SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef handboek het volgende:
Beste fokkers, Ineens na 2 jaar begint er een meisje tegen mij te praten. Nu denken jullie vast Oeeeee... so what? Nu is het zo dat het meisje in kwestie geld wil zien van TS.. En waarom? Nou dat zal ik jullie eens vertellen. Dit meisje heeft namelijk een vriend, TS was 2 jaar terug op een feest bij deze beste man. TS ging toen samen met een meisje op een tuinstoel liggen en hiervan brak een poot af. Wat bleek, de stoel was rot. Al met al, TS had aan het begin van de avond 'entree' geld betaald dus dat was tegelijkertijd een verzekeringspolis.
Nu komt dit vriendinnetje ineens aanzetten met dat ze 250 euro wil voor die stoel na 2 jaar want anders gaat ze naar de politie omdat TS haar blijkbaar heeft aangerand.
TS is een bad-boy die blijkbaar slecht staat bij drugsdealertjes van 16 jaar.
Msn gesprek:ev0n voor het nageslachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu even lezenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
dit dekt de lading welquote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef RichCalibier het volgende:
Samantha
MSN-Logs
Succes met je ban TS
En vrouwen die dat dat associėren met aanrandenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
TS vraagt aan kamperwijven of ze hem willen pijpen
Jij welquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En vrouwen die dat dat associėren met aanranden
Ik vraag als ik blauw ben van het zuipen ook aan alles met een kut of ze me pijpen wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Jij niet, daarom ben ik een eindbaas en ben jij slechts jij.quote:
En ik weet daar dus helemaal niets meer vanaf? Ik weet nog wel dat ik met zo'n ander meisje toen wat heb gedaan. Ik ben toen ook door die stoel heen gezakt, samen met haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En vrouwen die dat dat associėren met aanranden
Ik vraag als ik blauw ben van het zuipen ook aan alles met een kut of ze me pijpen wil.
TS heeft geen idee tegen wie hij praat.quote:hee beter ga jij heel snel je kk bek houwe voordat ik je even kom opzoeken in vossenmeer met m'n neef jij hebt echt geen idee tegen wie je het hebt he mongool
Msnlogs kunnen zelf getypt zijn. Zelf een keer meegemaakt...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef handboek het volgende:
[..]
En ik weet daar dus helemaal niets meer vanaf? Ik weet nog wel dat ik met zo'n ander meisje toen wat heb gedaan. Ik ben toen ook door die stoel heen gezakt, samen met haar.
En over dat msn-gesprek, ik dacht: 'jullie willen bewijs'
Das wel sneu. Zoveel werk om te horen dat je een faler bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Msnlogs kunnen zelf getypt zijn. Zelf een keer meegemaakt...![]()
PM me even tips dan. Vraag je direct of ze willen pijpen of moet je eerst over koetjes en kalfjes praten, en gebruik je het woord pijpen of een synoniem? Het wil mij nooit lukken namelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij niet, daarom ben ik een eindbaas en ben jij slechts jij.
Dit. Pak Samantha ook maar even mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef willemwaus het volgende:
Knieschijven verwijderen met een stalen pijp
Bij deze geef ik toestemming.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef handboek het volgende:
Nee het is geen nep msn-log, zou wel erg falen.
En nee ik geef geen msn hier, tenzij de Mod hiervoor toestemming geeft
Zat ik ook al aan te denken, maar ik denk dat ik het alleen aan kan. Komop, een klein meisje van 1.60 met haar 46 kilo die 'kickboxkampioen' van Nederland is. Die moet ik als ervaren judoka en kickbokser toch wel aan kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Wil je gebruik maken van de FOK! knokploeg? Allemaal potige kale mannen op steroiden
TS heeft een Hitman plaatje op hyvesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
Is dit samantha en mick ? lekker pittig kapseltje en met die batty moet je zeker geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Nee zij heeft zwart haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
Is dit samantha en mick ? lekker pittig kapseltje en met die batty moet je zeker geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Kan je wel hebben, gewoon kapotmakenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo. ff fappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten wel kampers zijn, de enige mensen met een 12persoons hoekbank zijn kampers toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Slapen wel lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moeten wel kampers zijn, de enige mensen met een 12persoons hoekbank zijn kampers toch?
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef KirovAir het volgende:
Geef tevens hyves/pics van Samantha. Al moet het wel een vieze crackhoer zijn uiteraard.
Nee ik heb hetzelfde plaatje op mijn hyves als in mijn fobo.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
TS heeft een Hitman plaatje op hyvesNerd
Laat ik maar even hopen dat je niet zo'n ding thuis hebt staan.quote:
Nee, dat heb ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laat ik maar even hopen dat je niet zo'n ding thuis hebt staan.
In dat geval moet dit helemaal geen probleem meer vormenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee ik heb hetzelfde plaatje op mijn hyves als in mijn fobo.
Met dat ding betaal je echt met klinkende muntquote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
meenemen als je haar gaat 'afbetalen'
dan gaat zij smeken
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
dan gaat zij smeken
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
dan gaat zij smeken
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.
Jij was toch nooit mod?quote:
Maar hoe is het uiteindelijk afgelopen? De log is al vrij oud..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....
Op FOK ben je ook blauw.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk het welquote:
Goed denkwerk hierquote:
En dan zeker aankomen zetten met je MSN-log bij de politie.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef mytec het volgende:
zeg gewoon tegen haar dat wanneer zei jou vals blijft beschuldigen je aangifte doet van smaad en laster. En zeg tegen haar dat ze maar een dommer iemand moet proberen te naaien, die stoel was verrot en ze moeten eerst maar eens bewijzen dat jij dat gedaan hebt.
en waarom mag je ze dan niet beschieten?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.
Was denk ik een dikke Chesterfield, moeilijk dik persoon die die daar doorheen zaktquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel een luxe stoel als je 250euro moet lappen
De log is van een uur geleden?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Maar hoe is het uiteindelijk afgelopen? De log is al vrij oud..
Ik denk dat je daar wel een hartmann voor koopt ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel een luxe stoel als je 250euro moet lappen
Dit. + je hebt blijkbaar een thaiboksende neef, de politie EN een liefhebbende moeder achter jequote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Ze kan je niks maken
Je was sowieso ontoerekeningsvatbaar
Kamperplastic kan wel rottenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel een hartmann voor koopt ja.
Nadeel is alleen dat die vaak van plastic zijn en voor zover ik weet rot plastic niet
De mensen snappen niet dat samantha sinds 18-10-2010 met mick heeft en denken dat dat de datum van het gesprek is.quote:
Denk aan zoiets:quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Was denk ik een dikke Chesterfield, moeilijk dik persoon die die daar doorheen zakt
Ik vind het fijn dat jij zo goed bent in het analyseren van MSN-namen. Bedankt.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef vosss het volgende:
[..]
De mensen snappen niet dat samantha sinds 18-10-2010 met mick heeft en denken dat dat de datum van het gesprek is.
Ik moet ook alles uitleggen hier op fok
je vergeet het machinegeweer die is gesponsord door pipashop?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dit. + je hebt blijkbaar een thaiboksende neef, de politie EN een liefhebbende moeder achter je.
Je gaat het halen, TS.
Die is 50 euro bij Bakker Buiten Leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan met bredere latten (dunner hout) en groen van het mos/rot.
Ohja. Ook dat nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
je vergeet het machinegeweer d ie is gesponsord door pipashop?
Maar dan nog, ¤250. Voor dat geld zou die stoel je al moeten pijpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan met bredere latten (dunner hout) en groen van het mos/rot.
Behulpzaam en immer aardig als ik ben help ik mijn mede-fokkers graag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij zo goed bent in het analyseren van MSN-namen. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* vosss mompelt iets over splintersquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dan nog, ¤250. Voor dat geld zou die stoel je al moeten pijpen.
Ach, jij had ooit een vriendin met een houten been en kunstheupen vosss.quote:
En in het msn gesprek staat trouwens ook dat die mick 2 nieuwe stoelen heeft moeten kopen. Er komt me trouwens net te boven dat dit een tuin was met veel molshopen en hondenpoep? en het beetje gras wat er stond was hoog.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dan nog, ¤250. Voor dat geld zou die stoel je al moeten pijpen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, jij had ooit een vriendin met een houten been en kunstheupen vosss.
Dat is bijna hetzelfde als een tuinstoel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef handboek het volgende:
Hier trouwens de log-rol met datum en tijd:Ben ik de enige die hier geen flikker van begrijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als een tuinstoel.
Je verward me met iemand anders Bio, ik was ooit op zoek naar 1 zonder armen en zonder benen zodat ik haar te pas en te willekeur kon oppakken als ik zin had en in een hoek van de kamer te kunnen flikkeren als ik weer klaar was.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Je hebt geen MSN ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier geen flikker van begrijpt?
kampster denkt dat ze de mafia isquote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Moet je even aan vosss vragen, die schijnt verstand te hebben van MSN en daaraan gerelateerde kwesties, en immer zo aardig als die beste man altijd is kan hij je vast wel helpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Val op een hoop zak, ik heb wel meer te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je even aan vosss vragen, die schijnt verstand te hebben van MSN en daaraan gerelateerde kwesties, en immer zo aardig als die beste man altijd is kan hij je vast wel helpen.
Ah. Thanks bro.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee. Nee, TS heeft hiermee lopen kloten.
Je bent gewoon dom of hebt inderdaad geen MSN. Waaruit leid je af dat ie ermee gekloot zou hebben?quote:
Zoals je pc een keer uitdoen?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Val op een hoop zak, ik heb wel meer te doen
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Kan me herinneren dat je vorige vriendin steeds omviel bij het afwassen als ze haar been vergeten was om te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Je verward me met iemand anders Bio, ik was ooit op zoek naar 1 zonder armen en zonder benen zodat ik haar te pas en te willekeur kon oppakken als ik zin had en in een hoek van de kamer te kunnen flikkeren als ik weer klaar was.
De voordelen wogen niet op tegen de nadelen (zelf bier moeten halen) dus van dat idee ben ik jaren geleden al af gestapt
Deze man snapt het. Geef tenminste meer info over Mick, Samantha & de mocro gang. FOK!-knokploeg heb je toch al achter je.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
3e pagina en nog steeds geen pics van die hoer, slechte zaak dit
Nou normawl bij msn staat er Samantha zegt:quote:Op maandag 2 mei 2011 23:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent gewoon dom of hebt inderdaad geen MSN. Waaruit leid je af dat ie ermee gekloot zou hebben?
Nog niet. Er is nog bier.quote:
Alleen in het gesprek zelf, in de logs niet meer.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nou normawl bij msn staat er Samantha zegt:
Sup bra?
Sander zegt:
Ey blonde kut.
Maar het moet aan mij liggen. FOK! mobile enzo. Excuses.
ik mis de picsquote:
Als het mag van Bio, dan post ik hem. Kheb geen zin in een ban.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
3e pagina en nog steeds geen pics van die hoer, slechte zaak dit
Ah de schuddebuikende chips en bier-tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Kan me herinneren dat je vorige vriendin steeds omviel bij het afwassen als ze haar been vergeten was om te doen.
Dat was hilarisch altijd en zaten we schuddebuikend op de bank en aten we chips en dronken we bier.
Muchos gracias, Herr Handboek.quote:
Bio hier, op m'n hidden Admin account; post maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Als het mag van Bio, dan post ik hem. Kheb geen zin in een ban.
Hij smst mij net dat het magquote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Lekker samen fokken met Bioquote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hij zit hier zelfs naast me, het mag van hem
Op de bank, samen onder 1 dekenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lekker samen fokken met BioZitten jullie ook op 1 stoel?
Godsklere homo wat maakt jou het uit. In het ergste geval krijg je een ban van een paar dagen en dan stuur je yvonne wat foto's van je lul en ben je binnen een paar uur weer good to go.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Kun je over twee uur lekker een topic openen in ONZ over éne Mick en Samantha die je via mail aan het bedreigen zijn met hun neef.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Neeee, geen mailadressen. Straks heb ik weer een halve buurt incluis vrinden in de mail hangen en kan ik al hun internettijd gaan betalen van een periode van 9 jaar geleden.
Met je zaklamp.quote:
Dit is wel handige informatie om over te beschikken, even in het archief bewaren voor de toekomstquote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere homo wat maakt jou het uit. In het ergste geval krijg je een ban van een paar dagen en dan stuur je yvonne wat foto's van je lul en ben je binnen een paar uur weer good to go.
Voor zoiets nietszeggends ga je toch geen toestemming vragen![]()
Ik kan wel een foto van het meisje posten maar dan via een andere site dan hyves? weten ze niet welke hyves het is. ook goed?quote:
Dat weet iedereen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dit is wel handige informatie om over te beschikken, even in het archief bewaren voor de toekomst
En het de dag erna ook nog even van nemen door een kantoortje mee te pakken. Wat een sterrenleven heeft die jongen zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef vosss het volgende:
Nounou, 2 tapijten verkopen twv 1200 euro die je baas in zn zak steekt. Dat zal lekker aantikken!
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:17 schreef handboek het volgende:
Hier dan een krabbel van Mick aan Samantha, het is maar een deel, de rest is klef. Mijn vriend mick is blijkbaar een tapijt-verkoper.... Ik ben bang...TapijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
MultiBanaan klaarblijkelijk niet.quote:
Als ie nou voor 14000 euro BMW onderdelen verkoopt voor 1 auto mag ie zichzelf op zijn borst kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef vosss het volgende:
Nounou, 2 tapijten verkopen twv 1200 euro die je baas in zn zak steekt. Dat zal lekker aantikken!
Nou, poe-fucking-hoe.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als ie nou voor 14000 euro BMW onderdelen verkoopt voor 1 auto mag ie zichzelf op zijn borst kloppen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
tapijten verkopen is synoniem voor wiethandel, kennen julllie geen kampertaal ofzo?
Leer het ons, O, almachtige Kamperheer.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
tapijten verkopen is synoniem voor wiethandel, kennen julllie geen kampertaal ofzo?
Nee sorry, ik spreek alleen Nederlands, Duits, Engels en Hongaarsquote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Euj, kan ik die foto nou posten of wat? niet via hyves maar via een andere linksitequote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef Biogarde het volgende:
Tapijten
Kantoortje pakken
Samantha's die qua gedrag overeenkomen met de cast van Oh Oh, krijg de pestkankertyfus Cherso
De grootst mogelijk kankerbek maar als het er eenmaal op aankomt 'Oh Oh'.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef Biogarde het volgende:
Samantha's die qua gedrag overeenkomen met de cast van Oh Oh, krijg de pestkankertyfus Cherso
Ik weet niet of ik alle geheimen mag verklappenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Leer het ons, O, almachtige Kamperheer.
Klopt ja, was me nooit te binnen geschoten om mijn lul te fotograveren en op te sturenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef vosss het volgende:
[..]
MultiBanaan klaarblijkelijk niet.
Gezien zn nick kan ie wellicht binnen luttele minuten na zn ban weer online zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Euj, kan ik die foto nou posten of wat? niet via hyves maar via een andere linksite
quote:
tuurlijk mag ditquote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Euj, kan ik die foto nou posten of wat? niet via hyves maar via een andere linksite
Prima.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft er dan ook niks mee te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor een 18 jarige is 14k gewoon veel geld, boem-dik-ouwe.
PM mij die foto maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik kreeg net een sms. Het mag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik alle geheimen mag verklappen
Nooit zal die trol het blazoen van ons aller Fok-fotoboek bevuilakken, schavuitquote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Prima.
Doe maar via webshots of je eigen fok fotoboek.
niet lullen maar postenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:23 schreef handboek het volgende:
[..]
Nooit zal die trol het blazoen van ons aller Fok-fotoboek bevuilakken, schavuit
Alsjeblieft wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:23 schreef handboek het volgende:
[..]
Nooit zal die trol het blazoen van ons aller Fok-fotoboek bevuilakken, schavuit
pm mij die hyes maar, dan post ik het wel mietjequote:
Er moet iemand opstaan tussen al het slappe hap die de macht heeft een verschil te maken, dat is deze manquote:Op maandag 2 mei 2011 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pm mij die hyes maar, dan post ik het wel mietje
Nee het is scorpie, hij heeft nu de foto in handenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er moet iemand opstaan tussen al het slappe hap die de macht heeft een verschil te maken, dat is deze man
Bedankt voor de PM.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er moet iemand opstaan tussen al het slappe hap die de macht heeft een verschil te maken, dat is deze man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM.
Hier even achter de spoiler.Stiekem zou je dr wel schenken als een knijpfles schenkstroopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM.
Hier even achter de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Neen, mijn smaak licht bij caramel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Stiekem zou je dr wel schenken als een knijpfles schenkstroop
Post die foto eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ik geef je 5minuten om het ook naar mij te sturen ts anders help ik mick,samantha en haar neef om je de tyfus in te slaan
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ik geef je 5minuten om het ook naar mij te sturen ts anders help ik mick,samantha en haar neef om je de tyfus in te slaan
Doe het niet stevenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet ik hem eerst krijgenquote:
Multi neeeequote:
Neee twpquote:
msn-log is ondersteunend, en ik denk dat die lui zo dom zijn dat ze door een paar agenten met een msn log wel dingen gaan toegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En dan zeker aankomen zetten met je MSN-log bij de politie.
Wat een losers hier he. Beetje bang van die paar blauwe wat hier rond lopenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pm mij die hyes maar, dan post ik het wel mietje
Ander voorstel: TS naai haar kapot!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3774355.html
Je smaak licht bij caramel?????? licht????? Ben je een keer met je 205 tegen een stoeprandje aangereden en heb je nu hersenschade dat je niet meer normaal nederlands kan typen of wat?quote:
Wat een lillek krengquote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar zij heeft grove putten in haar gezicht en een dikke laag make-up en photoshop?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Inderdaad ts, geef die slet ipv ruzie te maken
Je kan wel een ander dealtje sluiten voor 250 euro met dit TS.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
dan snap ik dat je bang bentquote:Op maandag 2 mei 2011 23:35 schreef handboek het volgende:
[..]
Maar zij heeft grove putten in haar gezicht en een dikke laag make-up en photoshop?
Man wat een kutsitequote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Goezo, TS. Nu alleen Mick nog om te zien waar we mee te maken hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand heeft wel flink die spiegel ondergekwaktquote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Man wat een kutsite
Maar even zo dan:
[ afbeelding ]
Die cameraquote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Man wat een kutsite
Maar even zo dan:
[ afbeelding ]
Dat zal TS wel zijn geweest; die had haar immers verkracht las ik in de OP.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Iemand heeft wel flink die spiegel ondergekwakt
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Man wat een kutsite
Maar even zo dan:
[ afbeelding ]
Waarom wou je je laten pijpen door een man?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef handboek het volgende:
Waar is iedereen opeens? En ik geef jullie allen de volmacht om een deel 2 te openen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag me af hoe tapijtenverkoper Mick eruit ziet
dit is geen hint ofzo hoor
Nee we zijn immers geen hints aan het spelen hier dus dat was wel duidelijk!!!!quote:
Waarschijnlijk een eersteklas bruinwerkerquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag me af hoe tapijtenverkoper Mick eruit ziet
dit is geen hint ofzo hoor
Het is een soort Nederlandse Brahimquote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef Snackie017 het volgende:
Ik denk dat Mick een suf kantoorpikkie is, hij laat niet voor niks zijn kamperwijf achter zijn geld aangaan
pm mij de hyves van die 2 eens dan manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef Kakpizza het volgende:
Hier een foto van Mick.Nee maar hij lijkt er wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef Kakpizza het volgende:
Hier een foto van Mick.Dat is Mick van Mick & Simon man, sukkel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Deel.quote:
Nouja zo moeilijk is dat nou ook weer niet natuurlijk. Google doet wonderen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dan gaat de rest vanzelf heb ik weleens gehoord
Neen zemmelke, dit is Mick Zeelenberg van het huis Anubis he?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is Mick van Mick & Simon man, sukkel!
Zo ziet ze dit topic als ze haar naam intikt op google mongolquote:
ja dusquote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Zo ziet ze dit topic als ze haar naam intikt op google mongol
naam is al wegquote:Op maandag 2 mei 2011 23:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Nu ben ik dood.. Het is dat je voor Ajax bent......
Ah is ze er zo 1quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Zo ziet ze dit topic als ze haar naam intikt op google mongol
voor hoelang?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet doen. Volgende keer ben je je rechten kwijt.
Welke rechten?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2011 23:52:06 ]
Bedoelde je met van leusden dat het haar achternaam was of bedoelde je dat ze van leusden komt, als in die plaats leusden?quote:
hmm een week, oke ik hou het in overweging okequote:Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Minimaal een week, je bent nu al gewaarschuwd
zo heet zequote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Bedoelde je met van leusden dat het haar achternaam was of bedoelde je dat ze van leusden komt, als in die plaats leusden?
Maand dan, we zijn flexibel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmm een week, oke ik hou het in overweging oke
Ow okay.quote:
okequote:
Woonwagenkamp.quote:
Psssstquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Kijk ik net even de andere kant op wanneer er namen op tafel komen, jammer
vossenmeer bestaat niet, het is een spelfout en ze vergeet de helft van de plaatsnaam. Laters mensen, tot morgen.quote:
Zoiets licht altijd gevoelig hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow okay.
Toch jammer dat we geen namen mogen posten op fok, maargoed, policy is policy dus daar houden we ons dan maar aan he
Lichtquote:
Ligt en hoe zou jij het vinden als je ergens op een forum met naam en toenaam wordt genoemd?quote:
Allicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ik loop al een tijdje mee hierquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ligt en hoe zou jij het vinden als je ergens op een forum met naam en toenaam wordt genoemd?
Dat kan nog net. Maar ligt en lichtquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ligt en hoe zou jij het vinden als je ergens op een forum met naam en toenaam wordt genoemd?
Iemand met zo'n UI zou toch beter moeten weten.quote:
Taalnazi'squote:
Je hebt oud-vossemeer en nieuw-vossemeerquote:
Welke ligt in Noord-Brabant?quote:
Waarom niet gewoon remlof?quote:
Je kunt toch altijd de profielfoto zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:04 schreef Joran-Joran het volgende:
Helaas is de Hyves van die beste Mick privé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |