Klopt, wat is het doel van Home eigenlijk? Ben er 1x opgeweest maar vond er niet veel aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Playstation Home mag van mij altijd wel offline blijven.
Jup, wat een onzin is dat. Wie wilt er nou rondlopen in een avatar en dan naar de bioscoop gaan om een trailer te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Playstation Home mag van mij altijd wel offline blijven.
Haha, heb hard gewerkt vandaag, ben beetje moe en de geur van verse pannenkoeken zorgen dat ik in dromenland kom :dquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Bedoel je niet vandaag vanavond?
Maar hoop idd vanavond ja.
Zit ook vol met Duitsersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jup, wat een onzin is dat. Wie wilt er nou rondlopen in een avatar en dan naar de bioscoop gaan om een trailer te zien![]()
Maar Skillstorm jij wilt wel dansen met mij in de discotheek toch? Doen we een hippe watersproeierquote:
Wut?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar Skillstorm jij wilt wel dansen met mij in de discotheek toch? Doen we een hippe watersproeier
Mja, commando en noobtube verneuken alles idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Pino0 het volgende:
MW2 had ik op de iks doos, wat een drama spel was dat man.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Skillstorm het volgende:
Wat zijn jullie PSN namen? En hebben jullie MW2? Wil een private match doen met jullie als PSN online gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Ben er weerVoor hoelang eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Ben er weerOke helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Roces18 op 03-05-2011 19:05:27 ]melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Beide voor twee dagen.quote:
Moet je paar pagina's terug lezen, ze zijn eigenlijk vrijwel voor niks gebanned.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Sorry bracht ze even op de hoogte, ben nu weer ontopicquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
Mensen, houd het graag ontopic. Het topic gaat simpelweg dicht als het steeds volgebaggerd wordt met offtopic gepraat.
SPOILER: Dit topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |