Ik ook. Word eens tijd dat ze weggaatquote:Op maandag 2 mei 2011 16:07 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar gevoel goed is ghehehe
Ik dacht dat mijn opmerking over een dode Bully al erg was...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die komt vast met een echofoto van de geaborteerde baby op de proppen om de mensen thuis te laten zien WAT JO ALLEMAAL OP HEEFT GEGEVEN VOOR DR EX!!!
En straks zit ze weer te janken als een klein kind...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Sorry... het volgende:
Die blik van Mo....fantatiek, nie normaal, niets terug te vinden als je met vorige week vergelijkt....(nou kijk dan nog maar eens goed, geen ruk verandert, alleen heeft ze haar taktiek verandert)
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan van 4 naar 1.... En je moet het goed onderbouwen..
Ja dat zijn ook iedere keer dezelfde domme onderbouwingen. Zoals Maik toen bij Flip: ja hij is de sterkste tegenstanderquote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Okeee, maar de volgorde van namen blijft toch hetzelfde !!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk, maar ze moeten vaak antwoorden opnieuw doen. Antwoorden die de Stem bevallen dus.
Mij maak je niet gek.
Fijn dat ze het Djoon zo goed hebben uitgelegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geef het op.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:12 schreef Ginosa het volgende:
Okeee, maar de volgorde van namen blijft toch hetzelfde !!
je kan er ook een sticker opplakkenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Even een off-topic vraagje:
Als je een full-account hebt, kan je dan berichten negeren? Zodat je ze niet meer ziet?
Ik word schijtziek van die berichten van Beequeen met haar eeuwige gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |