quote:
lachspiegel gekocht?quote:
Dat is geen optie voor mij spank!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep, denk het... zelfs de oblivion goty begint zeldzaam te worden!
Ik heb hem toen gewoon van Xbox Live afgeplukt, zeker wel m'n geld uit gehaald~!
Tuurlijk wel! Je hebt Oblivion immers nog!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is geen optie voor mij spank!
KEIN OPTIEquote:Op donderdag 28 april 2011 18:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je hebt Oblivion immers nog!
Mortal Kombat en hij kan als derde player aangesloten wordenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:04 schreef koei het volgende:
Waarom koop je nog een arcadestick als je al een arcadekast hebt Poit? Dat is toch zonde van al je werk
Coolquote:
Indeedquote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
deze grappen gaan echt nergens meer over
Nog steeds last van?quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:45 schreef Morthill het volgende:
Wat een schijtnachtwerd om 4.15 wakker door duizeligheidsaanval en daarnab ijna niet meer kunnen slapen door die duizeligheid. Gruwelijk vervelend als je continu het gevoel hebt dat je ondersteboven ligt of zo en dat zonder enige vorm van alcohol.
Inmiddels minder, toen ik eindelijk in slaap viel liep het wat terug, de ergste duizeligheid was toen wel voorbij. Maar ik voel nog wel dat mijn coördinatie nog suboptimaal is, vooral als ik lig. Lopen gaat wel en zitten is ook wel redelijk te doen, maar dat was vannacht ook al zo.quote:
quote:
Dat heeft mijn vriendin in januari gehad en dat duurde ongeveer 3 weken voordat het over was. Bij haar waren het bij-effecten van ernstige griep.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Inmiddels minder, toen ik eindelijk in slaap viel liep het wat terug, de ergste duizeligheid was toen wel voorbij. Maar ik voel nog wel dat mijn coördinatie nog suboptimaal is, vooral als ik lig. Lopen gaat wel en zitten is ook wel redelijk te doen, maar dat was vannacht ook al zo.
Hopelijk was het iets dat een enkel keertje voorkomt, want anders gaan we de huisarts even bellen. Extreem duizelig heeft dieperliggende oorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |