze moeten doen, wachten totdat hij eerst een van hen overhoop schoot?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:26 schreef kitao het volgende:
[..]
tja, meneer zit in een villa als een sitting duck en dan knallen ze hem overhoop.
dan ben je echt dom.
nou, in een dierentuin weten ze nog wel hoe ze een olifant moeten verdoven, maar die maffe apen kunnen niet eens de benen raken met een 9mm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wat hadden ze moeten doen, wachten totdat hij eerst een van hen overhoop schoot?
Je hebt, net zoals iedereen hier, geen idee wat er daarbinnen gebeurd is. Dus die opmerking van je slaat weer totaal nergens op, zoals gebruikelijk.
Het was dan ook waarschijnlijk gewoon het doel om dat varken te doden, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:33 schreef kitao het volgende:
[..]
nou, in een dierentuin weten ze nog wel hoe ze een olifant moeten verdoven, maar die maffe apen kunnen niet eens de benen raken met een 9mm.
en wat dan nog, als je de kans hebt om als land een kopstuk op te pakken dan maakt een sealtje meer of minder die vervangen kunnen worden door iedere idiote boer toch ook geen moer uit.
Zoals ik al eerder zei, je hebt geen idee wat er gebeurd is, dus ook deze opmerking van je slaat weer nergens op. Wie weet had ie wel een granaat in z'n hand, om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:33 schreef kitao het volgende:
[..]
nou, in een dierentuin weten ze nog wel hoe ze een olifant moeten verdoven, maar die maffe apen kunnen niet eens de benen raken met een 9mm.
en wat dan nog, als je de kans hebt om als land een kopstuk op te pakken dan maakt een sealtje meer of minder die vervangen kunnen worden door iedere idiote boer toch ook geen moer uit.
zoals eerder aangekaart, dit is dus volledig in strijd met de internationale wetgevig en bovendien kan ieder zinnig contra-informatie expert je vertellen dat dit niet erg slim is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het was dan ook waarschijnlijk gewoon het doel om dat varken te doden, zoals het hoort.
ben zelf pion geweest, nu denk ik groter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:39 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je hebt geen idee wat er gebeurd is, dus ook deze opmerking van je slaat weer nergens op. Wie weet had ie wel een granaat in z'n hand, om maar eens wat te noemen.
Dus jij zou het leven van je grootste vijand boven het leven van je eigen militairen stellen? Zegt genoeg over je karakter, en niet in positieve zin.
Je weet niet of het in strijd met internationale wetgeving is, want je weet niet wat er is gebeurdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:43 schreef kitao het volgende:
[..]
zoals eerder aangekaart, dit is dus volledig in strijd met de internationale wetgevig en bovendien kan ieder zinnig contra-informatie expert je vertellen dat dit niet erg slim is.
tenzij de vermoorde iets in je nadeel heeft te vertellen.
wo, ik ga effe niet om 4 uur snachts allerlei links aan klikken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Je weet niet of het in strijd met internationale wetgeving is, want je weet niet wat er is gebeurd![]()
En hoeveel nuttige info denk je dat bin Laden de Amerikanen verteld zou hebben?Meer dan dit?
Dat heb jij ook gedaan. Want jij was geen dienstweigeraar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 04:24 schreef kitao het volgende:
vrijwilligers die het leger ingaan, zwart of blank, totaal gestoord !
![]()
klopt ergens wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 04:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb jij ook gedaan. Want jij was geen dienstweigeraar.
Leuk verhaal, maar ik geloof er geen ruk van, mensen met een strafblad ( diefstal ) worden niet eens in dienst opgenomen, dus daar ga je al de mist in ( leugen 1 )quote:Op dinsdag 3 mei 2011 04:51 schreef kitao het volgende:
[..]
klopt ergens wel.
maar ik had vaste baan die mij goed beviel en dacht die vanwege weigering te verliezen.
ik had me opgegeven voor mariniers, werd afgewezen vanwege brommerdiefstal meen ik.
tweede keus was marine vanwege mijn scheepvaartachtergrond en ik kwam uiteindelijk bij luchtmachtbewakers terecht.![]()
dat hebben ze dan geweten ook, eerst mijn fall geweigerd, toen wachtlopen bij volkel en na constant over het hek klimmend tijdens de opleiding in nijmegen werd ik in duitsland gelegerd tegen de muur.
als klapstuk heb ik daar een korporaal zn neus in 2en geslagen.
en nog vroegen ze me of ik langer in dienst wou blijven.
ik heb dit al vaker gehoord en ik neem het je niet kwalijk want je bent niet de enigste.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar ik geloof er geen ruk van, mensen met een strafblad ( diefstal ) worden niet eens in dienst opgenomen, dus daar ga je al de mist in ( leugen 1 )
Dan zit je bij de Luchtmacht als bewaker, wat doe je dan in Nijmegen, daar zit namelijk geen Luchtmacht ( leugen 2 )
Een korporaal in elkaar slaan is dus cel en dan krijg je echt wel S5 en dan kan je jou cariere voor een groot deel wel vergeten ( leugen 3 )
Kom maar eens met bewijs, want in mijn ogen ben je maar een leugenaar, je hebt het hierboven over 9mm, heb je ooit met een 9mm in een kleine ruimte geschoten? Dat wordt namelijk afgeraden door de instructeur want de kogel kan afketsen en het beroemde verhaal is het over die man die zichzelf in zijn eigen kop schoot met een 9mm Browning.
Denk eens na voordat je zo'n onzin staat te verkopen en interssant staat te doen, je komt namelijk over als iemand die nog nooit een kazerne of uniform van dichtbij heeft gezien.
En ik ben generaal, en mijn vader heeft de MWO, ga effe je eigen kroost lastig vallen met die grootheidswaanzin die je hebt, mafketel!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb dit al vaker gehoord en ik neem het je niet kwalijk want je bent niet de enigste.
ik heb zelfs imbecielen meegemaakt die vroegen mijn dienstnummer en -foto te plaatsen, daaraan kan ik helaas niet voldoen.
ik geef een paar aanwijzingen, doe ermee wat je wil.
mijn dienstplicht bij 5ggw begon met een opleiding in 83 in nijmegen.
vadaaruit kwam ik terecht in Stolzenau en bij de LB was dit mijn onderdeel :
[ afbeelding ]
dit was het wapenarsenaal waar ik les in kreeg, daar zit dus ook 9mm bij.
Neonazi's nemen dorp over
dus voortaan effe je grote muil dicht houden als je denkt iedereen voor leugenaar uit te kunnen maken mafketel.
geef mij die 14 maanden dan maar terug klootzak, dan krijg ik nog even 14.000 gulden van je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 05:55 schreef Mores het volgende:
[..]
En ik ben generaal, en mijn vader heeft de MWO, ga effe je eigen kroost lastig vallen met die grootheidswaanzin die je hebt, mafketel!
Vlaggetje tonen etc is nog geen waarheid, en nu je bek spoelen met je 9mm en je MAG en FAL en welke wapens je meeneemt naar Duitsland om massamoordenaartje te spelen. Gast je moet jezelf echt een laten nakijken want je bent echt wel een pathalogische leugenaar die alleen maar nzin uitkraamt.
Waarom zou ik je moeten betalen, je had ook de dienst kunnen weigeren, had je ergens vervangende dienstplicht gedaan, maar ipv dat ga je zogenaamd je gal op mensen spuwen die er helemaal neist aan kunnen doen dat jij zo een loser bent geworden, maar goed ik ga nu werken, lees je debiele reactie later wel, als je weer van die luie bank bent afgekomen en je uitkering hebt ontvangenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:00 schreef kitao het volgende:
[..]
geef mij die 14 maanden dan maar terug klootzak, dan krijg ik nog even 14.000 gulden van je.
achterlijke boseikel.
Ik denk dat er rekening gehouden werd met one way mission en dat die seals niet meer weg zouden kunnen uit dat gebied vanwege pakistaanse leger. Er ging ook 1 helil down van USA, dus zekerheid is beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef kitao het volgende:
[..]
is toch niet erg slim als je een kopstuk levend kan oppakken en je knalt hem dan 2 kogels door kop en borst.
Ja, inderdaad, laten we allemaal ons net zo gedragen als Osama.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Net alsof Osama zich zo druk maakte over de begraveniswensen van zijn slachtoffers... ik snap niet dat mensen hier moeilijk over kunnen doen
Soms moet je nu eenmaal vuur met vuur bestrijden om mensen zoals jou uberhaupt de gelegenheid te geven zich verheven te voelen boven dat gepeupel uit die woestijnbak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, laten we allemaal ons net zo gedragen als Osama.
eye for an eye makes the whole world blindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Soms moet je nu eenmaal vuur met vuur bestrijden om mensen zoals jou uberhaupt de gelegenheid te geven zich verheven te voelen boven dat gepeupel uit die woestijnbak.
Dat hebben ze snel kunnen vragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:10 schreef Darklight het volgende:
The world's most notorious terrorist did not receive a customary Islamic burial as he was slipped into the North Arabian Sea today when no others countries would accept his body, according to experts in Muslim funeral rites.
ik bedoel dat er mensen zijn die gaan zeiken over dattie een zeemansgraf heeft gekregen en dat blijkbaar niet helemaal aansluit bij zijn begraveniswensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, laten we allemaal ons net zo gedragen als Osama.
Bin Laden had ook een moeder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:49 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ik bedoel dat er mensen zijn die gaan zeiken over dattie een zeemansgraf heeft gekregen en dat blijkbaar niet helemaal aansluit bij zijn begraveniswensen.
Bin Laden heeft nog steeds een moeder,...quote:
en een grootmoeder en een zusjequote:
Inderdaad ,ik heb vanuit elke hoek dagen lang mensen van de Twin Towers zien/horen vallen en nu zijn er mooie beelden van het heengaan van de meestgezochte hakbar en willen ze ons afschepen met een foto.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef wekky het volgende:
Die 40 min durende film van de missie wil ik graag zien!
komt vast een hele mooie film/docu vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Inderdaad ,ik heb vanuit elke hoek dagen lang mensen van de Twin Towers zien/horen vallen en nu zijn er mooie beelden van het heengaan van de meestgezochte hakbar en willen ze ons afschepen met een foto.
Omdat ?
quote:President Barack Obama and Vice President Joe Biden, along with members of the national security team, receive an update on the mission against Osama bin Laden in the Situation Room of the White House, May 1, 2011. [...]
Heeft wel ergens gestaan dat ze live mee keken!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Nyce het volgende:
Waar halen mensen vandaan dat ze op deze foto live mee kijken met de actie?
[ afbeelding ]
De beschrijving op de officiele Flickr is:
[..]
"Osama: DEAD!" als working title, klinkt goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef DustPuppy het volgende:
Ik wacht wel op de film van Ridley Scott (of Michael Bay als we pech hebben).
Rust te houden??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Inderdaad ,ik heb vanuit elke hoek dagen lang mensen van de Twin Towers zien/horen vallen en nu zijn er mooie beelden van het heengaan van de meestgezochte hakbar en willen ze ons afschepen met een foto.
Omdat ?
"Geronimo!" als uiteindelijk titel dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Osama: DEAD!" als working title, klinkt goed.
Als ze willen aanvallen doen ze dat toch wel, met of zonder foto.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef wekky het volgende:
[..]
Rust te houden??
Die terroristen zullen het niet leuk vinden dat hun leider dood overal getoond word.. En lok je misschien een reactie uit waar je spijt van zou kunnen krijgen!
ik dnek dat ze die reactie al hebben uitgelokt door osama in het hoofd en in de borst te schieten, maar dat terzijde. dus je zal denk ik niet kunnen zeggen wanneer de foto's zijn uitgebracht en er komt een wraakactie dat dat dan direct aan die foto's ligt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef wekky het volgende:
[..]
Rust te houden??
Die terroristen zullen het niet leuk vinden dat hun leider dood overal getoond word.. En lok je misschien een reactie uit waar je spijt van zou kunnen krijgen!
zeg ik, doen niet onder aan juichende terroristen die blij waren dat er weer wat amerikanen gedood waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef simmu het volgende:
ik begrijp dat bin laden gevangen of gedood diende te worden. ik begrijp echter niet dat de halve wereld staat te juichen omdat iemand sterft. noem me een idealist, maar ik vind het not done en genant om te juichen om de dood. het degradeert en toont een schokkend gebrek aan respect voor leven en dood.
precies. juichende terroristen of juichende westerlingen. beide juichen om de dood van anderen. same same.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef wise het volgende:
[..]
zeg ik, doen niet onder aan juichende terroristen die blij waren dat er weer wat amerikanen gedood waren.
maar die hoofdschuldige heeft 3000 mensen vermoord, verbrand, piloten met een scheermesje de luchtpijp door gesneden, das ook niet aardigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:53 schreef Beregd het volgende:
Onze amerikaanse vrienden houden jarenlang talloze gevangenen vast op guantanamo bay, in mensonterende omstandigheden, waarvan nog een groot deel onschuldig blijkt. En de hoofdschuldige vinden ze en schieten ze meteen dood. En heel de wereld staat te juichen.
De wereld is ziek.
dat heeft osama niet gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:03 schreef meth77 het volgende:
[..]
maar die hoofdschuldige heeft 3000 mensen vermoord, verbrand, piloten met een scheermesje de luchtpijp door gesneden, das ook niet aardig
En dat doe je nog steeds niet... Dit heeft schijnbaar MLK nooit zo gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef Northside het volgende:
Nooit gedacht dat ik Martin nog eens zou quoten...
"I mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that." - Martin Luther King, Jr.
En dat doe je niet door hem in zee te gooien en daarna te verklaren dat 'ie zich als het eerste de beste watje achter z'n vrouwen verschool toen ze binnenkwamen? Nah, het rustig houden van terroristen lijkt niet hun #1 prioriteit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef wekky het volgende:
[..]
Rust te houden??
Onzin. Het getuigd alleen voor een gebrek aan respect voor zijn leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef simmu het volgende:
ik begrijp dat bin laden gevangen of gedood diende te worden. ik begrijp echter niet dat de halve wereld staat te juichen omdat iemand sterft. noem me een idealist, maar ik vind het not done en genant om te juichen om de dood. het degradeert en toont een schokkend gebrek aan respect voor leven en dood.
oh ja, dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Onzin. Het getuigd alleen voor een gebrek aan respect voor zijn leven.
wanneer jouw vader, moeder, broer, zus, vriend of vriendin met de twin towers mee naar beneden is gestort is het niet zo raar dat sommige mensen staan te juichen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:46 schreef simmu het volgende:
Ja, want zijn leven verdient ook geen respect.quote:
Geweldig stuk. Bijna niet voor te stellen hoe spannend zoiets moet zijn voor alle betrokkenen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef Ebbao het volgende:
Ik weet niet of hij al gepost is, maar hierbij een link naar de achtergrond van de missie incluis hoe ze achter de identiteit van de koerier kwamen, hoe ze achter de verblijfplaats van Osama kwamen, en hoe de operatie is gegaan. Erg interessant.
http://www.nytimes.com/20(...)agewanted=1&src=tptw
dat leger, zijn die op papier geen bondgenoten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat er rekening gehouden werd met one way mission en dat die seals niet meer weg zouden kunnen uit dat gebied vanwege pakistaanse leger. Er ging ook 1 helil down van USA, dus zekerheid is beter.
Op papier misschien wel, ze krijgen iig miljarden van de VS voor 'terrorisme-bestrijding'. In de praktijk steunt Pakistan de Taliban in Afghanistan en bestrijden ze ze alleen in eigen land.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:39 schreef kitao het volgende:
dat leger, zijn die op papier geen bondgenoten?
of hebben die yanks alweer een vijand erbij ?
Dit dus; voor iedereen die genteresseerd is lees Ghost Wars van Steve Coll.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De VS is nog steeds een grotere vijand van Pakistan dan de Taliban en de ISI speelt al sinds de jaren 80 een dubbelrol.
ik heb verlies gekend. ik sta bij mijn mening. het siert helemaal niemand om te juichen bij de dood van een mens. ongeacht wie die mens is of wat die gedaan heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:35 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
wanneer jouw vader, moeder, broer, zus, vriend of vriendin met de twin towers mee naar beneden is gestort is het niet zo raar dat sommige mensen staan te juichen...
daarom vind ik het ook kort door de bocht om te zeggen dat men dan meteen geen respect heeft voor leven of dood, ze juichen immers enkel om zijn dood, bij de dood van anderen tonen ze wellicht wel respect.
Wat een onzin, wraakgevoelens en een vorm van genoegdoening bij vergelding zijn volstrekt normale menselijke emoties.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb verlies gekend. ik sta bij mijn mening. het siert helemaal niemand om te juichen bij de dood van een mens. ongeacht wie die mens is of wat die gedaan heeft.
Ben het wel met je eens. Zeker als je die beelden ziet van die juichende massa.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb verlies gekend. ik sta bij mijn mening. het siert helemaal niemand om te juichen bij de dood van een mens. ongeacht wie die mens is of wat die gedaan heeft.
Nogmaals de vraag dan: Vind je het onfatsoenlijk van Joden in de 2e wereldoorlog die hebben staan juichen toen ze hoorden dat Hitler zelfmoord had gepleegd?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef simmu het volgende:
[..]
Omdat hij misschien vocht tot de dood? Omdat hij niet levend gepakt wilde worden? Omdat niemand hem wilde/ kon berechten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Staal het volgende:
Ben het wel met je eens. Zeker als je die beelden ziet van die juichende massa.
Verder begrijp ik niet waarom Osama niet berecht is.
Ja. Begrijpelijk, ja. Maar fatsoenlijk? Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:53 schreef Breekfast het volgende:
Nogmaals de vraag dan: Vind je het onfatsoenlijk van Joden in de 2e wereldoorlog die hebben staan juichen toen ze hoorden dat Hitler zelfmoord had gepleegd?
wanneer jij verlies in deze context zegt ga ik ervanuit dat een naaste van jou is omgebracht door iemand die zijn idealen aan anderen wil opdringen d.m.v lukrake aanslagen op willekeurige onschuldige mensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef simmu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, niet zijn exacte woorden. http://rawlinsview.wordpr(...)y-popular-sentiment/quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:18 schreef RianneB het volgende:
En dat doe je nog steeds niet... Dit heeft schijnbaar MLK nooit zo gezegd
Ik vind dat de joden dan mogen juichen omdat het bloedvergieten en de misstanden een halt toe zijn geroepen, maar niet omdat Hitler dood is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag dan: Vind je het onfatsoenlijk van Joden in de 2e wereldoorlog die hebben staan juichen toen ze hoorden dat Hitler zelfmoord had gepleegd?
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja. Begrijpelijk, ja. Maar fatsoenlijk? Nee.
Ach dan kunnen we ons dus ook meteen terugtrekken uit afghanistan en irak omdat we daar juist een democratie willen opleggen waarbij rechten van mensen gerespecteerd zouden moeten worden en een ieder een recht heeft op een eerlijk proces.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wat een onzin, wraakgevoelens en een vorm van genoegdoening bij vergelding zijn volstrekt normale menselijke emoties.
Volgens jouw redenering is er ook niets mis met Irakezen die staan te juichen bij iedere Amerikaanse soldaat die daar omkomt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Breekfast het volgende:
Dit meen je serieus?![]()
Het is niet alleen begrijpelijk, het is ook gewoon volledig rechtvaardig en heeft niks met onfatsoenlijk gedrag te maken.
ach laat die mensen lekker hun emoties de vrije loop nemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ik vind dat de joden dan mogen juichen omdat het bloedvergieten en de misstanden een halt toe zijn geroepen, maar niet omdat Hitler dood is.
Ik vind het dan ook, net als anderen hier, zeer hypocriet dat de mensen op Times Square en voor het witte huis zo stonden te dansen, joelen, schelden en foto's van Osama verbrandden.
Maar zo heeft iedereen natuurlijk zijn mening, die gevormd wordt door moraal, principes, maar (helaas) vaak ook door emoties.
Ach, we zitten in topic #11, dan mag godwin toch wel eens om de hoek komen kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met de bedoeling om ze op 1 lijn te stellen met elkaar.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Breekfast het volgende:
Dit meen je serieus?![]()
Het is niet alleen begrijpelijk, het is ook gewoon volledig rechtvaardig en heeft niks met onfatsoenlijk gedrag te maken.
Tuurlijk mag je juichen dat de vijand dood is..jezusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering is er ook niets mis met Irakezen die staan te juichen bij iedere Amerikaanse soldaat die daar omkomt.
Oke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ach laat die mensen lekker hun emoties de vrije loop nemen.
Dit vind ik een redelijke uitleg. Vroeg het me echt af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ze OBL levend hadden meegenomen, had de VS elke week een andere aanslag gehad, om hem vrij te krijgen. Zoals meerdere experts hebben gezegd: het is tegen internationale regels wat ze gedaan hebben, maar begrijpelijk en ze zullen niet snel erop afgerekend worden.
Wel als je de intenties en bedoelingen van mensen achterwege laat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering is er ook niets mis met Irakezen die staan te juichen bij iedere Amerikaanse soldaat die daar omkomt.
Ook alleen maar omdat het Amerika is. China had eens iets soortgelijks moeten doen, dan had de internationale verontwaardiging geen einde gekend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ze OBL levend hadden meegenomen, had de VS elke week een andere aanslag gehad, om hem vrij te krijgen. Zoals meerdere experts hebben gezegd: het is tegen internationale regels wat ze gedaan hebben, maar begrijpelijk en ze zullen niet snel erop afgerekend worden.
hmmm 1 vent dood die direct verantwoordelijk was voor duizenden doden, of 3000 onschuldige mensen dood. ja prima vergelijking.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:03 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Oke.
Dus andersom was het ook geen probleem? Toen de islamitische wereld danste ten tijden van 9/11?
Prima, dan ben je meer een emotioneel type dan een rationeel type. Verder ook niet erg natuurlijk.
Dan heb je duidelijk het doel van Bin Laden niet begrepen. Er zat echt wel een reden achter dat doden van mensen hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef Breekfast het volgende:
Wel als je de intenties en bedoelingen van mensen achterwege laat.
Bin Laden had als doel om zoveel mogelijk onschuldige mensen te doden, de Amerikanen niet ( ja ook daar kunnen we vast over discussieren).
Omdat iedereen in zijn broek schijt van de USA. Was het een ander land geweest en een andere dictator (die mss meer moorden op zijn geweten had), dan had je wel andere geluiden gehoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik gister goed heb opgelet (quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
andere landen hadden het in de doofpot gestopt, alleen mediageil amerika komt met zoiets op de proppenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Omdat iedereen in zijn broek schijt van de USA. Was het een ander land geweest en een andere dictator (die mss meer moorden op zijn geweten had), dan had je wel andere geluiden gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |