Dat is deze swa.quote:
Hoest jonge?!quote:
Gaat lekker hier, kleine gaat steeds langer door slapen ( niet dat ik er last van heb, moeders gaat er in de nacht eruitquote:
quote:
Haha goed geregeldquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gaat lekker hier, kleine gaat steeds langer door slapen ( niet dat ik er last van heb, moeders gaat er in de nacht eruit).
Waar ga je morgen bieren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef Nebo het volgende:
Tijd om me kapot te drinken aan koffie om me vanavond zo lang mogelijk kapot te drinken aan bier. Man wat een dag!
We gaan volgens mij naar Den Bosch, maar ik weet het niet zeker. Ach, overal wat te doenquote:
Haha thanksquote:
Sterkte vannacht morthill!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:43 schreef Morthill het volgende:
ik ga pittenals alles meezit tenminste, morgen weer om 7.00 op om te werken
dat is wel héél wazig. Is dit een psychologietest ofzo? Misschien dat het een onderzoek is naar tegenstellingen.quote:'Ik zie mezelf als kritisch, ruziemakend'. Ja ik ben kritisch, maar ik haat ruzies. Wat moet ik nu?
Dat moeten haast wel Polen zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Fijn wel, van die bouwvakkers die om 8 uur beginnen..
Welneeee!quote:
Ik heb die shit op XBLAquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:43 schreef Flodder450 het volgende:
Lag ergens nog een CD van DOOM1 bij mij op de kamer
Zit m nu te spelen via DOSbox
Veel toekomstige jail-gangers ook. Man wat een tjappies.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:10 schreef Morthill het volgende:
knetter wat was het druk in de bus vandaag, was gratis dus waar feest.
Trouwens, zelden zoveel jailbait op 1 dag gezienalsof het een georganiseerde actie was of zo
Dat ook ja, alle sjonnies uit Friesland waren uitgeruktquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Veel toekomstige jail-gangers ook. Man wat een tjappies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |