Als er alleen maar relevante dingen worden geplaatst moet het wel lukkenquote:[b]Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef delano.888 het volgende:[/b
En waarom zal dit het laatste topic zijn? Er is nog niks 100% zeker over wanneer psn weer online komt.
da topic is zo dood als ik kweeniewa maar ik zal wel niks mee over little big planet zeggen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Voor iedereen die over littlebigplanet wil praten:
LittleBigPlanet 2: A platform for games #2
En waarom zal dit het laatste topic zijn? Er is nog niks 100% zeker over wanneer psn weer online komt.
Dus? Als jullie alle lbp post daar hadden gedaan was dat topic nu al zeker half vol.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef kaching02 het volgende:
[..]
da topic is zo dood als ik kweeniewa maar ik zal wel niks mee over little big planet zeggen hoor
sorry hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus? Als jullie alle lbp post daar hadden gedaan was dat topic nu al zeker half vol.
morgen toch weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Misan het volgende:
PSN komt in NL ook binnen een week weer online, PS Store binnen twee weken daarna
Is hier een officieel bericht van ergens?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Misan het volgende:
PSN komt in NL ook binnen een week weer online, PS Store binnen twee weken daarna
Net van @PlaystationNL vernomenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is hier een officieel bericht van ergens?
Ja, heb ook special ops zitten doen met een vriend iddquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gamen komt het eerste online las ik op zo'n PS blog..
Door het offline zijn van PSN net bij een vriend specials ops van MW2 eindelijk voltooid, binnenkort ook nog even bij mij. Moet nog 3 sterren, knaagt toch wel een beetje. Hoop ook wel dat het bij MW3 weer terugkomt, die special ops!
Oh, dagje wachten is niet erg toch. Is morgen alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Skillstorm het volgende:
Oh godver, 4 mei gaan ze pas onlinehttp://drimble.nl/enterta(...)eer-online-gaat.html
Kan natuurlijk nep zijn,
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Oh, dagje wachten is niet erg toch. Is morgen al.
edit: Fuck my life, het is nu dinsdag al.
Volgens mij geen map pack maar iets van een game uit PSN store die door Sony gekozen zal worden als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
We krijgen wel allemaal een PSN sub voor een maandje, en als het goed is nog wat dingen zoals een gratis map pack (niet zeker van dat laatste)
Ach beter zelfsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij geen map pack maar iets van een game uit PSN store die door Sony gekozen zal worden als ik het goed begrepen heb.
Ik zou de nieuwe mappack die over een maandje op PSN uitkomt voor Black Ops (morgen op XBL) wel willen hoorquote:
sony wordt zo steeds populairderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:19 schreef delano.888 het volgende:
Ah, dit dus:
Sony Online: 12,700+ Creditcardgegevens openbaar
Dit is dus NIET hetzelfde en er zijn dus NOG MEER cc gegevens gestolen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:19 schreef delano.888 het volgende:
Ah, dit dus:
Sony Online: 12,700+ Creditcardgegevens openbaar
Dit is dus NIET hetzelfde en er zijn dus NOG MEER cc gegevens gestolen.
da dacht ik ook maar het kan ook goed morgen zijnquote:
Of zaterdag. Of volgende week.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:43 schreef kaching02 het volgende:
[..]
da dacht ik ook maar het kan ook goed morgen zijn
nee, niet volgende week deze week nog welquote:
succes! leef je uit op die jappenquote:
doen we nou toch alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
Zou mooi zijn maar ga er maar niet van uit want anders draai je misschien door
op het begin vond ik het ook een stuk moeilijker om vol te houden, zeker nu het vakantie is. alleen nu vermaak ik me met little big planet 2 (ooh, sorry dat mag ik niet zeggen)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef mash_ het volgende:
Ik moet zeggen ik mis het een stuk minder dan ik dachtEnige dat ik soms wel fifa online wil spelen maar van de rest overleefi k het wel.
Ik merk hetquote:
ik speel alleen maar multiplayer alleen nu niet maarja het kan ook niet andersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Ik speel trouwens bijna alleen maar SP games en zelden MP dus ik zou het niet zo missen op de store na dan.
Mooi, hopelijk mogen we dan zelf kiezen wat we willenquote:Details over de gratis download zullen we snel aankondigen, het zal waarschijnlijk een gekozen download zijn.
neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef BzP het volgende:
Goedemorgen![]()
dus het is nieteens zeker dat we vanavond kunnen Black opsen?
Bedoelen ze niet dat Sony iets uitkiest?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:49 schreef rickyszz het volgende:
Goeie 's morgens![]()
Oja, en Sony zegt:
[..]
Mooi, hopelijk mogen we dan zelf kiezen wat we willen
ik denk idd dat sony iets voor ons uitkiestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat Sony iets uitkiest?
dat wordt dikke crap dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik denk idd dat sony iets voor ons uitkiest
dat had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
Gisteravond even tegen bots in nuketown gespeeld, verveelde al snel
Wanneer het rotzooi is, waarom dan online gooien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Crimyclown het volgende:
Wanneer komt de hele rotzooi weer online, of is er nog steeds niks over bekend?
Is wel cool op veteran..quote:
Ja inderdaad heb ik ook wel grijs gedraaidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Uit verveling gisteren Stranglehold gekocht voor een tientje. Best leuk!
Ik heb al een mailtje gestuurd naar Sony. Dat we graag een nieuw spel willen met een waarde van minstens 60 euro.quote:
Was jij niet de gene die zn ps3 op marktplaats ging zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Er is toch een BO topic ergens?
Uit verveling gisteren Stranglehold gekocht voor een tientje. Best leuk!
quote:Deze zal hoogstwaarschijnlijk door SCEE bepaald worden, meer details zullen we snel.
hallo!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Goedemorgen grote vrienden,
ik ben er weer!
Haha jullie hebben wel veel gepost in deze reeks sinds ik weg was, gewoon al een nieuw topic
Tevens what up met Delano.88? Helemaal para doen, omdat dit topic niet alleen over PSN maar ook over games gaat? Nergens staat dat het alleen op updates van PSN moet gaan
Ben van mening dat wanneer PSN het weer doet, deze reeks ook mooi door zou kunnen gaan
lekker geslapen ?quote:
Ben blij dat ik nooit mijn creditkaart heb gebruikt om op PSN te betalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer het rotzooi is, waarom dan online gooien?
ja, wel vroeg wakker, ik wilde kijken of psn het weer deed maar psn deed het nog niet toen ging ik maar om half 8 little big planet 2 doen. ik ben al best verquote:
Haha, je bent echt een groot fan van LPB geworden he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja, wel vroeg wakker, ik wilde kijken of psn het weer deed maar psn deed het nog niet toen ging ik maar om half 8 little big planet 2 doen. ik ben al best ver
hij bedoelt volgens mij Jimbooooquote:
ja, maar naar een tijdje begint het denk ik wel te vervelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha, je bent echt een groot fan van LPB geworden he?
Wel vet.
Je hebt dan ook nog de editor-modequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja, maar naar een tijdje begint het denk ik wel te vervelen
ik hoop dat om 2 uur psn weer online is maar ik denk het niet
pas op! we mochten niet meer in dit topic over little big planet pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog de editor-mode![]()
Best wel geinig je eigen raket maken
Anders is het topic toch doodquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef kaching02 het volgende:
[..]
pas op! we mochten niet meer in dit topic over little big planet praten![]()
![]()
![]()
![]()
Lul maar raak, ik vind dat we hier een slowchat voor downies van moeten makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef kaching02 het volgende:
[..]
pas op! we mochten niet meer in dit topic over little big planet praten![]()
![]()
![]()
![]()
dat vond ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Anders is het topic toch dood[ afbeelding ]
EDIT DAT WAS HET NIETquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo wel erg raar zijn als je hier niet gaat praten over LBP puur, omdat er een iemand is die zich er hier over opfock't terwijl diegene hier amper post
Maken we bij de volgende topic er een slowchat van?quote:
Daar kunnen we raaklullen zonder bang zijn om offtopic te gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef kaching02 het volgende:
het was geen admin sorry,
en wat is een slowchat?![]()
![]()
[GAM SC] Bazen en bazinnen, en de restquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef kaching02 het volgende:
het was geen admin sorry,
en wat is een slowchat?![]()
![]()
oke, dankje!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Daar kunnen we raaklullen zonder bang zijn om offtopic te gaan
We maken onze eigen SC wel zodra deze vol is.. toch mensen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[GAM SC] Bazen en bazinnen, en de rest
Dat is een SC.
En daar hoort het Offtopic gepost dus in.
Dat dacht ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef BzP het volgende:
[..]
We maken onze eigen SC wel zodra deze vol is.. toch mensen?
We hebben genoeg leden in de OP voor een goede OP
Er zijn wel meer SC's in GAM als ik zo de Actieve Topics in GAM bekijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[GAM SC] Bazen en bazinnen, en de rest
Dat is een SC.
En daar hoort het Offtopic gepost dus in.
flauwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Als dit een SC gaat worden gaat die gewoon dicht.
Ik zie er twee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zijn wel meer SC's in GAM als ik zo de Actieve Topics in GAM bekijk
Over het PSN netwerk ja, niet over LBP.quote:
we gingen er toch een slowchat van makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over het PSN netwerk ja, niet over LBP.
Tussen die MW SC is niet te komenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie er twee.
De normale SC en een MW SC.
We gaan er niks van maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:03 schreef kaching02 het volgende:
[..]
we gingen er toch een slowchat van maken
is dat wettelijk verboden ofzo?
geef is een goede reden waarom het niet magquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We gaan er niks van maken.
Of PSN talk of niks.
Aan jullie de keuze.
da kan, we willen hier een slowchat van maken maar da mag nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben alweer onderweg naar huis van het werk!
dan is ie stil hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef kaching02 het volgende:
[..]
geef is een goede reden waarom het niet mag
3 BoF, maar die zijn net weer terug in GAMquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie er twee.
De normale SC en een MW SC.
Die heb ik je al gegeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef kaching02 het volgende:
[..]
geef is een goede reden waarom het niet mag
sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die heb ik je al gegeven.
Ik blijf het niet zeggen.
Nog meer offtopic geneuzel en het is klaar.
Het ene moment ben jij een goede user, het andere moment zo'n Xbox-fanboyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
PSN Downies zou wel een toepasselijke naam voor jullie zijn ja
ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Het ene moment ben jij een goede user, het andere moment zo'n Xbox-fanboy
Tevens, waarom zouden wij PSN Downies moeten heten?
Geef maar eens goede argumenten
Dan zal ik wel de enige xbox fanboy zijn met een PS3 denk ik... Maar dat "de xbox fanboys" van FOK! de PS3-users soms kinderachtig noemen kan ik wel inkomen, het wat en waarom mag je zelf invullenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Het ene moment ben jij een goede user, het andere moment zo'n Xbox-fanboy
Tevens, waarom zouden wij PSN Downies moeten heten?
Geef maar eens goede argumenten
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wakequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
ja, preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Tussen die MW SC is niet te komen
Is al een soort hechte groep.
Ik was er in ieder geval niet bepaald welkom.
Dat topic is amper actief,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wake
Moet je kijken, dit komt van een mod....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wake
Zullen we het vooral niet op de man gaan spelen maar gewoon ontopic gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Moet je kijken, dit komt van een mod....
hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef BzP het volgende:
ik heb toch een paar mods erbij geroepen want dit gaat nergens meer over,
heb je nu wat je wilt netsplitter?
Nu zijn we al ook een tijdje OFFTOPIC bezig
je moet niet denken dat je meer als ons bent. je voelt je gewoon sterker omdat je mensen een ban kan gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zullen we het vooral niet op de man gaan spelen maar gewoon ontopic gaan?
En ja, dat is een retorische vraag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Laten we dit gewoon allemaal achter ons laten en ontopic gaan voordat een boze mod te voorschijn komt
Wat vinden jullie van de PSN-browser?
In Nederland zijn er wel veel PSN'ers zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Zal ik eens effe checken of het werkt?
Dan heb je ECHT selectief geheugen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die zn ps3 op marktplaats ging zetten?
En dan een Xblock kopen?
PSN browser?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Laten we dit gewoon allemaal achter ons laten en ontopic gaan voordat een boze mod te voorschijn komt
Wat vinden jullie van de PSN-browser?
Die brakke kut browser van de PS3 bedoelt ie denk ik.quote:
Ik gebruik m'n laptop/iPad om te internetten.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n laptop/iPad om te internetten.
Die inderdaad,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Die brakke kut browser van de PS3 bedoelt ie denk ik.
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat topic is amper actief,
Hier hebben we al een hechte groep etc.
Maar laten we maar gewoon ontopic gaan
dat jij gewoon je mond dichthoud en bij de xboxers gaat zitten dan gaan wij wel weer ontopic hoor. waar we al mee bezig waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet needat de Xbox-eigenaren wel gebruik maken van 'hun' consolereeks kun je ze niet kwalijk nemen.
Kijk jou weer eens begin over het onderwerp waar we net klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet needat de Xbox-eigenaren wel gebruik maken van 'hun' consolereeks kun je ze niet kwalijk nemen.
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Lekker hoor, stelletje fucking kleuters hier zeg.......
HOU OP!!!
Zo, papa heeft gesproken.
ONTOPIC: Psn doet t nog niet..... Games updaten wel...
dat zijn denk ik de nieuwe maps, maar die komen volgende maand pas uit op ps3.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?
Ja. Zowel Stranglehold als Transformers hebben beide een update binnen gehaald gisteren. Game updates staan los van PSN.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?
Dat is toch die Escalation troep?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef IceBananaDutch02 het volgende:
[..]
dat zijn denk ik de nieuwe maps, maar die komen volgende maand pas uit op ps3.
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat is toch die Escalation troep?
Netsplitter, je hebt een bazen avatar.(Seizoen 1+2 kopen van transformers?
)
Ik heb 1 t/m 4 op dvd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat is toch die Escalation troep?
Netsplitter, je hebt een bazen avatar.(Seizoen 1+2 kopen van transformers?
)
Niemand zegt dat dit topic dichtmoet, maar gaan zeuren dat xbox-eigenaren worden voorgetrokken op FOK! vind ik nergens op slaan, vandaar even de quote op dat berichtje.En infiltreren? Wtf, je gaat het daar toch over ps3 hebben als dit gedonder op psn is afgelopen? Dit topic gaat gewoonweg niet gebruikt worden voor slowchat, daar hebben we er op GAM al genoeg van. Nintendo ds, 3ds, microsoft xbox, sony psp en ps3 zijn al aanwezig op het forum. Daarnaast nog een heel levendige GAM SC. Het is wel even genoeg, normale psn-spullen passen prima straks in een sony-topic. Dit uitzonderlijke psn-geval wordt hier nu besproken. Dus graag ontopic over de problemen van psn, crap browser is crap kan ook in ps3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk jou weer eens begin over het onderwerp waar we net klaar mee zijn.
Is toch logisch, dit topic is speciaal geopend doordat er iets plaatsvond met PSN en zo z'n we uiteindelijk allemaal een groep geworden hier, dan gewoon toch niet opeens een nieuw topic infiltreren met z'n allen?
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dit topic dichtmoet, maar gaan zeuren dat xbox-eigenaren worden voorgetrokken op FOK! vind ik nergens op slaan, vandaar even de quote op dat berichtje.En infiltreren? Wtf, je gaat het daar toch over ps3 hebben als dit gedonder op psn is afgelopen? Dit topic gaat gewoonweg niet gebruikt worden voor slowchat, daar hebben we er op GAM al genoeg van. Nintendo ds, 3ds, microsoft xbox, sony psp en ps3 zijn al aanwezig op het forum. Daarnaast nog een heel levendige GAM SC. Het is wel even genoeg, normale psn-spullen passen prima straks in een sony-topic. Dit uitzonderlijke psn-geval wordt hier nu besproken. Dus graag ontopic over de problemen van psn, crap browser is crap kan ook in ps3Klachten over bovenstaand mag je pm'en, mailen, whatever.
Die blackops mappen (Escalation) heb ik net binnen, nou ja, de reviewcodes ervoor, maar je hebt daar dus psn voor nodigZucht. Het zou deze week toch online gaan, dus daar hoop ik dan maar weer op. Anders moet ik maar xbla -codes gaan vragen
Rottig dat psn down is, want ps3-games die we reviewen zoals SOCOM is dus nu gewoon niet te doen. Leuk, een spel dat het vooral om de multiplayer gaat reviewen zonder multiplayer
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
He, ik heb nog een week Mortal Kombat op PSN kunnen spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Op http://nl.playstation.com/ staat dat ie nog offline is hoor.quote:
Maar zie dat het dus vandaag uitkomt voor Escalation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet waar iedereen het vandaan heeft hoor, maar ze streven er naar om PSN deze week weer up te krijgen, met als 1st target het online gamen. Ze hebben ook nog geen datum kunnen zeggen dus.quote:
Juistquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef rickyszz het volgende:
Vanwege de PS+ krijgen we de Escalation mappack van BO gratis
Stuk of 5.quote:
is zo'n wirecard geen prepaid CC dus waar je eerst tegoed op zet en daarna pas mee kunt betalen? In dat geval: ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef TheHunterAmin het volgende:
Yo mensen, ik heb ff een serieuze vraag! Ik had wirecard is een keer op me PlayStation gezet toen er nog geen PSN kaarten waren en ik had geen CC! Hebben de hackers hier ook wat aan en kunnen ze ermee frauderen?
Ik heb eigenlijk geen idee meer of het in verband staat met me bankrekening! Tot nu toe geen rare transacties gezien om me rekening!
Iedereen is gewoon welkom hoor, maar het is wel een vrij hechte groep. Maargoed dat komt vooral omdat we al jaren samen gamen dan krijg je zoiets. Als mensen gewoon normaal meelullen dan vind ik het persoonlijk alleen maar gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Tussen die MW SC is niet te komen
Is al een soort hechte groep.
Ik was er in ieder geval niet bepaald welkom.
Denk dat we nog 300 topics gaan halen, Sony kennende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Voorspelling in de topic title gaat het niet redden gok ik zo
Ja hoe zit dit precies? Stel je "koopt" FF7 met PS+, ben je dat dan na een maand weer kwijt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Voorspelling in de topic title gaat het niet redden gok ik zo
Anyways, dat PSN + gedoe. Kun je dan gratis spellen PS 1 spellen downloaden zoals bv. Final Fantasy 7 of moet je daar ook alsnog voor betalen?
Volgens mij blijf je gedownloade games behouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja hoe zit dit precies? Stel je "koopt" FF7 met PS+, ben je dat dan na een maand weer kwijt?
Okee, dat is een goed teken. Waar heb je dat gelezen?quote:
Weet niet meer, zat gewoon te browsen en zag een bericht ergens die 39 minuten geleden geplaatst was en daarin stond het.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Okee, dat is een goed teken. Waar heb je dat gelezen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
Is het online of niet?
Krijg de neiging om een Xbox te kopen.
Banaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Even wachten of 200 euro dokken en een abonnement nemen op internet![]()
Als het goed is wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Is Japan zojuist online gegaan met PSN ?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Is Japan zojuist online gegaan met PSN ?
Las het net op neogaf forums. Nu de rest van de wereld nog. Verwachting is dat wij later op de avond, of misschien morgen online kunnen. Dan wel niet met volledige functionaliteit. Wel de vriendenlijst, en het online gamen. De PSN store, en playstation home zullen nog niet beschikbaar zijn.quote:
Bedoel je niet vandaag vanavond?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Pino0 het volgende:
Dat is iig iets, dat hij bij die jappen online is. Nu hier nog.
Misschien morgen avond, anders morgen, kan niet anders imo. Heeft te lang geduurd.
Klopt, wat is het doel van Home eigenlijk? Ben er 1x opgeweest maar vond er niet veel aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Playstation Home mag van mij altijd wel offline blijven.
Jup, wat een onzin is dat. Wie wilt er nou rondlopen in een avatar en dan naar de bioscoop gaan om een trailer te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Playstation Home mag van mij altijd wel offline blijven.
Haha, heb hard gewerkt vandaag, ben beetje moe en de geur van verse pannenkoeken zorgen dat ik in dromenland kom :dquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Bedoel je niet vandaag vanavond?
Maar hoop idd vanavond ja.
Zit ook vol met Duitsersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jup, wat een onzin is dat. Wie wilt er nou rondlopen in een avatar en dan naar de bioscoop gaan om een trailer te zien![]()
Maar Skillstorm jij wilt wel dansen met mij in de discotheek toch? Doen we een hippe watersproeierquote:
Wut?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar Skillstorm jij wilt wel dansen met mij in de discotheek toch? Doen we een hippe watersproeier
Mja, commando en noobtube verneuken alles idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Pino0 het volgende:
MW2 had ik op de iks doos, wat een drama spel was dat man.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Skillstorm het volgende:
Wat zijn jullie PSN namen? En hebben jullie MW2? Wil een private match doen met jullie als PSN online gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Ben er weerVoor hoelang eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Ben er weerOke helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Roces18 op 03-05-2011 19:05:27 ]melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Beide voor twee dagen.quote:
Moet je paar pagina's terug lezen, ze zijn eigenlijk vrijwel voor niks gebanned.quote:
Sorry bracht ze even op de hoogte, ben nu weer ontopicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
Mensen, houd het graag ontopic. Het topic gaat simpelweg dicht als het steeds volgebaggerd wordt met offtopic gepraat.
SPOILER: Dit topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef FinalD87 het volgende:
Verhaal gaat inderdaad dat het PSN in Japan weer up is. Of een poging tot.Is dit topic deaudt?SPOILER: Dit topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef delano.888 het volgende:
Teringmods ik haat ze met heel me hart
altijd kut gezeik van hun!!! en wat een flapdrol was hij
Ben er weerHaha fijn! Werd knettergek van Kaching02, wat een flapdrol zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
WTF lul jij nou idioot, ik reageer volkomen terecht, we hebben een psn topic:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Tevens what up met Delano.88? Helemaal para doen, omdat dit topic niet alleen over PSN maar ook over games gaat? Nergens staat dat het alleen op updates van PSN moet gaan
Ben van mening dat wanneer PSN het weer doet, deze reeks ook mooi door zou kunnen gaan
Hier heb ik geen antwoord opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Roces18 het volgende:
Delano volgens mij ben jij een racist want kaching is namelijk van afrikaanse afkomst!
Nee hoor mensen, blijf maar hier, maar wel on-topic!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:22 schreef Pheno het volgende:
Oke, tweede keer de vriendelijke vraag gewoon normaal te doen.
Geen idee waarom er nu zo puberaal gedaan wordt
Hier kun je prima verder over games, ps3 in het algemeen en vriendjes- en vriendinnetjeslijsten: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wake
Geef ze een kans, voordat ze je snipperen in CoD. oh wacht, PSN doet het nog niet. No PSN = no sniper.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Nee hoor mensen, blijf maar hier, maar wel on-topic!
Pheno!
quote:Ooh, Facebook integrations on my PS3? I don’t really care about this, but I’m sure some of you social butterflies might. I think the most disconcerting thing about it all is that it takes 8 or so hours to patch in these updates. I know that system and patch updates take a while, but to any PS3 gamer out there who took a sick day, or is currently unemployed, you have our sympathy. Patch v3.50 is headed your way, but based on a recent Sony update, you’re not going to be able to get online til around 5pm Pacific. Fart monsters, that is a long downtime again!
The coolest little detail I see coming from this new patch would be the grief reporting function that is being added. Now I can finally report ChodeBoy007 who won’t stop driving circles around my ModNation car in his suped up kart that has a hand painted penis on it. What a chode! At least you can download NBA Elite 11′s demo and Red Dead Redemption Liars and Cheats tonight once the Network is back up!
Ik heb geen facebook. Dus wat moet ik met dat soort 'cadeautjes'. Geef dan een goede game weg, of een leuke opgepimpte herbouw van dat Home wat ze misschien stiekem aan het maken waren. Wat dan wel leuk moet gaan worden, in tegenstelling tot wat het nu isquote:
Ik heb geen facebook gezien hiervoor op psn/?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er zat al Facebookintegratie in? Wat is er nieuw aan deze feature?
Jawel, je kon je behaalde trophies automatisch uploaden naar Facebook onder andere.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook gezien hiervoor op psn/?
Wauw, top zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jawel, je kon je behaalde trophies automatisch uploaden naar Facebook onder andere.
O hij stond in ieder geval bovenaan naja mijn fout!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef FinalD87 het volgende:
Roces, geen idee waar je dat bericht vandaan hebt gehaald, maar v3.50 is van september vorig jaar
Wait what? Ben je gek?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
Leuk topic! Ik hoop dat PSN er nog een tijdje uit ligt
Gooi maar weg (in mijn prullenbak).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
In 2015 komen ze online. Ik doe mijn PS3 ff weg.
quote:
Dan ging hij dus ook niet over net..quote:
Jawel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Dan ging hij dus ook niet over net..
Just sayin..
Als ze gesloten zijn, hoor je een bandje: we zijn gesloten.quote:
Oh zo. Nee ik dacht dat met overgaan bedoeld werd: als jij een tuuuut.....tuuuuut... hoortquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ze gesloten zijn, hoor je een bandje: we zijn gesloten.
Dat gaat er dus niet ergens een telefoon rinkelen, en gaat hij dus niet over..
Ja idd, en die hoor je dus ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik dacht dat met overgaan bedoeld werd: als jij een tuuuut.....tuuuuut... hoort
Ja...ga single-player spelen, nerd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij verveel ik me nogal, te merken aan mijn posts
Heb vrijwel alles al uitgespeeld, alleen GT5 nog niet maar dat is te saaiquote:
Oh hmm...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb vrijwel alles al uitgespeeld, alleen GT5 nog niet maar dat is te saai
In Japan is het al 4 meiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef Arguru het volgende:
In de persconferentie zeiden ze trouwens toch echt 4 mei, dus hoe iedereen aan vandaag komt weet ik ook niet.
ik geloof dat Sony een redelijk goede beveiling had ,de X-box360 is al lang geleden gehackt ,nog maar niet te spreken over windows en welke problemen zich daar voordoen (elke dag).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef Skillstorm het volgende:
Kut Sony, kon allemaal voorkomen worden als ze al fatsoenlijke beveiliging hadden voor hun netwerk.
77 miljoen gebruikers is wel wat anders dan die van de Rabobank en gecompliceerder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Waffle het volgende:
De Rabobank was idd ook gehackt, maar die is inmiddels alweer online. Als je dat even vergelijkt met PSN wat al meer dan een week offline is..
Een redelijk goede beveiliging waarin persoonsgegevens niet 256-bits versleuteld zijn en waar het bedrijf geeneens een beveiligingsexpert in dienst heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef SanAnt het volgende:
[..]
ik geloof dat Sony een redelijk goede beveiling had ,de X-box360 is al lang geleden gehackt ,nog maar niet te spreken over windows en welke problemen zich daar voordoen (elke dag).
Gisteren bv de Rabo-bank maar met maar een paar miljoen clienten!!!
En dan is de ps3 goed gehackt en het is "KUT" sony.
Ik ben het daar dus echt niet mee eens ,het kan dus elk bedrijf overkomen...
De daders wie het ook zijn veel harder aan pakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |