quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag me af hoe tapijtenverkoper Mick eruit ziet
dit is geen hint ofzo hoor
Nee we zijn immers geen hints aan het spelen hier dus dat was wel duidelijk!!!!quote:
Waarschijnlijk een eersteklas bruinwerkerquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag me af hoe tapijtenverkoper Mick eruit ziet
dit is geen hint ofzo hoor
Het is een soort Nederlandse Brahimquote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef Snackie017 het volgende:
Ik denk dat Mick een suf kantoorpikkie is, hij laat niet voor niks zijn kamperwijf achter zijn geld aangaan
pm mij de hyves van die 2 eens dan manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef Kakpizza het volgende:
Hier een foto van Mick.Nee maar hij lijkt er wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef Kakpizza het volgende:
Hier een foto van Mick.Dat is Mick van Mick & Simon man, sukkel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Deel.quote:
Nouja zo moeilijk is dat nou ook weer niet natuurlijk. Google doet wonderen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dan gaat de rest vanzelf heb ik weleens gehoord
Neen zemmelke, dit is Mick Zeelenberg van het huis Anubis he?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is Mick van Mick & Simon man, sukkel!
Zo ziet ze dit topic als ze haar naam intikt op google mongolquote:
ja dusquote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Zo ziet ze dit topic als ze haar naam intikt op google mongol
naam is al wegquote:Op maandag 2 mei 2011 23:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Nu ben ik dood.. Het is dat je voor Ajax bent......
Ah is ze er zo 1quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Zo ziet ze dit topic als ze haar naam intikt op google mongol
voor hoelang?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet doen. Volgende keer ben je je rechten kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |