die echt niet hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef angeljacky het volgende:
waarom zit iedereen daar zo te zuchten, iedereen weet eigenlijk toch al van elkaar wie de plaasten 1 t/m 4 inneemt
Mo: Flip,karim,Sharon,Jo
Als ik de bewoners tot nu toe mag geloven, zitten er een paar gaten in jouw opsomming.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef angeljacky het volgende:
waarom zit iedereen daar zo te zuchten, iedereen weet eigenlijk toch al van elkaar wie de plaasten 1 t/m 4 inneemt
Karim: Sharon,Mo,Flip,Jo
Sharon: Karim,Jo,Mo,Flip
Flip: Jo,Mo,Karim,Sharon
Mo: Flip,karim,Sharon,Jo
Jo: Flip,Sharon,Mo,Karim
je zag Flip schrikken na die opmerking van Jo ....kut! denkt tie nuquote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef angeljacky het volgende:
Volgens Sharon gaat t niet wie is je favoriete bewoner maar wie wil je dat er wint.
Sharon en Jo vinden dat niet hetzelfde, Flip wel
Maar ze is daarna wel weer meer naar karim toegetrokken, om verkeerde redenen weliswaar maar toch. Hij heeft zelfs bij haar in bed gelegenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze wilde karim eruit hebben, dus sharon op de 2e plaats denk ik zo
dat mens was dronken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Maar ze is daarna wel weer meer naar karim toegetrokken, om verkeerde redenen weliswaar maar toch. Hij heeft zelfs bij haar in bed gelegen
Nope, op de 4e plaats. Ze wilde hem toch weghebben?quote:
Dat zou heel goed kunnen hoor, het is maar een idee van hoe is snel ff dacht... maar het gaat dus nu om wie gun je de hoofdprijs het meestquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Als ik de bewoners tot nu toe mag geloven, zitten er een paar gaten in jouw opsomming.
Kan me voorstellen dat voor bijvoorbeeld Sharon de favoriete bewoner Gerard zou zijn geweest, maar dat ze liever zou zien dat Karim wint.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef angeljacky het volgende:
Volgens Sharon gaat t niet wie is je favoriete bewoner maar wie wil je dat er wint.
Als Mo voet bij stuk houdt, heeft ze Sharon sowieso op 1quote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze wilde karim eruit hebben, dus sharon op de 2e plaats denk ik zo
wat een domme opmerkingen hebben ze ook soms. Tuurlijk is dat wel hetzelfde. Je wil toch wel dat je favoriet wint!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:46 schreef angeljacky het volgende:
Wie dan wel? De enige waar ze het goed mee kan vinden is Flip met de rest heeft ze vrij weinig toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Monique zet Karim niet op de 2de plaats...
Ja ze zou het voor elkaar krijgen om hem niet op 1 te zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef snetje het volgende:
[..]
je zag Flip schrikken na die opmerking van Jo ....kut! denkt tie nu
Nee vorige week moest ze nog haar 3 favoriete noemen en dat waren sharon, Jo en Flip en dus niet Karim.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie dan wel? De enige waar ze het goed mee kan vinden is Flip met de rest heeft ze vrij weinig toch?
Yep, die ziet ook wel dat Karim het best wel goed zou kunnen doen bij een grote groep kijkers.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, op de 4e plaats. Ze wilde hem toch weghebben?
Die komt vast met een echofoto van de geaborteerde baby op de proppen om de mensen thuis te laten zien WAT JO ALLEMAAL OP HEEFT GEGEVEN VOOR DR EX!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijft de brief die Joanna zielig moet maken?????
Slaapt de Stem?
Bully is dood of verzin iets, want mamaJo is voor alles te porren.
Laat Nep5 deze kans op sponsoring schieten?
Vind wel dat ze dat dan aan Flip aan moet geven hoor. Beetje zielig als hij haar op 1 zet en er een leuk verhaal bij verteld!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:50 schreef snetje het volgende:
ik denk dat Jo een Sharon-Flip-Karim-Mootje gaat doen ..
Ze heeft vorige week Sharon nog uit de nominaties gehouden....quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie dan wel? De enige waar ze het goed mee kan vinden is Flip met de rest heeft ze vrij weinig toch?
Ze hebben geen relatie en volgens mij is er ook niks veranderd tussen de tweequote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom jo en Flip verbreken relatie? Heb ik deze paar dagen iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |