Ze zien er allemaal erg gefotoshopt uit op die foto eigenlijk ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Zag 'm net op tv, Obama ziet er erg gephotoshopt uit vind ik
En die kerel helemaal achteraan, blauw hemd die met een schuin hoofd kijkt
Clinton ziet er bijvoorbeeld behoorlijk echt uit vind ik hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal erg gefotoshopt uit op die foto eigenlijk ...
why..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik hoop dat de VS de terreur zullen voelen die zij Irak hebben aangedaan.
besef wel dat bijvoorbeeld heel japan in 42 eind 45 niet eén aanval op vs-grondgebied heeft kunnen uitvoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef Maryn. het volgende:
Met stijgende verbazing lees ik ook dergelijke tweets van mensen hier uit NL.. niet te filmen.
Waarom zij Irak zijn binnengevallen en meer dan 1 miljoen Irakezen hebben vermoord? Geen idee.quote:
Hopen doen ze hier op zondag in de kerk. Bin Laden als een verzetsstrijder beschouwen heb je echt problemen met gezond verstand.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik hoop dat de VS de terreur zullen voelen die zij Irak hebben aangedaan.
De tyfus met Osama. Mooi dat hij weg is. Ik ben ook geen Islamiet dus dat doet me hoe dan ook niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Hopen doen ze hier op zondag in de kerk. Bin Laden als een verzetsstrijder beschouwen heb je echt problemen met gezond verstand.
En dan nog Che in hetzelfde rijtje plaatsen als Patton! Vloeken in de kerk!
en hoe zie jij hem dan ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef johnnylove het volgende:
Bin Laden als een verzetsstrijder beschouwen heb je echt problemen met gezond verstand.
En dan nog Che in hetzelfde rijtje plaatsen als Patton! Vloeken in de kerk!
Breaking news !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef matthijst het volgende:
Obama 2x geraakt; keertje in de borst en een keer in z'n hoofd.
Ik zie hem als een intelligente idioot, die zijn wil heeft weten om te vormen in een organisatie, maar niets geeft om mensenlevens noch om de islam.quote:
Don't worry, ik deel jouw standpunt w.b de VS, Irak en OBLquote:
dat dacht hij ook van zijn tegenstander.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:31 schreef johnnylove het volgende:
Extremistische mafkees. Die zijn wereldbeeld zal opleggen aan mensen ongeacht de prijs.
Amerika heeft geen 1 miljoen Irakezen vermoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Waarom zij Irak zijn binnengevallen en meer dan 1 miljoen Irakezen hebben vermoord? Geen idee.
Haha oke dan begrijp ik het welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Don't worry, ik deel jouw standpunt w.b de VS, Irak en OBL
Maar ben al genoeg gebasht vandaag
en geen wapen in de hand.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:33 schreef matthijst het volgende:
Obama 2x geraakt; keertje in de borst en een keer in z'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |