Ik ook. Word eens tijd dat ze weggaatquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar gevoel goed is ghehehe
Ik dacht dat mijn opmerking over een dode Bully al erg was...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die komt vast met een echofoto van de geaborteerde baby op de proppen om de mensen thuis te laten zien WAT JO ALLEMAAL OP HEEFT GEGEVEN VOOR DR EX!!!
En straks zit ze weer te janken als een klein kind...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Sorry... het volgende:
Die blik van Mo....fantatiek, nie normaal, niets terug te vinden als je met vorige week vergelijkt....(nou kijk dan nog maar eens goed, geen ruk verandert, alleen heeft ze haar taktiek verandert)
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan van 4 naar 1.... En je moet het goed onderbouwen..
Ja dat zijn ook iedere keer dezelfde domme onderbouwingen. Zoals Maik toen bij Flip: ja hij is de sterkste tegenstanderquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Okeee, maar de volgorde van namen blijft toch hetzelfde !!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk, maar ze moeten vaak antwoorden opnieuw doen. Antwoorden die de Stem bevallen dus.
Mij maak je niet gek.
Fijn dat ze het Djoon zo goed hebben uitgelegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geef het op.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Ginosa het volgende:
Okeee, maar de volgorde van namen blijft toch hetzelfde !!
je kan er ook een sticker opplakkenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een off-topic vraagje:
Als je een full-account hebt, kan je dan berichten negeren? Zodat je ze niet meer ziet?
Ik word schijtziek van die berichten van Beequeen met haar eeuwige gezeik.
wil je een omeprazolletje???quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een off-topic vraagje:
Als je een full-account hebt, kan je dan berichten negeren? Zodat je ze niet meer ziet?
Ik word schijtziek van die berichten van Beequeen met haar eeuwige gezeik.
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef rc_1990 het volgende:
Ik denk:
Flip: Jo, Mo, Karim, Sharon
Karim: Sharon, Flip, Jo, Mo
Sharon: Karim, Jo, Mo, Flip
Jo: Flip, Sharon, Mo, Karim
Mo: Flip, Jo, Sharon, Karim
en dan zouden dus Mo, Karim en Sharon genomineerd zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet allemaal verkocht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
wat kan je daarvoor vragen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb je ze nog niet allemaal verkocht??
Nee dat kan ik me niet voorstellen hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.
Mo zal mogelijk Jo op de laatste plaats zetten,
Plaats 4:Karim gwoon omdat t kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de persoonlijke ranking van Mo
Geloof ook niet dat Mo Jo op laatste gaat zettenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Flip kan wel eens anders gaan stemmen; Karim, Shanon, Jo en Mo, wil eindelijk een week zonder gezeik.
Mo zal mogelijk Jo op de laatste plaats zetten,
Jeeezzz, geen onetaker hoeft toch niet te betekenen dat ze ineens andere namen moeten noemen?! Ik werd net goedgelovig genoemd en ik ben alles behalve dat. Alles wordt natuurlijk gestuurd maar ze gaan echt niet van bewoners verlangen dat ze andere namen (of een andere volgorde) gaan noemen dan ze in eerste instantie wilden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
Hoor dan. Djoon, dit was geen one taker. I rest my case.
Wat jij wilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:19 schreef Ginosa het volgende:
Jeeezzz, geen onetaker hoeft toch niet te betekenen dat ze ineens andere namen moeten noemen?! Ik werd net goedgelovig genoemd en ik ben alles behalve dat. Alles wordt natuurlijk gestuurd maar ze gaan echt niet van bewoners verlangen dat ze andere namen (of een andere volgorde) gaan noemen dan ze in eerste instantie wilden.
Er was er vanmiddag ook 1 die dacht dat dat gedraai met dat rad ook eerlijk zou gaanquote:
doet ie al wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Flip baalt volgens mij als een bekstekker van Djoon.
Ja maar vanmiddag kwam hij naar haar toen en toen wees zij hem afquote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:
Flip baalt volgens mij als een bekstekker van Djoon.
Nee dat kwam omdat zij vanmorgen harstikke lullig tegen haar deed en nu wil zij ineens weer aandachtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef snetje het volgende:
Flip gaat Jo al afstoten ... ze mag hem nu even niet kussen ... hij moet nog nomineren...
Nee vanmorgen kwam hij naar haar toe en toen deed ze best wel lullig tegen hem en nu is ze ook weer zo aan het kletsen alsof ze hem niet op 1 heeft gezet en dan zegt ze ja grapje. Zou dat ook niet leuk vinden hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef shomila het volgende:
Jo vraagt waarom kus je me niet?Flip omdat ik zo moet nomineren. Waar slaat dat nou weer op
Yepquote:
Tijd gaat sneller buiten het huis?? (o nee, wacht je hebt gelijk)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Sorry... het volgende:
Ik ga niet gokken of gissen, want ik ben in het verleden van SST al vaak teleurgesteld geweest als ik kijk wie er genomineerd stonden. Als het aan mij gelegen had, hadden Jo en Mo al zo lang het huis uitgeweest dat ze nu een rollator nodig zouden hebben.
Ja op Flip eventjes nerveus te maken. Geloof echt niet dat ze nu ineens iemand anders op 1 gaat zetten. Zou sowieso ook niet echt slim zijnquote:
Zou me niks verbazen want dat ding is in geen weken schoongemaakt!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Sorry... het volgende:
Het stinkt hier naar vis,zegt Shar,owja, Mo heeft vis gegeten...duhhh...is 't niet de doos van die doos...?
Gaat hij dat doen denk je?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Er moet genomineerd worden. Ze moeten de favo's op nummer 1 zetten enz enz de rest zolas Mo enz enz wijst zich vanzelf zo als het is gegaan in de voorgaande kerenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag. Wat is er allemaal aan de hand in het huis. Er hangt een grafstemming niet normaal. Iemand die even kort kan zeggen wat er is gebeurd. Ben heel de dag weggeweest
Ik denk dat ie echt denkt dat Jo hem misschien wel op 2 gezet heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Het zou best kunnen, omdat ze nu met 2 mannen over zijn, brengt hij toch veel meer tijd door met karim en kan hij het best goed vinden met hemquote:
Heb welk een idee maar hulp bij zelfdoding is volgens de nederlandse strafwetgeving nog steeds strafbaar. (too much??)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
Tsja, wat moet je hier nou nog op zeggen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef danilel het volgende:
Sharon tegen Mo over het niet weten hoe Mo het moet gaan verwoorden in de KVDW;
"wacht maar, ze (productie) zeggen je toch..........(blablabla)
ja snap ik ook niet ? of dat zij mogen kiezen wie neit genomineerd staat ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je hier nou nog op zeggen?![]()
Stel: ze staan allemaal genomineerd, dan gaat het rad werken. Maar als er mensen niet genomineerd staan, gaan ze dan stickers verwijderen?
Zo he vandaag al. Wanneer wordt dan bekend wie er zijn genomineerd zijn. Vanavond al?. Normaal is dat morgen toch pas??. Nog verassingen in petto?. Zag net dat flip jo een beetje zat te pestenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Er moet genomineerd worden. Ze moeten de favo's op nummer 1 zetten enz enz de rest zolas Mo enz enz wijst zich vanzelf zo als het is gegaan in de voorgaande keren
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
KPN, Vodafone, tele2 en andere providers zullen wel blij zijn. Breezersletjes die denken dat ze 300 sms'jes gratis hebben en niet weten en lezen dat buiten die bundel toch 60 cent van de rekening wordt afgeschreven.
kan ze als ze eruit komt weer ff goed janken.... is makkelijker voor flip om haar op 3 te zettenquote:
Ze gaan misschien eerst aan het rad draaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stel: ze staan allemaal genomineerd, dan gaat het rad werken. Maar als er mensen niet genomineerd staan, gaan ze dan stickers verwijderen?
Morgen wordt t bekend gemaaktquote:Op maandag 2 mei 2011 16:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zo he vandaag al. Wanneer wordt dan bekend wie er zijn genomineerd zijn. Vanavond al?. Normaal is dat morgen toch pas??. Nog verassingen in petto?. Zag net dat flip jo een beetje zat te pesten
Huh ???quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of er nieuwe over heen plakken? Dan komen er vast een paar vliegensvlugge vragen waarbij de anderen extra plekken kunnen krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat als de uitslag er is, er 3 op de bank komen, dan het rad draaien en net zolang tot dat 1 van die drie eruit komt en die heeft dan vrijstellingquote:Op maandag 2 mei 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof ze dat gedaan heeft..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef MargrietV het volgende:
Jo kan Flip vanwege zijn grote aantal stickers wel op plaats 4 gezet hebben, Je komt er wel, denkt ze
quote:SST_Joanna SST Joanna
hebben jullie het al gezien het kadootje voor Joan: het T-shirt met Buddha erop. Margo
Kind heeft anders een behoorlijke kronkel hoor..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Zou volgens mij ook niet echt slim van haar zijn
Dan hebben Karim en Flip dus wel zeker Sharon en Jo als 1 genoemd toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Nostalgist het volgende:
Karim: "Eigenlijk is dit gewoon raar... "
Philip : Eigenlijk heb je alléén een nummer 1..
Karim: "Precies!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |