abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:55:24 #201
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96282615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:50 schreef kitao het volgende:

[..]

ach, sorry dat ik het zeg en ik zal nu vast klinken als mijn vader en ooms die wo2 hebben meegemaakt, maar voor wie 9/11 een verrassing was, die kan niet anders als een baby-geschiedenis hebben.
de vs is al decaden bezig sinds korea, vietnam , beiroet waar hun elite-troepen werden opgeblazen, om blunder op blunder te stapelen.
neem die pinda-boer die theheran wilde bevrijden, somalie waar de vs-lijken door de straten werden gesleept en de black hawks als vliegen werden afgeknald, het is gewoon éen groot fiasco.

nu zitten ze met een triljoenenstaatsschuld, het is gewoon hopeloos.
Mijn familie komt uit een dorp hoog in de Anatolische bergen, die hielden zich daar niet bepaald bezig met de Amerikaanse politiek ;)

Ik weet niet eens hoelang het heeft geduurd voordat ze wisten dat het Ottomaanse Rijk uit elkaar viel.

Maar verder heb je gelijk hoor. Heb ik ook gaandeweg moeten leren ná 9/11.
AFC AJAX
pi_96282620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:38 schreef kitao het volgende:

[..]

vrijwillig in dienst gegaan.
mag je er wel even bij zeggen.

[..]

volgden zij niet hitler dan werden zij afgeknald.
en nog niet de helft is veroordeeld, de andere helft werd na de oorlog door de vs in dienst genomen.

;(
Vrijwillig of dienstplichtig, wat maakt het uit, feit is dat jij allerlei onzin blijft verkondigen op basis van allerlei belachelijke vooroordelen die nergens op slaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:01:21 #203
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282654
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:56 schreef Royyy het volgende:

[..]

Vrijwillig of dienstplichtig, wat maakt het uit, feit is dat jij allerlei onzin blijft verkondigen op basis van allerlei belachelijke vooroordelen die nergens op slaan.
tja, het is laat zullen we maar denken.
als jij het verschil niet kunt zien tussen iemand die vrijwillig het leger ingaat of daartoe gedwongen wordt met een pistool in zn nek dan mankeer je wat aan je ogen.
megalomaniac
pi_96282697
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:01 schreef kitao het volgende:

[..]

tja, het is laat zullen we maar denken.
als jij het verschil niet kunt zien tussen iemand die vrijwillig het leger ingaat of daartoe gedwongen wordt met een pistool in zn nek dan mankeer je wat aan je ogen.
Dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat jij alle militairen afdoet als een stelletje moordlustige idioten.
Het overgrote deel van degenen die vrijwillig in dienst gaan doet niks verkeerds, maar op basis van wat incidenten en allerlei belachelijke vooroordelen maak jij meteen generalisaties :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:09:49 #205
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_96282704
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Vage shit, als je in Google Maps zoekt op: "Osama Compound" dan krijg je geen goede resultaten

Als je in Google Earth zoekt op Osama Compound, krijg je wel goede resultaten, klik je erop dan opent ie een webpagina in de app zelf met Google Maps en toont ie de juiste info met foto's.

Conclusie: ze hebben het in Google Maps uitgeschakeld maar zijn dat bij Earth vergeten.

Oja, geweldige reviews die mensen daar hebben achtergelaten _O_

FOR SALE: Fixer Upper in quiet neighborhood. Quaint neo-terrorist ranch style. Needed repairs include plastering over bullet holes, replace carpets. Some hand grenade damage. House could use a good fumigation also, as it was infested with vermin. Free helicopter in yard (also needs repair)

========
Update:
Zoals ik het inschat hebben ze het onder andere 'verstopt' in gMaps omdat er teveel grapjassen zijn die lollige reviews hebben geplaatst.

Hier de link: http://maps.google.nl/maps/place?cid=9294138184493326603&q=Osama+Bin+Laden's+Hideout+Compound&hl=en&ie=UTF8&z=14
update:
Ze hebben het nu ook in Google Earth uitgeschakeld, "Osama compound" geeft geen resultaten meer. Maar goed, m'n bovenstaande link werkt nog steeds ^O^

Denk dat als bovenstaande link uitlekt naar het grote publiek we over een week 10.000 nonsens 'reviews' hebben :X
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:15:21 #206
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:08 schreef Royyy het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat jij alle militairen afdoet als een stelletje moordlustige idioten.
Het overgrote deel van degenen die vrijwillig in dienst gaan doet niks verkeerds, maar op basis van wat incidenten en allerlei belachelijke vooroordelen maak jij meteen generalisaties :')
nu haal je andere topics erbij waar die indruk misschien werd gewekt.
waar schreef ik zoiets in dit topic ?
bovendien ben ik zelf dienstplichtig militair geweest, maar ik was wel kritisch tov hetgeen mij opgedragen werd.

[ Bericht 3% gewijzigd door kitao op 03-05-2011 03:24:05 ]
megalomaniac
pi_96282766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:15 schreef kitao het volgende:

[..]

nu haal je andere topics erbij waar die indruk misschien werd gewekt.
waar schreef ik zoiets in dit topic ?
Hier in dit topic heb je je nog ingehouden, maar het is algemeen bekend hoe jij erover denkt... oh en "waar die indruk misschien werd gewekt", da's het understatement van de week :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:54 schreef kitao het volgende:

[..]

commando's e.d. zijn ook getraind om niet na te denken maar enkel instinctief te handelen.
die gehersenspoelden kun je het ook niet kwalijk nemen.

:N
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:26:41 #208
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282778
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:22 schreef Royyy het volgende:

[..]

Hier in dit topic heb je je nog ingehouden, maar het is algemeen bekend hoe jij erover denkt... oh en "waar die indruk misschien werd gewekt", da's het understatement van de week :')

[..]

commando's e.d. zijn ook getraind om niet na te denken maar enkel instinctief te handelen.

tja, meneer zit in een villa als een sitting duck en dan knallen ze hem overhoop.
dan ben je echt dom.
megalomaniac
pi_96282789
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:26 schreef kitao het volgende:

[..]

tja, meneer zit in een villa als een sitting duck en dan knallen ze hem overhoop.
dan ben je echt dom.
Wat hadden ze moeten doen, wachten totdat hij eerst een van hen overhoop schoot?
Je hebt, net zoals iedereen hier, geen idee wat er daarbinnen gebeurd is. Dus die opmerking van je slaat weer totaal nergens op, zoals gebruikelijk.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:33:41 #210
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282807
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:29 schreef Royyy het volgende:

[..]

Wat hadden ze moeten doen, wachten totdat hij eerst een van hen overhoop schoot?
Je hebt, net zoals iedereen hier, geen idee wat er daarbinnen gebeurd is. Dus die opmerking van je slaat weer totaal nergens op, zoals gebruikelijk.
nou, in een dierentuin weten ze nog wel hoe ze een olifant moeten verdoven, maar die maffe apen kunnen niet eens de benen raken met een 9mm.
en wat dan nog, als je de kans hebt om als land een kopstuk op te pakken dan maakt een sealtje meer of minder die vervangen kunnen worden door iedere idiote boer toch ook geen moer uit.
megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:38:15 #211
117098 Hathor
Effe niet
pi_96282830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:33 schreef kitao het volgende:

[..]

nou, in een dierentuin weten ze nog wel hoe ze een olifant moeten verdoven, maar die maffe apen kunnen niet eens de benen raken met een 9mm.
en wat dan nog, als je de kans hebt om als land een kopstuk op te pakken dan maakt een sealtje meer of minder die vervangen kunnen worden door iedere idiote boer toch ook geen moer uit.
Het was dan ook waarschijnlijk gewoon het doel om dat varken te doden, zoals het hoort.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96282834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:33 schreef kitao het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, je hebt geen idee wat er gebeurd is, dus ook deze opmerking van je slaat weer nergens op. Wie weet had ie wel een granaat in z'n hand, om maar eens wat te noemen.

Dus jij zou het leven van je grootste vijand boven het leven van je eigen militairen stellen? Zegt genoeg over je karakter, en niet in positieve zin.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:43:05 #213
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282846
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het was dan ook waarschijnlijk gewoon het doel om dat varken te doden, zoals het hoort.
zoals eerder aangekaart, dit is dus volledig in strijd met de internationale wetgevig en bovendien kan ieder zinnig contra-informatie expert je vertellen dat dit niet erg slim is.
tenzij de vermoorde iets in je nadeel heeft te vertellen.
megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:44:21 #214
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:39 schreef Royyy het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, je hebt geen idee wat er gebeurd is, dus ook deze opmerking van je slaat weer nergens op. Wie weet had ie wel een granaat in z'n hand, om maar eens wat te noemen.

Dus jij zou het leven van je grootste vijand boven het leven van je eigen militairen stellen? Zegt genoeg over je karakter, en niet in positieve zin.
ben zelf pion geweest, nu denk ik groter.
hoe denk je anders dat deze massa-moordenaars kunen slapen, door te denken aan ieder napalm grietje dat half verbrand gefotografeerd wordt door een camera ?

megalomaniac
pi_96282863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:43 schreef kitao het volgende:

[..]

zoals eerder aangekaart, dit is dus volledig in strijd met de internationale wetgevig en bovendien kan ieder zinnig contra-informatie expert je vertellen dat dit niet erg slim is.
tenzij de vermoorde iets in je nadeel heeft te vertellen.
Je weet niet of het in strijd met internationale wetgeving is, want je weet niet wat er is gebeurd :|W

En hoeveel nuttige info denk je dat bin Laden de Amerikanen verteld zou hebben? :') Meer dan dit?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:55:51 #216
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 03:47 schreef Royyy het volgende:

[..]

Je weet niet of het in strijd met internationale wetgeving is, want je weet niet wat er is gebeurd :|W

En hoeveel nuttige info denk je dat bin Laden de Amerikanen verteld zou hebben? :') Meer dan dit?
wo, ik ga effe niet om 4 uur snachts allerlei links aan klikken.
osama was een varken, stelde niks voor, en nu is tie dood (na 15 jaar)
prima, met zo'n bekrompen visie gaan jullie het vast winnen.

;(

en ik weet wel dat het in strijd is met de int. wetgeving omdat dit vanmorgen om 7 uur uitgebreid besproken is met diverse experts op nederland 1
megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 03:57:37 #217
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_96282902
BreakingNews Breaking News
Pakistan President Zardari: bin Laden was 'not anywhere we had anticipated' - Reuters

:')
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 3 mei 2011 @ 04:24:29 #218
262650 kitao
prikplaatje
pi_96282996
vrijwilligers die het leger ingaan, zwart of blank, totaal gestoord !

:r

megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 04:27:25 #219
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_96283003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 04:24 schreef kitao het volgende:
vrijwilligers die het leger ingaan, zwart of blank, totaal gestoord !

:r
Dat heb jij ook gedaan. Want jij was geen dienstweigeraar. :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 3 mei 2011 @ 04:51:50 #220
262650 kitao
prikplaatje
pi_96283065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 04:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat heb jij ook gedaan. Want jij was geen dienstweigeraar. :P
klopt ergens wel.
maar ik had vaste baan die mij goed beviel en dacht die vanwege weigering te verliezen.
ik had me opgegeven voor mariniers, werd afgewezen vanwege brommerdiefstal meen ik.
tweede keus was marine vanwege mijn scheepvaartachtergrond en ik kwam uiteindelijk bij luchtmachtbewakers terecht. 8)7

dat hebben ze dan geweten ook, eerst mijn fall geweigerd, toen wachtlopen bij volkel en na constant over het hek klimmend tijdens de opleiding in nijmegen werd ik in duitsland gelegerd tegen de muur.
als klapstuk heb ik daar een korporaal zn neus in 2en geslagen.
en nog vroegen ze me of ik langer in dienst wou blijven.

|:(
megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 04:56:54 #221
262650 kitao
prikplaatje
pi_96283076
megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 05:34:18 #222
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_96283118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 04:51 schreef kitao het volgende:

[..]

klopt ergens wel.
maar ik had vaste baan die mij goed beviel en dacht die vanwege weigering te verliezen.
ik had me opgegeven voor mariniers, werd afgewezen vanwege brommerdiefstal meen ik.
tweede keus was marine vanwege mijn scheepvaartachtergrond en ik kwam uiteindelijk bij luchtmachtbewakers terecht. 8)7

dat hebben ze dan geweten ook, eerst mijn fall geweigerd, toen wachtlopen bij volkel en na constant over het hek klimmend tijdens de opleiding in nijmegen werd ik in duitsland gelegerd tegen de muur.
als klapstuk heb ik daar een korporaal zn neus in 2en geslagen.
en nog vroegen ze me of ik langer in dienst wou blijven.

|:(
Leuk verhaal, maar ik geloof er geen ruk van, mensen met een strafblad ( diefstal ) worden niet eens in dienst opgenomen, dus daar ga je al de mist in ( leugen 1 )

Dan zit je bij de Luchtmacht als bewaker, wat doe je dan in Nijmegen, daar zit namelijk geen Luchtmacht ( leugen 2 )

Een korporaal in elkaar slaan is dus cel en dan krijg je echt wel S5 en dan kan je jou cariere voor een groot deel wel vergeten ( leugen 3 )

Kom maar eens met bewijs, want in mijn ogen ben je maar een leugenaar, je hebt het hierboven over 9mm, heb je ooit met een 9mm in een kleine ruimte geschoten? Dat wordt namelijk afgeraden door de instructeur want de kogel kan afketsen en het beroemde verhaal is het over die man die zichzelf in zijn eigen kop schoot met een 9mm Browning.

Denk eens na voordat je zo'n onzin staat te verkopen en interssant staat te doen, je komt namelijk over als iemand die nog nooit een kazerne of uniform van dichtbij heeft gezien.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 05:49:14 #223
262650 kitao
prikplaatje
pi_96283131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 05:34 schreef Mores het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar ik geloof er geen ruk van, mensen met een strafblad ( diefstal ) worden niet eens in dienst opgenomen, dus daar ga je al de mist in ( leugen 1 )

Dan zit je bij de Luchtmacht als bewaker, wat doe je dan in Nijmegen, daar zit namelijk geen Luchtmacht ( leugen 2 )

Een korporaal in elkaar slaan is dus cel en dan krijg je echt wel S5 en dan kan je jou cariere voor een groot deel wel vergeten ( leugen 3 )

Kom maar eens met bewijs, want in mijn ogen ben je maar een leugenaar, je hebt het hierboven over 9mm, heb je ooit met een 9mm in een kleine ruimte geschoten? Dat wordt namelijk afgeraden door de instructeur want de kogel kan afketsen en het beroemde verhaal is het over die man die zichzelf in zijn eigen kop schoot met een 9mm Browning.

Denk eens na voordat je zo'n onzin staat te verkopen en interssant staat te doen, je komt namelijk over als iemand die nog nooit een kazerne of uniform van dichtbij heeft gezien.
ik heb dit al vaker gehoord en ik neem het je niet kwalijk want je bent niet de enigste.
ik heb zelfs imbecielen meegemaakt die vroegen mijn dienstnummer en -foto te plaatsen, daaraan kan ik helaas niet voldoen.
ik geef een paar aanwijzingen, doe ermee wat je wil.
mijn dienstplicht bij 5ggw begon met een opleiding in 83 in nijmegen.
vadaaruit kwam ik terecht in Stolzenau en bij de LB was dit mijn onderdeel :

dit was het wapenarsenaal waar ik les in kreeg, daar zit dus ook 9mm bij.

Neonazi's nemen dorp over

dus voortaan effe je grote muil dicht houden als je denkt iedereen voor leugenaar uit te kunnen maken mafketel.
megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 05:55:14 #224
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_96283137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 05:49 schreef kitao het volgende:

[..]

ik heb dit al vaker gehoord en ik neem het je niet kwalijk want je bent niet de enigste.
ik heb zelfs imbecielen meegemaakt die vroegen mijn dienstnummer en -foto te plaatsen, daaraan kan ik helaas niet voldoen.
ik geef een paar aanwijzingen, doe ermee wat je wil.
mijn dienstplicht bij 5ggw begon met een opleiding in 83 in nijmegen.
vadaaruit kwam ik terecht in Stolzenau en bij de LB was dit mijn onderdeel :

[ afbeelding ]

dit was het wapenarsenaal waar ik les in kreeg, daar zit dus ook 9mm bij.

Neonazi's nemen dorp over

dus voortaan effe je grote muil dicht houden als je denkt iedereen voor leugenaar uit te kunnen maken mafketel.
En ik ben generaal, en mijn vader heeft de MWO, ga effe je eigen kroost lastig vallen met die grootheidswaanzin die je hebt, mafketel!

Vlaggetje tonen etc is nog geen waarheid, en nu je bek spoelen met je 9mm en je MAG en FAL en welke wapens je meeneemt naar Duitsland om massamoordenaartje te spelen. Gast je moet jezelf echt een laten nakijken want je bent echt wel een pathalogische leugenaar die alleen maar nzin uitkraamt.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 06:00:26 #225
262650 kitao
prikplaatje
pi_96283142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 05:55 schreef Mores het volgende:

[..]

En ik ben generaal, en mijn vader heeft de MWO, ga effe je eigen kroost lastig vallen met die grootheidswaanzin die je hebt, mafketel!

Vlaggetje tonen etc is nog geen waarheid, en nu je bek spoelen met je 9mm en je MAG en FAL en welke wapens je meeneemt naar Duitsland om massamoordenaartje te spelen. Gast je moet jezelf echt een laten nakijken want je bent echt wel een pathalogische leugenaar die alleen maar nzin uitkraamt.
geef mij die 14 maanden dan maar terug klootzak, dan krijg ik nog even 14.000 gulden van je.

achterlijke boseikel.
megalomaniac
  dinsdag 3 mei 2011 @ 06:14:16 #226
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_96283159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 06:00 schreef kitao het volgende:

[..]

geef mij die 14 maanden dan maar terug klootzak, dan krijg ik nog even 14.000 gulden van je.

achterlijke boseikel.
Waarom zou ik je moeten betalen, je had ook de dienst kunnen weigeren, had je ergens vervangende dienstplicht gedaan, maar ipv dat ga je zogenaamd je gal op mensen spuwen die er helemaal neist aan kunnen doen dat jij zo een loser bent geworden, maar goed ik ga nu werken, lees je debiele reactie later wel, als je weer van die luie bank bent afgekomen en je uitkering hebt ontvangen :)
pi_96283233
Tja... Misschien stomme vraag.. Werd hij ook door Pakistan gezocht? Het lijkt mij niet logisch zolang onopgemerkt te blijfen! Wat dus wel kan aangezien Pakistan zegt van niks te weten...
pi_96283613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef kitao het volgende:

[..]

is toch niet erg slim als je een kopstuk levend kan oppakken en je knalt hem dan 2 kogels door kop en borst.

;(
Ik denk dat er rekening gehouden werd met one way mission en dat die seals niet meer weg zouden kunnen uit dat gebied vanwege pakistaanse leger. Er ging ook 1 helil down van USA, dus zekerheid is beter.
Lambo of Rekt
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:10:56 #229
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96284432
Video of Osama bin Laden's dead body being dropped into the North Arabian Sea from the USS Carl Vinson early this morning could be made public, according to officials.

The 40-minute ceremony, and perhaps photos of his corpse, will be released "cautiously," according to The Associated Press, citing two Pentagon officials.

The world's most notorious terrorist did not receive a customary Islamic burial as he was slipped into the North Arabian Sea today when no others countries would accept his body, according to experts in Muslim funeral rites.

"Dumping the body into the sea is not part of any Islamic ritual," said Dr. Zuhdi Jasser, president of the American Islamic Forum for Democracy and a physician of internal medicine. "Koranic scripture says God created him and he must return to the earth."

U.S. officials told ABC News that the last thing they wanted was to create a burial place which could become a terrorist shrine. To avoid that, bin Laden was buried at sea.
pi_96284909
Die 40 min durende film van de missie wil ik graag zien!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:38:24 #231
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_96284995
Lage nieuwswaarde, dit topic :'(
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_96284998
Ze hadden hem beter kunnen begraven in een homobar. Dat is de laatste plaats waar moslim-fundamentalisten een gedenkplek van zullen maken.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:40:03 #233
335548 FransjeVanDusschoten
Eh Jacob, Jawel!
pi_96285025
Net alsof Osama zich zo druk maakte over de begraveniswensen van zijn slachtoffers... ik snap niet dat mensen hier moeilijk over kunnen doen
pi_96285150
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:40 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Net alsof Osama zich zo druk maakte over de begraveniswensen van zijn slachtoffers... ik snap niet dat mensen hier moeilijk over kunnen doen
Ja, inderdaad, laten we allemaal ons net zo gedragen als Osama.
pi_96285196
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Soms moet je nu eenmaal vuur met vuur bestrijden om mensen zoals jou uberhaupt de gelegenheid te geven zich verheven te voelen boven dat gepeupel uit die woestijnbak.
pi_96285219
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Soms moet je nu eenmaal vuur met vuur bestrijden om mensen zoals jou uberhaupt de gelegenheid te geven zich verheven te voelen boven dat gepeupel uit die woestijnbak.
eye for an eye makes the whole world blind
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:48:42 #237
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_96285227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:10 schreef Darklight het volgende:

The world's most notorious terrorist did not receive a customary Islamic burial as he was slipped into the North Arabian Sea today when no others countries would accept his body, according to experts in Muslim funeral rites.
Dat hebben ze snel kunnen vragen. :{
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:49:55 #238
Eh Jacob, Jawel!
pi_96285254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:45 schreef Klaudias het volgende:

[..]

ik bedoel dat er mensen zijn die gaan zeiken over dattie een zeemansgraf heeft gekregen en dat blijkbaar niet helemaal aansluit bij zijn begraveniswensen.
pi_96285277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:49 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

ik bedoel dat er mensen zijn die gaan zeiken over dattie een zeemansgraf heeft gekregen en dat blijkbaar niet helemaal aansluit bij zijn begraveniswensen.
Bin Laden had ook een moeder.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:56:17 #240
Eh Jacob, Jawel!
pi_96285398
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Bin Laden heeft nog steeds een moeder,...

en ga je ook nog serieus reageren? of blijven het bij van die domme one-liners?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:57:32 #241
324665 meth77
to do or not to do
pi_96285434
quote:

[..]

en een grootmoeder en een zusje

Tristan van de Vlis ook trouwens en Volkert van der G ook
en de moordenaar van John Lennon had zelfs ook nog een broer
pi_96285491
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:35 schreef wekky het volgende:
Die 40 min durende film van de missie wil ik graag zien!
Inderdaad ,ik heb vanuit elke hoek dagen lang mensen van de Twin Towers zien/horen vallen en nu zijn er mooie beelden van het heengaan van de meestgezochte hakbar en willen ze ons afschepen met een foto.
Omdat ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:01:12 #243
324665 meth77
to do or not to do
pi_96285514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:00 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Inderdaad ,ik heb vanuit elke hoek dagen lang mensen van de Twin Towers zien/horen vallen en nu zijn er mooie beelden van het heengaan van de meestgezochte hakbar en willen ze ons afschepen met een foto.
Omdat ?
komt vast een hele mooie film/docu van
pi_96285531
Waar halen mensen vandaan dat ze op deze foto live mee kijken met de actie?

De beschrijving op de officiele Flickr is:
quote:
President Barack Obama and Vice President Joe Biden, along with members of the national security team, receive an update on the mission against Osama bin Laden in the Situation Room of the White House, May 1, 2011. [...]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:02:22 #245
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96285545
Ik wacht wel op de film van Ridley Scott (of Michael Bay als we pech hebben). :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_96285582
quote:

[..]

Die gigantisch is gefaald in de opvoeding!! Maar goed bewijs komt zeker op tafel!!
pi_96285654
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:01 schreef Nyce het volgende:
Waar halen mensen vandaan dat ze op deze foto live mee kijken met de actie?
[ afbeelding ]

De beschrijving op de officiele Flickr is:

[..]

Heeft wel ergens gestaan dat ze live mee keken!!
pi_96285658
Weet niet of deze al geplaatst zijn:

pi_96285747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef DustPuppy het volgende:
Ik wacht wel op de film van Ridley Scott (of Michael Bay als we pech hebben). :P
"Osama: DEAD!" als working title, klinkt goed.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:11:38 #250
78918 SeLang
Black swans matter
pi_96285793

:7
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')