Heb een vodjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat
Ik heb nog steeds mijn papiertje!
Oké, sentimentele waarde kan ik begrijpen. Mag je dat vodje niet gewoon houden als ongeldig iets?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:16 schreef Kn0x het volgende:
[..]
De oldschool look-and-feel. Het is sentiment. Mijn papiertje is ook niks meer waarde, zo verscheurd en verkreukeld ziet het eruit. Maar het is zoveel mooier dan een pasje.
Enkele voorwerpen uit mijn leven met sentimentele waarde: Pez-snoepjes-apparaat van Willy Wortel en Diddy Kong, de factuur van het afgeven van mijn overleden cavia, een oranje soldaatje die ik bij een kinderijsje bij een pannekoekenhuis kreeg, een doodnormale steen uit Canada van mijn opa en ga zo maar door. Sentimentele waarde kan echt overal aan zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij wel want paspoort mag je ook houden (wel met een gat er in)
Daar kun je nog wel sentimentele waarde bij hebben maar een rijbewijs gaat me iets te ver![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Enkele voorwerpen uit mijn leven met sentimentele waarde: Pez-snoepjes-apparaat van Willy Wortel en Diddy Kong, de factuur van het afgeven van mijn overleden cavia, een oranje soldaatje die ik bij een kinderijsje bij een pannekoekenhuis kreeg, een doodnormale steen uit Canada van mijn opa en ga zo maar door. Sentimentele waarde kan echt overal aan zitten.
quote:Xbox NL
De 3 winnaars van de Gears of War 3 Beta Prijsvraag zijn bekend!
Mart Klerx
Niels de Backer
Fay Debaillie
Gefeliciteerd!! Jullie krijgen de toegangscode per e-mail toegestuurd.
Insert random vliegtuig-board joke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond weer lekker boarden denk ik. Heerlijk weer, ik heb er zin in
Alleen moet ik in mn eentje, al mn matties OF boarden niet meer OF zitten in andere steden
Ik ben zo eenzaam
Dat is wel ultiem ja!quote:
Nee ultiem is in een cheerleaderpakje fruit aanmoedigen tijdens het skatenquote:
Heerlijk vakantie deze weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:19 schreef Poit het volgende:
Stelletje hippies met vakantie en zulks. heel geen tijd voor
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ultiem is in een cheerleaderpakje fruit aanmoedigen tijdens het skaten
QFT!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hoe dan ook, Poit kan de rest van de dag niet meer normaal zitten!
Nee, je mag hem dus niet houden, ook niet met een gat erin zoals je paspoort..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oké, sentimentele waarde kan ik begrijpen. Mag je dat vodje niet gewoon houden als ongeldig iets?
Hartelijk dank voor uw stem!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:55 schreef Poit het volgende:
Trouwens, bazen en bazinnen..
Hebben jullie al gestemd op Jantje Beton voor de usabillity award??
Ah toe.. Help deze lieve jongeman
Mijn dank is grootquote:
ITS DONEquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee ultiem is in een cheerleaderpakje fruit aanmoedigen tijdens het skaten
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]hoe dan ook, Poit kan de rest van de dag niet meer normaal zitten!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ITS DONE
[..]
En allemaal 5 sterren voor Poit
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier ook 5 sterretjes voor Poit!
Hartelijk dank voor uw stem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |