Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wakequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
ja, preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Tussen die MW SC is niet te komen
Is al een soort hechte groep.
Ik was er in ieder geval niet bepaald welkom.
Dat topic is amper actief,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wake
Moet je kijken, dit komt van een mod....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voordat je begint te hyperventileren: [PS3 #261] Nu ook met Alan Wake
Zullen we het vooral niet op de man gaan spelen maar gewoon ontopic gaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Moet je kijken, dit komt van een mod....
hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef BzP het volgende:
ik heb toch een paar mods erbij geroepen want dit gaat nergens meer over,
heb je nu wat je wilt netsplitter?
Nu zijn we al ook een tijdje OFFTOPIC bezig
je moet niet denken dat je meer als ons bent. je voelt je gewoon sterker omdat je mensen een ban kan gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zullen we het vooral niet op de man gaan spelen maar gewoon ontopic gaan?
En ja, dat is een retorische vraag.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef Gemaskerde het volgende:
Laten we dit gewoon allemaal achter ons laten en ontopic gaan voordat een boze mod te voorschijn komt
Wat vinden jullie van de PSN-browser?
In Nederland zijn er wel veel PSN'ers zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Zal ik eens effe checken of het werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |