quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:45 schreef Morthill het volgende:
Wat een schijtnachtwerd om 4.15 wakker door duizeligheidsaanval en daarnab ijna niet meer kunnen slapen door die duizeligheid. Gruwelijk vervelend als je continu het gevoel hebt dat je ondersteboven ligt of zo en dat zonder enige vorm van alcohol.
Hmm, maar ik ben recent helemaal niet ziek geweest.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriendin in januari gehad en dat duurde ongeveer 3 weken voordat het over was. Bij haar waren het bij-effecten van ernstige griep.
Ah, de AQtrollquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inmiddels minder, toen ik eindelijk in slaap viel liep het wat terug, de ergste duizeligheid was toen wel voorbij. Maar ik voel nog wel dat mijn coördinatie nog suboptimaal is, vooral als ik lig. Lopen gaat wel en zitten is ook wel redelijk te doen, maar dat was vannacht ook al zo.
Hopelijk was het iets dat een enkel keertje voorkomt, want anders gaan we de huisarts even bellen. Extreem duizelig heeft dieperliggende oorzaken.
Ja dank je. Ik hoop dat het bij 1 wazige nacht blijft. Kan me niet voorstellen dat dit soort dingen echt vanuit het niets toeslaan.quote:
Ben heul geen troll maar het klonk wel grappig :pquote:
Hmm klinkt niet heel goed, sterkte! Ik zou iig een multivitamientje nemen met ijzer erin, dan ondersteun je je lichaam misschien een beetje!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik hoop dat het bij 1 wazige nacht blijft. Kan me niet voorstellen dat dit soort dingen echt vanuit het niets toeslaan.
Hoop het ook! Soms kan het inderdaad eenmalig zijn, misschien ff vitamientjes tekort of te weinig gegeten? Vanavond weer lekker tukken!quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik hoop dat het bij 1 wazige nacht blijft. Kan me niet voorstellen dat dit soort dingen echt vanuit het niets toeslaan.
Ik dacht nog aan domweg stress of zo. Gewoon, de studiedruk die momenteel op me ligt. Want ik had uitgebreid gegeten en ook gewoon een gezonde combi van groente, rijst en vlees. Ik drink ook genoeg. Maar goed, het probleem met duizeligheid is dat het 1001 oorzaken kan hebben, dus waar het aan ligt, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoop het ook! Soms kan het inderdaad eenmalig zijn, misschien ff vitamientjes tekort of te weinig gegeten? Vanavond weer lekker tukken!
99% is regiovrij, tenzij anders vermeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik keek net ff op zavvi maar de 360games wie daar staan kun je gewoon allemaal spelen of zit er soms zon regiolock op? Of is zavvi sowieso al onze regio?
Beterschap Morthquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan domweg stress of zo. Gewoon, de studiedruk die momenteel op me ligt. Want ik had uitgebreid gegeten en ook gewoon een gezonde combi van groente, rijst en vlees. Ik drink ook genoeg. Maar goed, het probleem met duizeligheid is dat het 1001 oorzaken kan hebben, dus waar het aan ligt, ik weet het niet.
Enfin, we merken het wel. Als het bijtrekt en ik het nooit meer merk, prima. Als het vaker terugkomt moeten we maar naar de huisarts. Helaas niet meer aan te doen.
Oke bedankt Sol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:57 schreef Solique het volgende:
[..]
99% is regiovrij, tenzij anders vermeld.
[..]
Beterschap Morth
quote:
Ja precies, stress kan ook heel goed, maar gewoon vanavond even aankijken of het weer weg is of dat het terugkomtquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan domweg stress of zo. Gewoon, de studiedruk die momenteel op me ligt. Want ik had uitgebreid gegeten en ook gewoon een gezonde combi van groente, rijst en vlees. Ik drink ook genoeg. Maar goed, het probleem met duizeligheid is dat het 1001 oorzaken kan hebben, dus waar het aan ligt, ik weet het niet.
Enfin, we merken het wel. Als het bijtrekt en ik het nooit meer merk, prima. Als het vaker terugkomt moeten we maar naar de huisarts. Helaas niet meer aan te doen.
Vanavond: Kermisquote:
Ehh... Niets. Tot nu toe.quote:
Ontstekingkje in je evenwichtsorgaan? Kan allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inmiddels minder, toen ik eindelijk in slaap viel liep het wat terug, de ergste duizeligheid was toen wel voorbij. Maar ik voel nog wel dat mijn coördinatie nog suboptimaal is, vooral als ik lig. Lopen gaat wel en zitten is ook wel redelijk te doen, maar dat was vannacht ook al zo.
Hopelijk was het iets dat een enkel keertje voorkomt, want anders gaan we de huisarts even bellen. Extreem duizelig heeft dieperliggende oorzaken.
Welke film ga je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanavond: Kermis
Morgen overdag: bios![]()
Morgen avond: bier (ergens)
uhm, het is een lijstjequote:Op vrijdag 29 april 2011 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welke film ga je?
Ik zit vanavond in de kroeg en morgen in de kroeg .. en zondag uitslapen en daarna naar housewarming party ... dat wordt slaap tekort
Scream 4 was wel humor, leuker dan verwachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
uhm, het is een lijstje
Thor, Rio, Scream 4, Limitless, World Invasion
En krijg net te horen dat er niemand mee wilt naar kermis, dan maar alleen.
Zijn toch in de bios (Arena), dus dan kan er nog wel een extra film bij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Scream 4 was wel humor, leuker dan verwachtThor lijkt mij ook nog wel tof! World Invasion had ik uitgezet
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef Nebo het volgende:
Net een werkgroepje gehad, zo weer naar huis, dan werken en vanavond direct door naar Zeeland om daar om 23.30 aan te komen. Uit in Uden en morgen Den Bosch of Eindhoven opzoeken. Gewoon even kieken, geen gekke dingen
Zondag net als Poitje, maar dan met broek aan gok ik.
Jonguh, als ik op mezelf woon voer ik een specifieke nudisten policy in. Schoenen uit bij binnenkomst? Nee, die mogen aanblijven. Oké top *loopt door*. Ho ho! De rest moet wel uit.quote:
ik hoop dat het ook per persoon verschilt of de kleding uit moetquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh, als ik op mezelf woon voer ik een specifieke nudisten policy in. Schoenen uit bij binnenkomst? Nee, die mogen aanblijven. Oké top *loopt door*. Ho ho! De rest moet wel uit.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh, als ik op mezelf woon voer ik een specifieke nudisten policy in. Schoenen uit bij binnenkomst? Nee, die mogen aanblijven. Oké top *loopt door*. Ho ho! De rest moet wel uit.
Nee joh, dat kan toch nooit gebeuren..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Hrmz... volgens mij is xbox.nl down...The shit is hitting the fan voor de kruisdozers?
Hier doettieut gewoon trouwens..quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Hrmz... volgens mij is xbox.nl down...The shit is hitting the fan voor de kruisdozers?
Inderdaad!quote:
Vandaar dat ik er het woordje 'specifiek' ertussen heb staanquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
ik hoop dat het ook per persoon verschilt of de kleding uit moet
I guess the victim...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef Poit het volgende:
Man doodgemept met eigen kunstbeen
MORTAL KOMBAAAT!!
I guess the perpetrator...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim...
Was standing with one foot in the grave.
YEEEEAAAAH
I guess the perpetrator...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim...
YEEEEAAAAH
I guess the victim...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim...
YEEEEAAAAH
Het woordje "specifieke" lijkt nu meer over het soort kledingstuk te gaan dan het geslacht van de persoon in kwestiequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er het woordje 'specifiek' ertussen heb staan
I guess the perpetratorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I guess the victim...
couldn't get back on his feet.
[ afbeelding ]
I guess the perpetratorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I guess the victim...
[ afbeelding ]
I guess the victim's anger...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
I guess the victim...
[ afbeelding ]
I guess the victim....quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess the victim's anger...
cost him an arm ánd a leg
[ afbeelding ]
Is er niet meer van gekomenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Hé Fruit, wanneer ging je nou naar Manie Manie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |