Tijd gaat sneller buiten het huis?? (o nee, wacht je hebt gelijk)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Sorry... het volgende:
Ik ga niet gokken of gissen, want ik ben in het verleden van SST al vaak teleurgesteld geweest als ik kijk wie er genomineerd stonden. Als het aan mij gelegen had, hadden Jo en Mo al zo lang het huis uitgeweest dat ze nu een rollator nodig zouden hebben.
Ja op Flip eventjes nerveus te maken. Geloof echt niet dat ze nu ineens iemand anders op 1 gaat zetten. Zou sowieso ook niet echt slim zijnquote:
Zou me niks verbazen want dat ding is in geen weken schoongemaakt!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Sorry... het volgende:
Het stinkt hier naar vis,zegt Shar,owja, Mo heeft vis gegeten...duhhh...is 't niet de doos van die doos...?
Gaat hij dat doen denk je?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Er moet genomineerd worden. Ze moeten de favo's op nummer 1 zetten enz enz de rest zolas Mo enz enz wijst zich vanzelf zo als het is gegaan in de voorgaande kerenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag. Wat is er allemaal aan de hand in het huis. Er hangt een grafstemming niet normaal. Iemand die even kort kan zeggen wat er is gebeurd. Ben heel de dag weggeweest
Ik denk dat ie echt denkt dat Jo hem misschien wel op 2 gezet heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Het zou best kunnen, omdat ze nu met 2 mannen over zijn, brengt hij toch veel meer tijd door met karim en kan hij het best goed vinden met hemquote:
Heb welk een idee maar hulp bij zelfdoding is volgens de nederlandse strafwetgeving nog steeds strafbaar. (too much??)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
Tsja, wat moet je hier nou nog op zeggen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef danilel het volgende:
Sharon tegen Mo over het niet weten hoe Mo het moet gaan verwoorden in de KVDW;
"wacht maar, ze (productie) zeggen je toch..........(blablabla)
ja snap ik ook niet ? of dat zij mogen kiezen wie neit genomineerd staat ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je hier nou nog op zeggen?![]()
Stel: ze staan allemaal genomineerd, dan gaat het rad werken. Maar als er mensen niet genomineerd staan, gaan ze dan stickers verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |