SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENDavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Waar is dit van?quote:
Ja 301quote:Op maandag 2 mei 2011 09:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar is dit van?
Hmmm, toen ik dit postte in de vorige SC, had ik toch echt reactie #301!
Bij 301 sluit 'ie he, niet bij 300quote:
Kijk is goed in je MyAT bij de slowchatsquote:
Dat is exclusief te OP. Als je in het topic zelf kijkt bij de reactie, staat er toch echt #301quote:
maandag 2 mei 2011 @ 09:40:49 #302quote:Op maandag 2 mei 2011 09:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is exclusief te OP. Als je in het topic zelf kijkt bij de reactie, staat er toch echt #301
Mijn god man, ik heb het over het normale sluiten van topics!quote:
[..]quote:Op maandag 2 mei 2011 09:47 schreef Nebo het volgende:
Op maandag 2 mei 2011 09:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Waar is dit van?
Hmmm, toen ik dit postte in de vorige SC, had ik toch echt reactie #301!
En waarom is hij uit de reeks dan?quote:[
Bij 301 sluit 'ie he, niet bij 300
Je krijgt deze niet vanzelf in je Myat maargoed als je deze weer volgt gaat het bij de volgende weer vanzelf lijkt me.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn god man, ik heb het over het normale sluiten van topics!
[..]
[..]
En waarom is hij uit de reeks dan?
Vredesduif Spankquote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway, peace and love, peace and love!
En waarom is hij uit de reeks dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn god man, ik heb het over het normale sluiten van topics!
[..]
[..]
Je krijgt deze niet vanzelf in je Myat maargoed als je deze weer volgt gaat het bij de volgende weer vanzelf lijkt me.quote:
Trouwens heb jij Star Wars TFU 2 gespeeld?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Anyway, peace and love, peace and love!
Goed, laatste stukje verantwoording dan, want blijkbaar wil het er niet echt inquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja ik ookHij sluit idd bij 301 posts in het topic, maar jij had de 302e omdat je door het slotje heen postte
Vandaar dat het topic van AQ wel in de reeks zit en deze niet
Ik zou niet weten waarom deze eruit is, als het gewoon aan [GAM SC]-tagje heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je krijgt deze niet vanzelf in je Myat maargoed als je deze weer volgt gaat het bij de volgende weer vanzelf lijkt me.
Consternatie alom
Nee er is een bug met verversenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:59 schreef Nebo het volgende:
[..]
Goed, laatste stukje verantwoording dan, want blijkbaar wil het er niet echt in
Toen ik postte, was er nog geen update met de post van AQ (ik denk dat die eerst gescand worden op rotzooi voor ze echt geplaatst worden), dus had ik 301.
Goedemorgen! Hoe is het met je 3DS?quote:
Dat komt door een foutje plaatsing van een quote-tag in een eerdere post van mij waar nu een ketting van ontstaatquote:Op maandag 2 mei 2011 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Het quoten gaat ook niet goed meer![]()
Nebo Destroyer of Topics
Weet ik, denk je dat ik meen dat AQs posts gecheckt worden?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee er is een bug met verversen
[BUG] Sommige posts verschijnen niet
Pirates komt ook bijna die lijkt me tofquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed! Geen last meer mee gehad
Lego Star wars nu ook uitgespeeld
Zou een mooie feature zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat komt door een foutje plaatsing van een quote-tag in een eerdere post van mij waar nu een ketting van ontstaat
[..]
Weet ik, denk je dat ik meen dat AQs posts gecheckt worden?
Het zou wel logisch zijn eigenlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 10:04 schreef Nebo het volgende:
Weet ik, denk je dat ik meen dat AQs posts gecheckt worden?
Ik denk niet dat dat gaat. Hij heeft gewoon nieuw topic gedaan ipv nieuw deel maar nu is dit toch gewoon de nieuwe reeks? Dus bij de volgende loopt het weer goed.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:07 schreef Tain het volgende:
Maar Nebo kan jij dit topic dan in de goede reeks zetten? Alleen de tag [GAM SC] en het juiste subforum gaat nooit werken namelijk.
Poitquote:
Misschien als ik het andere topic gewoon helemaal verwijder. En anders pech, nieuwe reeks.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:07 schreef Tain het volgende:
Maar Nebo kan jij dit topic dan in de goede reeks zetten? Alleen de tag [GAM SC] en het juiste subforum gaat nooit werken namelijk.
Nee, nu is deze reeks nog geen reeks, dat moet ook weer ingesteld worden door een mod/adminquote:Op maandag 2 mei 2011 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat. Hij heeft gewoon nieuw topic gedaan ipv nieuw deel maar nu is dit toch gewoon de nieuwe reeks? Dus bij de volgende loopt het weer goed.
Ik had het al achter de schermen geregeld.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:14 schreef Tain het volgende:
Vraag hier een reeks aan als die nog niet is gekoppeld :).
Aangevraagd
Die ga ik ook zekerrrr halenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pirates komt ook bijna die lijkt me tof
Nee, alleen deel 1, maar zelfs die had ik geleend van n matti, deel 2 lijkt me bestwel kut eigenlijk... meer van hetzelfde, maar dan met enorm kutverhaalquote:Op maandag 2 mei 2011 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Trouwens heb jij Star Wars TFU 2 gespeeld?
Deel 1 vond ik al heel erg tegenvallenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, alleen deel 1, maar zelfs die had ik geleend van n matti, deel 2 lijkt me bestwel kut eigenlijk... meer van hetzelfde, maar dan met enorm kutverhaal
Tis gefixed ieder gevalquote:Op maandag 2 mei 2011 10:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik had het al achter de schermen geregeld.
Ik heb deel 1 nog altijd niet uitgespeeld. Voel ik me schuldig over want het was een verjaardagscadeau van mijn broertje, maar ik kon er echt niet doorheen komenquote:
Wat voor mij echt de das om deed was dat... nouja ik doe het wel in spoilers, mochten mensen het spel ooit nog willen spelen..quote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nog altijd niet uitgespeeld. Voel ik me schuldig over want het was een verjaardagscadeau van mijn broertje, maar ik kon er echt niet doorheen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat voor mij echt de das om deed was dat... nouja ik doe het wel in spoilers, mochten mensen het spel ooit nog willen spelen..Geen bug toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nope...Tenminste, vriend van me had het ook.quote:
Zijn het 150 vrouwen? Anders hoef ik ze niet.quote:
Ik vond 1 wel tof maar werd erg saai op het einde maar deel 2 schijnt weer super kort te zijn dus dan is dat probleem ook wegquote:Op maandag 2 mei 2011 10:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, alleen deel 1, maar zelfs die had ik geleend van n matti, deel 2 lijkt me bestwel kut eigenlijk... meer van hetzelfde, maar dan met enorm kutverhaal
Ligt het aan mij, of heeft geen van allen een vriendelijke uitstraling... ik zou als ze zo kijken, bij geen van allen mijn buurman in de kroeg aanstoten om de chick aan te wijzen...quote:
waar kan ik mijn starters kit halen ?quote:
Gelukkig ben ik je buurman nietquote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of heeft geen van allen een vriendelijke uitstraling... ik zou als ze zo kijken, bij geen van allen mijn buurman in de kroeg aanstoten om de chick aan te wijzen...
Dan zou een 'nachtelijke snack' meer calorien verbranden dan het oplevert, godzijdank inderdaad!quote:
Da's toch alleen maar goed?? Ik bedoel, d'r mogen best wat kilotjes af bij mijquote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan zou een 'nachtelijke snack' meer calorien verbranden dan het oplevert, godzijdank inderdaad!
Welke zou jij dan interessant vinden om meer mee te doen dat er overheen te gaan?quote:
Wie heeft gezegd dat meer noodzakelijk is?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Welke zou jij dan interessant vinden om meer mee te doen dat er overheen te gaan?
Wat kan je nog meer doen met een vrouw behalve overheen gaan dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Welke zou jij dan interessant vinden om meer mee te doen dat er overheen te gaan?
Ik zit al bijna op een gezond BMI, doordat ik twee kilo spier erbij heb ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's toch alleen maar goed?? Ik bedoel, d'r mogen best wat kilotjes af bij mij
Geef ik die wel aan GB, die kan ze goed gebruiken.
Goede gesprekken, trouwen, babies maken, dat soort dingenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat kan je nog meer doen met een vrouw behalve overheen gaan dan?
Onderdoor, achterlangs, zijwaarts, ondersteboven? Ik had hogere verwachtingen Poitquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat kan je nog meer doen met een vrouw behalve overheen gaan dan?
Wait whut?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goede gesprekken, trouwen, babies maken, dat soort dingen
ik ben de afgelopen maand 7,5 kg afgevallenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zit al bijna op een gezond BMI, doordat ik twee kilo spier erbij heb ofzoNog maar 2 kilo erbij trainen en ik zit netjes op een BMI van 18.5
Nice! Hoe? Eindelijk bevallen van die tweeling? Je had nog geen sportschool toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen maand 7,5 kg afgevallen
Een keer van hole naar hole gelopen ipv de golfcart?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:29 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen maand 7,5 kg afgevallen
Je weet wel, die dingen waarbij mannen ja knikken wat langzaam omslaat naar knikkebollen.quote:
Zelf de clubs dragen ook, de sloeber heeft nog steeds geen caddy!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Een keer van hole naar hole gelopen ipv de golfcart?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja knikken bij een vrouw? NEVER!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je weet wel, die dingen waarbij mannen ja knikken wat langzaam omslaat naar knikkebollen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een blauwe dopquote:
Die laatste. Appel viel 344 jaar geleden op zijn hoofd en 25 minuten geleden kwam hij pas op het idee om er een theorie omheen te bouwenquote:
Yeah die tijden moet je niet zo op letten, maar ik vind ze stuk voor stuk schitterendquote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Die laatste. Appel viel 344 jaar geleden op zijn hoofd en 25 minuten geleden kwam hij pas op het idee om er een theorie omheen te bouwen
Hoe lang ben jij eigenlijk nog blauw/pijnlijk geweest?quote:
nee, gewoon door gezonder eten en normale porties te etenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice! Hoe? Eindelijk bevallen van die tweeling? Je had nog geen sportschool toch?
had jij geen caddy-ambities?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zelf de clubs dragen ook, de sloeber heeft nog steeds geen caddy!
Ik heb ambities om een keer mee te gaan golfen en ben bereid één club te dragen.quote:
heb je al eens een clinic gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb ambities om een keer mee te gaan golven en ben bereid één club te dragen.
Ik zat al te kijken en te denken 'waarom verbetert hij het niet? Klopt het dan wel?' zonder te denken aan watergolvenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:47 schreef Misan het volgende:
[..]
heb je al eens een clinic gedaan?
Oh en het is golfen in plaats van golven. Golven heb je met water enzo.Net als dat het geen verven is, maar verfen
Dat zou ik sowieso eerst eens doen: http://golfbaannaarderbos.nl/index/gratis%20golfclinic.html Meer golfbanen hebben dergelijke gratis proeflessenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken en te denken 'waarom verbetert hij het niet? Klopt het dan wel?' zonder te denken aan watergolven
Een clinic zegt me vrij weinig, dus waarschijnlijk niet.
Darn! Ik was al bang dat birdies in Wii Sports niet genoeg zou zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso eerst eens doen: http://golfbaannaarderbos.nl/index/gratis%20golfclinic.html Meer golfbanen hebben dergelijke gratis proeflessenDan krijg je in elk geval een beetje een idee van wat het is. Nu meteen holes meelopen is niet handig, aangezien je eerst überhaupt de bal moet kunnen raken en moet weten hoe je moet slaan. Aansluitend is misschien zo'n cursus handig http://golfbaannaarderbos.nl/gmg_golf_academy/Start%20Golf.html
Als je weet hoe je de bal moet raken dan kunnen we wel eens een uurtje driving range doen en gewoon ballen rammen en raken. Als dat lekker gaat dan is 9 holes par 3 lopen pas leuk (ook voor de mensen achter je)
Ik ga zelf binnenkort deze cheapass cursus doen: http://golfbaannaarderbos.nl/gmg_golf_academy/5voor50.html om voornamelijk mijn techniek op te vijzelenJe bent normaliter al gauw 50 euro per les kwijt namelijk
Nee, maar kijk anders ff of je een bekende mee kunt krijgen om mee te beginnen op hetzelfde niveau, met een paar weken zit je wel op het niveau dat ik nu zitquote:Op maandag 2 mei 2011 14:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Darn! Ik was al bang dat birdies in Wii Sports niet genoeg zou zijn
Helemaal niet, alleen die gesprongen adertjes, verder nergens last van..quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk nog blauw/pijnlijk geweest?
Ik had twee dagen pijn nog
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij eigenlijk nog blauw/pijnlijk geweest?
Ik had twee dagen pijn nog
Wait... whut?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal niet, alleen die gesprongen adertjes, verder nergens last van..
Het Keldertjequote:
Ik kon niks terug vinden in het keld.... ow snap!quote:
O dus volgende keer mag het nog best wat harder dusquote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal niet, alleen die gesprongen adertjes, verder nergens last van..
Je kan heel niet harderquote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O dus volgende keer mag het nog best wat harder dus
Heel wel!quote:
Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn ER-dagen...quote:
Maar WTH is het?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn crew-dagen...
aha ik heb alleen de sticky unit en ik snap het nu ook, iiiiiiieeeeeeeeeeewwwwwwwwwwquote:
die rechten heb ik nooit gekregen gelukkig, iig niet met toegang tot het keldertje waar Danny met vleeshaken afgeranseld wordt door knorretje met kaarsvetquote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik ook niet waarom... Zal nog wel nasleep zijn van mn ER-dagen...
Bring it on woman!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heel wel!
*Gamebabe rent naar haar gewichten om heel hard te trainen
Okquote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Bring it on woman!!
Ik kan trouwens ook helemaal niet in dat forum..
Staat momenteel op een september-release voor de PC.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Misan het volgende:
Kan iemand trouwens even checken wanneer Heroes of Might and Magic 6 (homm6) uitkomt en op welke platformen deze gaat verschijnen?
Poepnerd!!!!quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Misan het volgende:
Kan iemand trouwens even checken wanneer Heroes of Might and Magic 6 (homm6) uitkomt en op welke platformen deze gaat verschijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poepnerd!!!!Ja man wat een nerd hey! gwoon Call of Duty kopuh jong! Hoezo diepgang, diepe gat in je hoofd door gespray van wapen men! HOMO! Er loopt teveel zuurstof naar mijn hoofd, even petje strakker trekken. Hoeruuuuuuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Liedjes in Glee zijn soms nog best geinig hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit hier al 2 weken met 10 OST's van Glee, the Best of van Radiohead en Show us your Hits van BHG
Karma Police komt me nu al mn strot uit. Tijd voor wat nieuwe muziek op mn laptop.
JA DE GLEES ZIJN VOOR MN VRIENDIN JA GODVER![]()
Radiohead.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit hier al 2 weken met 10 OST's van Glee, the Best of van Radiohead en Show us your Hits van BHG
Karma Police komt me nu al mn strot uit. Tijd voor wat nieuwe muziek op mn laptop.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja man wat een nerd hey! gwoon Call of Duty kopuh jong! Hoezo diepgang, diepe gat in je hoofd door gespray van wapen men! HOMO! Er loopt teveel zuurstof naar mijn hoofd, even petje strakker trekken. Hoeruuuuuuh!
HoMM is tof jonguh!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik vind het ook niet erg dat Misan een poepnerd is, dat weet iedereen die ook maar één woord van die jongen heeft gehoord, maar HOMM gaat zelfs mijn nerdenkopje te boven!
(maar wel mooie typering van het CoD gespuis!)
imlike fuck youuuhouuhouuuuu and fuckhertooohooohooooquote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Liedjes in Glee zijn soms nog best geinig hoor![]()
Ook "voor mijn vriendin" ja
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef Nebo het volgende:
[..]
Staat momenteel op een september-release voor de PC.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poepnerd!!!!thanks heren, dat kan ik vanaf hier niet checken namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens wel veel zin in al![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
imlike fuck youuuhouuhouuuuu and fuckhertooohooohoooo
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:
quote:
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manierquote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en GB wanneer gaan we toffe games maken, websites komen me mn strot uit
Ik hoop dat ze niet alleen nummers van Queens of the Stone Age spelen maar ook Nicotine, Valium, Vicodin, Marijuana, Ecstasy and Alcohoooooaaaaoaoaaaaaaal NICOTINE VALIUM VICODIN MARIJUANA ECSTASY AND ALCAHAAWLLLLLLOOOOOOOOOOOquote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manier
Maar ja... binnenkort maar een ios releasje doen
en Windows Phone 7 natuurlijk met de ombouwkitquote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Games maken is ook niet zo tof meer sinds PSN down is... pff ben je een halfjaar bezig met een release in amerika en dan ga je waarschijnlijk niet eens de kosten van de leeftijdsrating eruit halen op deze manier
FOK!paardengame op ios!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellenIs daar geen vergoeding voor? Verzekering?
Heb een leuk concept liggen voor ios (iPad), ik ga het deze week eens goed uitwerken (heb een brakke demo maar die werkt maar half).
Ik dacht dat Sony mensen die met hun release dicht bij de hack zaten zou compenseren met verlengde exposure?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Alpha Protocol heeft echt het slechtste gamedesign OOIT!
Volledig terecht dat ik die game altijd de grond ingetrapt heb
Hij is best aardig als je eenmaal gewend bent aan de knulligheid, maargoed het feit dat je op den duur een eindbaas tegenkomt tegen wie je een full out assult moet plegen om hem uberhaupt te vermoorden is mongolisch.
Maar waarom dan lieve Rossdale?
Omdat je bij Alpha Protocol zelf je character bouwt, je kunt een sterke soldier van hem maken die veel damage doet en kan ontvangen, je kunt hem een explosievenexpert maken die alles aan gort blaast, of je maakt er een tactische sluiper van die weinig damage doet maar overal langs sneakt (wat het eigenlijke doel van de game is).
Als je echter met een zeer tactisch gebouwd karakter (die weinig damage doet en kan incasseren) echter tegen een eindbaas moet vechten die je constant verblind, 90% van het gevecht onoverwinnelijk is (je hebt een zeer nauwe tijdframe om uberhaupt damage te doen) die jou daarintegen extreem veel damage doet als je hem raakt en constant op je af rent, moet vechten dan is dat praktisch onmogelijk!!!
Wat een vreselijke faal
[/frustratie]
Inderdaad... wij hebben echter nog helemaal niets gehoord van Sony... terwijl we er wel om gevraagd hebben.. lastig...quote:Op maandag 2 mei 2011 15:39 schreef SpankmasterC het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/116/1164051p1.html
Het gaat hier wel over devs die hun game uit zouden brengen tijdens de outage, maar het geldt voor jou juist harder: die devs kunnen hun launch herschedulen, voor jou is de game al uit en nu dus alweer ouwe koek zodra PSN weer werkt...
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellenIs daar geen vergoeding voor? Verzekering?
Heb een leuk concept liggen voor ios (iPad), ik ga het deze week eens goed uitwerken (heb een brakke demo maar die werkt maar half).
Klopt, dat zekerquote:Op maandag 2 mei 2011 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]verschrikkelijk idd...!
Maar wat een enorm tof conversatiesysteem, wat enorm tof dat je keuzes daadwerkelijk invloed hebben!
Angry Pigs! Een spel waarin je biggen met een katapult moet afschieten op vogels, omdat ze hun eieren niet willen afgeven!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als jij ze animeert, dan programmeer ik wel watquote:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/quote:Op maandag 2 mei 2011 16:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als jij ze animeert, dan programmeer ik wel wat
130 punten, je zou het bijna uitbrengen omdat het kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
ik heb alles klaar, kan zo op ios
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
130 punten, je zou het bijna uitbrengen omdat het kan
Ik ga eerst mijn wijnapp publishen, zullen we daarna een keer een hele dag van vroeg tot laat samen gaan zitten en pizza's bestellen? Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik denk, serieus dit, dat als je hier iets anders mee doet (net zo onnozel, maar geen paarden ofzo) en je werkt het serieus 1 dagje uit (met een team), dat het best nog een hit kan worden
Puur voor het "FFFFUUUUUUU nog 1x dan!".
Think about it GB, think about it
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga eerst mijn wijnapp publishen, zullen we daarna een keer een hele dag van vroeg tot laat samen gaan zitten en pizza's bestellen? Gewoon omdat het kan
Prima, ik laat je het weten als de wijn dinges online is en ik weet hoe publishen werktquote:
Gebruik je Xcode? Dat is Objective C / C toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 17:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Prima, ik laat je het weten als de wijn dinges online is en ik weet hoe publishen werkt
Ik heb juist braa van 9 tot 18 gestudeerd vandaagquote:Op maandag 2 mei 2011 17:50 schreef Nebo het volgende:
Zo dat was weer een dagje 0,0 gestudeerd. Gaat goed zo met drie vakken in plaats van twee. Morgen toch maar eens wat gaan lezen.
Yeah die willen hier nog niet echt kriebelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb juist braa van 9 tot 18 gestudeerd vandaagmaar goed, deadlines
normaal is drie weken voor mij ook te veel, maar aangezien het oa scriptie is, is het handig als ik nu alvast hard werk om het af te krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yeah die willen hier nog niet echt kriebelen.
Klopt idd maar dat probleem heb je in meer games daarom ga ik nooit echt zo voor puur stealth wat breekt je vaak toch op.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Alpha Protocol heeft echt het slechtste gamedesign OOIT!
Volledig terecht dat ik die game altijd de grond ingetrapt heb
Hij is best aardig als je eenmaal gewend bent aan de knulligheid, maargoed het feit dat je op den duur een eindbaas tegenkomt tegen wie je een full out assult moet plegen om hem uberhaupt te vermoorden is mongolisch.
Maar waarom dan lieve Rossdale?
Omdat je bij Alpha Protocol zelf je character bouwt, je kunt een sterke soldier van hem maken die veel damage doet en kan ontvangen, je kunt hem een explosievenexpert maken die alles aan gort blaast, of je maakt er een tactische sluiper van die weinig damage doet maar overal langs sneakt (wat het eigenlijke doel van de game is).
Als je echter met een zeer tactisch gebouwd karakter (die weinig damage doet en kan incasseren) echter tegen een eindbaas moet vechten die je constant verblind, 90% van het gevecht onoverwinnelijk is (je hebt een zeer nauwe tijdframe om uberhaupt damage te doen) die jou daarintegen extreem veel damage doet als je hem raakt en constant op je af rent, moet vechten dan is dat praktisch onmogelijk!!!
Wat een vreselijke faal
[/frustratie]
Conrad was die cokesnuivende kutboss die ik nooit heb verslagen omdat ik een stealthcharacter had, wat blijkbaar in een stealthgame niet de bedoeling isquote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt idd maar dat probleem heb je in meer games daarom ga ik nooit echt zo voor puur stealth wat breekt je vaak toch op.
Is dat trouwens het gevechte tegen die conrad?
Ik doe op dit moment unity, en dat is javascript via dot net interface... Maar programmeren is programmeren, dus zoveel verschil maakt het allemaal niet (voor mij)quote:Op maandag 2 mei 2011 17:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gebruik je Xcode? Dat is Objective C / C toch?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Sharana_LV het volgende:
So Bin Laden is finally dead. It's amazing what the Americans can do when the playstation network is down
Nee Conrad was een andere. Die eindbaas wie jij bedoelde was trouwens heel simpel als je een vriend van je zijn coke liet vergiftigen dan valt die al snel neer.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Conrad was die cokesnuivende kutboss die ik nooit heb verslagen omdat ik een stealthcharacter had, wat blijkbaar in een stealthgame niet de bedoeling is?
Alpha Protocol, grootste leveldesignfail OOIT
[ http://img692.imageshack.us/img692/8256/03620x.jpg (copy/paste deze link) ]
ja geniaal dat de bossfight bizar makkelijk is als je pad A kiest en onmogelijk bij pad B. Zelden zo briljant hard een bedrijf een game zien verkrachten.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Conrad was een andere. Die eindbaas wie jij bedoelde was trouwens heel simpel als je een vriend van je zijn coke liet vergiftigen dan valt die al snel neer.
In dat soort dingen is Alpha Protocol echt GENIAAL
De uitwerking was zeer matig idd maar alles daarom heen was echt heel goed! Als je bijvoorbeeld die terrorist liet leven dan hielp die je later weer mee. En je kon iemand killen zodat je in de latere levels minder tegenstanders had of je kon hem voor veel geld laten gaan zodat je dus geld had maar de tegenstanders niet minder sterk werden.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja geniaal dat de bossfight bizar makkelijk is als je pad A kiest en onmogelijk bij pad B. Zelden zo briljant hard een bedrijf een game zien verkrachten.
De uitwerking eromheen was wel gaaf inderdaad, maar het leveldesign en de gameplay was zo ongelofelijk ruk, zelden een game gezien die zo compleet faalde. Een stealth-shooter waarin je niet kunt sneaken en richten betekent dat je 1 op de 4 keer raakt en dan ook nog eens amper schade doet, zelfs met headshots.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De uitwerking was zeer matig idd maar alles daarom heen was echt heel goed! Als je bijvoorbeeld die terrorist liet leven dan hielp die je later weer mee. En je kon iemand killen zodat je in de latere levels minder tegenstanders had of je kon hem voor veel geld laten gaan zodat je dus geld had maar de tegenstanders niet minder sterk werden.
Dat soort dingen vind ik altijd super vet. Ook die coke gast vond ik tof bedacht dat je iemand hem kon laten vergiftigen.
Enorm veel perks en shit zat er ook in en veel te levellen wat ik ook altijd tof vind. Ik wil gewoon heel veel keuze's maken voor het verhaal maar ook welke perks en upgrades je neemt. Dat miste ik in Mass Effect 2 weer heel erg.
En dat is eeuwig zonde anders was het echt een topper geweest en was er misschien een deeltje 2 gekomen!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
De uitwerking eromheen was wel gaaf inderdaad, maar het leveldesign en de gameplay was zo ongelofelijk ruk, zelden een game gezien die zo compleet faalde. Een stealth-shooter waarin je niet kunt sneaken en richten betekent dat je 1 op de 4 keer raakt en dan ook nog eens amper schade doet, zelfs met headshots.
Gruwelijk wat was de gameplay slecht
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ben de missies in Moskou gaan doen en zit nu vast bij brayko. Die gast die constant coke snuift en je aanvalt met zijn messen. Echt niet te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt idd maar dat probleem heb je in meer games daarom ga ik nooit echt zo voor puur stealth wat breekt je vaak toch op.
Is dat trouwens het gevechte tegen die conrad?
checkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ben de missies in Moskou gaan doen en zit nu vast bij brayko. Die gast die constant coke snuift en je aanvalt met zijn messen. Echt niet te doen
Ben je ook al thailand ofzo geweest? Daar zit die kerel die je kan helpen tegen brayko dan is die een heel stuk makkelijker.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen. Ben de missies in Moskou gaan doen en zit nu vast bij brayko. Die gast die constant coke snuift en je aanvalt met zijn messen. Echt niet te doen
Damn! Jij hebt er zin in!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Ja kan ik me goed voorstellen Nebo en zo'n uitstraling heeft het ook welAlleen valt het best mee als je het een keer van dichtbij gezien hebt.Ik ben ook gewoon een boerenlul met schijt aan de wereld en ik loop er ook gewoon rond. Er zijn absoluut clubs waar ik niet mag spelen en waar je alleen mag spelen als je lid bent van de club (of federatie van clubs) en een maximale handicap hebt (de Hoge Kleij in Amersfoort is er zoeentje) al schieten de Par 3 banen als paddenstoelen uit de grond. Op Par 3 banen heb je over het algemeen geen GVB nodig, ben je niet verplicht golfschoenen te dragen en hoef je ook geen lid te zijn van de club waar je gaat spelen. De prijzen om 9 holes Par 3 te lopen variëren van 11 euro tot 15 euro en dan ben je gewoon twee uur lekker buiten aan het lopen en ondertussen speel je een spelletje.
Enkele laagdrempelige zijn:
http://www.burggolf.nl/
http://www.golfmanagement.nl/informatie/pages/onze-banen/
http://www.golfbaanamsterdam.nl/
http://www.sgnl.nl/
Voornaamste voorwaarden zijn: liever geen spijkerbroek, shirts met mouwen en sportieve schoenen met platte zolenAl heb ik bij Naarderbos werkelijk vanalles rond zien lopen: van jong tot oud en ook in spijkerbroek
Ik zou gewoon eens met een paar vrienden zo'n gratis golfles meepakken, de rest komt later wel als je daar zin in hebt
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef Misan het volgende:
[..]
die arme jongen even van zijn angst af helpen
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]kan je hem vormen in jouw evenbeeld!
En dan daarna aan de fitness!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is een heel andere cursus: vier jaar lang gemiddeld vier dagen per week te veel bier drinken
Gast, jij bent gruwelijk elitequote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Ja kan ik me goed voorstellen Nebo en zo'n uitstraling heeft het ook welAlleen valt het best mee als je het een keer van dichtbij gezien hebt.Ik ben ook gewoon een boerenlul met schijt aan de wereld en ik loop er ook gewoon rond. Er zijn absoluut clubs waar ik niet mag spelen en waar je alleen mag spelen als je lid bent van de club (of federatie van clubs) en een maximale handicap hebt (de Hoge Kleij in Amersfoort is er zoeentje) al schieten de Par 3 banen als paddenstoelen uit de grond. Op Par 3 banen heb je over het algemeen geen GVB nodig, ben je niet verplicht golfschoenen te dragen en hoef je ook geen lid te zijn van de club waar je gaat spelen. De prijzen om 9 holes Par 3 te lopen variëren van 11 euro tot 15 euro en dan ben je gewoon twee uur lekker buiten aan het lopen en ondertussen speel je een spelletje.
Enkele laagdrempelige zijn:
http://www.burggolf.nl/
http://www.golfmanagement.nl/informatie/pages/onze-banen/
http://www.golfbaanamsterdam.nl/
http://www.sgnl.nl/
Voornaamste voorwaarden zijn: liever geen spijkerbroek, shirts met mouwen en sportieve schoenen met platte zolenAl heb ik bij Naarderbos werkelijk vanalles rond zien lopen: van jong tot oud en ook in spijkerbroek
Ik zou gewoon eens met een paar vrienden zo'n gratis golfles meepakken, de rest komt later wel als je daar zin in hebt
Geen tiet te zien man!!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En dan daarna aan de fitness!
[ afbeelding ]
(deze mag trouwens best in de OP wat mij betreft!)
Puur imago, Lucasquote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gast, jij bent gruwelijk elitede minst boerenlul-persoon in deze SC
Kleine Misan, not gonna happenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Nope, moskou was mijn eerste stopquote:Op maandag 2 mei 2011 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je ook al thailand ofzo geweest? Daar zit die kerel die je kan helpen tegen brayko dan is die een heel stuk makkelijker.
quote:Ramon Verkoeijen Ik hoorde dat Elton John speciaal een nummer heeft geschreven voor het overlijden van Bin Laden: "Sandals in the Wind
Oh, dus daarom begint Misan eens in de zoveel tijd over mijn studentenvereniging en bierquote:Op maandag 2 mei 2011 21:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Als een echte baas heeft hij meerdere projectjes lopen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oh, dus daarom begint Misan eens in de zoveel tijd over mijn studentenvereniging en bier
Waarom ga je niet met Nebo mee golfen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oh, dus daarom begint Misan eens in de zoveel tijd over mijn studentenvereniging en bier
Inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gast, jij bent gruwelijk elitede minst boerenlul-persoon in deze SC
hier lijkt het ook wel uitgestorvenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:47 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Kwam makkelijk mijn bed uit vanmorgen, rustige dag verwacht op werk.
Dan is die geloof ik wel heel lastig ja! En degene uit Rome is ook tergendquote:
Dat niet zo zeer, maar er staat weinig geplanned en verwacht ook niet veel werk.quote:
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
Stelletje hippies met vakantie en zulks. heel geen tijd voor
Dit dus ..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
idd. stelletje latente drugsgebruikersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
Dat zeg ik!quote:
Ik heb geen zin om vandaag VB.Net te zien. Kom mij even vervangen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
M'n rijbewijs is een pasje geworden
Die van mij over 5 jaar pasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Nu pasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:50 schreef Poit het volgende:
Noooooooooo ..
Och, het jonge grut wilt ook meepraten..quote:
Schuif het maar af. Leg nou gewoon eens uit wat er mis is met het pasje in verhouding met dat papiere flapje, want ik begrijp dat echt nietquote:
De oldschool look-and-feel. Het is sentiment. Mijn papiertje is ook niks meer waarde, zo verscheurd en verkreukeld ziet het eruit. Maar het is zoveel mooier dan een pasje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schuif het maar af. Leg nou gewoon eens uit wat er mis is met het pasje in verhouding met dat papiere flapje, want ik begrijp dat echt niet
Datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De oldschool look-and-feel. Het is sentiment. Mijn papiertje is ook niks meer waarde, zo verscheurd en verkreukeld ziet het eruit. Maar het is zoveel mooier dan een pasje.
Ik ook! t/m 2013 nog geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat
Ik heb nog steeds mijn papiertje!
Heb een vodjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat
Ik heb nog steeds mijn papiertje!
Oké, sentimentele waarde kan ik begrijpen. Mag je dat vodje niet gewoon houden als ongeldig iets?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De oldschool look-and-feel. Het is sentiment. Mijn papiertje is ook niks meer waarde, zo verscheurd en verkreukeld ziet het eruit. Maar het is zoveel mooier dan een pasje.
Enkele voorwerpen uit mijn leven met sentimentele waarde: Pez-snoepjes-apparaat van Willy Wortel en Diddy Kong, de factuur van het afgeven van mijn overleden cavia, een oranje soldaatje die ik bij een kinderijsje bij een pannekoekenhuis kreeg, een doodnormale steen uit Canada van mijn opa en ga zo maar door. Sentimentele waarde kan echt overal aan zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij wel want paspoort mag je ook houden (wel met een gat er in)
Daar kun je nog wel sentimentele waarde bij hebben maar een rijbewijs gaat me iets te ver![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Enkele voorwerpen uit mijn leven met sentimentele waarde: Pez-snoepjes-apparaat van Willy Wortel en Diddy Kong, de factuur van het afgeven van mijn overleden cavia, een oranje soldaatje die ik bij een kinderijsje bij een pannekoekenhuis kreeg, een doodnormale steen uit Canada van mijn opa en ga zo maar door. Sentimentele waarde kan echt overal aan zitten.
quote:Xbox NL
De 3 winnaars van de Gears of War 3 Beta Prijsvraag zijn bekend!
Mart Klerx
Niels de Backer
Fay Debaillie
Gefeliciteerd!! Jullie krijgen de toegangscode per e-mail toegestuurd.
Insert random vliegtuig-board joke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond weer lekker boarden denk ik. Heerlijk weer, ik heb er zin in
Alleen moet ik in mn eentje, al mn matties OF boarden niet meer OF zitten in andere steden
Ik ben zo eenzaam
Dat is wel ultiem ja!quote:
Nee ultiem is in een cheerleaderpakje fruit aanmoedigen tijdens het skatenquote:
Heerlijk vakantie deze weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ultiem is in een cheerleaderpakje fruit aanmoedigen tijdens het skaten
QFT!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hoe dan ook, Poit kan de rest van de dag niet meer normaal zitten!
Nee, je mag hem dus niet houden, ook niet met een gat erin zoals je paspoort..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oké, sentimentele waarde kan ik begrijpen. Mag je dat vodje niet gewoon houden als ongeldig iets?
Hartelijk dank voor uw stem!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:55 schreef Poit het volgende:
Trouwens, bazen en bazinnen..
Hebben jullie al gestemd op Jantje Beton voor de usabillity award??
Ah toe.. Help deze lieve jongeman
Mijn dank is grootquote:
ITS DONEquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ultiem is in een cheerleaderpakje fruit aanmoedigen tijdens het skaten
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hoe dan ook, Poit kan de rest van de dag niet meer normaal zitten!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ITS DONE
[..]
En allemaal 5 sterren voor Poit
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier ook 5 sterretjes voor Poit!
Hartelijk dank voor uw stem!
Poit is wel van de sterretjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:55 schreef Poit het volgende:
Trouwens, bazen en bazinnen..
Hebben jullie al gestemd op Jantje Beton voor de usabillity award??
Ah toe.. Help deze lieve jongeman
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Poit is wel van de sterretjes
Hartelijk dank voor uw stem!
Je vraagt zelf dat iedereen moet stemmen, en waarmee moeten wij stemmenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Jullie verwennen me jongens! (en meisjes)
Thnx!!
Oh, ik dacht meer aan RTL Boulevard en Sterren dansen op het ijsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Je vraagt zelf dat iedereen moet stemmen, en waarmee moeten wij stemmen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan RTL Boulevard en Sterren dansen op het ijs
Hoe is het met je huis Shar?quote:
Dat gelooft niemand dat jij hett eerst daar aan dacht!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan RTL Boulevard en Sterren dansen op het ijs
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
8 juni 11.00 sleutellllllllllllllllll
Spannendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
Misschien komt ze de mannen van GameKings wel tegen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien komt ze de mannen van GameKings wel tegen!!WH00000t wh00t
Poit LIVE vanuit de koffie van Koei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Vanuit de koffie van koei?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:23 schreef BzP het volgende:
Oh wacht eens ff meneer de netsplitter,
Dat ARROGANTE xbox clubje mag een slowchat hebben, en wij niet?
Waar slaat dit dan op?
Dit is het kleinste beetje macht wat ik ooit naar iemand zn hoofd heb zien stijgen.
geef een goede reden waarom de xbox fanclub een SC mag hebben en wij niet?
WE ZIJN NIET WELKOM DAAR en het veranderd toch in een consolewar.
Dus als je nou eens gaat gedragen naar je functie dan help je mee naar een oplossing zoeken ipv hier wat met je staf te zwaaien en statements te maken!
Jullie?? Ik denk dat jij met je 360 avatar een beetje te provocerend bentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:28 schreef AQuila360 het volgende:
En jullie waren niet aardig in deze SC blijkbaar dus lastig voor ze.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Jullie?? Ik denk dat jij met je 360 avatar een beetje te provocerend bent
Zijn echt briljant, toont ook aan hoe sommigen levensloos zijn als PSN down is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
die reacties in het PSN down topic omdat ze geen SC mogen beginnen
quote:
BzP is weggepest uit het MW2 topic wat we omgebouwd hebben in een soort tweede slowchat met de mensen die de game veel speelden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef AQuila360 het volgende:
die reacties in het PSN down topic omdat ze geen SC mogen beginnen
Zijn wel toffe topics!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn echt briljant, toont ook aan hoe sommigen levensloos zijn als PSN down is.
[..]
Ik dacht al dat hij het over dat MW2 topic hadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BzP is weggepest uit het MW2 topic wat we omgebouwd hebben in een soort tweede slowchat met de mensen die de game veel speelden.
Hij kwam constant expres trollen omdat we "een kliekje waren" (vind je het gek als we al jaren samen gamen) en gaat nu lopen zeiken omdat hij is teruggefloten.
Zielig ventje eigenlijk
Geen last meer van, hij is gebannedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BzP is weggepest uit het MW2 topic wat we omgebouwd hebben in een soort tweede slowchat met de mensen die de game veel speelden.
Hij kwam constant expres trollen omdat we "een kliekje waren" (vind je het gek als we al jaren samen gamen) en gaat nu lopen zeiken omdat hij is teruggefloten.
Zielig ventje eigenlijk
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn wel toffe topics!
Maar ze strijden voor een SC met dat clubje. Maar mijn bedachte naam voor dat clubje/clan (PSN Down'ies) beviel ze niet.
Heb ook een PS3 maar totaal geen zin in dat eeuwige gezeur van levenlozen omdat het eens down is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn wel toffe topics!
Maar ze strijden voor een SC met dat clubje. Maar mijn bedachte naam voor dat clubje/clan (PSN Down'ies) beviel ze niet.
Juistquote:
Er is ook een PS3 slowchattopic (wel dood, maar ok)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef koei het volgende:
Maar als er een speciaal Xbox slowchattopic is, wat doen al die xbots dan hier?
Dan maken we gewoon hier het PSN downies-topic van!
eeew!quote:
De ene eet teveel broccoli en de ander eet niks?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
De ene eet teveel broccoli en de ander eet niks?
Denk om je bloeddruk!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ASFGDBJLNASFLKMSADGFBJNLFGKAMFERWOQEFGKLMSDWQLEGSFHD]
Sorry mensen het lukt niet op werk
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef SuperFruitig het volgende:
OOH KIJK HOE LIEF DIE KLEINE DANSER IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOOOOOOOOOH
WINquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De chocoladesaus die jij straks op dient te likken
MMIHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde!!! Fruit is BAAAAAAAAS!
O.M.G.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde!!! Fruit is BAAAAAAAAS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |