Als er alleen maar relevante dingen worden geplaatst moet het wel lukkenquote:[b]Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef delano.888 het volgende:[/b
En waarom zal dit het laatste topic zijn? Er is nog niks 100% zeker over wanneer psn weer online komt.
da topic is zo dood als ik kweeniewa maar ik zal wel niks mee over little big planet zeggen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Voor iedereen die over littlebigplanet wil praten:
LittleBigPlanet 2: A platform for games #2
En waarom zal dit het laatste topic zijn? Er is nog niks 100% zeker over wanneer psn weer online komt.
Dus? Als jullie alle lbp post daar hadden gedaan was dat topic nu al zeker half vol.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef kaching02 het volgende:
[..]
da topic is zo dood als ik kweeniewa maar ik zal wel niks mee over little big planet zeggen hoor
sorry hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus? Als jullie alle lbp post daar hadden gedaan was dat topic nu al zeker half vol.
morgen toch weer?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Misan het volgende:
PSN komt in NL ook binnen een week weer online, PS Store binnen twee weken daarna
Is hier een officieel bericht van ergens?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Misan het volgende:
PSN komt in NL ook binnen een week weer online, PS Store binnen twee weken daarna
Net van @PlaystationNL vernomenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is hier een officieel bericht van ergens?
Ja, heb ook special ops zitten doen met een vriend iddquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gamen komt het eerste online las ik op zo'n PS blog..
Door het offline zijn van PSN net bij een vriend specials ops van MW2 eindelijk voltooid, binnenkort ook nog even bij mij. Moet nog 3 sterren, knaagt toch wel een beetje. Hoop ook wel dat het bij MW3 weer terugkomt, die special ops!
Oh, dagje wachten is niet erg toch. Is morgen alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:30 schreef Skillstorm het volgende:
Oh godver, 4 mei gaan ze pas onlinehttp://drimble.nl/enterta(...)eer-online-gaat.html
Kan natuurlijk nep zijn,
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Oh, dagje wachten is niet erg toch. Is morgen al.
edit: Fuck my life, het is nu dinsdag al.
Volgens mij geen map pack maar iets van een game uit PSN store die door Sony gekozen zal worden als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
We krijgen wel allemaal een PSN sub voor een maandje, en als het goed is nog wat dingen zoals een gratis map pack (niet zeker van dat laatste)
Ach beter zelfsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij geen map pack maar iets van een game uit PSN store die door Sony gekozen zal worden als ik het goed begrepen heb.
Ik zou de nieuwe mappack die over een maandje op PSN uitkomt voor Black Ops (morgen op XBL) wel willen hoorquote:
sony wordt zo steeds populairderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:19 schreef delano.888 het volgende:
Ah, dit dus:
Sony Online: 12,700+ Creditcardgegevens openbaar
Dit is dus NIET hetzelfde en er zijn dus NOG MEER cc gegevens gestolen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 07:19 schreef delano.888 het volgende:
Ah, dit dus:
Sony Online: 12,700+ Creditcardgegevens openbaar
Dit is dus NIET hetzelfde en er zijn dus NOG MEER cc gegevens gestolen.
da dacht ik ook maar het kan ook goed morgen zijnquote:
Of zaterdag. Of volgende week.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:43 schreef kaching02 het volgende:
[..]
da dacht ik ook maar het kan ook goed morgen zijn
nee, niet volgende week deze week nog welquote:
succes! leef je uit op die jappenquote:
doen we nou toch alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
Zou mooi zijn maar ga er maar niet van uit want anders draai je misschien door
op het begin vond ik het ook een stuk moeilijker om vol te houden, zeker nu het vakantie is. alleen nu vermaak ik me met little big planet 2 (ooh, sorry dat mag ik niet zeggen)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:36 schreef mash_ het volgende:
Ik moet zeggen ik mis het een stuk minder dan ik dachtEnige dat ik soms wel fifa online wil spelen maar van de rest overleefi k het wel.
Ik merk hetquote:
ik speel alleen maar multiplayer alleen nu niet maarja het kan ook niet andersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Ik speel trouwens bijna alleen maar SP games en zelden MP dus ik zou het niet zo missen op de store na dan.
Mooi, hopelijk mogen we dan zelf kiezen wat we willenquote:Details over de gratis download zullen we snel aankondigen, het zal waarschijnlijk een gekozen download zijn.
neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:51 schreef BzP het volgende:
Goedemorgen![]()
dus het is nieteens zeker dat we vanavond kunnen Black opsen?
Bedoelen ze niet dat Sony iets uitkiest?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:49 schreef rickyszz het volgende:
Goeie 's morgens![]()
Oja, en Sony zegt:
[..]
Mooi, hopelijk mogen we dan zelf kiezen wat we willen
ik denk idd dat sony iets voor ons uitkiestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat Sony iets uitkiest?
dat wordt dikke crap dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ik denk idd dat sony iets voor ons uitkiest
dat had ik ook gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
Gisteravond even tegen bots in nuketown gespeeld, verveelde al snel
Wanneer het rotzooi is, waarom dan online gooien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:02 schreef Crimyclown het volgende:
Wanneer komt de hele rotzooi weer online, of is er nog steeds niks over bekend?
Is wel cool op veteran..quote:
Ja inderdaad heb ik ook wel grijs gedraaidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Uit verveling gisteren Stranglehold gekocht voor een tientje. Best leuk!
Ik heb al een mailtje gestuurd naar Sony. Dat we graag een nieuw spel willen met een waarde van minstens 60 euro.quote:
Was jij niet de gene die zn ps3 op marktplaats ging zetten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Er is toch een BO topic ergens?
Uit verveling gisteren Stranglehold gekocht voor een tientje. Best leuk!
quote:Deze zal hoogstwaarschijnlijk door SCEE bepaald worden, meer details zullen we snel.
hallo!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Goedemorgen grote vrienden,
ik ben er weer!
Haha jullie hebben wel veel gepost in deze reeks sinds ik weg was, gewoon al een nieuw topic
Tevens what up met Delano.88? Helemaal para doen, omdat dit topic niet alleen over PSN maar ook over games gaat? Nergens staat dat het alleen op updates van PSN moet gaan
Ben van mening dat wanneer PSN het weer doet, deze reeks ook mooi door zou kunnen gaan
lekker geslapen ?quote:
Ben blij dat ik nooit mijn creditkaart heb gebruikt om op PSN te betalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer het rotzooi is, waarom dan online gooien?
ja, wel vroeg wakker, ik wilde kijken of psn het weer deed maar psn deed het nog niet toen ging ik maar om half 8 little big planet 2 doen. ik ben al best verquote:
Haha, je bent echt een groot fan van LPB geworden he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja, wel vroeg wakker, ik wilde kijken of psn het weer deed maar psn deed het nog niet toen ging ik maar om half 8 little big planet 2 doen. ik ben al best ver
hij bedoelt volgens mij Jimbooooquote:
ja, maar naar een tijdje begint het denk ik wel te vervelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha, je bent echt een groot fan van LPB geworden he?
Wel vet.
Je hebt dan ook nog de editor-modequote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:43 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja, maar naar een tijdje begint het denk ik wel te vervelen
ik hoop dat om 2 uur psn weer online is maar ik denk het niet
pas op! we mochten niet meer in dit topic over little big planet pratenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog de editor-mode![]()
Best wel geinig je eigen raket maken
Anders is het topic toch doodquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef kaching02 het volgende:
[..]
pas op! we mochten niet meer in dit topic over little big planet praten![]()
![]()
![]()
![]()
Lul maar raak, ik vind dat we hier een slowchat voor downies van moeten makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:45 schreef kaching02 het volgende:
[..]
pas op! we mochten niet meer in dit topic over little big planet praten![]()
![]()
![]()
![]()
dat vond ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Anders is het topic toch dood[ afbeelding ]
EDIT DAT WAS HET NIETquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo wel erg raar zijn als je hier niet gaat praten over LBP puur, omdat er een iemand is die zich er hier over opfock't terwijl diegene hier amper post
Maken we bij de volgende topic er een slowchat van?quote:
Daar kunnen we raaklullen zonder bang zijn om offtopic te gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef kaching02 het volgende:
het was geen admin sorry,
en wat is een slowchat?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |