Ik heb daar een paar jaar geleden ook een tijdje last van gehad. Mn evenwichtsorgaan was flink in de war af en toe waardoor ik helemaal uit balans was en kotsmisselijk werd als ik ook maar een klein beetje bewoog. Zeker in bed erg vervelend omdat je dan doodstil moet gaan liggen. Het kwam af en toe op, bleef dan een dag of drie (niet continu gelukkig, maar een paar keer per dag, met name 's ochtends en 's avonds). Niet zo fijn als je net in de rij staat bij de supermarkt... Heb er ooit bij de huisarts eens naar gevraagd en die zei dat het overal door kan komen en je er sowieso vrij weinig aan kunt doen, dus gewoon even uitzitten. Heb er nu alleen 's ochtends nog af en toe last van, maar dat is vrij normaal als je redelijk abrupt op staat en is binnen een minuutje weg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan domweg stress of zo. Gewoon, de studiedruk die momenteel op me ligt. Want ik had uitgebreid gegeten en ook gewoon een gezonde combi van groente, rijst en vlees. Ik drink ook genoeg. Maar goed, het probleem met duizeligheid is dat het 1001 oorzaken kan hebben, dus waar het aan ligt, ik weet het niet.
Enfin, we merken het wel. Als het bijtrekt en ik het nooit meer merk, prima. Als het vaker terugkomt moeten we maar naar de huisarts. Helaas niet meer aan te doen.
heeft dat ook niet te maken met je suikerspiegel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar jaar geleden ook een tijdje last van gehad. Mn evenwichtsorgaan was flink in de war af en toe waardoor ik helemaal uit balans was en kotsmisselijk werd als ik ook maar een klein beetje bewoog. Zeker in bed erg vervelend omdat je dan doodstil moet gaan liggen. Het kwam af en toe op, bleef dan een dag of drie (niet continu gelukkig, maar een paar keer per dag, met name 's ochtends en 's avonds). Niet zo fijn als je net in de rij staat bij de supermarkt... Heb er ooit bij de huisarts eens naar gevraagd en die zei dat het overal door kan komen en je er sowieso vrij weinig aan kunt doen, dus gewoon even uitzitten. Heb er nu alleen 's ochtends nog af en toe last van, maar dat is vrij normaal als je redelijk abrupt op staat en is binnen een minuutje weg.
Geen idee. Als dat het geval is dan lijkt het me dat je er veel vaker last van moet hebben, vrijwel elke dag. Ik wijt het eigenlijk gewoon aan stress.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft dat ook niet te maken met je suikerspiegel?
Ook. Dat is de reden dat ik vorig jaar flauwviel in de collegezaal. Duizelig voelen bij te snel opstaan is niet meer dan logisch, kan iedereen overkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft dat ook niet te maken met je suikerspiegel?
OLAAAHquote:
Hé gij daar!quote:
Broeder!! Long time no seequote:
Fallen, lang niet gezienquote:
quote:
quote:
quote:
Hallo!quote:
Ligt het in Brabant?quote:
Gelderland, aan Apeldoorn vast.quote:
Mafketelsquote:
Bijna tijd om te gaan werken...quote:
Mja het is lekker opgeklaard!quote:
Het vreemde is dus dat ik het juist niet heb als ik beweegquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar jaar geleden ook een tijdje last van gehad. Mn evenwichtsorgaan was flink in de war af en toe waardoor ik helemaal uit balans was en kotsmisselijk werd als ik ook maar een klein beetje bewoog. Zeker in bed erg vervelend omdat je dan doodstil moet gaan liggen. Het kwam af en toe op, bleef dan een dag of drie (niet continu gelukkig, maar een paar keer per dag, met name 's ochtends en 's avonds). Niet zo fijn als je net in de rij staat bij de supermarkt... Heb er ooit bij de huisarts eens naar gevraagd en die zei dat het overal door kan komen en je er sowieso vrij weinig aan kunt doen, dus gewoon even uitzitten. Heb er nu alleen 's ochtends nog af en toe last van, maar dat is vrij normaal als je redelijk abrupt op staat en is binnen een minuutje weg.
Ik geloof absoluut niet dat het aan je hart kan liggen. Merkte je verschil met ogen open en ogen dicht toen je lag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het vreemde is dus dat ik het juist niet heb als ik beweegja, daar snap ik ook geen jota van, maar ik kreeg er juist last van bij het stilliggen in bed. Zodra ik opstond en ging lopen of wat bewoog verdween het als sneeuw voor de zon. Gewoon zoals de desorientatie die je wel hebt als je iets te veel gedronken hebt, alleen heb ik sinds dinsdag geen alcohol meer gedronken.
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat mijn hard ook gaat rusten en daardoor neit genoeg bloed naar mijn hoofd stuurt. Maar dat slaat echt van een kut op dirk, want het kost vrijwel geen kracht om bloed naar mijn hoofd te sturen als ik lig.
Ik geloof ook niet dat het aan mijn hart ligt, zoals je kunt lezenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut niet dat het aan je hart kan liggen. Merkte je verschil met ogen open en ogen dicht toen je lag?
Gewoon doorgaan dude dan komt het vanzelf goed!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het aan mijn hart ligt, zoals je kunt lezen
Ogen dicht was veelal erger dan met ogen open, al had ik er ook last van met ogen open.
Bevat spoilers, dus nee. wil zo min mogelijk weten over verhaal van ME3quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan dude dan komt het vanzelf goed!
Heb je het Mass Effect 3 nieuwsdingen gelezen? Best toffe dingen noemen ze op
Mwaa valt mee met de spoilers maargoedquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bevat spoilers, dus nee. wil zo min mogelijk weten over verhaal van ME3
Alsof het ooit iets voorsteldequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Gamer_V het volgende:
Eens kijken of Koninginnenach nog wat voorstelt nu het geen Koninginnenach meer is
Euh neequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef koei het volgende:
[..]
Geen idee. Als dat het geval is dan lijkt het me dat je er veel vaker last van moet hebben, vrijwel elke dag. Ik wijt het eigenlijk gewoon aan stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |