En als t goed is dan ben je dat zelf.... dat maakt t nog raarder.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Nostalgist het volgende:
Karim: "Eigenlijk is dit gewoon raar... "
Philip : Eigenlijk heb je alléén een nummer 1..
Karim: "Precies!"
LOL. Karim is gewoon een toffe gast.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Nostalgist het volgende:
Karim: "Eigenlijk is dit gewoon raar... "
Philip : Eigenlijk heb je alléén een nummer 1..
Karim: "Precies!"
heeft mamaDjoon wel een eigen leven?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef beequeen het volgende:
MamaDjoon post weer onder haar alter ego.
[..]
Ja snap ik maar kan me niet voorstellen dat ze ineens Flip eruit wil hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kind heeft anders een behoorlijke kronkel hoor..
Nee, ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef iwannabehigh het volgende:
Hebben jullie gehoord dat Sharon vroeger van linedansen hield. Maar daar mee is gestopt omdat haar ex vriend het geen gezicht vond?
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef Wijnneus het volgende:
[ afbeelding ]
Veranderd daar met de minuut
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:39 schreef judgementterror het volgende:
Hahahahahha,mo komt uit dkvdw en ze heeft haar hart gevolgd
tuurlijk jij hebt helemaal niet berekend wat het beste voor je is![]()
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mijquote:Op maandag 2 mei 2011 16:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee ze heeft Flip op 1 en volgens mij zelfs Jo naar 2 in plaats van Sharon
sharon haar doel is er een appartement voor zichzelf van te kopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mij
niet te geloven toch?quote:
Ja en toen ze net naar buiten kwam zei ze nog iets van dat ze hetzelfde had gedaan als wat iedereen van haar zou verwachten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mij
net alsof jij zo lekker ebnt ey. Je zit op FOK! andermans leventjes te bekijken, zegt al meer dan genoegquote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef judgementterror het volgende:
[..]
niet te geloven toch?
met haar vieze gezicht anderen advies geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog wat anders,30 jaar en al zulke groeven,hoe denk je dat ze over 10 jaar eruit ziet?[ afbeelding ]
Maar gelukkig is het nog steeds een "meisje"quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef judgementterror het volgende:
[..]
niet te geloven toch?
met haar vieze gezicht anderen advies geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog wat anders,30 jaar en al zulke groeven,hoe denk je dat ze over 10 jaar eruit ziet?[ afbeelding ]
Welkom en succes (of: sterkte).quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Hallo. Lees al heel lang mee en nu toch maar geregistreerd.
Hoop ik toch niet. Hoop dat hij een goed huis in NL krijgt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Poezewoes het volgende:
Stel Sharon gaat naar huis.....gaat Segredo dan ook gelijk het huis uit??
Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Een jubelontvangst zoalsbij Gerard zal er niet inzitten, maar: Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef korenbloempje het volgende:
Had eigenlijk gelijk een vraag. Ik kijk altijd de daily via een link van iemand van hier. Nu heb ik mijn pc opgeschoond en ben ik die link kwijt? Weet iemand die zo?
Ze mogen er niet over praten maar ondertussen....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft Sharon op 3 of 4 gezet... Imho verlulde hij zich net..
Welkom op FOK!. Wat vind je van SST tot nu toe?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
allemaal gissen hier en mamajo bepaald strak gewoon het verloop
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
Precies, ze kunnen echt hun mond niet houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft Sharon op 3 of 4 gezet... Imho verlulde hij zich net..
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom op FOK!. Wat vind je van SST tot nu toe?
toch helderzienden bij net5 of oplichters natuurlijk,dat kan ook....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Capaja het volgende:
op ziggo : flip ligt half op Jo en een knalroze balk : Vanavond om 19.30 op Net5. Joanna verbreekt relatie met Filip
(quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))
Welkom.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Capaja het volgende:
op ziggo : flip ligt half op Jo en een knalroze balk : Vanavond om 19.30 op Net5. Joanna verbreekt relatie met Filip
Ze heeft gezegt als ze wint dus de 100,000 daar gaat ze dingen mee doen in kopipi.En dat wat ze aan geld in haar kluis bij elkaar gesprokkeld met spellen en opdrachten, en ze het mee mag nemen als ze bij de laatste 3 zit dat gebruikt ze om in een appartement te investeren.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sharon haar doel is er een appartement voor zichzelf van te kopen.
en wat over is (niks dus) steekt ze in kopipi
van flip heb ik t eigenlijk nooit geweten.
en maar hopen dat dit niet het Waterloo van Na Na Napoleon wordtquote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
LOL, join the club.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef korenbloempje het volgende:
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))
Lees: vreten.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze heeft gezegt als ze wint dus de 100,000 daar gaat ze dingen mee doen in kopipi.En dat wat ze aan geld in haar kluis bij elkaar gesprokkeld met spellen en opdrachten, en ze het mee mag nemen als ze bij de laatste 3 zit dat gebruikt ze om in een appartement te investeren.
naast invoerenquote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Ja ben gelukkig de enige niet. Waar staan de smiley,s ?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
Ja ben gelukkig de enige niet. Waar staan de smiley,s ?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:04 schreef korenbloempje het volgende:
[..]
En wederom bedankt![]()
Zal vanaf nu on topic posten
Precies!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Mo gaat als ze genomineerd is er een feest van maken de laatste paar dagen. Dan hoop ik daqt iemand het verpest deed zij ook elke week.
Spellingscontrole op je PC ??quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?
Idd. En daarna "verpest" het NL volk het wel voor haar.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Mo gaat als ze genomineerd is er een feest van maken de laatste paar dagen. Dan hoop ik dat iemand het verpest deed zij ook elke week.
lijkt me niet want etten is een plaats in brabantquote:Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Ginosa het volgende:
[..]
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?![]()
Spellingscontrole op je PC ??
de leurquote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
lijkt me niet want etten is een plaats in brabant
Mo heeft alleen Mo hoogquote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mo plast Sharon af... Ik dacht ze haar hoog had ?
ligt ernevenquote:
ja ze deed weer lekker laaghartigquote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Mo plast Sharon af... Ik dacht ze haar hoog had ?
dat ligt dan weer bij zundertquote:
Ehh, niemand ?!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef iBenny het volgende:
Zijn we er al achter wie wie genomineerd zou kunnen hebben?
en wwar ligt maaken?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
lijkt me niet want etten is een plaats in brabant
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:06 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te etten maaken maar wat heb ik nog in huis?
zou dat het 10 sec momentje zijn ?quote:
stress ?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te eten maken maar wat heb ik nog in huis?![]()
![]()
Aha, spellingscontrole gevonden?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:13 schreef bixs het volgende:
wat een stress ik ga wat te eten maken maar wat heb ik nog in huis?![]()
![]()
ik wel, haar gewoon met rust laten...of eerder gezegd, ons...geef ik toch om dat achterlijk wijf..quote:Op maandag 2 mei 2011 16:28 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Wie heeft er een leuk campagne idee voor Joanna? #sstnl
46 minutes ago Favorite Retweet Reply
Interpunctie??quote:Op maandag 2 mei 2011 17:14 schreef shomila het volgende:
Mo weer voor over die afscheidsbrief van Karim dat vind ze niet fair.Dat was gewoon eerlijk Mo niet zoals jij zeggen hij mag naar huis en in zijn gezicht poes lief en aardig, dat is niet fair dat is gluiperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |