quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef KirovAir het volgende:
Geef tevens hyves/pics van Samantha. Al moet het wel een vieze crackhoer zijn uiteraard.
Nee ik heb hetzelfde plaatje op mijn hyves als in mijn fobo.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
TS heeft een Hitman plaatje op hyvesNerd
Laat ik maar even hopen dat je niet zo'n ding thuis hebt staan.quote:
Nee, dat heb ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laat ik maar even hopen dat je niet zo'n ding thuis hebt staan.
In dat geval moet dit helemaal geen probleem meer vormenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee ik heb hetzelfde plaatje op mijn hyves als in mijn fobo.
Met dat ding betaal je echt met klinkende muntquote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
meenemen als je haar gaat 'afbetalen'
dan gaat zij smeken
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
dan gaat zij smeken
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
dan gaat zij smeken
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.
Jij was toch nooit mod?quote:
Maar hoe is het uiteindelijk afgelopen? De log is al vrij oud..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....
Op FOK ben je ook blauw.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik vraag als ik blauw ben van het zuipen ook aan alles met een kut of ze me pijpen wil.
Ik denk het welquote:
Goed denkwerk hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |