Gooi maar weg (in mijn prullenbak).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
In 2015 komen ze online. Ik doe mijn PS3 ff weg.
quote:
Dan ging hij dus ook niet over net..quote:
Jawel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
Dan ging hij dus ook niet over net..
Just sayin..
Als ze gesloten zijn, hoor je een bandje: we zijn gesloten.quote:
Oh zo. Nee ik dacht dat met overgaan bedoeld werd: als jij een tuuuut.....tuuuuut... hoortquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ze gesloten zijn, hoor je een bandje: we zijn gesloten.
Dat gaat er dus niet ergens een telefoon rinkelen, en gaat hij dus niet over..
Ja idd, en die hoor je dus ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik dacht dat met overgaan bedoeld werd: als jij een tuuuut.....tuuuuut... hoort
Ja...ga single-player spelen, nerd!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij verveel ik me nogal, te merken aan mijn posts
Heb vrijwel alles al uitgespeeld, alleen GT5 nog niet maar dat is te saaiquote:
Oh hmm...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb vrijwel alles al uitgespeeld, alleen GT5 nog niet maar dat is te saai
In Japan is het al 4 meiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef Arguru het volgende:
In de persconferentie zeiden ze trouwens toch echt 4 mei, dus hoe iedereen aan vandaag komt weet ik ook niet.
ik geloof dat Sony een redelijk goede beveiling had ,de X-box360 is al lang geleden gehackt ,nog maar niet te spreken over windows en welke problemen zich daar voordoen (elke dag).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef Skillstorm het volgende:
Kut Sony, kon allemaal voorkomen worden als ze al fatsoenlijke beveiliging hadden voor hun netwerk.
77 miljoen gebruikers is wel wat anders dan die van de Rabobank en gecompliceerder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Waffle het volgende:
De Rabobank was idd ook gehackt, maar die is inmiddels alweer online. Als je dat even vergelijkt met PSN wat al meer dan een week offline is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |