[GAM SC] Bazen en bazinnen, en de restquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:54 schreef kaching02 het volgende:
het was geen admin sorry,
en wat is een slowchat?![]()
![]()
oke, dankje!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Daar kunnen we raaklullen zonder bang zijn om offtopic te gaan
We maken onze eigen SC wel zodra deze vol is.. toch mensen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[GAM SC] Bazen en bazinnen, en de rest
Dat is een SC.
En daar hoort het Offtopic gepost dus in.
Dat dacht ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef BzP het volgende:
[..]
We maken onze eigen SC wel zodra deze vol is.. toch mensen?
We hebben genoeg leden in de OP voor een goede OP
Er zijn wel meer SC's in GAM als ik zo de Actieve Topics in GAM bekijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[GAM SC] Bazen en bazinnen, en de rest
Dat is een SC.
En daar hoort het Offtopic gepost dus in.
flauwquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Als dit een SC gaat worden gaat die gewoon dicht.
Ik zie er twee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zijn wel meer SC's in GAM als ik zo de Actieve Topics in GAM bekijk
Over het PSN netwerk ja, niet over LBP.quote:
we gingen er toch een slowchat van makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over het PSN netwerk ja, niet over LBP.
Tussen die MW SC is niet te komenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie er twee.
De normale SC en een MW SC.
We gaan er niks van maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:03 schreef kaching02 het volgende:
[..]
we gingen er toch een slowchat van maken
is dat wettelijk verboden ofzo?
geef is een goede reden waarom het niet magquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We gaan er niks van maken.
Of PSN talk of niks.
Aan jullie de keuze.
da kan, we willen hier een slowchat van maken maar da mag nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef Rijstkoker het volgende:
Ben alweer onderweg naar huis van het werk!
dan is ie stil hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef kaching02 het volgende:
[..]
geef is een goede reden waarom het niet mag
3 BoF, maar die zijn net weer terug in GAMquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie er twee.
De normale SC en een MW SC.
Die heb ik je al gegeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:06 schreef kaching02 het volgende:
[..]
geef is een goede reden waarom het niet mag
sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die heb ik je al gegeven.
Ik blijf het niet zeggen.
Nog meer offtopic geneuzel en het is klaar.
Het ene moment ben jij een goede user, het andere moment zo'n Xbox-fanboyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
PSN Downies zou wel een toepasselijke naam voor jullie zijn ja
ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Het ene moment ben jij een goede user, het andere moment zo'n Xbox-fanboy
Tevens, waarom zouden wij PSN Downies moeten heten?
Geef maar eens goede argumenten
Dan zal ik wel de enige xbox fanboy zijn met een PS3 denk ik... Maar dat "de xbox fanboys" van FOK! de PS3-users soms kinderachtig noemen kan ik wel inkomen, het wat en waarom mag je zelf invullenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Het ene moment ben jij een goede user, het andere moment zo'n Xbox-fanboy
Tevens, waarom zouden wij PSN Downies moeten heten?
Geef maar eens goede argumenten
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wakequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
ja, preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Tussen die MW SC is niet te komen
Is al een soort hechte groep.
Ik was er in ieder geval niet bepaald welkom.
Dat topic is amper actief,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wake
Moet je kijken, dit komt van een mod....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wake
Zullen we het vooral niet op de man gaan spelen maar gewoon ontopic gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Moet je kijken, dit komt van een mod....
hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef BzP het volgende:
ik heb toch een paar mods erbij geroepen want dit gaat nergens meer over,
heb je nu wat je wilt netsplitter?
Nu zijn we al ook een tijdje OFFTOPIC bezig
je moet niet denken dat je meer als ons bent. je voelt je gewoon sterker omdat je mensen een ban kan gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zullen we het vooral niet op de man gaan spelen maar gewoon ontopic gaan?
En ja, dat is een retorische vraag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Laten we dit gewoon allemaal achter ons laten en ontopic gaan voordat een boze mod te voorschijn komt
Wat vinden jullie van de PSN-browser?
In Nederland zijn er wel veel PSN'ers zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Zal ik eens effe checken of het werkt?
Dan heb je ECHT selectief geheugen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die zn ps3 op marktplaats ging zetten?
En dan een Xblock kopen?
PSN browser?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Laten we dit gewoon allemaal achter ons laten en ontopic gaan voordat een boze mod te voorschijn komt
Wat vinden jullie van de PSN-browser?
Die brakke kut browser van de PS3 bedoelt ie denk ik.quote:
Ik gebruik m'n laptop/iPad om te internetten.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n laptop/iPad om te internetten.
Die inderdaad,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:59 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Die brakke kut browser van de PS3 bedoelt ie denk ik.
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat topic is amper actief,
Hier hebben we al een hechte groep etc.
Maar laten we maar gewoon ontopic gaan
dat jij gewoon je mond dichthoud en bij de xboxers gaat zitten dan gaan wij wel weer ontopic hoor. waar we al mee bezig waren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet needat de Xbox-eigenaren wel gebruik maken van 'hun' consolereeks kun je ze niet kwalijk nemen.
Kijk jou weer eens begin over het onderwerp waar we net klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat ligt toch aan jullie? Als jullie daar niet posten over ps3, dan loopt het niet needat de Xbox-eigenaren wel gebruik maken van 'hun' consolereeks kun je ze niet kwalijk nemen.
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Lekker hoor, stelletje fucking kleuters hier zeg.......
HOU OP!!!
Zo, papa heeft gesproken.
ONTOPIC: Psn doet t nog niet..... Games updaten wel...
dat zijn denk ik de nieuwe maps, maar die komen volgende maand pas uit op ps3.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?
Ja. Zowel Stranglehold als Transformers hebben beide een update binnen gehaald gisteren. Game updates staan los van PSN.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:20 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik las dat op de xbox een update was voor Black Ops maar op de PS3 issie er nog niet. Kan updaten wel zonder te connecten met PSN?
Dat is toch die Escalation troep?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef IceBananaDutch02 het volgende:
[..]
dat zijn denk ik de nieuwe maps, maar die komen volgende maand pas uit op ps3.
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat is toch die Escalation troep?
Netsplitter, je hebt een bazen avatar.(Seizoen 1+2 kopen van transformers?
)
Ik heb 1 t/m 4 op dvd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:23 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dat is toch die Escalation troep?
Netsplitter, je hebt een bazen avatar.(Seizoen 1+2 kopen van transformers?
)
Niemand zegt dat dit topic dichtmoet, maar gaan zeuren dat xbox-eigenaren worden voorgetrokken op FOK! vind ik nergens op slaan, vandaar even de quote op dat berichtje.En infiltreren? Wtf, je gaat het daar toch over ps3 hebben als dit gedonder op psn is afgelopen? Dit topic gaat gewoonweg niet gebruikt worden voor slowchat, daar hebben we er op GAM al genoeg van. Nintendo ds, 3ds, microsoft xbox, sony psp en ps3 zijn al aanwezig op het forum. Daarnaast nog een heel levendige GAM SC. Het is wel even genoeg, normale psn-spullen passen prima straks in een sony-topic. Dit uitzonderlijke psn-geval wordt hier nu besproken. Dus graag ontopic over de problemen van psn, crap browser is crap kan ook in ps3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kijk jou weer eens begin over het onderwerp waar we net klaar mee zijn.
Is toch logisch, dit topic is speciaal geopend doordat er iets plaatsvond met PSN en zo z'n we uiteindelijk allemaal een groep geworden hier, dan gewoon toch niet opeens een nieuw topic infiltreren met z'n allen?
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand zegt dat dit topic dichtmoet, maar gaan zeuren dat xbox-eigenaren worden voorgetrokken op FOK! vind ik nergens op slaan, vandaar even de quote op dat berichtje.En infiltreren? Wtf, je gaat het daar toch over ps3 hebben als dit gedonder op psn is afgelopen? Dit topic gaat gewoonweg niet gebruikt worden voor slowchat, daar hebben we er op GAM al genoeg van. Nintendo ds, 3ds, microsoft xbox, sony psp en ps3 zijn al aanwezig op het forum. Daarnaast nog een heel levendige GAM SC. Het is wel even genoeg, normale psn-spullen passen prima straks in een sony-topic. Dit uitzonderlijke psn-geval wordt hier nu besproken. Dus graag ontopic over de problemen van psn, crap browser is crap kan ook in ps3Klachten over bovenstaand mag je pm'en, mailen, whatever.
Die blackops mappen (Escalation) heb ik net binnen, nou ja, de reviewcodes ervoor, maar je hebt daar dus psn voor nodigZucht. Het zou deze week toch online gaan, dus daar hoop ik dan maar weer op. Anders moet ik maar xbla -codes gaan vragen
Rottig dat psn down is, want ps3-games die we reviewen zoals SOCOM is dus nu gewoon niet te doen. Leuk, een spel dat het vooral om de multiplayer gaat reviewen zonder multiplayer
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Esalation komt toch pas een maand later uit op de PS3?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
He, ik heb nog een week Mortal Kombat op PSN kunnen spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:43 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Op http://nl.playstation.com/ staat dat ie nog offline is hoor.quote:
Maar zie dat het dus vandaag uitkomt voor Escalation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet waar iedereen het vandaan heeft hoor, maar ze streven er naar om PSN deze week weer up te krijgen, met als 1st target het online gamen. Ze hebben ook nog geen datum kunnen zeggen dus.quote:
Juistquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:48 schreef rickyszz het volgende:
Vanwege de PS+ krijgen we de Escalation mappack van BO gratis
Stuk of 5.quote:
is zo'n wirecard geen prepaid CC dus waar je eerst tegoed op zet en daarna pas mee kunt betalen? In dat geval: ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef TheHunterAmin het volgende:
Yo mensen, ik heb ff een serieuze vraag! Ik had wirecard is een keer op me PlayStation gezet toen er nog geen PSN kaarten waren en ik had geen CC! Hebben de hackers hier ook wat aan en kunnen ze ermee frauderen?
Ik heb eigenlijk geen idee meer of het in verband staat met me bankrekening! Tot nu toe geen rare transacties gezien om me rekening!
Iedereen is gewoon welkom hoor, maar het is wel een vrij hechte groep. Maargoed dat komt vooral omdat we al jaren samen gamen dan krijg je zoiets. Als mensen gewoon normaal meelullen dan vind ik het persoonlijk alleen maar gezelligquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Tussen die MW SC is niet te komen
Is al een soort hechte groep.
Ik was er in ieder geval niet bepaald welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |