Waarom zou ik je moeten betalen, je had ook de dienst kunnen weigeren, had je ergens vervangende dienstplicht gedaan, maar ipv dat ga je zogenaamd je gal op mensen spuwen die er helemaal neist aan kunnen doen dat jij zo een loser bent geworden, maar goed ik ga nu werken, lees je debiele reactie later wel, als je weer van die luie bank bent afgekomen en je uitkering hebt ontvangenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 06:00 schreef kitao het volgende:
[..]
geef mij die 14 maanden dan maar terug klootzak, dan krijg ik nog even 14.000 gulden van je.
achterlijke boseikel.
Ik denk dat er rekening gehouden werd met one way mission en dat die seals niet meer weg zouden kunnen uit dat gebied vanwege pakistaanse leger. Er ging ook 1 helil down van USA, dus zekerheid is beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef kitao het volgende:
[..]
is toch niet erg slim als je een kopstuk levend kan oppakken en je knalt hem dan 2 kogels door kop en borst.
Ja, inderdaad, laten we allemaal ons net zo gedragen als Osama.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Net alsof Osama zich zo druk maakte over de begraveniswensen van zijn slachtoffers... ik snap niet dat mensen hier moeilijk over kunnen doen
Soms moet je nu eenmaal vuur met vuur bestrijden om mensen zoals jou uberhaupt de gelegenheid te geven zich verheven te voelen boven dat gepeupel uit die woestijnbak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, laten we allemaal ons net zo gedragen als Osama.
eye for an eye makes the whole world blindquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Soms moet je nu eenmaal vuur met vuur bestrijden om mensen zoals jou uberhaupt de gelegenheid te geven zich verheven te voelen boven dat gepeupel uit die woestijnbak.
Dat hebben ze snel kunnen vragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:10 schreef Darklight het volgende:
The world's most notorious terrorist did not receive a customary Islamic burial as he was slipped into the North Arabian Sea today when no others countries would accept his body, according to experts in Muslim funeral rites.
ik bedoel dat er mensen zijn die gaan zeiken over dattie een zeemansgraf heeft gekregen en dat blijkbaar niet helemaal aansluit bij zijn begraveniswensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, laten we allemaal ons net zo gedragen als Osama.
Bin Laden had ook een moeder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:49 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
ik bedoel dat er mensen zijn die gaan zeiken over dattie een zeemansgraf heeft gekregen en dat blijkbaar niet helemaal aansluit bij zijn begraveniswensen.
Bin Laden heeft nog steeds een moeder,...quote:
en een grootmoeder en een zusjequote:
Inderdaad ,ik heb vanuit elke hoek dagen lang mensen van de Twin Towers zien/horen vallen en nu zijn er mooie beelden van het heengaan van de meestgezochte hakbar en willen ze ons afschepen met een foto.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef wekky het volgende:
Die 40 min durende film van de missie wil ik graag zien!
komt vast een hele mooie film/docu vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Inderdaad ,ik heb vanuit elke hoek dagen lang mensen van de Twin Towers zien/horen vallen en nu zijn er mooie beelden van het heengaan van de meestgezochte hakbar en willen ze ons afschepen met een foto.
Omdat ?
quote:President Barack Obama and Vice President Joe Biden, along with members of the national security team, receive an update on the mission against Osama bin Laden in the Situation Room of the White House, May 1, 2011. [...]
Heeft wel ergens gestaan dat ze live mee keken!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Nyce het volgende:
Waar halen mensen vandaan dat ze op deze foto live mee kijken met de actie?
[ afbeelding ]
De beschrijving op de officiele Flickr is:
[..]
"Osama: DEAD!" als working title, klinkt goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef DustPuppy het volgende:
Ik wacht wel op de film van Ridley Scott (of Michael Bay als we pech hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |