toch helderzienden bij net5 of oplichters natuurlijk,dat kan ook....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Capaja het volgende:
op ziggo : flip ligt half op Jo en een knalroze balk : Vanavond om 19.30 op Net5. Joanna verbreekt relatie met Filip
(quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))
Welkom.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Hallo. Lees al heel lang mee en nu toch maar geregistreerd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Capaja het volgende:
op ziggo : flip ligt half op Jo en een knalroze balk : Vanavond om 19.30 op Net5. Joanna verbreekt relatie met Filip
Ze heeft gezegt als ze wint dus de 100,000 daar gaat ze dingen mee doen in kopipi.En dat wat ze aan geld in haar kluis bij elkaar gesprokkeld met spellen en opdrachten, en ze het mee mag nemen als ze bij de laatste 3 zit dat gebruikt ze om in een appartement te investeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sharon haar doel is er een appartement voor zichzelf van te kopen.
en wat over is (niks dus) steekt ze in kopipi
van flip heb ik t eigenlijk nooit geweten.
en maar hopen dat dit niet het Waterloo van Na Na Napoleon wordtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
allemaal gissen hier en mamajo bepaald strak gewoon het verloop
LOL, join the club.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef korenbloempje het volgende:
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))
Lees: vreten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze heeft gezegt als ze wint dus de 100,000 daar gaat ze dingen mee doen in kopipi.En dat wat ze aan geld in haar kluis bij elkaar gesprokkeld met spellen en opdrachten, en ze het mee mag nemen als ze bij de laatste 3 zit dat gebruikt ze om in een appartement te investeren.
naast invoerenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Ja ben gelukkig de enige niet. Waar staan de smiley,s ?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Ja ben gelukkig de enige niet. Waar staan de smiley,s ?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
En wederom bedankt![]()
Zal vanaf nu on topic posten
Precies!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Mo gaat als ze genomineerd is er een feest van maken de laatste paar dagen. Dan hoop ik daqt iemand het verpest deed zij ook elke week.
Spellingscontrole op je PC ??quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?
Idd. En daarna "verpest" het NL volk het wel voor haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Mo gaat als ze genomineerd is er een feest van maken de laatste paar dagen. Dan hoop ik dat iemand het verpest deed zij ook elke week.
lijkt me niet want etten is een plaats in brabantquote:Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?![]()
Spellingscontrole op je PC ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |