quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef KirovAir het volgende:
Geef tevens hyves/pics van Samantha. Al moet het wel een vieze crackhoer zijn uiteraard.
Nee ik heb hetzelfde plaatje op mijn hyves als in mijn fobo.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
TS heeft een Hitman plaatje op hyvesNerd
Laat ik maar even hopen dat je niet zo'n ding thuis hebt staan.quote:
Nee, dat heb ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laat ik maar even hopen dat je niet zo'n ding thuis hebt staan.
In dat geval moet dit helemaal geen probleem meer vormenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee ik heb hetzelfde plaatje op mijn hyves als in mijn fobo.
Met dat ding betaal je echt met klinkende muntquote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
meenemen als je haar gaat 'afbetalen'
dan gaat zij smeken
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
dan gaat zij smeken
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[ afbeelding ]
dan gaat zij smeken
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.
Jij was toch nooit mod?quote:
Maar hoe is het uiteindelijk afgelopen? De log is al vrij oud..quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....
Op FOK ben je ook blauw.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik vraag als ik blauw ben van het zuipen ook aan alles met een kut of ze me pijpen wil.
Ik denk het welquote:
Goed denkwerk hierquote:
En dan zeker aankomen zetten met je MSN-log bij de politie.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef mytec het volgende:
zeg gewoon tegen haar dat wanneer zei jou vals blijft beschuldigen je aangifte doet van smaad en laster. En zeg tegen haar dat ze maar een dommer iemand moet proberen te naaien, die stoel was verrot en ze moeten eerst maar eens bewijzen dat jij dat gedaan hebt.
en waarom mag je ze dan niet beschieten?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Even ter informatie, het meisje in kwestie doet speciaal praktijk onderwijs en de die vriend doet vmbo-t volgens mij, of mbo. Die neef weet ik niet....
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en dan knalt TS van terugslag door de 'tussenmuur' van Mick en mag hij nog 400 euro lappen.
Was denk ik een dikke Chesterfield, moeilijk dik persoon die die daar doorheen zaktquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel een luxe stoel als je 250euro moet lappen
De log is van een uur geleden?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Maar hoe is het uiteindelijk afgelopen? De log is al vrij oud..
Ik denk dat je daar wel een hartmann voor koopt ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel een luxe stoel als je 250euro moet lappen
Dit. + je hebt blijkbaar een thaiboksende neef, de politie EN een liefhebbende moeder achter jequote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Ze kan je niks maken
Je was sowieso ontoerekeningsvatbaar
Kamperplastic kan wel rottenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel een hartmann voor koopt ja.
Nadeel is alleen dat die vaak van plastic zijn en voor zover ik weet rot plastic niet
De mensen snappen niet dat samantha sinds 18-10-2010 met mick heeft en denken dat dat de datum van het gesprek is.quote:
Denk aan zoiets:quote:Op maandag 2 mei 2011 22:59 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Was denk ik een dikke Chesterfield, moeilijk dik persoon die die daar doorheen zakt
Ik vind het fijn dat jij zo goed bent in het analyseren van MSN-namen. Bedankt.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef vosss het volgende:
[..]
De mensen snappen niet dat samantha sinds 18-10-2010 met mick heeft en denken dat dat de datum van het gesprek is.
Ik moet ook alles uitleggen hier op fok
je vergeet het machinegeweer die is gesponsord door pipashop?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dit. + je hebt blijkbaar een thaiboksende neef, de politie EN een liefhebbende moeder achter je.
Je gaat het halen, TS.
Die is 50 euro bij Bakker Buiten Leven.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan met bredere latten (dunner hout) en groen van het mos/rot.
Ohja. Ook dat nog.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
je vergeet het machinegeweer d ie is gesponsord door pipashop?
Maar dan nog, ¤250. Voor dat geld zou die stoel je al moeten pijpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan met bredere latten (dunner hout) en groen van het mos/rot.
Behulpzaam en immer aardig als ik ben help ik mijn mede-fokkers graag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jij zo goed bent in het analyseren van MSN-namen. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* vosss mompelt iets over splintersquote:Op maandag 2 mei 2011 23:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dan nog, ¤250. Voor dat geld zou die stoel je al moeten pijpen.
Ach, jij had ooit een vriendin met een houten been en kunstheupen vosss.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |