Welke rechten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2011 23:52:06 ]
Bedoelde je met van leusden dat het haar achternaam was of bedoelde je dat ze van leusden komt, als in die plaats leusden?quote:
hmm een week, oke ik hou het in overweging okequote:Op maandag 2 mei 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Minimaal een week, je bent nu al gewaarschuwd
zo heet zequote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Bedoelde je met van leusden dat het haar achternaam was of bedoelde je dat ze van leusden komt, als in die plaats leusden?
Maand dan, we zijn flexibel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmm een week, oke ik hou het in overweging oke
Ow okay.quote:
okequote:
Woonwagenkamp.quote:
Psssstquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Kijk ik net even de andere kant op wanneer er namen op tafel komen, jammer
vossenmeer bestaat niet, het is een spelfout en ze vergeet de helft van de plaatsnaam. Laters mensen, tot morgen.quote:
Zoiets licht altijd gevoelig hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow okay.
Toch jammer dat we geen namen mogen posten op fok, maargoed, policy is policy dus daar houden we ons dan maar aan he
Lichtquote:
Ligt en hoe zou jij het vinden als je ergens op een forum met naam en toenaam wordt genoemd?quote:
Allicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ik loop al een tijdje mee hierquote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ligt en hoe zou jij het vinden als je ergens op een forum met naam en toenaam wordt genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |