He, ik heb nog een week Mortal Kombat op PSN kunnen spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?
Op http://nl.playstation.com/ staat dat ie nog offline is hoor.quote:
Maar zie dat het dus vandaag uitkomt voor Escalation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet waar iedereen het vandaan heeft hoor, maar ze streven er naar om PSN deze week weer up te krijgen, met als 1st target het online gamen. Ze hebben ook nog geen datum kunnen zeggen dus.quote:
Juistquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef rickyszz het volgende:
Vanwege de PS+ krijgen we de Escalation mappack van BO gratis
Stuk of 5.quote:
is zo'n wirecard geen prepaid CC dus waar je eerst tegoed op zet en daarna pas mee kunt betalen? In dat geval: ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef TheHunterAmin het volgende:
Yo mensen, ik heb ff een serieuze vraag! Ik had wirecard is een keer op me PlayStation gezet toen er nog geen PSN kaarten waren en ik had geen CC! Hebben de hackers hier ook wat aan en kunnen ze ermee frauderen?
Ik heb eigenlijk geen idee meer of het in verband staat met me bankrekening! Tot nu toe geen rare transacties gezien om me rekening!
Iedereen is gewoon welkom hoor, maar het is wel een vrij hechte groep. Maargoed dat komt vooral omdat we al jaren samen gamen dan krijg je zoiets. Als mensen gewoon normaal meelullen dan vind ik het persoonlijk alleen maar gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Tussen die MW SC is niet te komen
Is al een soort hechte groep.
Ik was er in ieder geval niet bepaald welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |