Muchos gracias, Herr Handboek.quote:
Bio hier, op m'n hidden Admin account; post maar.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Als het mag van Bio, dan post ik hem. Kheb geen zin in een ban.
Hij smst mij net dat het magquote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Lekker samen fokken met Bioquote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hij zit hier zelfs naast me, het mag van hem
Op de bank, samen onder 1 dekenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lekker samen fokken met BioZitten jullie ook op 1 stoel?
Godsklere homo wat maakt jou het uit. In het ergste geval krijg je een ban van een paar dagen en dan stuur je yvonne wat foto's van je lul en ben je binnen een paar uur weer good to go.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef handboek het volgende:
[..]
Kun je over twee uur lekker een topic openen in ONZ over éne Mick en Samantha die je via mail aan het bedreigen zijn met hun neef.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Neeee, geen mailadressen. Straks heb ik weer een halve buurt incluis vrinden in de mail hangen en kan ik al hun internettijd gaan betalen van een periode van 9 jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je zaklamp.quote:
Dit is wel handige informatie om over te beschikken, even in het archief bewaren voor de toekomstquote:Op maandag 2 mei 2011 23:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere homo wat maakt jou het uit. In het ergste geval krijg je een ban van een paar dagen en dan stuur je yvonne wat foto's van je lul en ben je binnen een paar uur weer good to go.
Voor zoiets nietszeggends ga je toch geen toestemming vragen![]()
Ik kan wel een foto van het meisje posten maar dan via een andere site dan hyves? weten ze niet welke hyves het is. ook goed?quote:
Dat weet iedereen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dit is wel handige informatie om over te beschikken, even in het archief bewaren voor de toekomst
En het de dag erna ook nog even van nemen door een kantoortje mee te pakken. Wat een sterrenleven heeft die jongen zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef vosss het volgende:
Nounou, 2 tapijten verkopen twv 1200 euro die je baas in zn zak steekt. Dat zal lekker aantikken!
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:17 schreef handboek het volgende:
Hier dan een krabbel van Mick aan Samantha, het is maar een deel, de rest is klef. Mijn vriend mick is blijkbaar een tapijt-verkoper.... Ik ben bang...TapijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
MultiBanaan klaarblijkelijk niet.quote:
Als ie nou voor 14000 euro BMW onderdelen verkoopt voor 1 auto mag ie zichzelf op zijn borst kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:18 schreef vosss het volgende:
Nounou, 2 tapijten verkopen twv 1200 euro die je baas in zn zak steekt. Dat zal lekker aantikken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |