Nou, poe-fucking-hoe.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als ie nou voor 14000 euro BMW onderdelen verkoopt voor 1 auto mag ie zichzelf op zijn borst kloppen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
tapijten verkopen is synoniem voor wiethandel, kennen julllie geen kampertaal ofzo?
Leer het ons, O, almachtige Kamperheer.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
tapijten verkopen is synoniem voor wiethandel, kennen julllie geen kampertaal ofzo?
Nee sorry, ik spreek alleen Nederlands, Duits, Engels en Hongaarsquote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Euj, kan ik die foto nou posten of wat? niet via hyves maar via een andere linksitequote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef Biogarde het volgende:
Tapijten
Kantoortje pakken
Samantha's die qua gedrag overeenkomen met de cast van Oh Oh, krijg de pestkankertyfus Cherso
De grootst mogelijk kankerbek maar als het er eenmaal op aankomt 'Oh Oh'.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef Biogarde het volgende:
Samantha's die qua gedrag overeenkomen met de cast van Oh Oh, krijg de pestkankertyfus Cherso
Ik weet niet of ik alle geheimen mag verklappenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Leer het ons, O, almachtige Kamperheer.
Klopt ja, was me nooit te binnen geschoten om mijn lul te fotograveren en op te sturenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef vosss het volgende:
[..]
MultiBanaan klaarblijkelijk niet.
Gezien zn nick kan ie wellicht binnen luttele minuten na zn ban weer online zijn
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Euj, kan ik die foto nou posten of wat? niet via hyves maar via een andere linksite
quote:
tuurlijk mag ditquote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Euj, kan ik die foto nou posten of wat? niet via hyves maar via een andere linksite
Prima.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft er dan ook niks mee te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor een 18 jarige is 14k gewoon veel geld, boem-dik-ouwe.
PM mij die foto maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik kreeg net een sms. Het mag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik alle geheimen mag verklappen
Nooit zal die trol het blazoen van ons aller Fok-fotoboek bevuilakken, schavuitquote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Prima.
Doe maar via webshots of je eigen fok fotoboek.
niet lullen maar postenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:23 schreef handboek het volgende:
[..]
Nooit zal die trol het blazoen van ons aller Fok-fotoboek bevuilakken, schavuit
Alsjeblieft wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:23 schreef handboek het volgende:
[..]
Nooit zal die trol het blazoen van ons aller Fok-fotoboek bevuilakken, schavuit
pm mij die hyes maar, dan post ik het wel mietjequote:
Er moet iemand opstaan tussen al het slappe hap die de macht heeft een verschil te maken, dat is deze manquote:Op maandag 2 mei 2011 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pm mij die hyes maar, dan post ik het wel mietje
Nee het is scorpie, hij heeft nu de foto in handenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er moet iemand opstaan tussen al het slappe hap die de macht heeft een verschil te maken, dat is deze man
Bedankt voor de PM.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Er moet iemand opstaan tussen al het slappe hap die de macht heeft een verschil te maken, dat is deze man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM.
Hier even achter de spoiler.Stiekem zou je dr wel schenken als een knijpfles schenkstroopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor de PM.
Hier even achter de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Neen, mijn smaak licht bij caramel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Stiekem zou je dr wel schenken als een knijpfles schenkstroop
Post die foto eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ik geef je 5minuten om het ook naar mij te sturen ts anders help ik mick,samantha en haar neef om je de tyfus in te slaan
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
ik geef je 5minuten om het ook naar mij te sturen ts anders help ik mick,samantha en haar neef om je de tyfus in te slaan
Doe het niet stevenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet ik hem eerst krijgenquote:
Multi neeeequote:
Neee twpquote:
msn-log is ondersteunend, en ik denk dat die lui zo dom zijn dat ze door een paar agenten met een msn log wel dingen gaan toegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En dan zeker aankomen zetten met je MSN-log bij de politie.
Wat een losers hier he. Beetje bang van die paar blauwe wat hier rond lopenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pm mij die hyes maar, dan post ik het wel mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |