die echt niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef angeljacky het volgende:
waarom zit iedereen daar zo te zuchten, iedereen weet eigenlijk toch al van elkaar wie de plaasten 1 t/m 4 inneemt
Mo: Flip,karim,Sharon,Jo
Als ik de bewoners tot nu toe mag geloven, zitten er een paar gaten in jouw opsomming.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef angeljacky het volgende:
waarom zit iedereen daar zo te zuchten, iedereen weet eigenlijk toch al van elkaar wie de plaasten 1 t/m 4 inneemt
Karim: Sharon,Mo,Flip,Jo
Sharon: Karim,Jo,Mo,Flip
Flip: Jo,Mo,Karim,Sharon
Mo: Flip,karim,Sharon,Jo
Jo: Flip,Sharon,Mo,Karim
je zag Flip schrikken na die opmerking van Jo ....kut! denkt tie nuquote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef angeljacky het volgende:
Volgens Sharon gaat t niet wie is je favoriete bewoner maar wie wil je dat er wint.
Sharon en Jo vinden dat niet hetzelfde, Flip wel
Maar ze is daarna wel weer meer naar karim toegetrokken, om verkeerde redenen weliswaar maar toch. Hij heeft zelfs bij haar in bed gelegenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze wilde karim eruit hebben, dus sharon op de 2e plaats denk ik zo
dat mens was dronken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar ze is daarna wel weer meer naar karim toegetrokken, om verkeerde redenen weliswaar maar toch. Hij heeft zelfs bij haar in bed gelegen
Nope, op de 4e plaats. Ze wilde hem toch weghebben?quote:
Dat zou heel goed kunnen hoor, het is maar een idee van hoe is snel ff dacht... maar het gaat dus nu om wie gun je de hoofdprijs het meestquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Als ik de bewoners tot nu toe mag geloven, zitten er een paar gaten in jouw opsomming.
Kan me voorstellen dat voor bijvoorbeeld Sharon de favoriete bewoner Gerard zou zijn geweest, maar dat ze liever zou zien dat Karim wint.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef angeljacky het volgende:
Volgens Sharon gaat t niet wie is je favoriete bewoner maar wie wil je dat er wint.
Als Mo voet bij stuk houdt, heeft ze Sharon sowieso op 1quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze wilde karim eruit hebben, dus sharon op de 2e plaats denk ik zo
wat een domme opmerkingen hebben ze ook soms. Tuurlijk is dat wel hetzelfde. Je wil toch wel dat je favoriet wint!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef angeljacky het volgende:
Wie dan wel? De enige waar ze het goed mee kan vinden is Flip met de rest heeft ze vrij weinig toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Monique zet Karim niet op de 2de plaats...
Ja ze zou het voor elkaar krijgen om hem niet op 1 te zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef snetje het volgende:
[..]
je zag Flip schrikken na die opmerking van Jo ....kut! denkt tie nu
Nee vorige week moest ze nog haar 3 favoriete noemen en dat waren sharon, Jo en Flip en dus niet Karim.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie dan wel? De enige waar ze het goed mee kan vinden is Flip met de rest heeft ze vrij weinig toch?
Yep, die ziet ook wel dat Karim het best wel goed zou kunnen doen bij een grote groep kijkers.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, op de 4e plaats. Ze wilde hem toch weghebben?
Die komt vast met een echofoto van de geaborteerde baby op de proppen om de mensen thuis te laten zien WAT JO ALLEMAAL OP HEEFT GEGEVEN VOOR DR EX!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijft de brief die Joanna zielig moet maken?????
Slaapt de Stem?
Bully is dood of verzin iets, want mamaJo is voor alles te porren.
Laat Nep5 deze kans op sponsoring schieten?
Vind wel dat ze dat dan aan Flip aan moet geven hoor. Beetje zielig als hij haar op 1 zet en er een leuk verhaal bij verteld!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef snetje het volgende:
ik denk dat Jo een Sharon-Flip-Karim-Mootje gaat doen ..
Ze heeft vorige week Sharon nog uit de nominaties gehouden....quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie dan wel? De enige waar ze het goed mee kan vinden is Flip met de rest heeft ze vrij weinig toch?
Ze hebben geen relatie en volgens mij is er ook niks veranderd tussen de tweequote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom jo en Flip verbreken relatie? Heb ik deze paar dagen iets gemist?
Hahaha nou dan ben ik benieuwd hoe ze het gaan 'verbreken' spannenddd..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze hebben geen relatie en volgens mij is er ook niks veranderd tussen de twee
Dit dus. Maar ik speculaas niet meer hoor, de Stem beslist. Ze doen het niet voor niets in de KvdW. Ik heb iets te vaak het woord "take 2" horen vallen om die filmpjes van de KvdW flimpjes te geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Leandra het volgende:
Yep, die ziet ook wel dat Karim het best wel goed zou kunnen doen bij een grote groep kijkers.
En dus is hij gevaarlijk, plus dat ze volgens mij niet om kan gaan met iemand die wel intelligent is maar geen strebertje is.
Een gewichtje aan de overkant, hangt het gewicht onder, en Mo dus automagisch boven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Ginosa het volgende:
Los van alle rankings, is er nog steeds het rad. En als de programmamakers Mo nog ff in het huis willen houden, zullen ze nu écht inventief moeten worden.
Tot nu toe zijn alle nominatiegesprekjes later toch op video verschenen??quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ik speculaas niet meer hoor, de Stem beslist. Ze doen het niet voor niets in de KvdW. Ik heb iets te vaak het woord "take 2" horen vallen om die KvdW flimpjes te geloven.
Heeft niks met magie te maken hoor (haha). Ze hoeven niet te sjoemelen met het rad zelf, er zijn zat andere methodes.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een gewichtje aan de overkant, hangt het gewicht onder, en MO dus automagisch boven.
Dan is het ook wel handig dat je wat extra opnames hebt toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn alle nominatiegesprekjes later toch op video verschenen??
en jij denkt echt dat deze filmpjes in 1 take zijn opgenomen?????quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Tuuk, maar ze moeten vaak antwoorden opnieuw doen. Antwoorden die de Stem bevallen dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Ginosa het volgende:
Maakt het aantal takes uit dan? Uiteindelijk noemen ze toch de namen op een bepaalde volgorde?!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef danilel het volgende:
[..]
en jij denkt echt dat deze filmpjes in 1 take zijn opgenomen?????
dacht ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef flintekind het volgende:
Sjerren gaat even der plekje veilig stellen bij Karim.
Jij bent wel heul goedgelovig of naïef.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Ginosa het volgende:
Maakt het aantal takes uit dan? Uiteindelijk noemen ze toch de namen op een bepaalde volgorde?!
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef flintekind het volgende:
Sjerren gaat even der plekje veilig stellen bij Karim.
ben bang van wel.........quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent wel heul goedgelovig of naïef.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef suzi1 het volgende:
stemmetje tegen mo: je weet wie het voor het geld doen he!
Ja, en dan kun je 4 vragen stellen, waarbij je 4 volgordes krijgt, en dat is eventueel te monteren zoals je wilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Maakt het aantal takes uit dan? Uiteindelijk noemen ze toch de namen op een bepaalde volgorde?!
nee best leuk, al gun ik het sharon nietquote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Diamonds28 het volgende:
Zou het raar vinden als Jo sharon op 1 zet maar zoals ze dat net zei gaat ze dat wel doen erg lullig voor Flip
nee want daarna kletsde ze al weer de hele andere kant op. Net zei ze dat ze graag iemand op een wilde zetten die er het meeste voor haar was geweest ofzo? Dus als dat niet Flip word weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Diamonds28 het volgende:
Zou het raar vinden als Jo sharon op 1 zet maar zoals ze dat net zei gaat ze dat wel doen erg lullig voor Flip
ik hoop het zo ,mo mag niet in de finale !!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef shomila het volgende:
Bij Flip staat alleen Mo hoog bij de rest laag.Denk ik dan.
Ik hoop het.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef shomila het volgende:
Bij Flip staat alleen Mo hoog bij de rest laag.Denk ik dan.
Nee bij Flip staat Mo het hoogste van alle bewoners en bij hem staat ze al alleen maar op 2 dus de rest zal ze wel op 3 of 4 staan. Die is dus eigenlijk al bijna zeker genomineerd, maarja dan het rad nogquote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik hoop het zo ,mo mag niet in de finale !!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef angeljacky het volgende:
Mo is beledigd want ze denkt dat iedereen haar laag zet ivm met vorige week...... EN TERECHT zou ik zeggen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef angeljacky het volgende:
Mo is beledigd want ze denkt dat iedereen haar laag zet ivm met vorige week...... EN TERECHT zou ik zeggen.
Ja dat denk ik inderdaad ook. Dan zal Karim wel op 4 staan en Sharon op 3 idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:
Bij Monique is Philip nummer 1 en Joanna wisselt ze van 3 naar 2 i.p.v. Sharon.
Als ik haar zo hoor.
Ik hoop dat haar gevoel goed is ghehehequote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef angeljacky het volgende:
Eksterdoosquote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
Zei flip nou net tegen jo;
"wil je een stuk tuinkussen voor in je exit doos?
En antwoordde Jo daarop;
"homo?"
Karim en Sharon gaan mo onderaan zetten denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef mangalie het volgende:
Ik gok:
Jo: Flip,sharon,Karim, Mo
Mo: Flip, Sharon, Karim , Mo
Karim: Sharon, Mo, Flip, Jo
Flip: Jo, Mo, Karim, Sharon
Sharon: Karim, Mo, Jo, Flip
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef mangalie het volgende:
Ik gok:
Mo: Flip, Sharon, Karim , Jo
Mo zet zichzelf onderaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef mangalie het volgende:
Ik gok:
Mo: Flip, Sharon, Karim , Mo
Dat denk ik ook en dat vanwege de SHITquote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:
Bij Monique is Philip nummer 1 en Joanna wisselt ze van 3 naar 2 i.p.v. Sharon.
Als ik haar zo hoor.
Ik ook. Word eens tijd dat ze weggaatquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar gevoel goed is ghehehe
Ik dacht dat mijn opmerking over een dode Bully al erg was...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die komt vast met een echofoto van de geaborteerde baby op de proppen om de mensen thuis te laten zien WAT JO ALLEMAAL OP HEEFT GEGEVEN VOOR DR EX!!!
En straks zit ze weer te janken als een klein kind...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Sorry... het volgende:
Die blik van Mo....fantatiek, nie normaal, niets terug te vinden als je met vorige week vergelijkt....(nou kijk dan nog maar eens goed, geen ruk verandert, alleen heeft ze haar taktiek verandert)
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan van 4 naar 1.... En je moet het goed onderbouwen..
Ja dat zijn ook iedere keer dezelfde domme onderbouwingen. Zoals Maik toen bij Flip: ja hij is de sterkste tegenstanderquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Okeee, maar de volgorde van namen blijft toch hetzelfde !!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk, maar ze moeten vaak antwoorden opnieuw doen. Antwoorden die de Stem bevallen dus.
Mij maak je niet gek.
Fijn dat ze het Djoon zo goed hebben uitgelegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geef het op.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Ginosa het volgende:
Okeee, maar de volgorde van namen blijft toch hetzelfde !!
je kan er ook een sticker opplakkenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een off-topic vraagje:
Als je een full-account hebt, kan je dan berichten negeren? Zodat je ze niet meer ziet?
Ik word schijtziek van die berichten van Beequeen met haar eeuwige gezeik.
wil je een omeprazolletje???quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een off-topic vraagje:
Als je een full-account hebt, kan je dan berichten negeren? Zodat je ze niet meer ziet?
Ik word schijtziek van die berichten van Beequeen met haar eeuwige gezeik.
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef rc_1990 het volgende:
Ik denk:
Karim: Sharon, Flip, Jo, Mo
Sharon: Karim, Jo, Mo, Flip
Jo: Flip, Sharon, Mo, Karim
Mo: Flip, Jo, Sharon, Karim
en dan zouden dus Mo, Karim en Sharon genomineerd zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet allemaal verkocht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
wat kan je daarvoor vragen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet allemaal verkocht??
Nee dat kan ik me niet voorstellen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.
Mo zal mogelijk Jo op de laatste plaats zetten,
Plaats 4:Karim gwoon omdat t kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de persoonlijke ranking van Mo
Geloof ook niet dat Mo Jo op laatste gaat zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.
Mo zal mogelijk Jo op de laatste plaats zetten,
Jeeezzz, geen onetaker hoeft toch niet te betekenen dat ze ineens andere namen moeten noemen?! Ik werd net goedgelovig genoemd en ik ben alles behalve dat. Alles wordt natuurlijk gestuurd maar ze gaan echt niet van bewoners verlangen dat ze andere namen (of een andere volgorde) gaan noemen dan ze in eerste instantie wilden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Hoor dan. Djoon, dit was geen one taker. I rest my case.
Wat jij wilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Ginosa het volgende:
Jeeezzz, geen onetaker hoeft toch niet te betekenen dat ze ineens andere namen moeten noemen?! Ik werd net goedgelovig genoemd en ik ben alles behalve dat. Alles wordt natuurlijk gestuurd maar ze gaan echt niet van bewoners verlangen dat ze andere namen (of een andere volgorde) gaan noemen dan ze in eerste instantie wilden.
Er was er vanmiddag ook 1 die dacht dat dat gedraai met dat rad ook eerlijk zou gaanquote:
doet ie al wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Flip baalt volgens mij als een bekstekker van Djoon.
Ja maar vanmiddag kwam hij naar haar toen en toen wees zij hem afquote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Flip baalt volgens mij als een bekstekker van Djoon.
Nee dat kwam omdat zij vanmorgen harstikke lullig tegen haar deed en nu wil zij ineens weer aandachtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef snetje het volgende:
Flip gaat Jo al afstoten ... ze mag hem nu even niet kussen ... hij moet nog nomineren...
Nee vanmorgen kwam hij naar haar toe en toen deed ze best wel lullig tegen hem en nu is ze ook weer zo aan het kletsen alsof ze hem niet op 1 heeft gezet en dan zegt ze ja grapje. Zou dat ook niet leuk vinden hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef shomila het volgende:
Jo vraagt waarom kus je me niet?Flip omdat ik zo moet nomineren. Waar slaat dat nou weer op
Yepquote:
Tijd gaat sneller buiten het huis?? (o nee, wacht je hebt gelijk)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Sorry... het volgende:
Ik ga niet gokken of gissen, want ik ben in het verleden van SST al vaak teleurgesteld geweest als ik kijk wie er genomineerd stonden. Als het aan mij gelegen had, hadden Jo en Mo al zo lang het huis uitgeweest dat ze nu een rollator nodig zouden hebben.
Ja op Flip eventjes nerveus te maken. Geloof echt niet dat ze nu ineens iemand anders op 1 gaat zetten. Zou sowieso ook niet echt slim zijnquote:
Zou me niks verbazen want dat ding is in geen weken schoongemaakt!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Sorry... het volgende:
Het stinkt hier naar vis,zegt Shar,owja, Mo heeft vis gegeten...duhhh...is 't niet de doos van die doos...?
Gaat hij dat doen denk je?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Er moet genomineerd worden. Ze moeten de favo's op nummer 1 zetten enz enz de rest zolas Mo enz enz wijst zich vanzelf zo als het is gegaan in de voorgaande kerenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag. Wat is er allemaal aan de hand in het huis. Er hangt een grafstemming niet normaal. Iemand die even kort kan zeggen wat er is gebeurd. Ben heel de dag weggeweest
Ik denk dat ie echt denkt dat Jo hem misschien wel op 2 gezet heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Het zou best kunnen, omdat ze nu met 2 mannen over zijn, brengt hij toch veel meer tijd door met karim en kan hij het best goed vinden met hemquote:
Heb welk een idee maar hulp bij zelfdoding is volgens de nederlandse strafwetgeving nog steeds strafbaar. (too much??)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
Tsja, wat moet je hier nou nog op zeggen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef danilel het volgende:
Sharon tegen Mo over het niet weten hoe Mo het moet gaan verwoorden in de KVDW;
"wacht maar, ze (productie) zeggen je toch..........(blablabla)
ja snap ik ook niet ? of dat zij mogen kiezen wie neit genomineerd staat ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je hier nou nog op zeggen?![]()
Stel: ze staan allemaal genomineerd, dan gaat het rad werken. Maar als er mensen niet genomineerd staan, gaan ze dan stickers verwijderen?
Zo he vandaag al. Wanneer wordt dan bekend wie er zijn genomineerd zijn. Vanavond al?. Normaal is dat morgen toch pas??. Nog verassingen in petto?. Zag net dat flip jo een beetje zat te pestenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Er moet genomineerd worden. Ze moeten de favo's op nummer 1 zetten enz enz de rest zolas Mo enz enz wijst zich vanzelf zo als het is gegaan in de voorgaande keren
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
KPN, Vodafone, tele2 en andere providers zullen wel blij zijn. Breezersletjes die denken dat ze 300 sms'jes gratis hebben en niet weten en lezen dat buiten die bundel toch 60 cent van de rekening wordt afgeschreven.
kan ze als ze eruit komt weer ff goed janken.... is makkelijker voor flip om haar op 3 te zettenquote:
Ze gaan misschien eerst aan het rad draaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stel: ze staan allemaal genomineerd, dan gaat het rad werken. Maar als er mensen niet genomineerd staan, gaan ze dan stickers verwijderen?
Morgen wordt t bekend gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo he vandaag al. Wanneer wordt dan bekend wie er zijn genomineerd zijn. Vanavond al?. Normaal is dat morgen toch pas??. Nog verassingen in petto?. Zag net dat flip jo een beetje zat te pesten
Huh ???quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of er nieuwe over heen plakken? Dan komen er vast een paar vliegensvlugge vragen waarbij de anderen extra plekken kunnen krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat als de uitslag er is, er 3 op de bank komen, dan het rad draaien en net zolang tot dat 1 van die drie eruit komt en die heeft dan vrijstellingquote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof ze dat gedaan heeft..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef MargrietV het volgende:
Jo kan Flip vanwege zijn grote aantal stickers wel op plaats 4 gezet hebben, Je komt er wel, denkt ze
quote:SST_Joanna SST Joanna
hebben jullie het al gezien het kadootje voor Joan: het T-shirt met Buddha erop. Margo
Kind heeft anders een behoorlijke kronkel hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Zou volgens mij ook niet echt slim van haar zijn
Dan hebben Karim en Flip dus wel zeker Sharon en Jo als 1 genoemd toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Nostalgist het volgende:
Karim: "Eigenlijk is dit gewoon raar... "
Philip : Eigenlijk heb je alléén een nummer 1..
Karim: "Precies!"
En als t goed is dan ben je dat zelf.... dat maakt t nog raarder.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Nostalgist het volgende:
LOL. Karim is gewoon een toffe gast.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Nostalgist het volgende:
heeft mamaDjoon wel een eigen leven?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
MamaDjoon post weer onder haar alter ego.
[..]
Ja snap ik maar kan me niet voorstellen dat ze ineens Flip eruit wil hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kind heeft anders een behoorlijke kronkel hoor..
Nee, ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Hebben jullie gehoord dat Sharon vroeger van linedansen hield. Maar daar mee is gestopt omdat haar ex vriend het geen gezicht vond?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Wijnneus het volgende:
[ afbeelding ]
Veranderd daar met de minuut
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef judgementterror het volgende:
Hahahahahha,mo komt uit dkvdw en ze heeft haar hart gevolgd
tuurlijk jij hebt helemaal niet berekend wat het beste voor je is![]()
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ze heeft Flip op 1 en volgens mij zelfs Jo naar 2 in plaats van Sharon
sharon haar doel is er een appartement voor zichzelf van te kopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mij
niet te geloven toch?quote:
Ja en toen ze net naar buiten kwam zei ze nog iets van dat ze hetzelfde had gedaan als wat iedereen van haar zou verwachten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mij
net alsof jij zo lekker ebnt ey. Je zit op FOK! andermans leventjes te bekijken, zegt al meer dan genoegquote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef judgementterror het volgende:
[..]
niet te geloven toch?
met haar vieze gezicht anderen advies geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog wat anders,30 jaar en al zulke groeven,hoe denk je dat ze over 10 jaar eruit ziet?[ afbeelding ]
Maar gelukkig is het nog steeds een "meisje"quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef judgementterror het volgende:
[..]
niet te geloven toch?
met haar vieze gezicht anderen advies geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog wat anders,30 jaar en al zulke groeven,hoe denk je dat ze over 10 jaar eruit ziet?[ afbeelding ]
Welkom en succes (of: sterkte).quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Hallo. Lees al heel lang mee en nu toch maar geregistreerd.
Hoop ik toch niet. Hoop dat hij een goed huis in NL krijgt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Poezewoes het volgende:
Stel Sharon gaat naar huis.....gaat Segredo dan ook gelijk het huis uit??
Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Een jubelontvangst zoalsbij Gerard zal er niet inzitten, maar: Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef korenbloempje het volgende:
Had eigenlijk gelijk een vraag. Ik kijk altijd de daily via een link van iemand van hier. Nu heb ik mijn pc opgeschoond en ben ik die link kwijt? Weet iemand die zo?
Ze mogen er niet over praten maar ondertussen....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft Sharon op 3 of 4 gezet... Imho verlulde hij zich net..
Welkom op FOK!. Wat vind je van SST tot nu toe?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
allemaal gissen hier en mamajo bepaald strak gewoon het verloop
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
Precies, ze kunnen echt hun mond niet houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft Sharon op 3 of 4 gezet... Imho verlulde hij zich net..
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom op FOK!. Wat vind je van SST tot nu toe?
toch helderzienden bij net5 of oplichters natuurlijk,dat kan ook....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Capaja het volgende:
op ziggo : flip ligt half op Jo en een knalroze balk : Vanavond om 19.30 op Net5. Joanna verbreekt relatie met Filip
(quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))
Welkom.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Capaja het volgende:
op ziggo : flip ligt half op Jo en een knalroze balk : Vanavond om 19.30 op Net5. Joanna verbreekt relatie met Filip
Ze heeft gezegt als ze wint dus de 100,000 daar gaat ze dingen mee doen in kopipi.En dat wat ze aan geld in haar kluis bij elkaar gesprokkeld met spellen en opdrachten, en ze het mee mag nemen als ze bij de laatste 3 zit dat gebruikt ze om in een appartement te investeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sharon haar doel is er een appartement voor zichzelf van te kopen.
en wat over is (niks dus) steekt ze in kopipi
van flip heb ik t eigenlijk nooit geweten.
en maar hopen dat dit niet het Waterloo van Na Na Napoleon wordtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
LOL, join the club.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef korenbloempje het volgende:
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))
Lees: vreten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze heeft gezegt als ze wint dus de 100,000 daar gaat ze dingen mee doen in kopipi.En dat wat ze aan geld in haar kluis bij elkaar gesprokkeld met spellen en opdrachten, en ze het mee mag nemen als ze bij de laatste 3 zit dat gebruikt ze om in een appartement te investeren.
naast invoerenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Ja ben gelukkig de enige niet. Waar staan de smiley,s ?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Ja ben gelukkig de enige niet. Waar staan de smiley,s ?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
En wederom bedankt![]()
Zal vanaf nu on topic posten
Precies!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Mo gaat als ze genomineerd is er een feest van maken de laatste paar dagen. Dan hoop ik daqt iemand het verpest deed zij ook elke week.
Spellingscontrole op je PC ??quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?
Idd. En daarna "verpest" het NL volk het wel voor haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Mo gaat als ze genomineerd is er een feest van maken de laatste paar dagen. Dan hoop ik dat iemand het verpest deed zij ook elke week.
lijkt me niet want etten is een plaats in brabantquote:Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?![]()
Spellingscontrole op je PC ??
de leurquote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
lijkt me niet want etten is een plaats in brabant
Mo heeft alleen Mo hoogquote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mo plast Sharon af... Ik dacht ze haar hoog had ?
ligt ernevenquote:
ja ze deed weer lekker laaghartigquote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mo plast Sharon af... Ik dacht ze haar hoog had ?
dat ligt dan weer bij zundertquote:
Ehh, niemand ?!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef iBenny het volgende:
Zijn we er al achter wie wie genomineerd zou kunnen hebben?
en wwar ligt maaken?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
lijkt me niet want etten is een plaats in brabant
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?
zou dat het 10 sec momentje zijn ?quote:
stress ?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te eten maken maar wat heb ik nog in huis?![]()
![]()
Aha, spellingscontrole gevonden?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te eten maken maar wat heb ik nog in huis?![]()
![]()
ik wel, haar gewoon met rust laten...of eerder gezegd, ons...geef ik toch om dat achterlijk wijf..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
Interpunctie??quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef shomila het volgende:
Mo weer voor over die afscheidsbrief van Karim dat vind ze niet fair.Dat was gewoon eerlijk Mo niet zoals jij zeggen hij mag naar huis en in zijn gezicht poes lief en aardig, dat is niet fair dat is gluiperig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |