Nee dat kwam omdat zij vanmorgen harstikke lullig tegen haar deed en nu wil zij ineens weer aandachtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef snetje het volgende:
Flip gaat Jo al afstoten ... ze mag hem nu even niet kussen ... hij moet nog nomineren...
Nee vanmorgen kwam hij naar haar toe en toen deed ze best wel lullig tegen hem en nu is ze ook weer zo aan het kletsen alsof ze hem niet op 1 heeft gezet en dan zegt ze ja grapje. Zou dat ook niet leuk vinden hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef shomila het volgende:
Jo vraagt waarom kus je me niet?Flip omdat ik zo moet nomineren. Waar slaat dat nou weer op
Yepquote:
Tijd gaat sneller buiten het huis?? (o nee, wacht je hebt gelijk)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:21 schreef Sorry... het volgende:
Ik ga niet gokken of gissen, want ik ben in het verleden van SST al vaak teleurgesteld geweest als ik kijk wie er genomineerd stonden. Als het aan mij gelegen had, hadden Jo en Mo al zo lang het huis uitgeweest dat ze nu een rollator nodig zouden hebben.
Ja op Flip eventjes nerveus te maken. Geloof echt niet dat ze nu ineens iemand anders op 1 gaat zetten. Zou sowieso ook niet echt slim zijnquote:
Zou me niks verbazen want dat ding is in geen weken schoongemaakt!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Sorry... het volgende:
Het stinkt hier naar vis,zegt Shar,owja, Mo heeft vis gegeten...duhhh...is 't niet de doos van die doos...?
Gaat hij dat doen denk je?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Er moet genomineerd worden. Ze moeten de favo's op nummer 1 zetten enz enz de rest zolas Mo enz enz wijst zich vanzelf zo als het is gegaan in de voorgaande kerenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag. Wat is er allemaal aan de hand in het huis. Er hangt een grafstemming niet normaal. Iemand die even kort kan zeggen wat er is gebeurd. Ben heel de dag weggeweest
Ik denk dat ie echt denkt dat Jo hem misschien wel op 2 gezet heeftquote:Op maandag 2 mei 2011 16:26 schreef angeljacky het volgende:
Ik denk dat Flipje het moeilijk heeft om onder woorden te gaan brengen dat hij karim ivp van mo op nummer 2 gaat zetten.
Het zou best kunnen, omdat ze nu met 2 mannen over zijn, brengt hij toch veel meer tijd door met karim en kan hij het best goed vinden met hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |