nu komt er weer een ongewenst topic in mijn ATquote:
mij boeit die at niet zoquote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nu komt er weer een ongewenst topic in mijn ATtis al zo druk daar
Nooit geweten dat zoiets er was eindbaasquote:Op maandag 2 mei 2011 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
kerel waarom drukte je niet op het 'vervolgtopic knopje'?
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef Chicha het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zoiets er was eindbaas
GGMM? kan je dit topic met je modpowers omtoveren tot een officieel deel in de VI reeks of?quote:
GGMM had weer lastpost en geen zin om een nieuwe aan te maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
GGMM? kan je dit topic met je modpowers omtoveren tot een officieel deel in de VI reeks of?
Ik had geen zin om ruzie met jou te krijgen, je had net gezegd dat we het zo vaak eens waren.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
GGMM had weer lastpost en geen zin om een nieuwe aan te maken?
Slim.. laat ik mijn hardhitting twins nog ff in de holstersquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had geen zin om ruzie met jou te krijgen, je had net gezegd dat we het zo vaak eens waren.
Racisme hoort gewoon niet thuis op het veld klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef Geo3kant het volgende:
Aap aap aap.. bij Stanley Menzo gooide ze bananen op het veld en maakten ze apengeluiden..
Na Osama moet er een nieuwe zondebok gezocht wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef inZanity het volgende:
Gaaan we weer :puke: Gaan ze nou elke week Real en Mourinho zwart zitten maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |