Denk dat we nog 300 topics gaan halen, Sony kennende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Voorspelling in de topic title gaat het niet redden gok ik zo
Ja hoe zit dit precies? Stel je "koopt" FF7 met PS+, ben je dat dan na een maand weer kwijt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Voorspelling in de topic title gaat het niet redden gok ik zo
Anyways, dat PSN + gedoe. Kun je dan gratis spellen PS 1 spellen downloaden zoals bv. Final Fantasy 7 of moet je daar ook alsnog voor betalen?
Volgens mij blijf je gedownloade games behouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja hoe zit dit precies? Stel je "koopt" FF7 met PS+, ben je dat dan na een maand weer kwijt?
Okee, dat is een goed teken. Waar heb je dat gelezen?quote:
Weet niet meer, zat gewoon te browsen en zag een bericht ergens die 39 minuten geleden geplaatst was en daarin stond het.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Okee, dat is een goed teken. Waar heb je dat gelezen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef Skillstorm het volgende:
Is het online of niet?
Krijg de neiging om een Xbox te kopen.
Banaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Even wachten of 200 euro dokken en een abonnement nemen op internet![]()
Als het goed is wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Is Japan zojuist online gegaan met PSN ?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Is Japan zojuist online gegaan met PSN ?
Las het net op neogaf forums. Nu de rest van de wereld nog. Verwachting is dat wij later op de avond, of misschien morgen online kunnen. Dan wel niet met volledige functionaliteit. Wel de vriendenlijst, en het online gamen. De PSN store, en playstation home zullen nog niet beschikbaar zijn.quote:
Bedoel je niet vandaag vanavond?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:45 schreef Pino0 het volgende:
Dat is iig iets, dat hij bij die jappen online is. Nu hier nog.
Misschien morgen avond, anders morgen, kan niet anders imo. Heeft te lang geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |