Das wel sneu. Zoveel werk om te horen dat je een faler bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Msnlogs kunnen zelf getypt zijn. Zelf een keer meegemaakt...![]()
PM me even tips dan. Vraag je direct of ze willen pijpen of moet je eerst over koetjes en kalfjes praten, en gebruik je het woord pijpen of een synoniem? Het wil mij nooit lukken namelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij niet, daarom ben ik een eindbaas en ben jij slechts jij.
Dit. Pak Samantha ook maar even mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef willemwaus het volgende:
Knieschijven verwijderen met een stalen pijp
Bij deze geef ik toestemming.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef handboek het volgende:
Nee het is geen nep msn-log, zou wel erg falen.
En nee ik geef geen msn hier, tenzij de Mod hiervoor toestemming geeft
Zat ik ook al aan te denken, maar ik denk dat ik het alleen aan kan. Komop, een klein meisje van 1.60 met haar 46 kilo die 'kickboxkampioen' van Nederland is. Die moet ik als ervaren judoka en kickbokser toch wel aan kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Wil je gebruik maken van de FOK! knokploeg? Allemaal potige kale mannen op steroiden
TS heeft een Hitman plaatje op hyvesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
Is dit samantha en mick ? lekker pittig kapseltje en met die batty moet je zeker geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Nee zij heeft zwart haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
Is dit samantha en mick ? lekker pittig kapseltje en met die batty moet je zeker geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Kan je wel hebben, gewoon kapotmakenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo. ff fappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten wel kampers zijn, de enige mensen met een 12persoons hoekbank zijn kampers toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Slapen wel lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moeten wel kampers zijn, de enige mensen met een 12persoons hoekbank zijn kampers toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |