Hahaha nou dan ben ik benieuwd hoe ze het gaan 'verbreken' spannenddd..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze hebben geen relatie en volgens mij is er ook niks veranderd tussen de twee
Dit dus. Maar ik speculaas niet meer hoor, de Stem beslist. Ze doen het niet voor niets in de KvdW. Ik heb iets te vaak het woord "take 2" horen vallen om die filmpjes van de KvdW flimpjes te geloven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Leandra het volgende:
Yep, die ziet ook wel dat Karim het best wel goed zou kunnen doen bij een grote groep kijkers.
En dus is hij gevaarlijk, plus dat ze volgens mij niet om kan gaan met iemand die wel intelligent is maar geen strebertje is.
Een gewichtje aan de overkant, hangt het gewicht onder, en Mo dus automagisch boven.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef Ginosa het volgende:
Los van alle rankings, is er nog steeds het rad. En als de programmamakers Mo nog ff in het huis willen houden, zullen ze nu écht inventief moeten worden.
Tot nu toe zijn alle nominatiegesprekjes later toch op video verschenen??quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ik speculaas niet meer hoor, de Stem beslist. Ze doen het niet voor niets in de KvdW. Ik heb iets te vaak het woord "take 2" horen vallen om die KvdW flimpjes te geloven.
Heeft niks met magie te maken hoor (haha). Ze hoeven niet te sjoemelen met het rad zelf, er zijn zat andere methodes.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een gewichtje aan de overkant, hangt het gewicht onder, en MO dus automagisch boven.
Dan is het ook wel handig dat je wat extra opnames hebt toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn alle nominatiegesprekjes later toch op video verschenen??
en jij denkt echt dat deze filmpjes in 1 take zijn opgenomen?????quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Tuuk, maar ze moeten vaak antwoorden opnieuw doen. Antwoorden die de Stem bevallen dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Ginosa het volgende:
Maakt het aantal takes uit dan? Uiteindelijk noemen ze toch de namen op een bepaalde volgorde?!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef danilel het volgende:
[..]
en jij denkt echt dat deze filmpjes in 1 take zijn opgenomen?????
dacht ik ookquote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef flintekind het volgende:
Sjerren gaat even der plekje veilig stellen bij Karim.
Jij bent wel heul goedgelovig of naïef.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Ginosa het volgende:
Maakt het aantal takes uit dan? Uiteindelijk noemen ze toch de namen op een bepaalde volgorde?!
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef flintekind het volgende:
Sjerren gaat even der plekje veilig stellen bij Karim.
ben bang van wel.........quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent wel heul goedgelovig of naïef.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef suzi1 het volgende:
stemmetje tegen mo: je weet wie het voor het geld doen he!
Ja, en dan kun je 4 vragen stellen, waarbij je 4 volgordes krijgt, en dat is eventueel te monteren zoals je wilt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Maakt het aantal takes uit dan? Uiteindelijk noemen ze toch de namen op een bepaalde volgorde?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |