SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef handboek het volgende:
Beste fokkers, Ineens na 2 jaar begint er een meisje tegen mij te praten. Nu denken jullie vast Oeeeee... so what? Nu is het zo dat het meisje in kwestie geld wil zien van TS.. En waarom? Nou dat zal ik jullie eens vertellen. Dit meisje heeft namelijk een vriend, TS was 2 jaar terug op een feest bij deze beste man. TS ging toen samen met een meisje op een tuinstoel liggen en hiervan brak een poot af. Wat bleek, de stoel was rot. Al met al, TS had aan het begin van de avond 'entree' geld betaald dus dat was tegelijkertijd een verzekeringspolis.
Nu komt dit vriendinnetje ineens aanzetten met dat ze 250 euro wil voor die stoel na 2 jaar want anders gaat ze naar de politie omdat TS haar blijkbaar heeft aangerand.
TS is een bad-boy die blijkbaar slecht staat bij drugsdealertjes van 16 jaar.
Msn gesprek:ev0n voor het nageslachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu even lezenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
dit dekt de lading welquote:Op maandag 2 mei 2011 22:35 schreef RichCalibier het volgende:
Samantha
MSN-Logs
Succes met je ban TS
En vrouwen die dat dat associėren met aanrandenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
TS vraagt aan kamperwijven of ze hem willen pijpen
Jij welquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En vrouwen die dat dat associėren met aanranden
Ik vraag als ik blauw ben van het zuipen ook aan alles met een kut of ze me pijpen wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Jij niet, daarom ben ik een eindbaas en ben jij slechts jij.quote:
En ik weet daar dus helemaal niets meer vanaf? Ik weet nog wel dat ik met zo'n ander meisje toen wat heb gedaan. Ik ben toen ook door die stoel heen gezakt, samen met haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En vrouwen die dat dat associėren met aanranden
Ik vraag als ik blauw ben van het zuipen ook aan alles met een kut of ze me pijpen wil.
TS heeft geen idee tegen wie hij praat.quote:hee beter ga jij heel snel je kk bek houwe voordat ik je even kom opzoeken in vossenmeer met m'n neef jij hebt echt geen idee tegen wie je het hebt he mongool
Msnlogs kunnen zelf getypt zijn. Zelf een keer meegemaakt...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef handboek het volgende:
[..]
En ik weet daar dus helemaal niets meer vanaf? Ik weet nog wel dat ik met zo'n ander meisje toen wat heb gedaan. Ik ben toen ook door die stoel heen gezakt, samen met haar.
En over dat msn-gesprek, ik dacht: 'jullie willen bewijs'
Das wel sneu. Zoveel werk om te horen dat je een faler bent.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Msnlogs kunnen zelf getypt zijn. Zelf een keer meegemaakt...![]()
PM me even tips dan. Vraag je direct of ze willen pijpen of moet je eerst over koetjes en kalfjes praten, en gebruik je het woord pijpen of een synoniem? Het wil mij nooit lukken namelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij niet, daarom ben ik een eindbaas en ben jij slechts jij.
Dit. Pak Samantha ook maar even mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:37 schreef willemwaus het volgende:
Knieschijven verwijderen met een stalen pijp
Bij deze geef ik toestemming.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef handboek het volgende:
Nee het is geen nep msn-log, zou wel erg falen.
En nee ik geef geen msn hier, tenzij de Mod hiervoor toestemming geeft
Zat ik ook al aan te denken, maar ik denk dat ik het alleen aan kan. Komop, een klein meisje van 1.60 met haar 46 kilo die 'kickboxkampioen' van Nederland is. Die moet ik als ervaren judoka en kickbokser toch wel aan kunnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Wil je gebruik maken van de FOK! knokploeg? Allemaal potige kale mannen op steroiden
TS heeft een Hitman plaatje op hyvesquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
Is dit samantha en mick ? lekker pittig kapseltje en met die batty moet je zeker geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Nee zij heeft zwart haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
Is dit samantha en mick ? lekker pittig kapseltje en met die batty moet je zeker geen ruzie hebben
[ afbeelding ]
Kan je wel hebben, gewoon kapotmakenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo. ff fappen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten wel kampers zijn, de enige mensen met een 12persoons hoekbank zijn kampers toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef Snackie017 het volgende:
[ afbeelding ]
Slapen wel lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moeten wel kampers zijn, de enige mensen met een 12persoons hoekbank zijn kampers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |