sharon haar doel is er een appartement voor zichzelf van te kopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mij
niet te geloven toch?quote:
Ja en toen ze net naar buiten kwam zei ze nog iets van dat ze hetzelfde had gedaan als wat iedereen van haar zou verwachten?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze zei ik heb gekeken wie ik het gun wat voor geheim wat het doel is, wat je mee hebt gemaakt. Dat is Sharon volgens mij
net alsof jij zo lekker ebnt ey. Je zit op FOK! andermans leventjes te bekijken, zegt al meer dan genoegquote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef judgementterror het volgende:
[..]
niet te geloven toch?
met haar vieze gezicht anderen advies geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog wat anders,30 jaar en al zulke groeven,hoe denk je dat ze over 10 jaar eruit ziet?[ afbeelding ]
Maar gelukkig is het nog steeds een "meisje"quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef judgementterror het volgende:
[..]
niet te geloven toch?
met haar vieze gezicht anderen advies geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog wat anders,30 jaar en al zulke groeven,hoe denk je dat ze over 10 jaar eruit ziet?[ afbeelding ]
Welkom en succes (of: sterkte).quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Hallo. Lees al heel lang mee en nu toch maar geregistreerd.
Hoop ik toch niet. Hoop dat hij een goed huis in NL krijgt.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Poezewoes het volgende:
Stel Sharon gaat naar huis.....gaat Segredo dan ook gelijk het huis uit??
Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Een jubelontvangst zoalsbij Gerard zal er niet inzitten, maar: Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Welkomquote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
Ja hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 16:54 schreef korenbloempje het volgende:
Had eigenlijk gelijk een vraag. Ik kijk altijd de daily via een link van iemand van hier. Nu heb ik mijn pc opgeschoond en ben ik die link kwijt? Weet iemand die zo?
Ze mogen er niet over praten maar ondertussen....quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft Sharon op 3 of 4 gezet... Imho verlulde hij zich net..
Welkom op FOK!. Wat vind je van SST tot nu toe?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:51 schreef korenbloempje het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
allemaal gissen hier en mamajo bepaald strak gewoon het verloop
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef knagsje het volgende:
allemaal gissen hier en mamajo bepaald strak gewoon het verloop
Precies, ze kunnen echt hun mond niet houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:57 schreef Nostalgist het volgende:
Philip heeft Sharon op 3 of 4 gezet... Imho verlulde hij zich net..
Zoals te verwachten was een grote soap die totaal door de regie gestuurd wordt (en toch kijk ik))quote:Op maandag 2 mei 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom op FOK!. Wat vind je van SST tot nu toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |