Dan heb je ECHT selectief geheugen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die zn ps3 op marktplaats ging zetten?
En dan een Xblock kopen?
PSN browser?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Laten we dit gewoon allemaal achter ons laten en ontopic gaan voordat een boze mod te voorschijn komt
Wat vinden jullie van de PSN-browser?
Die brakke kut browser van de PS3 bedoelt ie denk ik.quote:
Ik gebruik m'n laptop/iPad om te internetten.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n laptop/iPad om te internetten.
Die inderdaad,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Die brakke kut browser van de PS3 bedoelt ie denk ik.
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat topic is amper actief,
Hier hebben we al een hechte groep etc.
Maar laten we maar gewoon ontopic gaan
dat jij gewoon je mond dichthoud en bij de xboxers gaat zitten dan gaan wij wel weer ontopic hoor. waar we al mee bezig waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet needat de Xbox-eigenaren wel gebruik maken van 'hun' consolereeks kun je ze niet kwalijk nemen.
Kijk jou weer eens begin over het onderwerp waar we net klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet needat de Xbox-eigenaren wel gebruik maken van 'hun' consolereeks kun je ze niet kwalijk nemen.
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Lekker hoor, stelletje fucking kleuters hier zeg.......
HOU OP!!!
Zo, papa heeft gesproken.
ONTOPIC: Psn doet t nog niet..... Games updaten wel...
dat zijn denk ik de nieuwe maps, maar die komen volgende maand pas uit op ps3.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?
Ja. Zowel Stranglehold als Transformers hebben beide een update binnen gehaald gisteren. Game updates staan los van PSN.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?
Dat is toch die Escalation troep?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef IceBananaDutch02 het volgende:
[..]
dat zijn denk ik de nieuwe maps, maar die komen volgende maand pas uit op ps3.
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat is toch die Escalation troep?
Netsplitter, je hebt een bazen avatar.(Seizoen 1+2 kopen van transformers?
)
Ik heb 1 t/m 4 op dvd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat is toch die Escalation troep?
Netsplitter, je hebt een bazen avatar.(Seizoen 1+2 kopen van transformers?
)
Niemand zegt dat dit topic dichtmoet, maar gaan zeuren dat xbox-eigenaren worden voorgetrokken op FOK! vind ik nergens op slaan, vandaar even de quote op dat berichtje.En infiltreren? Wtf, je gaat het daar toch over ps3 hebben als dit gedonder op psn is afgelopen? Dit topic gaat gewoonweg niet gebruikt worden voor slowchat, daar hebben we er op GAM al genoeg van. Nintendo ds, 3ds, microsoft xbox, sony psp en ps3 zijn al aanwezig op het forum. Daarnaast nog een heel levendige GAM SC. Het is wel even genoeg, normale psn-spullen passen prima straks in een sony-topic. Dit uitzonderlijke psn-geval wordt hier nu besproken. Dus graag ontopic over de problemen van psn, crap browser is crap kan ook in ps3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk jou weer eens begin over het onderwerp waar we net klaar mee zijn.
Is toch logisch, dit topic is speciaal geopend doordat er iets plaatsvond met PSN en zo z'n we uiteindelijk allemaal een groep geworden hier, dan gewoon toch niet opeens een nieuw topic infiltreren met z'n allen?
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dit topic dichtmoet, maar gaan zeuren dat xbox-eigenaren worden voorgetrokken op FOK! vind ik nergens op slaan, vandaar even de quote op dat berichtje.En infiltreren? Wtf, je gaat het daar toch over ps3 hebben als dit gedonder op psn is afgelopen? Dit topic gaat gewoonweg niet gebruikt worden voor slowchat, daar hebben we er op GAM al genoeg van. Nintendo ds, 3ds, microsoft xbox, sony psp en ps3 zijn al aanwezig op het forum. Daarnaast nog een heel levendige GAM SC. Het is wel even genoeg, normale psn-spullen passen prima straks in een sony-topic. Dit uitzonderlijke psn-geval wordt hier nu besproken. Dus graag ontopic over de problemen van psn, crap browser is crap kan ook in ps3Klachten over bovenstaand mag je pm'en, mailen, whatever.
Die blackops mappen (Escalation) heb ik net binnen, nou ja, de reviewcodes ervoor, maar je hebt daar dus psn voor nodigZucht. Het zou deze week toch online gaan, dus daar hoop ik dan maar weer op. Anders moet ik maar xbla -codes gaan vragen
Rottig dat psn down is, want ps3-games die we reviewen zoals SOCOM is dus nu gewoon niet te doen. Leuk, een spel dat het vooral om de multiplayer gaat reviewen zonder multiplayer
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |