Blote ballen op de bank jewait!quote:
quote:
Altijd leuk kinderenquote:Op zondag 1 mei 2011 13:12 schreef koei het volgende:
Heb ik vrijdag na lang zoeken in de stad een toffe spongebob-poster gevonden voor mn neefje, hoor ik gisteren dat hij geen spongebob-fan meer ismag ik dat ding weer terug gaan brengen (wat niet zo erg is) en op zoek gaan naar een nieuw kado (wat wel heel veel werk is!)
kinderen
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan echt multitaskenzingen en gitaren in rock band. Woei!
Is het ook!quote:
Misan check ff die reactiesquote:Op zondag 1 mei 2011 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
Sony mogelijk aansprakelijk voor diefstal persoonsgegevens
ik citeer de domste reactiequote:
quote:Is er hier al iemand die daadwerkelijk iets gemerkt heeft van het feit dat het PSN is gehackt?
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik citeer de domste reactie
[..]nee, niemand heeft last gehad van de PSN-hack.
He?quote:
Ow, ik zit net te ontbijten, dus laat maar.quote:
Ja, geweldig nieuwsquote:
Smerige foto idd :pquote:
Zie niet echt verschilquote:Op maandag 2 mei 2011 08:29 schreef Rossdale het volgende:
De osama foto die ronddwaalt is dan ook nep:
[ afbeelding ]
Dat is toch bij alle FP-reacties zo? De stompzinnigheid is echt adembenemend soms. Het benadert bijna het GeenStijl niveauquote:Op maandag 2 mei 2011 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zie niet echt verschil![]()
Je kunt trouwens de FP reacties niet lezen zonder je laptop uit het raam te willen gooien
Ik ben ook wel blij dat je met de mobiele versie meer moeite moet doen om de reacties in beeld te krijgen dus dat doe ik dan ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch bij alle FP-reacties zo? De stompzinnigheid is echt adembenemend soms. Het benadert bijna het GeenStijl niveau
Vond deze anders wel leukquote:Op maandag 2 mei 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch bij alle FP-reacties zo? De stompzinnigheid is echt adembenemend soms. Het benadert bijna het GeenStijl niveau
quote:Overigens wel typisch van Obama om met de eer te gaan strijken terwijl het Donald Trump is geweest die hoogstpersoonlijk naar Pakistan is gevlogen en Osama Bin Laden in een één op één gevecht heeft gedood.
Bin Laden zat in garnizoensstadquote:Op maandag 2 mei 2011 08:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel mooi dat de berichten elkaar nu al ontlopen, Pakistaanse bronnen hebben het over 4 helikopters waarvan er 1 is neergehaald, Obama over een kleine covert-ops zonder gewonden aan Amerikaanse zijde!
Maar voor de rest wat Morthill zegt, het is een icoon van het terrorisme die is neergehaald, hoeveel effect het in werkelijkheid zal hebben is nog onduidelijk maar het is wel een mooie slag
Ja ik las het ook net, nouja het is ook wel relatief klein, vergeleken met de inval van Irak...quote:Op maandag 2 mei 2011 08:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Bin Laden zat in garnizoensstad
Blijkbaar is een actie met 4 helikopters een kleine covert-ops...
1. Hear hear.quote:Op maandag 2 mei 2011 09:10 schreef Misan het volgende:
1. Ik ben nu al Osama-moe
2. Hoe was jullie Koninginnedag?
Lichte allergische astma-aanval gehad dus lekker weinig gedaanquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 2 mei 2011 09:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik las het ook net, nouja het is ook wel relatief klein, vergeleken met de inval van Irak...
Misan, Koninginnedag was vet relaxed, lekker in Amsterdam aan de grachten zitten, biertjes drinken, beetje lopen, 80's & 90's podiumpje tegenkomen, tassen op de grond smijten, twee uur dansen, nieuwe gracht zoeken, repeat!
Altijd goed, jammer alleen van het binnen zitten met dat heerlijke weer!quote:Op maandag 2 mei 2011 09:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
1. Hear hear.
2. RustigVoornamelijk thuis geklusd en FIFA gespeeld.
Hooikoorts?quote:Op maandag 2 mei 2011 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Lichte allergische astma-aanval gehad dus lekker weinig gedaan![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:23 schreef Tain het volgende:
[..]
JaAltijd leuk als je moeite hebt met ademen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |