nee best leuk, al gun ik het sharon nietquote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Diamonds28 het volgende:
Zou het raar vinden als Jo sharon op 1 zet maar zoals ze dat net zei gaat ze dat wel doen erg lullig voor Flip
nee want daarna kletsde ze al weer de hele andere kant op. Net zei ze dat ze graag iemand op een wilde zetten die er het meeste voor haar was geweest ofzo? Dus als dat niet Flip word weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Diamonds28 het volgende:
Zou het raar vinden als Jo sharon op 1 zet maar zoals ze dat net zei gaat ze dat wel doen erg lullig voor Flip
ik hoop het zo ,mo mag niet in de finale !!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef shomila het volgende:
Bij Flip staat alleen Mo hoog bij de rest laag.Denk ik dan.
Ik hoop het.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef shomila het volgende:
Bij Flip staat alleen Mo hoog bij de rest laag.Denk ik dan.
Nee bij Flip staat Mo het hoogste van alle bewoners en bij hem staat ze al alleen maar op 2 dus de rest zal ze wel op 3 of 4 staan. Die is dus eigenlijk al bijna zeker genomineerd, maarja dan het rad nogquote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ik hoop het zo ,mo mag niet in de finale !!
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef angeljacky het volgende:
Mo is beledigd want ze denkt dat iedereen haar laag zet ivm met vorige week...... EN TERECHT zou ik zeggen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef angeljacky het volgende:
Mo is beledigd want ze denkt dat iedereen haar laag zet ivm met vorige week...... EN TERECHT zou ik zeggen.
Ja dat denk ik inderdaad ook. Dan zal Karim wel op 4 staan en Sharon op 3 idd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:
Bij Monique is Philip nummer 1 en Joanna wisselt ze van 3 naar 2 i.p.v. Sharon.
Als ik haar zo hoor.
Ik hoop dat haar gevoel goed is ghehehequote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef angeljacky het volgende:
Eksterdoosquote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
Zei flip nou net tegen jo;
"wil je een stuk tuinkussen voor in je exit doos?
En antwoordde Jo daarop;
"homo?"
Karim en Sharon gaan mo onderaan zetten denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef mangalie het volgende:
Ik gok:
Jo: Flip,sharon,Karim, Mo
Mo: Flip, Sharon, Karim , Mo
Karim: Sharon, Mo, Flip, Jo
Flip: Jo, Mo, Karim, Sharon
Sharon: Karim, Mo, Jo, Flip
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef mangalie het volgende:
Ik gok:
Mo: Flip, Sharon, Karim , Jo
Mo zet zichzelf onderaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef mangalie het volgende:
Ik gok:
Mo: Flip, Sharon, Karim , Mo
Dat denk ik ook en dat vanwege de SHITquote:Op maandag 2 mei 2011 16:06 schreef Mylene het volgende:
Bij Monique is Philip nummer 1 en Joanna wisselt ze van 3 naar 2 i.p.v. Sharon.
Als ik haar zo hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |